Zamieszczone przez palioza
400m czyli drogowe i nie tylko przygody równoległe
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
Ja dziś miałem trochę lepszy humor i musiałem być w krakowie w drodze powrotnej miałem przyjemność z dwom O2 jedna 2.0 tdi jedna rs tdi koledzy ze słowacji byli mierzyliśmy się i powiem tak objechałem ich z rolowanego 3 biegu kilka razy mi się udał start całą drogę od krakowa so lubnia bawiliśmy się w kotka i myszkę pożegnaliśmy sie kulturalnie i powiem że było miło
Komentarz
-
-
mam wrazenie ze troche przesadzasz :roll: albo szpera fabryczna jest wyjatkowo delikatna, czego tez nie mozna wykluczyc :roll:Zamieszczone przez MiKruSAle zdajesz sobie sprawę z tego, ze codzienna jazda z tym do najkomfortowszych nie należy i kiere z łap wydziera na winklach?Zamieszczone przez palioza.... w lipcu do pl wraca kumpel z suwenirem dla mnie, zobaczymy jak pojdzie montaz quaifa
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWmam wrazenie ze troche przesadzasz :roll: albo szpera fabryczna jest wyjatkowo delikatna, czego tez nie mozna wykluczyc :roll:
Szczerze mówiąc to moje doświadczenie jest bardzo blade, ale widziałem jak Quife zachowuje sie w dwóch roznych TDIkach i znam opinię ich właścicieli, ktorzy stwierdzili, ze do aut na co dzień to jednak porażka.
A to raczej kierowcy, ktorzy nie wymagają od auta komfortu.
Sądzę, ze duze znaczenie ma jeszcze konfiguracja szpery, no i tak naprawdę to zalezy tez od tego kto jakie ma wymagania i priorytety.
W kazdym razie zawsze jest coś za coś i stąd pytanie.
TDI 205PS
Komentarz
-
-
nie wiem, moze bym czuł większą różnicę gdybym pojeździł tym samym autem z i bez szpery, bo tak nie mam _bezpośredniego_ porównania, a że nie czuje jakiś niedogodności to pozwoliłem sobie się zdziwić :wink: trochę ciągnie ale bez przesady 8)Zamieszczone przez MiKruSZamieszczone przez MisiekWAWmam wrazenie ze troche przesadzasz :roll: albo szpera fabryczna jest wyjatkowo delikatna, czego tez nie mozna wykluczyc :roll:
Szczerze mówiąc to moje doświadczenie jest bardzo blade, ale widziałem jak Quife zachowuje sie w dwóch roznych TDIkach i znam opinię ich właścicieli, ktorzy stwierdzili, ze do aut na co dzień to jednak porażka.
A to raczej kierowcy, ktorzy nie wymagają od auta komfortu.
Sądzę, ze duze znaczenie ma jeszcze konfiguracja szpery, no i tak naprawdę to zalezy tez od tego kto jakie ma wymagania i priorytety.
W kazdym razie zawsze jest coś za coś i stąd pytanie.
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
wszysko zalezy jaka szpera - sa 1way, 1,5way, 2way - kazda ma inne zastosowanie i nie zawsze da sie z nia jezdzic cywilnie
nasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
A może jednak :?:Zamieszczone przez Qulekgoogle niewiele mi pomogło..
Źródło http://www.streetracing.pl/forum/ind...dpost&p=4408321way - spina x% (te procenty to inna bajka) tylko na przyspieszaniu.
1.5way - spina x% na przyspieszaniu, a 0.5x% na hamowaniu (dlatego sie nazywa 1.5)
2way - spina x% na przyspieszaniu i hamowaniu
lub
źródło - http://www.4turbo.pl/forum/viewtopic.php?p=1742#1742Kod:remek - Pon Sty 07, 2008 2:56 pm -------------------------------------------------------------------------------- Co to jest n-way? -------------------------------------------------------------------------------- Azrael - Pon Sty 07, 2008 3:01 pm -------------------------------------------------------------------------------- 1-way szpera blokująca tylko podczas napędzania, 1,5 -way szpera któa blokuje słabiej podczas hamowania, 2-way która blokuje tak samo w obie strony. Dotyczy tylko płytek. Wiskozy są zawsze 2-way, a helikalne, torseny itp zawsze 1-way. -------------------------------------------------------------------------------- remek - Pon Sty 07, 2008 3:14 pm -------------------------------------------------------------------------------- Dzieki. Teraz prosze (ja techniczny nie jestem ) powiedziec co daje blokowanie podczas hamowania? Trzeba kiedys sie tego nauczyc. -------------------------------------------------------------------------------- Azrael - Pon Sty 07, 2008 4:17 pm -------------------------------------------------------------------------------- To że nie blokuje się koło które ma najmniej przczepnosci? -------------------------------------------------------------------------------- remek - Pon Sty 07, 2008 4:34 pm -------------------------------------------------------------------------------- Azrael napisał/a: To że nie blokuje się koło które ma najmniej przczepnosci? Tak to zrozumialem, ale nie bylem pewien. Dzieki.
Komentarz
-
-
1-way szpera blokująca tylko podczas napędzania, 1,5 -way szpera któa blokuje słabiej podczas hamowania, 2-way która blokuje tak samo w obie strony. Do tego rozne konfiguracje jesli chodzi o "initial torque" - czyli moment zadzialania. No i oczywiscie podzial na szpery plytkowe, wiskotyczne, heliakalne, torsena - wiecej nie pamietam
Moja wiedza tez od Az'a pochodzi
nasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
Sądzę, ze jednak w stockowym aucie masz raczej dość ucywilizowaną odmianę.nie wiem, moze bym czuł większą różnicę gdybym pojeździł tym samym autem z i bez szpery, bo tak nie mam _bezpośredniego_ porównania, a że nie czuje jakiś niedogodności to pozwoliłem sobie się zdziwić :wink: trochę ciągnie ale bez przesady 8)
Raczej producent nie pozwolilby sobie na zastosowanie czegos co wymagaloby ponadprzecietnych umiejętnosci albo poswiecen.TDI 205PS
Komentarz
-
-
No zobaczymy... ja tam kiere utrzymam jakby co, mam nadzieje, ze zona (ktora prowadzi glownie jak jestem na bani :P) da radeAudi A7 3.0 TDI 313KM/653NM mocy dostarcza http://www.dynosoft.pl/ ;-)
Komentarz
-
-
Taka Navara może mieć 170KM w ..dieseluZamieszczone przez Hanz2kZ wesołych historii to spotkałem Pana, który chciał się wcisnąć z prawego pasa z Ostrobramskiej na Marsa uwaga ... Nissanem Navarrą
więc nie tak zupełnie słabo
))
Ostatnio na wisłostradzie spotkałem białe BMW z serii 5 z napisami AC Schnitzer....Dosyć długo jechaliśmy w miarę spokojnie, aż jedno pool positione wymusiło na nas :diabelski_usmiech chęć sprawdzenia się, generalnie cały czas rolowany, i widać było , że BMW ma potencjał i jednak szczególnie przy większych prędkościach dostaje.Nie było katastrofy ale jednak ciągnie lepiej choć raz miałem wrażenie , że nie może mi odjechać...
W końcu po kilku km zrównaliśmy się i znak
k i kolega się pyta Cupra? Ja mówię : nie 1.9 TDi i kolega :shock: Zatrzymaliśmy się na poboczu na krótką pogawędkę okazało sie , że w BMW siedzi...4.0 - 286 kucy w automacie
pozdrowienia dla kierowcy , kolegi Roberta
Komentarz
-
-
Dokładnie - w dodatku obaj mieliśmy pełną świadomość, że jesteśmy na drodze publicznej a nie na torze (na końcu gdy już zaczeliśmy przez szybki rozmawiać jakiś racer sie chciał podłączyć-nie pamiętam czym, ale od razu odpuściliśmy, żeby go nie nęcićarci9, o takich sytuacjach aż miło się czyta - gdy człowiek kumaty, pogada itd
).
E39 - 96r. silnik 4.4 - > to dobrze przez szybę zrozumiałem...Zamieszczone przez QBAarci9, ktory model 5 ? E34 ?
Komentarz
-
-
Napisałem dosyć jasno, że "dostaję" ale mnie nie masakruje.Weź pod uwagę masę i skrzynięStraszna padlina to BMW w takim razie bo zdrowe e39 540i napedza sie do 200 w okolicach 20 sekund i raczej nie byłoby złudzeń :wink:
BMW zdrowe i kierownik, który jeździ sportowo po torze bodajże peugotem 106
Komentarz
-
-
6.4 do setki w automacie, wiec bez przesady z tą padliną, nawet jesli byla zdrowa nie powinno byc jakiejs masakryTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
objechana w trasie nowa corolla d4d, przy wyprzedzaniu innych pojazdów szliśmy w sumie równo, później gdy mogliśmy rozpędzić się, do 180 był cały czas przede mną, udało mi się go objechać dopiero gdy na zegarku było około 190
tak się zastanawiam jaką miał pojemność, sprawdzałem dane techniczne i 1,4 powinienem objechać spokojnie, natomiast od 2,0 byłyby baty, no chyba, że jak większość kolegów dostałem od fabryki bonus
Komentarz
-
-
Za lodzia na swiatlach ustala za mna lancia(taka jak rzadowka) zapalilo sie zielone i ruszylem na jedynce tak srednio dynamicznie, zapielem dwa i ogien, trzy ogien i kolega wyprzedzil mnie prawym :szeroki_usmiech Czulem sie jak bym sie przestal rozpedzac :P
Dla pocieszenia ja mam tylko 135KM full bak paliwa, 50kg gratow w bagazniku i 3 osoby na pokladzie, w lanci siedzi 2.4l 170KM i byl tylko jeden kierownik.
Komentarz
-
-
Myślałem, ze ma lepsze parametry do setki6.4 do setki w automacie, wiec bez przesady z tą padliną, nawet jesli byla zdrowa nie powinno byc jakiejs masakry
Z drugiej strony my lataliśmy z rolowanego i dopiero przy 140-180 widać było nadwyżkę mocy w Betce.
100% nie daje , że E39 ale na 95% :lol: Biała bez oznaczeń , kolega Robert ma na imięZamieszczone przez QBAA juz myslalem, ze trafiles na znajomego
Tylko, ze on podobno ma tam 400KM
Ale jakos mie sie nie chce wierzyc w te bajki :lol:
Wczoraj natomiast się zdziwiłem, bo z senności na trasie wyrwała BMW X3 -> która zaczęła mi uciekać gdy ruszyliśmy ze skrzyżowania, co prawda późno się zorientowałem że można się poganiać, ale do 220 odeszła mi z 5 długości :| Potem leciałem za nią i szukałem miejsca aby jeszcze raz sie sprawdzić i tym razem byłem w pogotowiu :szeroki_usmiech Tylko raz mi się udało, i też odchodziła ale już nieznacznie :wink:
Acha, domyślam się, że było to 3.0 biturbo benzyna.Miał podwójny wydech po jednej stronie i nie kopcił :lol:
Komentarz
-

Komentarz