Wlasnie, czy ktos z kolegow po modach, wie cos jak z chlodzeniem oleju, jakies zmiany w stosunku do serii? Bo to jedna z rzeczy ktora bym rozwazal po gwarancji w ramach softu i byc moze turbo... Zaleznie od kondycji auta, portfela i dalszych planow
przy stage2 nic nie trzeba robic, od wczoraj auto dostaje dosyc mocno w pizde i nie przekroczylem 111-112 stopni, czyli tyle ile mialem max na serii/boxie
Ja mając boxa jezdze zawsze z temp oleju wyswietlona i max mialem 117 ale to przy 250-260 jak chwilke pociagnalem
Poczekam do końca gwarancji i zrobie Stage 2 byc moze. Choć podobno ma wychodzic rs tdi 4x4 za parę miesięcy, info od dealera. W tym układzie po faceliftingu być może bedzie rs tsi 4x4. A wtedy
to rzeczywiscie bedzie warto zmienic auto i dlubac
Kreskami sie nie jedzie, ale plaskim momentem od 2700 do 4700obr/min juz tak.
Big turbo i pewnie mozna szukac 4xx KM/5xxNm
Ciekawi mnie jak ma sie chlodzenie oliwy w tym aucie, bo to bedzie kolejny problem.
u mnie stage 4 max 115 stopni mówie o golf I gdzie mam małą chłodnice wody co nie znaczy że tak jak w mojej oct I nie założe 10 rzędowej chłodnicy oleju wtedy max 100 st mam
ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I
ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO
Ja jeżdżę z boxem (3,5 tysiące) od Compotów już prawie rok.
Na hamowni wyszło 234 km a po boksie 275 i 425 Nm.
Śmiało można na gwarancji zakładać.
Teraz czas na stage 2.
Koszty;
Biorąc w rozliczeniu box (2 tysięcy) wychodzi 5,2 tysia + ewentualnie program do dsg 1 tyś. A ze ja mam dsg to wychodzi 6,2 tys.
Za tą kwotę robione jest miedzy innymi;
- downpipe
- dolot
- oprogramowanie
- wylaczamy funkcje kickdown w prybie tiptronic
- przyspieszamy zmiane biegu o ok 20%
- zmieniamu charakterystyke pracy D,S
- podnisimy maksymalne obroty przy ktorych skrzynia zmienia biegi
- zwiększamy sile docisku sprzegiel dla ich lepszej trwalosci
- mozemy ustawic dowole obroty launch control
- uruchomić funkcję launch control z włączonym esp
itp
Ralfp,
- a co dokładnie znaczy "zmieniamy charakterystykę pracy D,S"?
- czy jest opcja, żeby przy zmianie biegów w trybie ręcznym nie wrzucało wyższego biegu, tylko jechało do odcinki i zostawało dalej na tym samym (jak w manualu)?
Ralfp,
- a co dokładnie znaczy "zmieniamy charakterystykę pracy D,S"?
- czy jest opcja, żeby przy zmianie biegów w trybie ręcznym nie wrzucało wyższego biegu, tylko jechało do odcinki i zostawało dalej na tym samym (jak w manualu)?
Pewnie chodzi o to, że D jak pociśniesz to biegi zmieniają się przed czerwonym polem a S wkraczają na czerwone. Pewnie zmieniają limiter obrotów.
anomal, bylem dzisiaj w mgg oddac wydech z motocykla do zrobienia. Pytalem o cene wydechu do o3 rs od downpipa do konca. Ponoc 3500zl. Napisz ile CS zaspiewal bo wydech juz masz, ale trza jeszcze sprzeglo. Mi wyszlo ze spiewali 8k plus sprzeglo i wymiana. Jak Ci to bedzi vszlo lepiej niz kolega 2fl co nas robil to rozwaze mocno moda Ja najtaniej znalazlem sachsa performance za 600 eur. Nota bene dzisiaj widzialem pomiar golfa r po boxie 360kucy i 100-200 mial 12 sek wiec gorzej niz nasz stage 2:-)
jak szukacie Sachs Performance to polecam odezwać sie do użytkownika cobreti w Klubie Seta Ibzia...ja brałem 2 lata temu od niego i cena była wtedy najlepsza na rynku.... :wink:..ale do 340 KM potrzebne wam sprzęgło?
adam ja narazie sprzegla nie ruszam, jak mi sie to zacznie slizgac to zmienie, wtedy niuton skoczy do 500+
turbo 5k, ic 4.4, montaz/strojenie w cenie, tyle wychodzi w cs
nie pamietam ile dalem lacznie za wydech, najpierw zrobilem dp do boxa, potem kupilem caly wydech od marka106 a potem zmiana catbacka na taki z klapka + srodkowy glosniejszy
filmiki z netu z octavii (albo z golfa gti, tych jest wiecej) na stage3 z turbo z golfa r model is38 pokazuja 100-200 ponizej 10s (8.9 widzialem najlepszy) , licze na 9.x, zobaczymy
Komentarz