Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

najnowsze 2.0tdi chip

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • jak dobrze kojarzę to na drive mode Normal zmienia mi na wyższy ok 1750 obecnie sprawdzę dzis dokładnie i dam znać jak jest u mnie przy delikatnym przyspieszaniu kiedy wrzuca wyzszy bieg i przy jakim poziomie obrotów redukuje - dzieki za podpowiedzi, dam znać jak sprawdzę
    SewerWa

    Komentarz


    • Sewerwa, to jak na wyższy zmienia ci przy 1750 to wystarczy podnieść obroty do tych 2100 i będzie elegancko :szeroki_usmiech
      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

      Komentarz


      • Sprawdziłem i redukcjew moim 2.0 TDI 150KM DSG6 robi mi przy 1100-1150obr/min, a
        wyzsze bieg wrzuca przy ok 1750-1800obr/min
        a wyższy z 5->6 już nawet przy 1600obr/min oczywiście przy bardzo delikatnym przyspieszaniu.
        Myślę, że redukcje na 1400 byłoby ok ustawić a wyzszy pewnie ok 2.000 -
        jeżdzę raczej spokojnie ale czasami lubię pojechać szybciej.
        Chyba bardziej przeszkadzają mi redukcje przy tak niskich obrotach (niż wrzucanie wyższego biegu szybciej) bo czasami jak chce delikatnie odjechać bez redukcji to od 1200obr troche autko się meczy a jak sie przyciśnie za bardzo to od razu redukuje np o 2 biegi i wyje, gdyby nie schodziło ponizej ok 1400obr to odeszłoby bez redukcji sprawniej po prostu byłby czasem nizszy bieg bardziej elastyczny.
        Pewnie te redukcje i wbijanie wyższego biegu jest powiązane bo jak nie pozwala skrzynia na jazdę poniżej 1400 to i później troche zmieni bieg żęby na wyższym było te 1400.
        SewerWa

        Komentarz


        • Zamieszczone przez Sewerwa
          Sprawdziłem i redukcjew moim 2.0 TDI 150KM DSG6 robi mi przy 1100-1150obr/min, a
          wyzsze bieg wrzuca przy ok 1750-1800obr/min
          a wyższy z 5->6 już nawet przy 1600obr/min oczywiście przy bardzo delikatnym przyspieszaniu.
          Myślę, że redukcje na 1400 byłoby ok ustawić a wyzszy pewnie ok 2.000 -
          jeżdzę raczej spokojnie ale czasami lubię pojechać szybciej.
          Chyba bardziej przeszkadzają mi redukcje przy tak niskich obrotach (niż wrzucanie wyższego biegu szybciej) bo czasami jak chce delikatnie odjechać bez redukcji to od 1200obr troche autko się meczy a jak sie przyciśnie za bardzo to od razu redukuje np o 2 biegi i wyje, gdyby nie schodziło ponizej ok 1400obr to odeszłoby bez redukcji sprawniej po prostu byłby czasem nizszy bieg bardziej elastyczny.
          Pewnie te redukcje i wbijanie wyższego biegu jest powiązane bo jak nie pozwala skrzynia na jazdę poniżej 1400 to i później troche zmieni bieg żęby na wyższym było te 1400.
          czytam i zaskakuje mnie działanie DSG - widzę, że by mnie to wkurzało i musiałbym robić program skrzyni.
          Ja po wyczuciu auta stwierdziłem, że optymalnie jest trzymać min. 1500obr, co zgadza się z grubsza z tym co pisze piramida
          Jeśli pomogłem - kliknij "pomógł" ! Pozdrawiam

          Komentarz


          • Jak chce się zredukować szybciej do szybszego wyhamowania to można pomóc sobie łopatką.
            A podczas przyspieszania fakt czasami wrzuci za szybko wyższy bieg ale jak się wyczuje to szybciej można przyspieszyć (z głebszym wcisnięciem gazu) i zmieni na wyższy później, ale i tak widać tendencje skrzyni do jak najszybszego wrzucenia jak najwyzszego biegu.
            Pomimo tejo i tak nie zamieniłbym się na manual, wcześniej jeździłem ponad 10 lat tylko manualnami i wygoda jaką zapewnia DSG jest dla mnie mega.
            z DSG jest moim zdaniem:
            > Komfortowo dla pasażerów nie czuć zmian biegów i płynnie się przyspiesza.
            > szybko bez ryzyka błędu we wpięciu biegów i przerw w dostawie mocy - jak to bywa w manualnu
            > bezpiecznie - bo częściej 2 ręce na kierownicy, delikatniejsze zmiany biegów szczególnie na śliskim przed zakrętem, praktycznie stały napęd jest z DSG,
            > wygodnie - lewa noga i prawa ręka ma duzo mniej roboty
            SewerWa

            Komentarz


            • bob_best, miałem wcześniej redukcje ustawioną przy 1500, było to za wcześnie i nie dało sie jechać przy 1500 bo następowała redukcja i nizszy bieg miał juz za wysokie obroty, te 1400 a nawet 1350 jest optymalnie bo na wysokim biegu jak obroty spadną poniżej 1500 to skrzynia ochoczo zredukuje nawet pod minimalnym obciążeniem, wcześniej trzeba było mocno wciskać gaz co by dsg łaskawie zredukowało.
              superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

              poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

              Komentarz


              • Zamieszczone przez piramida
                bob_best, miałem wcześniej redukcje ustawioną przy 1500, było to za wcześnie i nie dało sie jechać przy 1500 bo następowała redukcja i nizszy bieg miał juz za wysokie obroty, te 1400 a nawet 1350 jest optymalnie bo na wysokim biegu jak obroty spadną poniżej 1500 to skrzynia ochoczo zredukuje nawet pod minimalnym obciążeniem, wcześniej trzeba było mocno wciskać gaz co by dsg łaskawie zredukowało.
                aha, no to jeszcze sprawdzę ten zakres obrotów o którym piszesz ale mnie w 1.4 wydaje się, że przy mniej niż 1500 silnik się męczy. Naturalnie takie obroty to tylko toczenie się po płaskim/z górki, bo przyspieszanie to wg mnie nie bardzo. Pod górkę też robię redukcję.
                Jeśli pomogłem - kliknij "pomógł" ! Pozdrawiam

                Komentarz


                • Zamieszczone przez Clip
                  Do Witka trzeba podjechac albo dzwonic dialerem
                  Robilem tam dwa samochody i polecam
                  Ja robiłem u niego wszystkie moje trzy Octavie i też polecam :kciukgora.
                  S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
                  Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
                  -------------------------------------------------------------------------
                  O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
                  O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
                  O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

                  Komentarz


                  • piramida, podrzucisz mi prosze na pw info jak znalezc konto rogala z mineralnej na fejsie? Dobrze dedukuje ze Rogal k8neralna = Witek czy Witek to jakis inny tuner?
                    SewerWa

                    Komentarz


                    • Na fejsie to: R-Performance
                      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                      Komentarz


                      • Zamieszczone przez Sewerwa
                        tak jeszcze sie ciut waham z decyzją bo 1,5 roku gwarancji zostało, ale korci mnie fajny sofcik, ktoś ma doswiadczenia ile + - taka przyjemność dla tego silnika i skrzyni 2.0 TDI 150KM DSG - i czy coś w skrzyni jakiś soft powinnienem zmieniać (co konkretnie i co dają takie zmiany softu DSG) ?
                        Pojedź do Unitronic. Zrobią co trzeba. Jak chcesz się powoływać by się bardzo mocno starali to daj mi na priv. Będziesz Mocno zadowolony.
                        Pozdrawiam
                        perfex

                        Octavia HTP

                        Komentarz


                        • Jak trzeba się powoływać, żeby się starali, to ja dziękuję za takich "tunerów'.

                          U Witka nie trzeba się na nikogo powoływać, żeby się postarał, czego doświadczyłem na dwóch autach.

                          Komentarz


                          • Panowie a tak na chłopski rozum... Nie znam się a rozważam zwiększenie mocy u siebie.
                            W postych żołnierskich słowach - czym różnią się te modyfikacje? Większość tunerów obiecuje dla mojego silnika między 185 a 195KM i około 400nM. Wynik dla mnie spoko.
                            Kontaktowałem się z kilkoma i zakres cen to 1100 - 2300. Możecie powiedzieć skąd różnica? Nie bijcie proszę...
                            Rafał

                            Komentarz


                            • Tunerowi płacimy przede wszystkim za wiedzę, za know-how. Przy tych samych wynikach zakres modyfikacji może być tak naprawdę różny bo modyfikacji może podlegać szereg parametrów. Dobry tuner wie ile i jakich map (i najważniejsze jak) musi zmodyfikować i nie ogranicza się do podniesienia dawki paliwa, ciśnienia na szynie i ciśnienia doładowania. Ta górna wartość, którą podałeś to jednak coś za wysoko. Myślę, ze w okolicach tej dolnej wartości będziesz już miał profesjonalnie wykonaną modyfikację tylko trzeba znaleźć odpowiedniego tunera. Nie masz daleko do BB i Compsportu - uderzaj do nich śmiało.

                              Komentarz


                              • Ale Stage 1 w Comsport to jakies 2500zl.
                                Moja RS Combi

                                Komentarz


                                • No właśnie ta górna wartość to Compoty.
                                  Rafał

                                  Komentarz


                                  • Zamieszczone przez ORA_DEV
                                    Jak trzeba się powoływać, żeby się starali, to ja dziękuję za takich "tunerów'.
                                    Nie trzeba się powoływać :szeroki_usmiech Ale jeden klient będzie szczęśliwy od fajnego programu a inny będzie upierdliwie prosił o więcej tu czy tam, inny przebieg tu czy tam, zmianę reakcji pedału gazu, własne wydumki w działaniu skrzyni, mocne podniesienie ogranicznika obrotów i takie tam inne :szeroki_usmiech To wtedy lepiej się powołać by tuner wiedział że może zaszaleć :wink:

                                    A co do pytania Milorda o cenę to głównie chodzi o to, że niektórzy tunerzy wgrywają gotowce a inni siedzą przed komputerem i bawią się tymi mapami, słupkami, falami i cyferkami. Bardzo to fajnie wygląda ale... trzeba umić :szeroki_usmiech
                                    Pozdrawiam
                                    perfex

                                    Octavia HTP

                                    Komentarz


                                    • W warszawie ceny sa blizej tej nizszej wartosci przy czym Witek tanszy od Kreatora.
                                      2300 to duzo
                                      Powered by R-Performance

                                      Komentarz


                                      • VTG namawiało mnie na boxa z uwagi że gwary zostało jeszcze ok 15mc-y, jakoś nigdy za boxami nie byłem - program jest duzo lepszy ?? w czym tkwi faktycznie różnica..
                                        VTG mnie trochę kusi z uwagi na lokalizację mijam ich codziennie, a doswiadczenie też chyba mają niemałe, sam już nie wiem... chociaż jak nie VTG to chyba R-performance tylko czy box w VTG czy program w R-performence co myślicie ?
                                        SewerWa

                                        Komentarz


                                        • Polecam R- performance, w poprzednim aucie na ich programie przejeździłem z 5 czy 6 lat (1.9 TDI), wtedy jeszcze byli MR Motors...

                                          Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

                                          O3 Race Blue 1.8TSI Liftback DCC - Tomasza

                                          Komentarz


                                          • Panowie a na ile można wyciągnąć 2.0 TDI 184KM 4x4 samym programem?

                                            Komentarz


                                            • Zamieszczone przez Sewerwa Zobacz wpis
                                              chociaż jak nie VTG to chyba R-performance tylko czy box w VTG czy program w R-performence co myślicie ?
                                              Ja niezmiennie od lat polecam R-Performance. Robiłem u Witka 3 moje samochody i zawsze byłem bardzo zadowolony.

                                              S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
                                              Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
                                              -------------------------------------------------------------------------
                                              O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
                                              O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
                                              O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

                                              Komentarz


                                              • Witam, tu szczęsliwy posiadacz Octavii 2,0 tdi Jakieś 4 miesiące temu zrobiłem chiptuning, trochę mnie to forum do tego przekonało jestem zadowolony i zrobiłbym chętnie drugi raz
                                                Mi to robili w Cartronic z Białegostoku, moge polecić miejscówke bo warto

                                                Komentarz


                                                • Zamieszczone przez MichałOkła Zobacz wpis
                                                  Witam, tu szczęsliwy posiadacz Octavii 2,0 tdi Jakieś 4 miesiące temu zrobiłem chiptuning, trochę mnie to forum do tego przekonało jestem zadowolony i zrobiłbym chętnie drugi raz
                                                  Mi to robili w Cartronic z Białegostoku, moge polecić miejscówke bo warto
                                                  pochwal się kolego wykresami opisz jaki rocznik masz skrzynię itp
                                                  SewerWa

                                                  Komentarz


                                                  • Zamieszczone przez Ala_m Zobacz wpis
                                                    Panowie a na ile można wyciągnąć 2.0 TDI 184KM 4x4 samym programem?

                                                    Ok 220KM i 460-500nm
                                                    Ostatnio edytowany przez rOBERTO795; 5513.
                                                    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                                    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                                    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X