Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

najnowsze 2.0tdi chip

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #51
    Zamieszczone przez ryjeks
    Zamieszczone przez JacekRS
    Ktoś dłubał w RS`ie w dieslu coś więcej niż program? sam "chips" już mi nie wystarcza i bym coś więcej pomodził
    Zacząłbym od dołożenia napędu na tył :wink:
    Jak dla mnie za duza rzezba w gownie (a moze sie myle). Generalnie 220KM w ośce na mokrym to az za duzo, ale na suchym chcialoby sie wiecej????
    "Seks: Śniadanie mistrzów" - James Hunt

    Komentarz


    • #52
      Zamieszczone przez JacekRS
      Generalnie 220KM w ośce na mokrym to az za duzo,
      Głównie do tego piłem :wink:
      Niestety ale rzeźba w ośce bez szpery, to rzeźba w ops:

      Sporo można poprawić oponami, kupując semi slicki.
      Tylko tu trzeba się pilnować przy szybszych przelotach w dużym deszczu.

      Komentarz


      • #53
        Zamieszczone przez ryjeks
        Sporo można poprawić oponami, kupując semi slicki.
        Nie zapominajmy, że to nie jest niedzielny bolid na extremalne przejażdżki w słoneczne dni, tylko samochód do codziennego użytku

        Jakoś nikt się nie garnie do modów "CUPA'y" w stylu TURBO, IC itp itd, więc i ja chyba poprzestanę i skupię się np na CA :?
        "Seks: Śniadanie mistrzów" - James Hunt

        Komentarz


        • #54
          Zrobić program i tyle, jak się zacznie rzeźba w gównie to kto to później kupi za rozsądne pieniądze. To nie 10 letni wóz za 25kzł co by rzeźbić
          superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

          poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

          Komentarz


          • #55
            piramida, z jednej strony tak ale jak to mówią...apetyt rośnie w miarę jedzenia i korci
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=83516

            Komentarz


            • #56
              gerard_ktm, zrobisz z tego 250koni po wymianie wydechu, turbo, IC, dolotu, bedzie to robić 6.8 do setki na suchym asfalcie, wpakujesz 10kzł i dalej nie będzie szału.
              Lepiej sprzedać a kupić benzynę :wink:
              superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

              poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

              Komentarz


              • #57
                piramida, z jednej strony tak ale z drugiej to w moim przypadku przeważa koszt paliwa między benzyną a dieslem
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=83516

                Komentarz


                • #58
                  beton99, przy samym programie nie zarzniesz szybciej ani silnika ani skrzyni, na spokojnie. A 80kkm dla tdi to dopiero poczatek prawdziwego zycia w poprzednim program wszedl przy 206tys, do 312tys smigal jak glupi, a co dalej, to wie nowy wlasciciel..

                  Co do tego ze nie przyda sie - w trasie, przy predkosci 140+ te 35KM wiecej zrobi swoje i da sie odczuc dodatkowa moc.. Owszem, w miescie albo na krajowce do 90km/h to i w serii brakuje czesto przyczepnosci.. Wiec po programie lepiej nie bedzie, chyba ze moment przytna na 2ce.. Na 3ce czasem sie da go wykorzystac do konca, ale trzeba mocno uwazac przy nawet malych koleinach..

                  Moja O3 RS

                  Komentarz


                  • #59
                    Zamieszczone przez JacekRS
                    Nie zapominajmy, że to nie jest niedzielny bolid na extremalne przejażdżki w słoneczne dni, tylko samochód do codziennego użytku
                    Ja nie zapominam, a Ty z tego powodu właśnie daj sobie spokój albo kup inne auto :wink:

                    Jeśli chodzi o semi slicki, to jest sporo modeli, które śmiało można używać w aucie na co dzień.

                    Komentarz


                    • #60
                      Panowie a czy zmiana softu jest wykrywalna przez ASO? Jeśli nie to jakie są przesłanki żeby czekać do końca gwarancji?
                      Ja mam nówkę pachnącą i czekania 2 lata jakoś mi się nie uśmiecha

                      Komentarz


                      • #61
                        Dusiek, jest do wykrycia.
                        Przy normalnym przegladzie nie robia tego, bo wymaga to zachodu. Co innego jak np. kleknie CI skrzynia/silnik i maja robci w ramach gwarancji - wtedy pierwsze co sprawdzaja czy jest oryginalny program - zczytuja ze sterownika co ma wgrane, pobieraja od producenta oryginalny, jaki był wgrany w Twoje auto i jak sie rozni to maja podstawy do nie naprawienia z gwarancji, ze wzgledu na modyfikacje.

                        Gdzies ktos juz pisał, ze gdy mial problem z silnikiem czy skrzynia, pierwsze pytanie w ASO przy gwarancji było, czy nmie modyfikował softu.

                        Moja O3 RS

                        Komentarz


                        • #62
                          Dusiek, chip albo gwarancja, nie da się tego pogodzić :lol:
                          superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                          poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                          Komentarz


                          • #63
                            Różnie z tym bywa. Wiem,że wielu dilerów przymyka oko na modyfikacje,przynajmniej dopóki cos się nie stanie. Są dilerzy,którzy sami oferują tego typu modyfikacje teoretycznie bez utraty gwarancji. Piszę tu o dilerach aut ogólnie nie koniecznie o Skodzie. Najlepiej dogadać się z kierownikiem serwisu nieoficjalnie, żeby przymknęli oko albo jeśli oferują coś takiego dać im zarobić te kilka stówek więcej, pod warunkiem jednak, że robi im to ktoś ogarnięty i w 100% profesjonalnie. V-tech współpracuje/współpracował np. z kilkoma dilerami różnych marek (choć u nich programu bym raczej nie zrobił), Compoty też były swego czasu tu i ówdzie dogadane. Podzwonić, popytać może się uda półoficjalnie wszystko załatwić. Jak nie zawsze jest opcja wgrywania oryginalnego softu przed przeglądem (choć nie zawsze to możliwe i strasznie upierdliwe).

                            Komentarz


                            • #64
                              tomek evo, przy normalnym przegladzie raczej nie sprawdzaja tego.. Choc moge sie mylic.

                              Problem pojawia sie gdy np. kleknie nam skrzynia/silnik w trasie, sciagaja nas laweta do serwisu i wtedy sprawdzaja co jest nie tak i juz na bank sprawdza soft... I wtedy zaczna sie schody, bo zwala ze to modyfikacja uwalila silnik/skrzynie i ze to wbrew gwarancji.. A ciezko, nawet bedac dogadanym, załatwic wgranie oryginalnego softu, majac auto na lawecie

                              Chyba ze mamy moduł, ktory pozwala nam wgrac soft standardowy przy sobie. Kojarze ze ktos,gdzies cos takiego robil, wlasnie dla aut z gwarancja - wystarczyło miec pare minut dostepu do auta, gdzie mozesz wlaczyc zaplon, wgrac soft wybrany (oryginalny, po modzie, eco - decydujesz przyciskiem) i po problemie.

                              Moja O3 RS

                              Komentarz


                              • #65
                                krzyzakp, w VW nic ci to nie da, w fordzie tak, możesz wrócić do serii i serwis nie jest w stanie tego sprawdzić, VW się wycwanił i po chiptuningu pozostaje ślad, co innego dokładany box aczkolwiek też nie ma pewności.

                                Panowie po za tym co to za dywagacje, robiąc chip i w razie poważnej awarii bierze się na klatę ryzyko a nie próbuje naprawiać samochód na gwarancji, allegro i hej… lub odpuścić sobie i przez te dwa lata nie ruszać samochodu
                                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                Komentarz


                                • #66
                                  Dzieki za sprostowanie piramida skoro maja takie mozliwosci to fakt..
                                  Zreszta samym chipboxom bym nie ufał, moze i te robione przez porzadne firmy działaja jak nalezy, ale tez nie do konca w nie wierze.
                                  Co do tych z alledrogo:

                                  Moja O3 RS

                                  Komentarz


                                  • #67
                                    Mam pytaniwe dotyczące Box'ów firmy V-tech czy ktoś z forumowiczów ma doświadczenia z tymi urządzeniami warto czy omijać z daleka?

                                    Komentarz


                                    • #68
                                      KRL, Raczej mało kto zakłada boxy vtechu, jak chcesz boxa to wal do compsportów ;-)
                                      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                      Komentarz


                                      • #69
                                        To nie jest dawny EcuSoft?
                                        Po za tym o nie nie mają Box'ów.

                                        Komentarz


                                        • #70
                                          KRL, Comsport nie nie nic wspolnego z Ecusoft a dawniej MTM tuning BB.

                                          Firma Ecusoft dziala sobie dzielnie od lat, tak samo jak na rynku lokalnym jest firma Compsport, jak rowniez inni
                                          Spritmonitor.de

                                          Komentarz


                                          • #71
                                            Dzięki,

                                            Niestety nie mam w tej materii wiedzy I doświadczenia więc jeszcze raz dziękuję.

                                            Komentarz


                                            • #72
                                              Zamieszczone przez KRL
                                              Mam pytaniwe dotyczące Box'ów firmy V-tech czy ktoś z forumowiczów ma doświadczenia z tymi urządzeniami warto czy omijać z daleka?
                                              Nie wiem jakie teraz maja w ofercie ale ich boxy takie zle nie byly. Gorzej ze ludzie oczekiwali od boxa przyrostów takich jak w programach i srubkami krecili za mocno a to bezpiecznie tak sie nie da...za malo zmiennych boxy odczytuja nawet te najnowsze kilku kanałowe.
                                              Ja od siebie moge zaproponowac Boxa z Dimsportu. Jest to box cyfrowy z mozliwościa "strojenia" kluczowych parametrów.
                                              Czyta sobie np: doladowanie, kat wtrysku, i raila i na tej podstawie mozna w miare fajnie zmienic parametry pracy.
                                              Ale daleko takiemu rozwiazaniu do programu...tyle tylko ze gwarancja na auto nie znika.
                                              pozdrawiam

                                              Diagnostyka i tuning
                                              hybrydowe wtryski i turbiny
                                              programy na ulice jak i do sportu

                                              Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                                              www.tune-up.pl

                                              HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                                              Komentarz


                                              • #73
                                                rob555, dlatego dla dobra silnika zostawić go w spokoju na okres gwarancji albo olać gwarancję i zrobić program raz a porządnie.
                                                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                                Komentarz


                                                • #74
                                                  Dlatego moim zdaniem Box jest dobrym rozwiązaniem nie ma problem z gwarancją.

                                                  W aucie mojej żony założony jest box kupiony u dealera był założony gdy auto miało przebieg 1800km w tej chwili ma ponad 90tyś i nic się nie dzieje wszystko jest ok.

                                                  Fakt że box kupiony I złożony przez ASO więc z gwarancją nie ma problem.

                                                  Komentarz


                                                  • #75
                                                    Zamieszczone przez KRL
                                                    Mam pytaniwe dotyczące Box'ów firmy V-tech czy ktoś z forumowiczów ma doświadczenia z tymi urządzeniami warto czy omijać z daleka?
                                                    Testowałem box z VTECHu. Nic złego się nie działo. Wynik 197 KM, 422 Nm. Była to raczej namiastka programu, chociaż rożnicę nawet było czuć.
                                                    Teraz świeżo po programie to już jest odjazd, moc:220 KM, moment: 462 Nm

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X