Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Octavia III RS Stage 2

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Himenek, ale co jest zajebiste? Te 225 koni czy wskazówka szybko pnąca się w górę podczas gdy skoda stoi na rolkach? :lol:
    superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

    poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

    Komentarz


    • #27
      Himenek, Jak się boisz, że nie wytrzymasz, to daj mi na "przechowanie", zwrócę Ci po gwarancji, to będziesz dłubał na spokojnie :twisted:

      PS. Dużo nie narobię jakieś 10 tys rocznie. :P
      Była O1 jest F2.

      Komentarz


      • #28
        TSI idzie tak po stage I bez rolek
        RS Stage 2 335/450

        Komentarz


        • #29
          Zastanawiam sie tylko czy manual tez łyknie taki moment, bo jednak 475NM to juz troche jest jak na skrzynie do 2litrowki...
          Podoba mi sie osiagniety wynik i zaczynam myslec czy wytrzymam do konca gwarancji Himenek, jak dłubniesz swoja, a ja sie doczekam odbioru mojej, to bym sie chcial gdzies ustawic na naszej A6 by sprawdzic jaka jest roznica w odejsciu z ~120.. Bo ponizej to nie ma sensu - nawet seria bedzie gubiła trakcje :P

          Moja O3 RS

          Komentarz


          • #30
            Czemu manual ma nie wytrzymać ? Przy stage 0,5 czyli boxie mam teraz 450 nm, te 25 to juz kosmetyka, 5 kkm mam najechane na boxie i żadnych problemów.
            RS Stage 2 335/450

            Komentarz


            • #31
              krzyzak jak jest dobra droga to na dwójce nie traci trakcji więc można robić start od 0 to nie TSI :P

              Komentarz


              • #32
                adamwo, 5kkm przejechane to zaden dowod ze nic sie nie dzieje ze skrzynia... No chyba ze by to byla skrzynia od malucha, wtedy by sie mogla na 5kkm sypnac :P Bardziej mnie interesuje zywotnosc sprzegla i to czy np. po 100tys skrzynia nie padnie... Ale zakładam ze panowie z CS taka wiedze beda posiadali gdy beda za rok-dwa chipowac juz CUPA

                Himenek, :shock: serio? W BKD 170KM/400NM na dwojce nawet na suchym gubi trakcje jak mu dac po garach, od jakis 2tys do konca skali... Na mokrym i na trojce sie zdarza.. Dlatego nie wierze ze seryjne O3 RS TDI nie bedzie gubilo na 2ce trakcji
                Zreszta wole i tak sprawdzic przy predkosciach autostradowych, bo glownie tam bede korzystał z dodatkowej mocy (no i wyprzedzajac na krajowce). Zreszta zobaczymy jak bedziesz mial chipa

                Moja O3 RS

                Komentarz


                • #33
                  przecież mam to Ci pisze jak jest, czasami się zdarzy że i na 2ce zgub, na trójce na suchym nigdy

                  Komentarz


                  • #34
                    [quote="krzyzakp"]adamwo, 5kkm przejechane to zaden dowod ze nic sie nie dzieje ze skrzynia... No chyba ze by to byla skrzynia od malucha, wtedy by sie mogla na 5kkm sypnac :P Bardziej mnie interesuje zywotnosc sprzegla i to czy np. po 100tys skrzynia nie padnie... Ale zakładam ze panowie z CS taka wiedze beda posiadali gdy beda za rok-dwa chipowac juz CUPA

                    Rozmawałem z panami z CS, mówią, że program nie ma wpływu na zużycie podzespołów. Wszystko w rękach i nogach użytkownika

                    Komentarz


                    • #35
                      Himenek, mowisz o boxie, ja mialem na mysli chip o podobnych parametrach jak z filmiku, stad male nie porozumienie.. Tak czy inaczej wole sprawdzac przy duzych predkosciach, bo na niskich to juz beda na bank granice uslizgu oski, zwlaszcza z tym momentem...

                      dj1978, dobrze wiedziec, czasem przy stage 2/3 juz zalecaja wymiane skrzyni na mocniejsza, stad pytanie czy uklad to wytrzyma, bo wiadomo ze kazda skrzynia/sprzeglo ma jakies limity..

                      Moja O3 RS

                      Komentarz


                      • #36
                        dj1978, dobrze wiedziec, czasem przy stage 2/3 juz zalecaja wymiane skrzyni na mocniejsza, stad pytanie czy uklad to wytrzyma, bo wiadomo ze kazda skrzynia/sprzeglo ma jakies limity..[/quote]

                        CS ma stage 1 do TDI i to wiadomo przechodzi bez modyfikacji i rzekomo bez większych konsekwencji. Stock na razie jeszcze styka,ale chip chodzi po głowie Pożądany przede wszystkim moment Nm, najwięcej jeżdżę w trasie w zakresie prędkości 80-200 km/h

                        Komentarz


                        • #37
                          szkoda że BOXa nie ma do TDI...

                          Komentarz


                          • #38
                            Zamieszczone przez dj1978
                            program nie ma wpływu na zużycie podzespołów.
                            nawet najbardziej hardcorowy program nie ma wpływu na zużycie podzespołów.....dopiero jazda na nim :lol: :lol:

                            jak ktos sie boi że jego autku stanie sie kuku po programie , niech jezdzi poprostu na serii :diabelski_usmiech

                            Komentarz


                            • #39
                              Hehe, dobre uwagi.

                              Ogólnie zastanawiam się, jak można wierzyć, że program czy box nie mają wpływu na zużycie - oczywiście że mają, bo mieć muszą, kwestia tylko jakie. I po to wybiera się ogarniętego tunera, żeby ten wpływ minimalizować.
                              "k..., aleś pan tu bestię postawił"

                              Komentarz


                              • #40
                                Zamieszczone przez krzyzakp
                                dj1978, dobrze wiedziec, czasem przy stage 2/3 juz zalecaja wymiane skrzyni na mocniejsza, stad pytanie czy uklad to wytrzyma, bo wiadomo ze kazda skrzynia/sprzeglo ma jakies limity..
                                :lol: :lol: ale co wiedzieć? w tym momencie nikt Ci nie powie ile podzespoły z nowej O3 wytrzymają.....ile jest wzmocnionych O3? Ile przejechały? Jedyne co Ci mogą zagwarantować to że takie auto zostało zrobione, wyszło tyle i tyle i jak do tej pory nic sie nie wysrało...prawdopodobnie :wink: ....jakiekolwiek pewne informacje można mieć jak juz te wzmocnione autka troche pojeżdzą...wtedy bedzie wiadomo sra sie to i to....a to i to jest np mocniejsze niz w starszych wersjach A swoją drogą liczyć że po nakoksowaniu niutona seryjne sprzegło wytrzyma tyle co na serii to lekka naiwność :wink: ...ale po to produkuja mocniejsze zestawy ..... :diabelski_usmiech

                                Jak do tej pory to prawie wszystkie napotkane O3RS TSI uprawiaja wybitny PSJ i cięzko kierowników do czegos konkretnego sprowokować :diabelski_usmiech ...może na dotarciu są :lol: ...te w dieslu jak widzę ślepą kiche z prawej strony odrazu odpuszczam :wink:

                                Komentarz


                                • #41
                                  , Zalezy ile kto uzywa sprzegla, w autko jezdzonym po miescie po 100tys nie było juz tarczy.. Moja po 250tys jeszcze by spokojnie 100-150 zrobila, ale wyleciala razem z dwumasa.. Wiec sprzeglem sie jako takim nie przejmuje, bo przy moich trasach to akurat ono najmniej pracuje

                                  Chodzi mi wlasnie glownie o to co sie wysra z czasem... Ale ze autko dopiero sie ma wyprodukowac, a chip razcej po gwarancji, to mam z 2-2,5roku na sledzenie tematu i patrzenie jak auta po programie beda sie zachowywac

                                  Moja O3 RS

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    jak to mówią no risk no fun, no fun, no costs Nawet jak po 100 kkm trza będzie wymienić sprzęgło nie będzie tragedii, w bxe w s2 mieniali mi po 40 kkm na gwarancji. Druga sprawa to częsta zmiana opon , już jest ciut kosztowna, bo schodzą dużo szybciej niż w aucie np.140 koni. Manual nawet gdyby padł, to koszty dużo niższe, niż w przypadku dsg. Poza tym box 292 konie, stage 1 316 koni w CS wyszedł, Stage 2 to inaczej stage 1 +downpipe i modyfikacja dolotu , a to nie ma nic wspólnego ze zużyciem silnika
                                    (niż w stage 1), więc przy stage 2 auto nie ucierpi bardziej niż przy stage 1 czy boxie , który również daje ok.450 nm.
                                    RS Stage 2 335/450

                                    Komentarz


                                    • #43
                                      Zamieszczone przez
                                      ...te w dieslu jak widzę ślepą kiche z prawej strony odrazu odpuszczam

                                      Komentarz


                                      • #44
                                        Niby nie ma ze zuzyciem, ale jednak wieksza moc zawsze da wieksze obciazenia. Wiadomo ze no risk no fuN Byle nie wpakowac sie na mine Po za tym o boxie do TSI mowisz, a ja ciagle o TDI, wiec liczby inne, ale przyrosty tez spore.
                                        Jak juz to bardziej bedzie korcił stage 2 + koncowy wydech zmieniony.. Własnie by sie pozbyc owej "slepej kichy" - co by rownomiernie kopcil przy docisnieciu po 200tys :P Nie mowiac ze tez na tym silnik zyska, jak bedzie spokojniej mogl odetchnac tez od d*** strony :diabelski_usmiech

                                        Moja O3 RS

                                        Komentarz


                                        • #45
                                          Ciekawe czy dałoby się zorganizować jakiś grupowy zakup boxów w CS np. na wiosnę?
                                          "k..., aleś pan tu bestię postawił"

                                          Komentarz


                                          • #46
                                            ale to musi zap......... :twisted:
                                            www.kawapelnaslonca.pl

                                            Komentarz


                                            • #47
                                              Zamieszczone przez Himenek
                                              gerard - takie coś jest zajebiste!!!! muszę to mieć, niech no tylko się gwarancja skończy to Comsport będzie miał więcej roboty
                                              Warto tracić życie i radość dla jakieiś zasranej gwarancji ? Ja np. mam ją głęboko w d. Dwa lata czekać bo coś się może w aucie popsuć? Jeżeli ci silnik czy skrzynia eksploduje to i tak ci powiedzą że wina twoja lub eksploatacji :szeroki_usmiech Walić gwarancję, tuningować :twisted:
                                              Pozdrawiam
                                              perfex

                                              Octavia HTP

                                              Komentarz


                                              • #48
                                                Zamieszczone przez krzyzakp
                                                Zastanawiam sie tylko czy manual tez łyknie taki moment, bo jednak 475NM to juz troche jest jak na skrzynie do 2litrowki...
                                                Podoba mi sie osiagniety wynik i zaczynam myslec czy wytrzymam do konca gwarancji Himenek, jak dłubniesz swoja, a ja sie doczekam odbioru mojej, to bym sie chcial gdzies ustawic na naszej A6 by sprawdzic jaka jest roznica w odejsciu z ~120.. Bo ponizej to nie ma sensu - nawet seria bedzie gubiła trakcje :P
                                                U mnie jest około 500Nm od około 60kkm, wcześniej było nawet 560Nm a przed ostatnio 430-450Nm i w sumie tak od około 120kkm.

                                                Skrzynia żyje i nic sie z nią nie dzieję więc moment rzędu 475Nm to śmiech na sali więc bez obaw.

                                                Jeżeli jesteś ciekaw rożnicy w odejściu A6 i dłubniętej octy to podam ci mój ostatni przypadek, A6 3.0tdi chyba 240KM na starcie odeszła mnie na długość samochodu ale przy około 120km/h już zacząłem ją wyprzedzać więc obawiam się że RS tdi po programie nie da rady A6 :wink:
                                                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                                Komentarz


                                                • #49
                                                  piramida, za to tsi po boxie a nie daj boze stage 2 ją łyknie jak pelikan żabę
                                                  )
                                                  RS Stage 2 335/450

                                                  Komentarz


                                                  • #50
                                                    piramida, krzyzakp miał raczej na myśli autostradę A6 a nie Audi A6 :lol:
                                                    رافال
                                                    Spoty
                                                    Cause freedom is a lonely road
                                                    My O2FL

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X