rozwiercona chipem czarna, nawoskowana Octavia TDI - oblepiona OPC - na zwezeniach za Czestochowa dzielnie sie trzymala prawie 300m, ale odpadla na pierwszej szykanie. powrocila przed Katowicami, a raczej napadla mrugajac swiatlami drogowymi, bym puscil. ledwo zdazylem puscic, zanim w moje malenstwo zaparkowala, wiec zanioslem jej kaganek oswiaty z tego mojego biednego, wolnego, prawego pasa - tyle, ze na luku :mrgreen: schowala sie za samochodem ciezarowym, ale nie mialem juz czasu zwolnic i do niej wrocic. sluzba nie druzba, biznesy wzywaly.
mam pytanko, bo nie mogę znaleść na stronie skody o parametry O2 z silnikiem 1.8T
nie widziałem dokładnie oznaczenia na klapie ale chyba 1.8T albo Turbo było napisane i czerwione to T było ?
cos znalazłem że niby 160KM - jakie to ma przyspieszenie do 100km/h ?
wczoraj koło 21.20 się próbowała taka O2 ze mną na górczewskiej... jak się okazało kierowniczka o blond włosach
mam pytanko, bo nie mogę znaleść na stronie skody o parametry O2 z silnikiem 1.8T
nie widziałem dokładnie oznaczenia na klapie ale chyba 1.8T albo Turbo było napisane i czerwione to T było ?
cos znalazłem że niby 160KM - jakie to ma przyspieszenie do 100km/h ?
wczoraj koło 21.20 się próbowała taka O2 ze mną na górczewskiej... jak się okazało kierowniczka o blond włosach
Jeśli to była O2, to miała raczej oznaczenie TSI, jak już ...
Benzynowy 1,8 TSI / 118 kW (160 KM)
Pojemność zbiornika paliwa 55 l
Podstawowa pojemność bagażowa 560 l
Ze złożonymi siedzeniami 1420 l
Parametry:
Prędkość max: 223 km/h
Przysp. od 0 do 100 km/h: 8,1 s
Zużycie paliwa (l/100km)*:
- warunki miejskie: 10,1
- warunki pozamiejskie: 5,9
- wartość uśredniona: 7,4
Emisja CO2 (g/km): 141-176
*) Pomiary zużycia paliwa oraz emisji CO2 zostały wykonane zgodnie z dyrektywą 80/1268/EWG*1999/100/WE (80/1268/EWG*2004/3/WE).
qrna gdzie oni wszyscy sa codziennie :shock: :niewiem
heh... ja w okolicach górczewska / lazurowa nie byłem ze 2 lata
było jeszcze jakieś bardzo ładne czarne audi A3 z 6 ramienną polerowaną felą na 3 pasie ale ono dojechało za nami zupełnie
po edycie:
znalazałem jeszcze taki fajny opis:
Marketingowym celem nowej jednostki Skody jest zastąpienie wysłużonego silnika 2.0 FSI (150 KM). Parametry 1.8 TSI (w Audi oznaczony jako TFSI) są całkiem imponujące. Ta jednostka generuje moc 160 KM, a maksymalny moment obrotowy 250 Nm jest dostępny od 1500 obr/min. Na drodze wygląda to nieco mniej różowo. Samochód nie radzi sobie z przyswojeniem takiej mocy. Lampka kontroli trakcji włącza się niemal przy każdym nieco mocniejszym wciśnięciu gazu. Nie oznacza, że niemożliwym jest ujarzmienie tylu narowistych koni dla auta o przednim napędzie. Przykładem jest chociażby Opel Vectra 2.0T 175 KM. Jeśli uda nam się ruszyć bez ingerencji trakcji, to 100 km/h osiągniemy już po około 8 sekundach. To wynik wystarczający na bezstresowe wyprzedzanie i, o dziwo, lepszy od usportowionej wersji RS (co prawda TDI)!
owszem jak jest zielone swiatlo albo pieszemu nie zachce sie przelazic na czerwonym
badz co badz poszalec w godzinach wieczornych tam mozna
ciekawie jest jeszcze na obozowej tyle, ze malo bezpiecznie troche wasko jak na dwa samochody jadace obok siebie i dosc krotkie odleglosci miedzy przejsciami/skrzyzowaniami ale jest adrenalinka. mialem tam ostatnio okazje zlapac sie z a6 quattro (niestety nie wiem jaki silnik - brak oznaczen na budzie) udalo sie odejsc na pol dlugosci.
Stoją na światłach na Branickiego , 3 pasy do jazdy na wprost ale z lewego można było skręcać , patrzę po prawej stronie Felicja :diabelski_usmiech
Kierownik młody i gazuj felkę (wmawiam sobie że pewnie ma brudną przepustnicę i obroty falują :diabelski_usmiech ) spoglądając co chwile na moją boczną naklejkę Rider którą chyba już muszę zdjąć.
1 bieg dwie długości dla mnie
2 bieg 3 długości dla mnie
3 bieg już chyba wiecie o co kaman :szeroki_usmiech
on nawet nie leżał tylko dogorywał na ojomie no ale sam się prosił :
Zamieszczone przez Ziomal
Kierownik młody i gazuj felkę (wmawiam sobie że pewnie ma brudną przepustnicę i obroty falują :diabelski_usmiech ) spoglądając co chwile na moją boczną naklejkę Rider
Stoją na światłach na Branickiego , 3 pasy do jazdy na wprost ale z lewego można było skręcać , patrzę po prawej stronie Felicja :diabelski_usmiech
Kierownik młody i gazuj felkę (wmawiam sobie że pewnie ma brudną przepustnicę i obroty falują :diabelski_usmiech ) spoglądając co chwile na moją boczną naklejkę Rider którą chyba już muszę zdjąć.
1 bieg dwie długości dla mnie
2 bieg 3 długości dla mnie
3 bieg już chyba wiecie o co kaman :szeroki_usmiech
ale bys sie zdziwil jakbys mnie kiedys w Felce trafil 1
Wczoraj złapałem się z autkiem, z ktorym mialem ochotę porównać się już wcześniej.
Na swiatlach, na dwupasmówce ustawilem sie za nowym Saabem 9-3 TTID o mocy 180PS.
Na zielonym czlowiek ruszyl deliktanie, dwa delikatnie, trzy delikatnie - lekko podjechalem mu na tył. Wtedy zjechał na prawy pas i dał pełną parą w gwizdek.
Jednak nie dał rady - po kilku sekundach znalazłem się przed nim, w sumie bez większego trudu, ale też nie była to jakaś masakra - co oczywiste.
Jednak to nie o tym aucie chcialem pisać. Chodzi o Forda Mondeo ST220, na plechach ktorego znalazłem się po "incydencie" z Saabem.
Ford też jechał dość niewzruszony, ale nagle poczułem silną woń bezołowiówki i widzę, ze zaczął uciekać. Wiec ja też ogień i tak od ok. 120 do jakis 190-200 "wlazłem" mu na tył.
Jeszcze po chwili ktos nas przychamował, po czym znowu Mondeo dało w palnik i zjechało na prawy, a ja przejchałem obok niego lewym.
Oczywiscie bez szału, ale jednak wyraznie szybciej.
W sumie ucieszyło mnie to porównanie dość mocno. Mam nadzieje, ze Mondek był sprawny.
a mnie zlało w sobotę na trasie z Łodzi do Czewy kilka razy Volvo S80 AWD, z rolki i co oczywiste z kreski;-) różnica była spora, nie wiem jaki silnik, ale AWD chyba od 3.2l 238KM w górę są :roll: V8 to nie było bo miał jedną rurę. Wmieszało się w to jakieś Suzuki (motor) które złoiło nas obu :wink: Wolne mam autko :|
Garret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
W sobote spotkałem na jednej takiej szerokiej ulicy :szeroki_usmiech Lexusa SC400. Spod każdych świateł szedł ogniem i się oddalał w kierunku kolejnych :twisted: a ja byłem niedostatecznie rozgrzany no :evil: Starałem się tylko jak mogłem żeby go nie zgubić :spin: i wsłuchiwałem sie w piękny dźwięk V8 :serduszka: w koncu na zegarze temperatury oleju pojawiło się 80 stopni a na sygnalizatorze czerwone światło :zlosnik: Później pojawiło się żółte i Lexus znowu zagrał 8) tylko dźwięk tym razem jakoś tak został z tyłu :shhh
Witam.
Dzisiaj urządziłem z kolegą małe wyścigi - moje TSI kontra Bravo 1,4 Turbo 150 km / wersja Dynamic bez overboosta/ U mnie 160 koni ale autko troche większe no i kombi. Fiat w papierach do setki ma chyba 8,7 czy 8,8 i powiem wam, że różnice w przyspieszeniech nie są dużę. Owszem TSI jest szybsze ale trzeba dobrze wystartować - IMO ASR w Octavi jest cienki. Dasz za dużo gazu i dupa zbita - zamula silnik i zostajesz z tyłu. Po wyłączeniu tego badziewia było lepiej - troche pisku z kół i Bravo wąchało rurę 8) Przy włączonym ASR w paru przypadkach Bravo poszło lepiej i dognałem je dopiero przy 140-160. Wyraźną przewage TSI zyskiwało przy 160 a przy 200 Fiat zostawał z tyłu. Po jednym z wyścigów zheblowałem na maxa z 200 i odczucia takie sobie - tył zaczął żyć własnym życiem - zamiast wejść w zakręt odpuściłem i poszedłem prosto bo bałem się, że się nie zmieszcze.
Auto ma 7 kkm i stwierdziłem, że może już dostać konkretnie w dupe 8) - silnik kręci sie prawie do 7 tys obrotów ale biegi zmieniałem na wyższe przy 6,5 tys czyli końcu max mocy / o ile pamietam moc jest stala miedzy 5,5 a 6,5 tys/
Komentarz