Himenek, ale co jest zajebiste? Te 225 koni czy wskazówka szybko pnąca się w górę podczas gdy skoda stoi na rolkach? :lol:
Octavia III RS Stage 2
Zwiń
X
-
superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
-
-
https://www.youtube.com/watch?v=P_ffzB5CLd4 TSI idzie tak po stage I bez rolekRS Stage 2 335/450
Komentarz
-
-
Zastanawiam sie tylko czy manual tez łyknie taki moment, bo jednak 475NM to juz troche jest jak na skrzynie do 2litrowki...
Podoba mi sie osiagniety wynik i zaczynam myslec czy wytrzymam do konca gwarancji Himenek, jak dłubniesz swoja, a ja sie doczekam odbioru mojej, to bym sie chcial gdzies ustawic na naszej A6 by sprawdzic jaka jest roznica w odejsciu z ~120.. Bo ponizej to nie ma sensu - nawet seria bedzie gubiła trakcje :P
Komentarz
-
-
adamwo, 5kkm przejechane to zaden dowod ze nic sie nie dzieje ze skrzynia... No chyba ze by to byla skrzynia od malucha, wtedy by sie mogla na 5kkm sypnac :P Bardziej mnie interesuje zywotnosc sprzegla i to czy np. po 100tys skrzynia nie padnie... Ale zakładam ze panowie z CS taka wiedze beda posiadali gdy beda za rok-dwa chipowac juz CUPA
Himenek, :shock: serio? W BKD 170KM/400NM na dwojce nawet na suchym gubi trakcje jak mu dac po garach, od jakis 2tys do konca skali... Na mokrym i na trojce sie zdarza.. Dlatego nie wierze ze seryjne O3 RS TDI nie bedzie gubilo na 2ce trakcji
Zreszta wole i tak sprawdzic przy predkosciach autostradowych, bo glownie tam bede korzystał z dodatkowej mocy (no i wyprzedzajac na krajowce). Zreszta zobaczymy jak bedziesz mial chipa
Komentarz
-
-
[quote="krzyzakp"]adamwo, 5kkm przejechane to zaden dowod ze nic sie nie dzieje ze skrzynia... No chyba ze by to byla skrzynia od malucha, wtedy by sie mogla na 5kkm sypnac :P Bardziej mnie interesuje zywotnosc sprzegla i to czy np. po 100tys skrzynia nie padnie... Ale zakładam ze panowie z CS taka wiedze beda posiadali gdy beda za rok-dwa chipowac juz CUPA
Rozmawałem z panami z CS, mówią, że program nie ma wpływu na zużycie podzespołów. Wszystko w rękach i nogach użytkownika
Komentarz
-
-
Himenek, mowisz o boxie, ja mialem na mysli chip o podobnych parametrach jak z filmiku, stad male nie porozumienie.. Tak czy inaczej wole sprawdzac przy duzych predkosciach, bo na niskich to juz beda na bank granice uslizgu oski, zwlaszcza z tym momentem...
dj1978, dobrze wiedziec, czasem przy stage 2/3 juz zalecaja wymiane skrzyni na mocniejsza, stad pytanie czy uklad to wytrzyma, bo wiadomo ze kazda skrzynia/sprzeglo ma jakies limity..
Komentarz
-
-
dj1978, dobrze wiedziec, czasem przy stage 2/3 juz zalecaja wymiane skrzyni na mocniejsza, stad pytanie czy uklad to wytrzyma, bo wiadomo ze kazda skrzynia/sprzeglo ma jakies limity..[/quote]
CS ma stage 1 do TDI i to wiadomo przechodzi bez modyfikacji i rzekomo bez większych konsekwencji. Stock na razie jeszcze styka,ale chip chodzi po głowie Pożądany przede wszystkim moment Nm, najwięcej jeżdżę w trasie w zakresie prędkości 80-200 km/h
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dj1978program nie ma wpływu na zużycie podzespołów.
jak ktos sie boi że jego autku stanie sie kuku po programie , niech jezdzi poprostu na serii :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzyzakpdj1978, dobrze wiedziec, czasem przy stage 2/3 juz zalecaja wymiane skrzyni na mocniejsza, stad pytanie czy uklad to wytrzyma, bo wiadomo ze kazda skrzynia/sprzeglo ma jakies limity..
Jak do tej pory to prawie wszystkie napotkane O3RS TSI uprawiaja wybitny PSJ i cięzko kierowników do czegos konkretnego sprowokować :diabelski_usmiech ...może na dotarciu są :lol: ...te w dieslu jak widzę ślepą kiche z prawej strony odrazu odpuszczam :wink:
Komentarz
-
-
EŁ, Zalezy ile kto uzywa sprzegla, w autko jezdzonym po miescie po 100tys nie było juz tarczy.. Moja po 250tys jeszcze by spokojnie 100-150 zrobila, ale wyleciala razem z dwumasa.. Wiec sprzeglem sie jako takim nie przejmuje, bo przy moich trasach to akurat ono najmniej pracuje
Chodzi mi wlasnie glownie o to co sie wysra z czasem... Ale ze autko dopiero sie ma wyprodukowac, a chip razcej po gwarancji, to mam z 2-2,5roku na sledzenie tematu i patrzenie jak auta po programie beda sie zachowywac
Komentarz
-
-
jak to mówią no risk no fun, no fun, no costs Nawet jak po 100 kkm trza będzie wymienić sprzęgło nie będzie tragedii, w bxe w s2 mieniali mi po 40 kkm na gwarancji. Druga sprawa to częsta zmiana opon , już jest ciut kosztowna, bo schodzą dużo szybciej niż w aucie np.140 koni. Manual nawet gdyby padł, to koszty dużo niższe, niż w przypadku dsg. Poza tym box 292 konie, stage 1 316 koni w CS wyszedł, Stage 2 to inaczej stage 1 +downpipe i modyfikacja dolotu , a to nie ma nic wspólnego ze zużyciem silnika
(niż w stage 1), więc przy stage 2 auto nie ucierpi bardziej niż przy stage 1 czy boxie , który również daje ok.450 nm.RS Stage 2 335/450
Komentarz
-
-
Niby nie ma ze zuzyciem, ale jednak wieksza moc zawsze da wieksze obciazenia. Wiadomo ze no risk no fuN Byle nie wpakowac sie na mine Po za tym o boxie do TSI mowisz, a ja ciagle o TDI, wiec liczby inne, ale przyrosty tez spore.
Jak juz to bardziej bedzie korcił stage 2 + koncowy wydech zmieniony.. Własnie by sie pozbyc owej "slepej kichy" - co by rownomiernie kopcil przy docisnieciu po 200tys :P Nie mowiac ze tez na tym silnik zyska, jak bedzie spokojniej mogl odetchnac tez od d*** strony :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Himenekgerard - takie coś jest zajebiste!!!! muszę to mieć, niech no tylko się gwarancja skończy to Comsport będzie miał więcej robotyPozdrawiam
perfex
Octavia HTP
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzyzakpZastanawiam sie tylko czy manual tez łyknie taki moment, bo jednak 475NM to juz troche jest jak na skrzynie do 2litrowki...
Podoba mi sie osiagniety wynik i zaczynam myslec czy wytrzymam do konca gwarancji Himenek, jak dłubniesz swoja, a ja sie doczekam odbioru mojej, to bym sie chcial gdzies ustawic na naszej A6 by sprawdzic jaka jest roznica w odejsciu z ~120.. Bo ponizej to nie ma sensu - nawet seria bedzie gubiła trakcje :P
Skrzynia żyje i nic sie z nią nie dzieję więc moment rzędu 475Nm to śmiech na sali więc bez obaw.
Jeżeli jesteś ciekaw rożnicy w odejściu A6 i dłubniętej octy to podam ci mój ostatni przypadek, A6 3.0tdi chyba 240KM na starcie odeszła mnie na długość samochodu ale przy około 120km/h już zacząłem ją wyprzedzać więc obawiam się że RS tdi po programie nie da rady A6 :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
Komentarz