ja się prawdopodobnie wybiorę w środę wybiorę na hamownie to zobaczymy co w klekocie moim pokaże, jaki odchylenia od deklaracji producenta
Octavia III RS Stage 2
Zwiń
X
-
Yanczi, nawet leciutko dlubniete BKD gubi trakcje w obecna pogode na 2 i 3 - było troche zabawy w weekend z tym po miescie i trasie.. Trzeba po prostu pamietac, ze na mokrym mozna poszalec dopiero od 100+
Swoja droga, mialem okazje w piatek troche pogonic za O3 RS TDi (a przynajmniej na to wskazywal wydech) - duzego szału nie było, jakos nie mogła mnie zgubic na autobahnie, choc było widac proby.. Niby wiecej tych konikow, ale az takiej roznicy nie robia Chyba ze u mnie po remoncie i na nowych wtryskach cos przybyło..
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez YancziGwałtownie ruszając ( naprawdę gwałtownie ) można spokojnie doprowadzić do sytuacji, 0-100 zero trakcji Domyślam się, że przy 350 jest jeszcze gorzej postaram się wrzucić jakiś filmik do końca weekendu
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Tippo
Cos cie robia w ch.. albo masz zepsute auto,seria wychodzi ok.240km
A mod pod pb98 310km , wiec pod95 realne jest jakies 10-20km mniej.
Wiec zeby ci pokazac super przyrost, splodzili takie cus ze wyszlo 202km
skoro uważasz, że przy zmianie paliwa na 95 w porządku jest różnica 10-20 km (to samo
powiedzieli mi w kreatorze)
czyli:
u mnie: 292 km
u Ciebie: 310 km
to taka sama rozbieżność wydaje się być w porządku przy pierwotnym pomiarze
czyli:
seria: 220 deklarowana
u mnie: 202 ( na 95 )
Bardziej nieprawdopodobny wydaje mi się pomiar, że producent podaje 220 a realnie jest 240.
W czasie mojego tuningu robiona 2 samochody w tym audi q5 ( a to w miarę śledziłem bo z właścicielem non stop chodziłem i gadałem w wolnych chwilach), i różnica od serii wyszła bodajże 6 km.
Ale to już mój wywód opierający się na teorii "na logikę" ;-)
Film postaram się wrzucić jak najszybciej, dzisiaj nie ma sensu raczej bo mokro
Komentarz
-
-
Ale auto powinno mieć deklarowane parametry na zalecanym paliwie - a zalecanym jest 95, i u Ciebie raz że nie było mocy max, a dwa, że w górnych obrotach w ogóle nie było mocy. Zobacz jak wygląda góra na tym wykresie kilka postów pod Twoim - jest płasko do końca. A u Ciebie leci - przepraszam leciało - na mordę. Przecież to auto powyżej 5 krpm miałoby dynamikę 1.4 tsi.
Też takie moje rozważania na logikę. Mój tuner pewnie nie robiłby tego auta, tylko szukał przyczyny takich odchyłek od innych 2.0 tsi."k..., aleś pan tu bestię postawił"
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez YancziOd razu zastrzegam, że specjalistą nie jestem ale tak na zdrowy chłopski rozum
skoro uważasz, że przy zmianie paliwa na 95 w porządku jest różnica 10-20 km (to samo
powiedzieli mi w kreatorze)
Kazdy kumaty tuner mowil mi ze w seryjnym aucie pb98 nie daje ani 1|KM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Himeneksam sobie przeczysz, piszesz minimum 95 czyli na 95 powinno mieć 220 kucy, jakbym miał mniej to bym szedł do serwisu
Przeczę w tym, że stwierdzam, że napisane na wlewie min. 95 - jest to nie prawda ?
czy przeczę tym, że nie rozumiem czemu tak się dzieje ?
Komentarz
-
-
Ponad sekunda różnicy przy prawie tych samych parametrach to przepaść!
A może dwa różne boxy? Możliwe to?
No chyba, że wkradł się jakiś błąd pomiarowy?
[ Dodano: Sro 16 Wrz, 15 21:09 ]
anomal
Wiem, że box to taka skrzyneczka montowana pod maską. Skoro gwarancji nie traci to znaczy, że można w każdej chwili ją samemu zdemontować, a później samemu zamontować? Czy wymaga to wysokich kwalifikacji?
Myślę, że może jak w przyszłym roku był bym w polandii to może bym się skusił na boxa.
Komentarz
-
Komentarz