Witam, mam pytanie , zaczęły się lekkie mrozy, ( wczoraj i dzisiaj było koło -6 / -8 ) i jadąc do pracy około 15km 1,9TDI 2007r zauważyłem po przejechaniu tego dystansu, temperatura na wskaźniku doszła tylko do 85C , normalnie ciepłe powietrze leci i grzeje w środku auto, ale nie dobiło jak zawsze do 90C. Czy możecie mi powiedzieć jak zachowuje sie u was ten wskaźnik przy takich temperaturach, czy jakbym zrobił dłuższy dystans dobiło by do 90C. Jeszcze parę dni temu temperatura była na plusie i normalnie po 5/7km dobijało mi do 90C. Czy może coś zaczyna nawalać ( termostat wymieniałem rok temu ) ? Dzięki za wasze spostrzeżenia.
Octavia III RS Stage 2
Zwiń
X
-
adamwo, a efekty po boxie? I jak potem przejscie z boxa na chip wyglada? Fakt ze u mnie bedzie mowa o tym w TDI jak juz, ale mimo wszystko lekko mysle.. Z drugiej - po przesiadce z 170 na 184KM, powinno starczyc na 2 lata tego przyrostu, a potem bedzie albo juz po gwarancji albo bardzo blisko 120tys km
Komentarz
-
-
okolice 300KM :wink:
w sumie jestem pod wrazeniem ze kazda kolejna generacja TSi jest bardziej podatna na tuning elektroniczny....ale z drugiej strony każda generacja jak do tej pory była coraz słabsza mechanicznie......więc zanim sie zaczne ślinić to jeszcze troche poczekam i poobserwuję dział "Problemy usterki..." :wink:
"R" programem zaczyna podchodzić pod 400KM i to mi sie zaczyna najbardziej podobac..... :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzyzakppo przesiadce z 170 na 184KM, powinno starczyc na 2 lata tego przyrostuOII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
looker, wiem, mocy nigdy nie za duzo :szeroki_usmiech Ale mimo to sadze ze jak nie byc zachlannym i cieszyc sie z tego co jest, to bedzie radocha
A po gwarancji wstawic minimum chipa.. Choc mysle o dlubnieciu wtedy tez wydechu i dolotu.. A moze i turbiny? Wtedy spokojnie przybedzie duzo wiecej kucykow
Komentarz
-
-
Jeżeli obecne BKD nie ma chipa to zmiana na seryjną OIII TDI da trochę frajdy... Jeśli nie - możesz nie odczuć różnicy poza lepszą kulturą pracy.
Wysłałem "wesołą mordkę" bo wiem doskonale jak to działa... Sam po chipie w dawnej ASV byłem wręcz pewien, że nic mi do szczęścia nie potrzeba... Skończyło się na wymianie wtrysków, turbo, sprzęgła, montażu FMIC i jednomasy :-)
Ciężka choroba to jest... :diabelski_usmiechOII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
Obecna BKD zawirusowana od samego poczatku, fabrycznym BKD nie jezdzilem A przesiadłem sie na 170KM/400NM z C5 gdzie było niby 110KM w serii, ale troche zameczonych juz.. Wiec roznica była potezna - nagle odkryłem ze pedał gazu ma inne pozycje niz "nic" i "podłoga"
Ciezka choroba, ale trzeba walczyc, na pewno na poczatku finanse na szalenstwo nie pozwola, do tego nie chce igrac z gwarancja, wiec spokojnie posmigam sobie te 2lata Bo glownym zamiarem jest spokojnie moc wyprzedzac, a nie czuc ciepełko na plecach gdy na krajowce podczas wyprzedzania 15letni pasat 1.9tdi jednak wcisnie gaz do deski... Do tego 184KM starcza A na niemieckiej autostradzie to wiem ze nie poszaleje, nawet po chipie i dlubnieciu, bo za duzo 535xD albo 350CDI, nie wspominajac o jakis S500 :P
Komentarz
-
-
Podejrzewam też, że będziesz miał wrażenie łagodniejszego rozwijania mocy w CR w porównaniu do PD. Sam już nie wiem: wada to czy zaleta...;-)OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
Maicroft, w dodatku jeszcze moment obkrojony bo jak na razie soft od dsg nie ogarnięty.
Taki golf 400 konny robi okolice 4sek do setki a to jest już bardzo szybko i nie jedny prosiak sie zdziwi :szeroki_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Stage2 - 400-410Km/490-500Nm na paliwie 98 oktan dla CJX
- Downpipe ze sportowym katalizatorem (pierwsza część układu wydechowego)
- Modyfikacja fabrycznego układu dolotowego
- Wydajniejszy Intercooler (plug & play)
0-100km/h 4.0s
0-200km/h 14.0s
Tak, jestem swiadomy, ze A.P. robi 399KM/508Nm samym softem (na paliwie 98 czy 100??). Ale sam przyznasz ze wiekszy IC nie pogorszy tylko poprawi temperature w dolocie, wiec moc bedzie dluzej dostepna Inni mowia o mocach rzedu 380KM/480Nm jako bezpieczne dla calkowicie seryjnego silnika.
Komentarz
-
-
a tak zapytam jeżeli chodzi o kwestię klekotów...ile można wyciągnąć tak bez szaleństwa z tych 184 km bez ingerencji w mechanikę i bez stresu że w trakcie jazdy wypadnie coś na drogę z silnika ? niby 184 daje radę ale ostatnio Astra I mówiąc delikatnie nosem mnie wciągnęła i tak trochę ego zostało podrażnione :-(
Komentarz
-
-
gerard_ktm, nie zwracaj uwagi na mocno odelżone i ostro podłubane Astry czy inne Civiki. Tam zawsze znajdzie się jakiś mały potworek ;-)
Ale zapytaj go czy poleciałby tym pociskiem do np. Chorwacji na wczasy ? :-)
Oczywiście pomysł ze zrobieniem softu uważam za jak najbardziej właściwy :diabelski_usmiechOII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
Komentarz