Octavia III RS Stage 2

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • piramida
    RS
    • 2009
    • 12222
    • Superb III (3V3)

    #26
    Himenek, ale co jest zajebiste? Te 225 koni czy wskazówka szybko pnąca się w górę podczas gdy skoda stoi na rolkach? :lol:
    superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

    poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

    Komentarz

    • Dig Dug
      L&K
      S_OCP Member
      • 2005
      • 1306
      • Seat

      #27
      Himenek, Jak się boisz, że nie wytrzymasz, to daj mi na "przechowanie", zwrócę Ci po gwarancji, to będziesz dłubał na spokojnie :twisted:

      PS. Dużo nie narobię jakieś 10 tys rocznie. :P
      Była O1 jest F2.

      Komentarz

      • adamwo
        Rider
        • 2011
        • 359

        #28
        https://www.youtube.com/watch?v=P_ffzB5CLd4 TSI idzie tak po stage I bez rolek
        RS Stage 2 335/450

        Komentarz

        • krzyzakp
          L&K
          • 2013
          • 1016
          • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

          #29
          Zastanawiam sie tylko czy manual tez łyknie taki moment, bo jednak 475NM to juz troche jest jak na skrzynie do 2litrowki...
          Podoba mi sie osiagniety wynik i zaczynam myslec czy wytrzymam do konca gwarancji Himenek, jak dłubniesz swoja, a ja sie doczekam odbioru mojej, to bym sie chcial gdzies ustawic na naszej A6 by sprawdzic jaka jest roznica w odejsciu z ~120.. Bo ponizej to nie ma sensu - nawet seria bedzie gubiła trakcje :P

          Moja O3 RS

          Komentarz

          • adamwo
            Rider
            • 2011
            • 359

            #30
            Czemu manual ma nie wytrzymać ? Przy stage 0,5 czyli boxie mam teraz 450 nm, te 25 to juz kosmetyka, 5 kkm mam najechane na boxie i żadnych problemów.
            RS Stage 2 335/450

            Komentarz

            • Himenek
              Rider
              • 2014
              • 412

              #31
              krzyzak jak jest dobra droga to na dwójce nie traci trakcji więc można robić start od 0 to nie TSI :P

              Komentarz

              • krzyzakp
                L&K
                • 2013
                • 1016
                • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                #32
                adamwo, 5kkm przejechane to zaden dowod ze nic sie nie dzieje ze skrzynia... No chyba ze by to byla skrzynia od malucha, wtedy by sie mogla na 5kkm sypnac :P Bardziej mnie interesuje zywotnosc sprzegla i to czy np. po 100tys skrzynia nie padnie... Ale zakładam ze panowie z CS taka wiedze beda posiadali gdy beda za rok-dwa chipowac juz CUPA

                Himenek, :shock: serio? W BKD 170KM/400NM na dwojce nawet na suchym gubi trakcje jak mu dac po garach, od jakis 2tys do konca skali... Na mokrym i na trojce sie zdarza.. Dlatego nie wierze ze seryjne O3 RS TDI nie bedzie gubilo na 2ce trakcji
                Zreszta wole i tak sprawdzic przy predkosciach autostradowych, bo glownie tam bede korzystał z dodatkowej mocy (no i wyprzedzajac na krajowce). Zreszta zobaczymy jak bedziesz mial chipa

                Moja O3 RS

                Komentarz

                • Himenek
                  Rider
                  • 2014
                  • 412

                  #33
                  przecież mam to Ci pisze jak jest, czasami się zdarzy że i na 2ce zgub, na trójce na suchym nigdy

                  Komentarz

                  • dj1978
                    Ambiente
                    • 2014
                    • 181
                    • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                    #34
                    [quote="krzyzakp"]adamwo, 5kkm przejechane to zaden dowod ze nic sie nie dzieje ze skrzynia... No chyba ze by to byla skrzynia od malucha, wtedy by sie mogla na 5kkm sypnac :P Bardziej mnie interesuje zywotnosc sprzegla i to czy np. po 100tys skrzynia nie padnie... Ale zakładam ze panowie z CS taka wiedze beda posiadali gdy beda za rok-dwa chipowac juz CUPA

                    Rozmawałem z panami z CS, mówią, że program nie ma wpływu na zużycie podzespołów. Wszystko w rękach i nogach użytkownika

                    Komentarz

                    • krzyzakp
                      L&K
                      • 2013
                      • 1016
                      • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                      #35
                      Himenek, mowisz o boxie, ja mialem na mysli chip o podobnych parametrach jak z filmiku, stad male nie porozumienie.. Tak czy inaczej wole sprawdzac przy duzych predkosciach, bo na niskich to juz beda na bank granice uslizgu oski, zwlaszcza z tym momentem...

                      dj1978, dobrze wiedziec, czasem przy stage 2/3 juz zalecaja wymiane skrzyni na mocniejsza, stad pytanie czy uklad to wytrzyma, bo wiadomo ze kazda skrzynia/sprzeglo ma jakies limity..

                      Moja O3 RS

                      Komentarz

                      • dj1978
                        Ambiente
                        • 2014
                        • 181
                        • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                        #36
                        dj1978, dobrze wiedziec, czasem przy stage 2/3 juz zalecaja wymiane skrzyni na mocniejsza, stad pytanie czy uklad to wytrzyma, bo wiadomo ze kazda skrzynia/sprzeglo ma jakies limity..[/quote]

                        CS ma stage 1 do TDI i to wiadomo przechodzi bez modyfikacji i rzekomo bez większych konsekwencji. Stock na razie jeszcze styka,ale chip chodzi po głowie Pożądany przede wszystkim moment Nm, najwięcej jeżdżę w trasie w zakresie prędkości 80-200 km/h

                        Komentarz

                        • Himenek
                          Rider
                          • 2014
                          • 412

                          #37
                          szkoda że BOXa nie ma do TDI...

                          Komentarz

                          • EŁ
                            L&K
                            • 2004
                            • 1168
                            • Octavia III (5E3)
                            • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                            • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                            #38
                            Zamieszczone przez dj1978
                            program nie ma wpływu na zużycie podzespołów.
                            nawet najbardziej hardcorowy program nie ma wpływu na zużycie podzespołów.....dopiero jazda na nim :lol: :lol:

                            jak ktos sie boi że jego autku stanie sie kuku po programie , niech jezdzi poprostu na serii :diabelski_usmiech

                            Komentarz

                            • maro rs
                              Elegance
                              • 2014
                              • 948

                              #39
                              Hehe, dobre uwagi.

                              Ogólnie zastanawiam się, jak można wierzyć, że program czy box nie mają wpływu na zużycie - oczywiście że mają, bo mieć muszą, kwestia tylko jakie. I po to wybiera się ogarniętego tunera, żeby ten wpływ minimalizować.
                              "k..., aleś pan tu bestię postawił"

                              Komentarz

                              • EŁ
                                L&K
                                • 2004
                                • 1168
                                • Octavia III (5E3)
                                • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                                • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                #40
                                Zamieszczone przez krzyzakp
                                dj1978, dobrze wiedziec, czasem przy stage 2/3 juz zalecaja wymiane skrzyni na mocniejsza, stad pytanie czy uklad to wytrzyma, bo wiadomo ze kazda skrzynia/sprzeglo ma jakies limity..
                                :lol: :lol: ale co wiedzieć? w tym momencie nikt Ci nie powie ile podzespoły z nowej O3 wytrzymają.....ile jest wzmocnionych O3? Ile przejechały? Jedyne co Ci mogą zagwarantować to że takie auto zostało zrobione, wyszło tyle i tyle i jak do tej pory nic sie nie wysrało...prawdopodobnie :wink: ....jakiekolwiek pewne informacje można mieć jak juz te wzmocnione autka troche pojeżdzą...wtedy bedzie wiadomo sra sie to i to....a to i to jest np mocniejsze niz w starszych wersjach A swoją drogą liczyć że po nakoksowaniu niutona seryjne sprzegło wytrzyma tyle co na serii to lekka naiwność :wink: ...ale po to produkuja mocniejsze zestawy ..... :diabelski_usmiech

                                Jak do tej pory to prawie wszystkie napotkane O3RS TSI uprawiaja wybitny PSJ i cięzko kierowników do czegos konkretnego sprowokować :diabelski_usmiech ...może na dotarciu są :lol: ...te w dieslu jak widzę ślepą kiche z prawej strony odrazu odpuszczam :wink:

                                Komentarz

                                • krzyzakp
                                  L&K
                                  • 2013
                                  • 1016
                                  • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                  #41
                                  , Zalezy ile kto uzywa sprzegla, w autko jezdzonym po miescie po 100tys nie było juz tarczy.. Moja po 250tys jeszcze by spokojnie 100-150 zrobila, ale wyleciala razem z dwumasa.. Wiec sprzeglem sie jako takim nie przejmuje, bo przy moich trasach to akurat ono najmniej pracuje

                                  Chodzi mi wlasnie glownie o to co sie wysra z czasem... Ale ze autko dopiero sie ma wyprodukowac, a chip razcej po gwarancji, to mam z 2-2,5roku na sledzenie tematu i patrzenie jak auta po programie beda sie zachowywac

                                  Moja O3 RS

                                  Komentarz

                                  • adamwo
                                    Rider
                                    • 2011
                                    • 359

                                    #42
                                    jak to mówią no risk no fun, no fun, no costs Nawet jak po 100 kkm trza będzie wymienić sprzęgło nie będzie tragedii, w bxe w s2 mieniali mi po 40 kkm na gwarancji. Druga sprawa to częsta zmiana opon , już jest ciut kosztowna, bo schodzą dużo szybciej niż w aucie np.140 koni. Manual nawet gdyby padł, to koszty dużo niższe, niż w przypadku dsg. Poza tym box 292 konie, stage 1 316 koni w CS wyszedł, Stage 2 to inaczej stage 1 +downpipe i modyfikacja dolotu , a to nie ma nic wspólnego ze zużyciem silnika
                                    (niż w stage 1), więc przy stage 2 auto nie ucierpi bardziej niż przy stage 1 czy boxie , który również daje ok.450 nm.
                                    RS Stage 2 335/450

                                    Komentarz

                                    • Tippo
                                      L&K
                                      • 2009
                                      • 1349
                                      • Octavia III (5E3)
                                      • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                                      #43
                                      Zamieszczone przez
                                      ...te w dieslu jak widzę ślepą kiche z prawej strony odrazu odpuszczam

                                      Komentarz

                                      • krzyzakp
                                        L&K
                                        • 2013
                                        • 1016
                                        • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                        #44
                                        Niby nie ma ze zuzyciem, ale jednak wieksza moc zawsze da wieksze obciazenia. Wiadomo ze no risk no fuN Byle nie wpakowac sie na mine Po za tym o boxie do TSI mowisz, a ja ciagle o TDI, wiec liczby inne, ale przyrosty tez spore.
                                        Jak juz to bardziej bedzie korcił stage 2 + koncowy wydech zmieniony.. Własnie by sie pozbyc owej "slepej kichy" - co by rownomiernie kopcil przy docisnieciu po 200tys :P Nie mowiac ze tez na tym silnik zyska, jak bedzie spokojniej mogl odetchnac tez od d*** strony :diabelski_usmiech

                                        Moja O3 RS

                                        Komentarz

                                        • maro rs
                                          Elegance
                                          • 2014
                                          • 948

                                          #45
                                          Ciekawe czy dałoby się zorganizować jakiś grupowy zakup boxów w CS np. na wiosnę?
                                          "k..., aleś pan tu bestię postawił"

                                          Komentarz

                                          • trasat23
                                            Rider
                                            • 2010
                                            • 417

                                            #46
                                            ale to musi zap......... :twisted:
                                            www.kawapelnaslonca.pl

                                            Komentarz

                                            • perfex
                                              L&K
                                              • 2005
                                              • 1117

                                              #47
                                              Zamieszczone przez Himenek
                                              gerard - takie coś jest zajebiste!!!! muszę to mieć, niech no tylko się gwarancja skończy to Comsport będzie miał więcej roboty
                                              Warto tracić życie i radość dla jakieiś zasranej gwarancji ? Ja np. mam ją głęboko w d. Dwa lata czekać bo coś się może w aucie popsuć? Jeżeli ci silnik czy skrzynia eksploduje to i tak ci powiedzą że wina twoja lub eksploatacji :szeroki_usmiech Walić gwarancję, tuningować :twisted:
                                              Pozdrawiam
                                              perfex

                                              Octavia HTP

                                              Komentarz

                                              • piramida
                                                RS
                                                • 2009
                                                • 12222
                                                • Superb III (3V3)

                                                #48
                                                Zamieszczone przez krzyzakp
                                                Zastanawiam sie tylko czy manual tez łyknie taki moment, bo jednak 475NM to juz troche jest jak na skrzynie do 2litrowki...
                                                Podoba mi sie osiagniety wynik i zaczynam myslec czy wytrzymam do konca gwarancji Himenek, jak dłubniesz swoja, a ja sie doczekam odbioru mojej, to bym sie chcial gdzies ustawic na naszej A6 by sprawdzic jaka jest roznica w odejsciu z ~120.. Bo ponizej to nie ma sensu - nawet seria bedzie gubiła trakcje :P
                                                U mnie jest około 500Nm od około 60kkm, wcześniej było nawet 560Nm a przed ostatnio 430-450Nm i w sumie tak od około 120kkm.

                                                Skrzynia żyje i nic sie z nią nie dzieję więc moment rzędu 475Nm to śmiech na sali więc bez obaw.

                                                Jeżeli jesteś ciekaw rożnicy w odejściu A6 i dłubniętej octy to podam ci mój ostatni przypadek, A6 3.0tdi chyba 240KM na starcie odeszła mnie na długość samochodu ale przy około 120km/h już zacząłem ją wyprzedzać więc obawiam się że RS tdi po programie nie da rady A6 :wink:
                                                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                                Komentarz

                                                • adamwo
                                                  Rider
                                                  • 2011
                                                  • 359

                                                  #49
                                                  piramida, za to tsi po boxie a nie daj boze stage 2 ją łyknie jak pelikan żabę
                                                  )
                                                  RS Stage 2 335/450

                                                  Komentarz

                                                  • rafiki
                                                    RS
                                                    • 2012
                                                    • 15975
                                                    • Superb III (3V3)

                                                    #50
                                                    piramida, krzyzakp miał raczej na myśli autostradę A6 a nie Audi A6 :lol:
                                                    رافال
                                                    Spoty
                                                    Cause freedom is a lonely road

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...