jak dobrze kojarzę to na drive mode Normal zmienia mi na wyższy ok 1750 obecnie sprawdzę dzis dokładnie i dam znać jak jest u mnie przy delikatnym przyspieszaniu kiedy wrzuca wyzszy bieg i przy jakim poziomie obrotów redukuje - dzieki za podpowiedzi, dam znać jak sprawdzę
najnowsze 2.0tdi chip
Zwiń
X
-
Sewerwa, to jak na wyższy zmienia ci przy 1750 to wystarczy podnieść obroty do tych 2100 i będzie elegancko :szeroki_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Sprawdziłem i redukcjew moim 2.0 TDI 150KM DSG6 robi mi przy 1100-1150obr/min, a
wyzsze bieg wrzuca przy ok 1750-1800obr/min
a wyższy z 5->6 już nawet przy 1600obr/min oczywiście przy bardzo delikatnym przyspieszaniu.
Myślę, że redukcje na 1400 byłoby ok ustawić a wyzszy pewnie ok 2.000 -
jeżdzę raczej spokojnie ale czasami lubię pojechać szybciej.
Chyba bardziej przeszkadzają mi redukcje przy tak niskich obrotach (niż wrzucanie wyższego biegu szybciej) bo czasami jak chce delikatnie odjechać bez redukcji to od 1200obr troche autko się meczy a jak sie przyciśnie za bardzo to od razu redukuje np o 2 biegi i wyje, gdyby nie schodziło ponizej ok 1400obr to odeszłoby bez redukcji sprawniej po prostu byłby czasem nizszy bieg bardziej elastyczny.
Pewnie te redukcje i wbijanie wyższego biegu jest powiązane bo jak nie pozwala skrzynia na jazdę poniżej 1400 to i później troche zmieni bieg żęby na wyższym było te 1400.SewerWa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SewerwaSprawdziłem i redukcjew moim 2.0 TDI 150KM DSG6 robi mi przy 1100-1150obr/min, a
wyzsze bieg wrzuca przy ok 1750-1800obr/min
a wyższy z 5->6 już nawet przy 1600obr/min oczywiście przy bardzo delikatnym przyspieszaniu.
Myślę, że redukcje na 1400 byłoby ok ustawić a wyzszy pewnie ok 2.000 -
jeżdzę raczej spokojnie ale czasami lubię pojechać szybciej.
Chyba bardziej przeszkadzają mi redukcje przy tak niskich obrotach (niż wrzucanie wyższego biegu szybciej) bo czasami jak chce delikatnie odjechać bez redukcji to od 1200obr troche autko się meczy a jak sie przyciśnie za bardzo to od razu redukuje np o 2 biegi i wyje, gdyby nie schodziło ponizej ok 1400obr to odeszłoby bez redukcji sprawniej po prostu byłby czasem nizszy bieg bardziej elastyczny.
Pewnie te redukcje i wbijanie wyższego biegu jest powiązane bo jak nie pozwala skrzynia na jazdę poniżej 1400 to i później troche zmieni bieg żęby na wyższym było te 1400.
Ja po wyczuciu auta stwierdziłem, że optymalnie jest trzymać min. 1500obr, co zgadza się z grubsza z tym co pisze piramidaJeśli pomogłem - kliknij "pomógł" ! Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Jak chce się zredukować szybciej do szybszego wyhamowania to można pomóc sobie łopatką.
A podczas przyspieszania fakt czasami wrzuci za szybko wyższy bieg ale jak się wyczuje to szybciej można przyspieszyć (z głebszym wcisnięciem gazu) i zmieni na wyższy później, ale i tak widać tendencje skrzyni do jak najszybszego wrzucenia jak najwyzszego biegu.
Pomimo tejo i tak nie zamieniłbym się na manual, wcześniej jeździłem ponad 10 lat tylko manualnami i wygoda jaką zapewnia DSG jest dla mnie mega.
z DSG jest moim zdaniem:
> Komfortowo dla pasażerów nie czuć zmian biegów i płynnie się przyspiesza.
> szybko bez ryzyka błędu we wpięciu biegów i przerw w dostawie mocy - jak to bywa w manualnu
> bezpiecznie - bo częściej 2 ręce na kierownicy, delikatniejsze zmiany biegów szczególnie na śliskim przed zakrętem, praktycznie stały napęd jest z DSG,
> wygodnie - lewa noga i prawa ręka ma duzo mniej robotySewerWa
Komentarz
-
-
bob_best, miałem wcześniej redukcje ustawioną przy 1500, było to za wcześnie i nie dało sie jechać przy 1500 bo następowała redukcja i nizszy bieg miał juz za wysokie obroty, te 1400 a nawet 1350 jest optymalnie bo na wysokim biegu jak obroty spadną poniżej 1500 to skrzynia ochoczo zredukuje nawet pod minimalnym obciążeniem, wcześniej trzeba było mocno wciskać gaz co by dsg łaskawie zredukowało.superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidabob_best, miałem wcześniej redukcje ustawioną przy 1500, było to za wcześnie i nie dało sie jechać przy 1500 bo następowała redukcja i nizszy bieg miał juz za wysokie obroty, te 1400 a nawet 1350 jest optymalnie bo na wysokim biegu jak obroty spadną poniżej 1500 to skrzynia ochoczo zredukuje nawet pod minimalnym obciążeniem, wcześniej trzeba było mocno wciskać gaz co by dsg łaskawie zredukowało.Jeśli pomogłem - kliknij "pomógł" ! Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Na fejsie to: R-Performancesuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Sewerwatak jeszcze sie ciut waham z decyzją bo 1,5 roku gwarancji zostało, ale korci mnie fajny sofcik, ktoś ma doswiadczenia ile + - taka przyjemność dla tego silnika i skrzyni 2.0 TDI 150KM DSG - i czy coś w skrzyni jakiś soft powinnienem zmieniać (co konkretnie i co dają takie zmiany softu DSG) ?Pozdrawiam
perfex
Octavia HTP
Komentarz
-
-
Panowie a tak na chłopski rozum... Nie znam się a rozważam zwiększenie mocy u siebie.
W postych żołnierskich słowach - czym różnią się te modyfikacje? Większość tunerów obiecuje dla mojego silnika między 185 a 195KM i około 400nM. Wynik dla mnie spoko.
Kontaktowałem się z kilkoma i zakres cen to 1100 - 2300. Możecie powiedzieć skąd różnica? Nie bijcie proszę...Rafał
Komentarz
-
-
Tunerowi płacimy przede wszystkim za wiedzę, za know-how. Przy tych samych wynikach zakres modyfikacji może być tak naprawdę różny bo modyfikacji może podlegać szereg parametrów. Dobry tuner wie ile i jakich map (i najważniejsze jak) musi zmodyfikować i nie ogranicza się do podniesienia dawki paliwa, ciśnienia na szynie i ciśnienia doładowania. Ta górna wartość, którą podałeś to jednak coś za wysoko. Myślę, ze w okolicach tej dolnej wartości będziesz już miał profesjonalnie wykonaną modyfikację tylko trzeba znaleźć odpowiedniego tunera. Nie masz daleko do BB i Compsportu - uderzaj do nich śmiało.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ORA_DEVJak trzeba się powoływać, żeby się starali, to ja dziękuję za takich "tunerów'.
A co do pytania Milorda o cenę to głównie chodzi o to, że niektórzy tunerzy wgrywają gotowce a inni siedzą przed komputerem i bawią się tymi mapami, słupkami, falami i cyferkami. Bardzo to fajnie wygląda ale... trzeba umić :szeroki_usmiechPozdrawiam
perfex
Octavia HTP
Komentarz
-
-
VTG namawiało mnie na boxa z uwagi że gwary zostało jeszcze ok 15mc-y, jakoś nigdy za boxami nie byłem - program jest duzo lepszy ?? w czym tkwi faktycznie różnica..
VTG mnie trochę kusi z uwagi na lokalizację mijam ich codziennie, a doswiadczenie też chyba mają niemałe, sam już nie wiem... chociaż jak nie VTG to chyba R-performance tylko czy box w VTG czy program w R-performence co myślicie ?SewerWa
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Zamieszczone przez Sewerwa Zobacz wpischociaż jak nie VTG to chyba R-performance tylko czy box w VTG czy program w R-performence co myślicie ?
Komentarz
-
Zamieszczone przez MichałOkła Zobacz wpisWitam, tu szczęsliwy posiadacz Octavii 2,0 tdi Jakieś 4 miesiące temu zrobiłem chiptuning, trochę mnie to forum do tego przekonało jestem zadowolony i zrobiłbym chętnie drugi raz
Mi to robili w Cartronic z Białegostoku, moge polecić miejscówke bo wartoSewerWa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Ala_m Zobacz wpisPanowie a na ile można wyciągnąć 2.0 TDI 184KM 4x4 samym programem?
Ok 220KM i 460-500nmOstatnio edytowany przez rOBERTO795; 5513.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
Komentarz