Zamieszczone przez ryjeks
najnowsze 2.0tdi chip
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez ryjeksSporo można poprawić oponami, kupując semi slicki.
Jakoś nikt się nie garnie do modów "CUPA'y" w stylu TURBO, IC itp itd, więc i ja chyba poprzestanę i skupię się np na CA :?"Seks: Śniadanie mistrzów" - James Hunt
Komentarz
-
-
Zrobić program i tyle, jak się zacznie rzeźba w gównie to kto to później kupi za rozsądne pieniądze. To nie 10 letni wóz za 25kzł co by rzeźbićsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
gerard_ktm, zrobisz z tego 250koni po wymianie wydechu, turbo, IC, dolotu, bedzie to robić 6.8 do setki na suchym asfalcie, wpakujesz 10kzł i dalej nie będzie szału.
Lepiej sprzedać a kupić benzynę :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
beton99, przy samym programie nie zarzniesz szybciej ani silnika ani skrzyni, na spokojnie. A 80kkm dla tdi to dopiero poczatek prawdziwego zycia w poprzednim program wszedl przy 206tys, do 312tys smigal jak glupi, a co dalej, to wie nowy wlasciciel..
Co do tego ze nie przyda sie - w trasie, przy predkosci 140+ te 35KM wiecej zrobi swoje i da sie odczuc dodatkowa moc.. Owszem, w miescie albo na krajowce do 90km/h to i w serii brakuje czesto przyczepnosci.. Wiec po programie lepiej nie bedzie, chyba ze moment przytna na 2ce.. Na 3ce czasem sie da go wykorzystac do konca, ale trzeba mocno uwazac przy nawet malych koleinach..
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez JacekRSNie zapominajmy, że to nie jest niedzielny bolid na extremalne przejażdżki w słoneczne dni, tylko samochód do codziennego użytku
Jeśli chodzi o semi slicki, to jest sporo modeli, które śmiało można używać w aucie na co dzień.
Komentarz
-
-
Dusiek, jest do wykrycia.
Przy normalnym przegladzie nie robia tego, bo wymaga to zachodu. Co innego jak np. kleknie CI skrzynia/silnik i maja robci w ramach gwarancji - wtedy pierwsze co sprawdzaja czy jest oryginalny program - zczytuja ze sterownika co ma wgrane, pobieraja od producenta oryginalny, jaki był wgrany w Twoje auto i jak sie rozni to maja podstawy do nie naprawienia z gwarancji, ze wzgledu na modyfikacje.
Gdzies ktos juz pisał, ze gdy mial problem z silnikiem czy skrzynia, pierwsze pytanie w ASO przy gwarancji było, czy nmie modyfikował softu.
Komentarz
-
-
Dusiek, chip albo gwarancja, nie da się tego pogodzić :lol:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Różnie z tym bywa. Wiem,że wielu dilerów przymyka oko na modyfikacje,przynajmniej dopóki cos się nie stanie. Są dilerzy,którzy sami oferują tego typu modyfikacje teoretycznie bez utraty gwarancji. Piszę tu o dilerach aut ogólnie nie koniecznie o Skodzie. Najlepiej dogadać się z kierownikiem serwisu nieoficjalnie, żeby przymknęli oko albo jeśli oferują coś takiego dać im zarobić te kilka stówek więcej, pod warunkiem jednak, że robi im to ktoś ogarnięty i w 100% profesjonalnie. V-tech współpracuje/współpracował np. z kilkoma dilerami różnych marek (choć u nich programu bym raczej nie zrobił), Compoty też były swego czasu tu i ówdzie dogadane. Podzwonić, popytać może się uda półoficjalnie wszystko załatwić. Jak nie zawsze jest opcja wgrywania oryginalnego softu przed przeglądem (choć nie zawsze to możliwe i strasznie upierdliwe).
Komentarz
-
-
tomek evo, przy normalnym przegladzie raczej nie sprawdzaja tego.. Choc moge sie mylic.
Problem pojawia sie gdy np. kleknie nam skrzynia/silnik w trasie, sciagaja nas laweta do serwisu i wtedy sprawdzaja co jest nie tak i juz na bank sprawdza soft... I wtedy zaczna sie schody, bo zwala ze to modyfikacja uwalila silnik/skrzynie i ze to wbrew gwarancji.. A ciezko, nawet bedac dogadanym, załatwic wgranie oryginalnego softu, majac auto na lawecie
Chyba ze mamy moduł, ktory pozwala nam wgrac soft standardowy przy sobie. Kojarze ze ktos,gdzies cos takiego robil, wlasnie dla aut z gwarancja - wystarczyło miec pare minut dostepu do auta, gdzie mozesz wlaczyc zaplon, wgrac soft wybrany (oryginalny, po modzie, eco - decydujesz przyciskiem) i po problemie.
Komentarz
-
-
krzyzakp, w VW nic ci to nie da, w fordzie tak, możesz wrócić do serii i serwis nie jest w stanie tego sprawdzić, VW się wycwanił i po chiptuningu pozostaje ślad, co innego dokładany box aczkolwiek też nie ma pewności.
Panowie po za tym co to za dywagacje, robiąc chip i w razie poważnej awarii bierze się na klatę ryzyko a nie próbuje naprawiać samochód na gwarancji, allegro i hej… lub odpuścić sobie i przez te dwa lata nie ruszać samochodusuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Dzieki za sprostowanie piramida skoro maja takie mozliwosci to fakt..
Zreszta samym chipboxom bym nie ufał, moze i te robione przez porzadne firmy działaja jak nalezy, ale tez nie do konca w nie wierze.
Co do tych z alledrogo: https://www.youtube.com/watch?v=q-z5lVd9958
Komentarz
-
-
KRL, Raczej mało kto zakłada boxy vtechu, jak chcesz boxa to wal do compsportów ;-)superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KRLMam pytaniwe dotyczące Box'ów firmy V-tech czy ktoś z forumowiczów ma doświadczenia z tymi urządzeniami warto czy omijać z daleka?
Ja od siebie moge zaproponowac Boxa z Dimsportu. Jest to box cyfrowy z mozliwościa "strojenia" kluczowych parametrów.
Czyta sobie np: doladowanie, kat wtrysku, i raila i na tej podstawie mozna w miare fajnie zmienic parametry pracy.
Ale daleko takiemu rozwiazaniu do programu...tyle tylko ze gwarancja na auto nie znika.pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
rob555, dlatego dla dobra silnika zostawić go w spokoju na okres gwarancji albo olać gwarancję i zrobić program raz a porządnie.superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Dlatego moim zdaniem Box jest dobrym rozwiązaniem nie ma problem z gwarancją.
W aucie mojej żony założony jest box kupiony u dealera był założony gdy auto miało przebieg 1800km w tej chwili ma ponad 90tyś i nic się nie dzieje wszystko jest ok.
Fakt że box kupiony I złożony przez ASO więc z gwarancją nie ma problem.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KRLMam pytaniwe dotyczące Box'ów firmy V-tech czy ktoś z forumowiczów ma doświadczenia z tymi urządzeniami warto czy omijać z daleka?
Teraz świeżo po programie to już jest odjazd, moc:220 KM, moment: 462 Nm
Komentarz
-
Komentarz