Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

najnowsze 2.0tdi chip

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    krzyzakp chodziło mi o efekty nasze forumowe Czy ktoś zrobił z "nas" robił program dla tego silnika i żyje
    I zastanawiałem się też czy od czasu w/w postów coś się zmieniło, w sensie inny tuner już rozpracował ten silnik i wyciągnął z niego coś więcej.
    Swoją drogą ktoś się orientuje ile taka przyjemność może kosztować?

    EDIT:
    Już wiem, dostałem dzisiaj odpowiedź od Kreatora:
    Witamy, bezpiecznie można uzyskać około 175-180 KM i około 420 Nm. Koszt modyfikacji wraz z pomiarami na hamowni wynosi 1500zł. Pozdrawiamy
    Rafał

    Komentarz


    • #27
      Kolega używa od ponad pół roku to: Skoda Octavia MK3 2.0 TDI (150 PS / 340 Nm) Diesel Tuning . Przejechał po chipie ponad 30 kkm (197 koni) i bez problemu. Czuć czasami szarpanie 2 masu bo nie wyrabia :-). Nic innego się nie dzieje z autem.
      Pozdrawiam,

      Bomber
      __________________
      O3 2,0 TDI Elegance Silver Arrow :-) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69414
      + "Lodówka" :-)

      Komentarz


      • #28
        Ciekawe ze dwumasa nie wyrabia :wink:
        superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

        poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

        Komentarz


        • #29
          Zamieszczone przez Bomber
          Kolega używa od ponad pół roku to: Skoda Octavia MK3 2.0 TDI (150 PS / 340 Nm) Diesel Tuning . Przejechał po chipie ponad 30 kkm (197 koni) i bez problemu. Czuć czasami szarpanie 2 masu bo nie wyrabia :-). Nic innego się nie dzieje z autem.
          Kolega uważa, że takie zachowanie dwumasu to normalka?
          Moja FLka:

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=xcracer

          Komentarz


          • #30
            Olewa to raczej. Padnie to wymieni :lol:
            Pozdrawiam,

            Bomber
            __________________
            O3 2,0 TDI Elegance Silver Arrow :-) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69414
            + "Lodówka" :-)

            Komentarz


            • #31
              Dobrze by było wiedzieć jak jest moment poprowadzony. Nie tylko dwumas cierpi ale również skrzynia, przeguby itd.
              Moja FLka:

              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=xcracer

              Komentarz


              • #32
                Skrzynia spokojnie wytrzyma bo wytrzymuje ponad 250 kucy. Jest manualna a to mocne skrzynie. Przeguby wytrzymają a jak nie to też się wymieni. Auto ma jeszcze u niego pojeździć 2 lata więc może tyle zniesie :-)
                Pozdrawiam,

                Bomber
                __________________
                O3 2,0 TDI Elegance Silver Arrow :-) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69414
                + "Lodówka" :-)

                Komentarz


                • #33
                  Witam, jako że byłem w u Wojtka w Dynosofcie, to wrzucam wykres z hamowni.
                  Jest on bardzo podobny do tego, który jest zamieszczony na facebookowym koncie Dynosoftu.
                  Początkowo było 222konie, ale ujęliśmy 2KM kosztem wzrostu momentu o całe 4Nm
                  Załączone pliki
                  "Seks: Śniadanie mistrzów" - James Hunt

                  Komentarz


                  • #34
                    Początkowo było 222konie, ale ujęliśmy 2KM kosztem wzrostu momentu o całe 4Nm
                    Różnicę czuć napewno- przecież błąd pomiaru jest wiekszy wiec nie piszcie głupot.
                    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                    Komentarz


                    • #35
                      Zamieszczone przez rOBERTO795
                      Początkowo było 222konie, ale ujęliśmy 2KM kosztem wzrostu momentu o całe 4Nm
                      Różnicę czuć napewno- przecież błąd pomiaru jest wiekszy wiec nie piszcie głupot.
                      Nie mam zamiaru wdawac sie w polemike, bo nie jestem w tym biegly, ale miedzy pierwszym pomiarem po korekcie softu a drugim, byly dokonywane poprawki, efekt widac na zdjeciu, tyle ode mnie
                      "Seks: Śniadanie mistrzów" - James Hunt

                      Komentarz


                      • #36
                        ja własnie chipowałem u Goduli, bez szaleństw, ale tak własnie chciałem. Ciągnie jeszcze z niższych obrotów i ogólnie czuć różnice przed tuningiem 150 PS i 334 nm czyli troszke więcej niż katalogowo po tuningu 172 KM i 392 nm i ładny równy wykres wyszedł

                        Komentarz


                        • #37
                          Andrzej_J2, ja właśnie myślałem o Goduli lub GCS. Byłeś od razu zdecydowany na Godulę czy robiłeś "risercz"?

                          Pozdrawiam
                          Rafał

                          Komentarz


                          • #38
                            Ktoś dłubał w RS`ie w dieslu coś więcej niż program? sam "chips" już mi nie wystarcza i bym coś więcej pomodził
                            "Seks: Śniadanie mistrzów" - James Hunt

                            Komentarz


                            • #39
                              Zamieszczone przez JacekRS
                              Ktoś dłubał w RS`ie w dieslu coś więcej niż program? sam "chips" już mi nie wystarcza i bym coś więcej pomodził
                              Chip już zrobiony? wyszło coś w miarę ciekawego?

                              Komentarz


                              • #40
                                Zamieszczone przez dj1978
                                Zamieszczone przez JacekRS
                                Ktoś dłubał w RS`ie w dieslu coś więcej niż program? sam "chips" już mi nie wystarcza i bym coś więcej pomodził
                                Chip już zrobiony? wyszło coś w miarę ciekawego?
                                Popatrz na foto kilka postow wyzej...
                                "Seks: Śniadanie mistrzów" - James Hunt

                                Komentarz


                                • #41
                                  Zamieszczone przez JacekRS
                                  Ktoś dłubał w RS`ie w dieslu coś więcej niż program? sam "chips" już mi nie wystarcza i bym coś więcej pomodził

                                  w sumie to przyłączam się do pytania
                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=83516

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    Zamieszczone przez JacekRS
                                    Zamieszczone przez dj1978
                                    Zamieszczone przez JacekRS
                                    Ktoś dłubał w RS`ie w dieslu coś więcej niż program? sam "chips" już mi nie wystarcza i bym coś więcej pomodził
                                    Chip już zrobiony? wyszło coś w miarę ciekawego?
                                    Popatrz na foto kilka postow wyzej...
                                    Sorry, nie przyuważyłem Też myślę o chipie i wydawało mi się, ze te 220 KM załatwiłoby sprawę. Pytanie więc, czy rożnica jest tak mało odczywalna?, czy to po prostu proces "mocy nigdy nie za duzo?"

                                    Komentarz


                                    • #43
                                      dj1978, różnica jest znaczna, silnik ciągnie do odcinki, po za tym na mokrym koniec z trakcją :lol:
                                      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                      Komentarz


                                      • #44
                                        Zamieszczone przez piramida
                                        dj1978, różnica jest znaczna, silnik ciągnie do odcinki, po za tym na mokrym koniec z trakcją :lol:
                                        No to nie ma wyjścia, trzeba w to wchodzić , chwile jeszcze czekam (gwarancja). Jakby ktoś jeszcze podpowiedział, na śląsku gdzie jechać - dynosoft, czy compsport?

                                        Komentarz


                                        • #45
                                          dj1978, ja mam zrobione 212 km i 417 NM i naprawdę na mokrym z trakcją
                                          kiepsko, nawet na 4 biegu w zakręcie przód potrafi się ślizgać
                                          co nie znaczy że nie chciałbym więcej, od przybytku głowa nie boli
                                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=83516

                                          Komentarz


                                          • #46
                                            A jak DPF wytrzymuje chipa? Chcialbym zrobic program tak na 180KM ale nie ma mowy o wycinaniu filtra. Ktos ma moze jakies doswiadczenia?

                                            Komentarz


                                            • #47
                                              ja już mam rok czasu, DPF został i nic się nie dzieje z nim
                                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=83516

                                              Komentarz


                                              • #48
                                                Jak nie trzeba, to lepiej nie wycinać. Jak się nie daj Boże przepisy zmienią, a raczej prędzęj czy później to nastąpi, to będzie klops.
                                                Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
                                                a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
                                                Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
                                                O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)

                                                Komentarz


                                                • #49
                                                  Ok dzieki Panowie. Czaje sie juz od jakiegos czasu zrobic chipa u dobrego tunera ale nurtuje mnie DPF. Mieszkam w Danii i tu nie ma mowy o wycince bo w razie przegladu jest niemal pewne, ze bedzie przypal. W sumie te 150KM mi wystarcza, ale..... wiadomo. Do pazdziernika mam gwarancje a potem wolna reka tylko mam juz 60kkm a w pazdzierniku bede mial okolo 80 i nie wiem czy warto.
                                                  Uzytkuje raczej spokojnie, dbam nawet bardzo, w Danii jezdzi sie powoli ale na trasie do Polski juz troszke szybciej. W Polsce tez system jazdy jest troszke inny :twisted: nie ukrywam, ze nie jest to auto na 2-3 lata i musze nim troche pojezdzic (jeszcze tak z 5 lat) i nie wiem czy taki chip znacznie nie skroci zywota silnika, podzespolow itd.

                                                  Komentarz


                                                  • #50
                                                    Zamieszczone przez JacekRS
                                                    Ktoś dłubał w RS`ie w dieslu coś więcej niż program? sam "chips" już mi nie wystarcza i bym coś więcej pomodził
                                                    Zacząłbym od dołożenia napędu na tył :wink:

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X