dj1978, Z ciekawosci - gdzie robiles program? Po boxie to przyrost słaby, jakies 8% tylko.. Chyba ze seria była słabsza..
najnowsze 2.0tdi chip
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez krzyzakpdj1978, Z ciekawosci - gdzie robiles program? Po boxie to przyrost słaby, jakies 8% tylko.. Chyba ze seria była słabsza..
Serie mierzyłem dwa razy, w kilkumiesięcznych odstępach czasu. Najpierw było 184 KM, drugi przed programem, wyszło 190 KM
Komentarz
-
-
KRL, tylko pamiętaj że w grupie VAG posiadanie boxa nie gwarantuje w 100% posiadania dalszej gwarancji ;-)superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Przy bxie problem może być tylko w jednym wypadku jak np wysra się silnik lub skrzynia to rzeczywiście mogą próbowac podciągnąć awarię pod te zwiększone zapisane parametry i niniejszych nie uznać gwarancji. Jest to tylko gdybanie bo tak naprawdę nikt tego nie przetestował. Po za tym box to zło :P i lepiej go nie zakładać i czekac do końca gwarancji albo olać gwarancję i hulaj duszo...superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
gerard_ktm, ja też mam już po gwarancji aczkolwiek pewne rzeczy da się zrobić w ramach gwarancji. Rzadko kto rezygnuje z gwarancji kosztem tuningu ale są tacy :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
piramida, generalnie to wychodzę z założenia że auto jest dla mnie a nie ja dla auta
także aż tak bardzo się od początku nie przejmowałem tym żeby było tak jakby fabryka chciała,
jeżdżę tylko na serwis po 30 tys tylko dlatego żeby historia była i przy ewentualnej sprzedaży żaden
"fachowiec" nie opowiadał mi że licznik cofany itd
Komentarz
-
-
Koledzy proszę o podpowiedzi gdzie w Wa-wie i rozsądnych okolicach do 2 godz drogi zrobię soft 2.0 TDI 150KM z DSG w O3.
Robił ktoś z Wa-wy/okolic soft w takiej konfiguracji silnik i skrzynia?
Proszę o kilka propozycji z:
- opinią o danym tunerze,
- parametrami KM i Nm przed i po,
- orientacyjną ceną,
- wrażeniamia z jazdy.
Na pieszo mam do VTG przy Lidlu na Modlińskiej w Wa-wie (ale opini nie znam)
i obił mi się też o uszy Rogal na Mineralnej - chetnie poproszę opinie o powyzszych i innych z okolic.
PozdrSewerWa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SewerwaKoledzy proszę o podpowiedzi gdzie w Wa-wie i rozsądnych okolicach do 2 godz drogi zrobię soft 2.0 TDI 150KM z DSG w O3.
Robił ktoś z Wa-wy/okolic soft w takiej konfiguracji silnik i skrzynia?
Proszę o kilka propozycji z:
- opinią o danym tunerze,
- parametrami KM i Nm przed i po,
- orientacyjną ceną,
- wrażeniamia z jazdy.
Na pieszo mam do VTG przy Lidlu na Modlińskiej w Wa-wie (ale opini nie znam)
i obił mi się też o uszy Rogal na Mineralnej - chetnie poproszę opinie o powyzszych i innych z okolic.
Pozdr
Komentarz
-
-
Sewerwa,wal do Rogala na Mineralną, umów się przez fejsa będzie najszybciejsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
tak jeszcze sie ciut waham z decyzją bo 1,5 roku gwarancji zostało, ale korci mnie fajny sofcik, ktoś ma doswiadczenia ile + - taka przyjemność dla tego silnika i skrzyni 2.0 TDI 150KM DSG - i czy coś w skrzyni jakiś soft powinnienem zmieniać (co konkretnie i co dają takie zmiany softu DSG) ?SewerWa
Komentarz
-
-
Ty nic nie zmieniaj tylko zostaw to tunerowi
W skrzyni mozna podniesc cisnienie docisku sprzegiel zeby przenosila wiecej momentu i algorytm zmiany biegow zeby byl dostosowany do nowej charakterystyki silnika.
A co do kosztu to najlepiej wydane pieniadze w kategorii kasa / uzyskPowered by R-Performance
Komentarz
-
-
Sewerwa, odnośnie dsg to przede wszystkim trzeba podnieść próg zmiany biegów tak przy redukcji jak i przy ciągnięciu w górę obrotów, ciśnienia sprzęgieł i innych pierdoł nie trzeba ruszać przy samym sofcie silnika.
Dla przykładu u mnie dsg redukuje bieg gdy obroty spadną poniżej 1400 obrotów a zmianę na wyższy bieg robi przy 2400, progi osiągalne przy minimalnym wciśnięciu gazu i tak w przypadku tsi jest optymalnie bo praktycznie nigdy nie mamy turbo dziury, silnik nie zamula i nie jest żyłowany.
U ciebie można by zrobić to samo tylko w zakresie roboczym obrotów 1300-2300, jazda po sofcie silnika jak i dsg diametralnie sie zmienia, inna jakość prowadzenia :szeroki_usmiech
Na koniec dodam że najlepiej podnieść całą sekcję od drugiego biegu do szóstego, jedynka i początek dwójki jest jak w serii tak że na dwójce obroty spadną do 1000 ale już dodając gaz będzie ciągnąć do tych 2300superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
Komentarz