Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

najnowsze 2.0tdi chip

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #76
    dj1978, Z ciekawosci - gdzie robiles program? Po boxie to przyrost słaby, jakies 8% tylko.. Chyba ze seria była słabsza..

    Moja O3 RS

    Komentarz


    • #77
      Zamieszczone przez krzyzakp
      dj1978, Z ciekawosci - gdzie robiles program? Po boxie to przyrost słaby, jakies 8% tylko.. Chyba ze seria była słabsza..
      DYNOSOFT Katowice, jak najbardziej polecam.
      Serie mierzyłem dwa razy, w kilkumiesięcznych odstępach czasu. Najpierw było 184 KM, drugi przed programem, wyszło 190 KM

      Komentarz


      • #78
        Zwlaszcza jak nikt nie wie ile miala seria... zwlaszcza jak wiekszosc tych motorow wychodzi na 210-215 i 420-440Nm
        Spritmonitor.de

        Komentarz


        • #79
          Maicroft, masz jakies wykresy seryjnych RS TDI ktore tak wychodza? Bo zeby mialy az po 210KM nei slyszalem jeszcze, choc swojej nie hamowałem poki co..

          Moja O3 RS

          Komentarz


          • #80
            Ogien Vtechu wyglada tak:



            Widzialem gdzies z obciazeniowej wykres, teraz nie moge odszukac. Na inercji Nm zawsze wychodzi ciut wiecej.
            Spritmonitor.de

            Komentarz


            • #81
              Czyli wychodzi ze nie zrozumiałem Cie - dotarło do mnie, ze seryjnie te auta maja po 210KM PRZED modyfikacja.
              Po juz widzialem w okolicach 220 i w taki wynik ebde celowal za jakies 2lata jak sie skonczy gwarancja. Poki co seria starcza do odpychania sie spokojnie po autobahnie

              Moja O3 RS

              Komentarz


              • #82
                Musze zadzwonić I dopytać w Vtechu o tę możliwość przetestowania przez tydzień boxu.
                Jezeli to prawda spróbuję I zobaczę jak to wygląda w codziennej eksploatacji.

                Komentarz


                • #83
                  KRL, tylko pamiętaj że w grupie VAG posiadanie boxa nie gwarantuje w 100% posiadania dalszej gwarancji ;-)
                  superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                  poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                  Komentarz


                  • #84
                    Zamieszczone przez piramida
                    KRL, tylko pamiętaj że w grupie VAG posiadanie boxa nie gwarantuje w 100% posiadania dalszej gwarancji ;-)
                    To nie domena grupy VW w zasadzie tak jest wszędzie jezeli coś jest zakłądane poza ASO.

                    Komentarz


                    • #85
                      Gdzie odpiety box zostawia slady?
                      Powered by R-Performance

                      Komentarz


                      • #86
                        Wiem, że w niektórych autach są w stanie dojść, że box był założony bo niektóre parametry zapisują się w pamięci sterownika i widać anomalia w stosunku do serii. Tak słyszałem

                        Komentarz


                        • #87
                          Przy bxie problem może być tylko w jednym wypadku jak np wysra się silnik lub skrzynia to rzeczywiście mogą próbowac podciągnąć awarię pod te zwiększone zapisane parametry i niniejszych nie uznać gwarancji. Jest to tylko gdybanie bo tak naprawdę nikt tego nie przetestował. Po za tym box to zło :P i lepiej go nie zakładać i czekac do końca gwarancji albo olać gwarancję i hulaj duszo...
                          superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                          poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                          Komentarz


                          • #88
                            ja generalnie olałem temat gwarancji, i gwint wpadł, i program zrobiony i wydech i za dwa miesiące kończy się gwarancja, auto ma 62 tys i nie ma żadnego problemu także w moim przypadku ryzyko się opłaciło
                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=83516

                            Komentarz


                            • #89
                              gerard_ktm, ja też mam już po gwarancji aczkolwiek pewne rzeczy da się zrobić w ramach gwarancji. Rzadko kto rezygnuje z gwarancji kosztem tuningu ale są tacy :wink:
                              superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                              poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                              Komentarz


                              • #90
                                piramida, generalnie to wychodzę z założenia że auto jest dla mnie a nie ja dla auta
                                także aż tak bardzo się od początku nie przejmowałem tym żeby było tak jakby fabryka chciała,
                                jeżdżę tylko na serwis po 30 tys tylko dlatego żeby historia była i przy ewentualnej sprzedaży żaden
                                "fachowiec" nie opowiadał mi że licznik cofany itd
                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=83516

                                Komentarz


                                • #91
                                  gerard_ktm, i tak beda Bo auto starsze niz 4lata musi miec 160-190tys km i innej opcji nie ma.- Nie wazne czy ma 5lat czy 15

                                  Moja O3 RS

                                  Komentarz


                                  • #92
                                    Koledzy proszę o podpowiedzi gdzie w Wa-wie i rozsądnych okolicach do 2 godz drogi zrobię soft 2.0 TDI 150KM z DSG w O3.
                                    Robił ktoś z Wa-wy/okolic soft w takiej konfiguracji silnik i skrzynia?
                                    Proszę o kilka propozycji z:
                                    - opinią o danym tunerze,
                                    - parametrami KM i Nm przed i po,
                                    - orientacyjną ceną,
                                    - wrażeniamia z jazdy.
                                    Na pieszo mam do VTG przy Lidlu na Modlińskiej w Wa-wie (ale opini nie znam)
                                    i obił mi się też o uszy Rogal na Mineralnej - chetnie poproszę opinie o powyzszych i innych z okolic.
                                    Pozdr
                                    SewerWa

                                    Komentarz


                                    • #93
                                      Zamieszczone przez Sewerwa
                                      Koledzy proszę o podpowiedzi gdzie w Wa-wie i rozsądnych okolicach do 2 godz drogi zrobię soft 2.0 TDI 150KM z DSG w O3.
                                      Robił ktoś z Wa-wy/okolic soft w takiej konfiguracji silnik i skrzynia?
                                      Proszę o kilka propozycji z:
                                      - opinią o danym tunerze,
                                      - parametrami KM i Nm przed i po,
                                      - orientacyjną ceną,
                                      - wrażeniamia z jazdy.
                                      Na pieszo mam do VTG przy Lidlu na Modlińskiej w Wa-wie (ale opini nie znam)
                                      i obił mi się też o uszy Rogal na Mineralnej - chetnie poproszę opinie o powyzszych i innych z okolic.
                                      Pozdr
                                      Rogal z opinii chyba najlepszy. Ale do niego ciężko się dostać.

                                      Komentarz


                                      • #94
                                        Do Witka trzeba podjechac albo dzwonic dialerem
                                        Robilem tam dwa samochody i polecam
                                        Powered by R-Performance

                                        Komentarz


                                        • #95
                                          Sewerwa,wal do Rogala na Mineralną, umów się przez fejsa będzie najszybciej
                                          superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                          poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                          Komentarz


                                          • #96
                                            A w Krakowie gdzie najlepiej pojechać?

                                            Komentarz


                                            • #97
                                              tak jeszcze sie ciut waham z decyzją bo 1,5 roku gwarancji zostało, ale korci mnie fajny sofcik, ktoś ma doswiadczenia ile + - taka przyjemność dla tego silnika i skrzyni 2.0 TDI 150KM DSG - i czy coś w skrzyni jakiś soft powinnienem zmieniać (co konkretnie i co dają takie zmiany softu DSG) ?
                                              SewerWa

                                              Komentarz


                                              • #98
                                                Ty nic nie zmieniaj tylko zostaw to tunerowi
                                                W skrzyni mozna podniesc cisnienie docisku sprzegiel zeby przenosila wiecej momentu i algorytm zmiany biegow zeby byl dostosowany do nowej charakterystyki silnika.
                                                A co do kosztu to najlepiej wydane pieniadze w kategorii kasa / uzysk
                                                Powered by R-Performance

                                                Komentarz


                                                • #99
                                                  Sewerwa, odnośnie dsg to przede wszystkim trzeba podnieść próg zmiany biegów tak przy redukcji jak i przy ciągnięciu w górę obrotów, ciśnienia sprzęgieł i innych pierdoł nie trzeba ruszać przy samym sofcie silnika.

                                                  Dla przykładu u mnie dsg redukuje bieg gdy obroty spadną poniżej 1400 obrotów a zmianę na wyższy bieg robi przy 2400, progi osiągalne przy minimalnym wciśnięciu gazu i tak w przypadku tsi jest optymalnie bo praktycznie nigdy nie mamy turbo dziury, silnik nie zamula i nie jest żyłowany.

                                                  U ciebie można by zrobić to samo tylko w zakresie roboczym obrotów 1300-2300, jazda po sofcie silnika jak i dsg diametralnie sie zmienia, inna jakość prowadzenia :szeroki_usmiech

                                                  Na koniec dodam że najlepiej podnieść całą sekcję od drugiego biegu do szóstego, jedynka i początek dwójki jest jak w serii tak że na dwójce obroty spadną do 1000 ale już dodając gaz będzie ciągnąć do tych 2300
                                                  superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                                  poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                                  Komentarz


                                                  • piramida, Te 1300 w dieslu to tez za malo, na wyzszych biegach. Wiec optymalnie to te 1400 zostawic jako minimum jednak.
                                                    Spritmonitor.de

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X