Jak w KR na Rondzie Polsadu - piesi mają zielone a auta dostają je z 5 sekund później.
400m czyli drogowe i nie tylko przygody równoległe
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
Gość
Nigdy nie pisalem na temat swoich "osiagniec", ale dzis napisze bo byl to maly "pojedynek" mlodszej siostry ze starsza.Odrazu dodam, ze to byla tylko proba jak wypada moja octa przy nowszym modelu bo nie zamierzalem w zaden sposob nic udowadniac kierownikowi. Wjezdzalem na autostrade, przedemna Octavia II sprzed FL oznaczenie 1,9 TDI pewnie 105 KM bo zadnej innej bym nie "podskoczyl" , w tym miejscu wjazd na autostrade jest pod spora gorke, spokojnie na 4 ok 2000 obr, wiec bez zylowania, ale turbinka juz dmucha. Chlopak chyba jechal na 5 bo nagle szarpnelo autem, puscil baka i ognia to tez docisnalem. Wjechalismy na prawy pas, ja ciagle za nim po czym lewy wolny wiec wyprzedzamy zdecydowanie dojezdzalem do niego, na 4 do ok 130 kmh i piatka, grzecznie zjechal, a ja bez problemy wyprzedzilem.
Zawsze bylem ciekaw jakby wypadla moja Skoda z nowa i juz wiem, zakladajac ze kolega faktycznie dociskal to mimo znacznie wiekszego momentu ustepuje starszej siostrze. Aha tylko tam na pokladzie jeszcze dziolszka no i pewnie wiecej wazy OII. Nie zmienia to faktu ze chetnie bym kupil 105 konna Octavke.
Na sam koniec jednak dalem popis idiotyzmu, wyprzedzilem chlopaka i jak przyszlo zjechac z autostrady dosc ciasnym lukiem wpadlem tam ok. 130 opony piszczaly, ale pewnie bez zarzucenia przejechalem zakret, bo w sumie znam go i male podbicie ktore tam jest tez umiem ominac , ale to i tak bylo przegiecie.
Mala poprawka, z tego co widze moment w PD-ku wcale nie jest sporo wiekszy, czy faktycznie to 250 Nm ?! No i jeszcze byly w O II 110-tki to mnie zaskakuje, auto bardzo swiezo nie wygladalo wiec moze to byla jedna z nich. Czyli 105 albo 110 KM.
Komentarz
-
Zamieszczone przez Golas27Na sam koniec jednak dalem popis idiotyzmu, wyprzedzilem chlopaka i jak przyszlo zjechac z autostrady dosc ciasnym lukiem wpadlem tam ok. 130 opony piszczaly, ale pewnie bez zarzucenia przejechalem zakret, bo w sumie znam go i male podbicie ktore tam jest tez umiem ominac , ale to i tak bylo przegiecie.W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
skopiuje swoja wypowiedz z innego forum odnosnie killa
A wiec wczoraj mialem kolejna "przygode" ktora zapewnily mi Panie w golfie : A bylo to tak... lece sobie po maly do domku, i nagle widze w lusterku ze cos zapier**** wiec lece za nim, wkoncu doganiam pacjenta na swiatlach ja na lewym pasie, patrze w prawo a w aucie obok 2 blondyny, i o dziwo sie usmiechaja, ale domyslilem sie ze chodzi tylko o wyscig kej: Lecimy ze swiatel, pare dlugosci dla mnie, potem z rolki znow im odjezdzam, a nastepnie puscilem Panie przodem, miejscami troche przesadzaly, ale ogolnie bylo dobrze , na koniec zjechalismy na mini zatoczke, i okazalo sie ze to golf 115KM. Pozdrawiam serdecznie Panie z golfa, ktore odziwo byly ogarniete w temacie :szeroki_usmiechJest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez k085Subaru legacy IV pokonane Dwie wielkie rury, spoilery i inne bajery nie pomogły. Szkoda, że nie było oznaczeń na klapie, ale szło minimalnie słabiej od skodziny :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez k085Subaru legacy IV pokonane Dwie wielkie rury, spoilery i inne bajery nie pomogły. Szkoda, że nie było oznaczeń na klapie, ale szło minimalnie słabiej od skodziny :szeroki_usmiechTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Golas27Mala poprawka, z tego co widze moment w PD-ku wcale nie jest sporo wiekszy, czy faktycznie to 250 Nm ?! No i jeszcze byly w O II 110-tki to mnie zaskakuje, auto bardzo swiezo nie wygladalo wiec moze to byla jedna z nich. Czyli 105 albo 110 KM.
O2O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez k085Zamieszczone przez MisiekWAW2.0 wolnyssak :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mirek_p11Zamieszczone przez k085Zamieszczone przez MisiekWAW2.0 wolnyssak :szeroki_usmiech
2.5 turbo
2.0 i 2.5 wolnossące
2 turbo diesel by się nie dał :zlosnik:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
kross12
Dzisiaj dostałem lekcje pokory, okazało się że jednak Nm auto nie jeździ. W starciu z Żaba w Qupie (190km/174Nm) moja OIIFL (172km/262Nm) dostała po dupie.
Na 99% to była ta http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?...er=asc&start=0
Najlepsze jest to że przy 120 kolega mi odjechał, jakbym stał w miejscu, zdziwiłem się strasznie bo byłem przekonany że wolnossąca benzyna przy wyższych prędkościach dostaje zadyszki, a tu niespodzianka
Komentarz
-
Zamieszczone przez kross12Dzisiaj dostałem lekcje pokory, okazało się że jednak Nm auto nie jeździ. W starciu z Żaba w Qupie (190km/174Nm) moja OIIFL (172km/262Nm) dostała po dupie.
Na 99% to była ta http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?...er=asc&start=0
Najlepsze jest to że przy 120 kolega mi odjechał, jakbym stał w miejscu, zdziwiłem się strasznie bo byłem przekonany że wolnossąca benzyna przy wyższych prędkościach dostaje zadyszki, a tu niespodziankasuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Golas27jak wypada moja octa przy nowszym modelu
Zamieszczone przez Golas27pewnie wiecej wazy OII.
Zamieszczone przez Golas27moment w PD-ku wcale nie jest sporo wiekszy, czy faktycznie to 250 Nm
Zamieszczone przez Golas27No i jeszcze byly w O II 110-tksaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sew1981MisiekWAW, myślę , że tylko 2.5t i 3.0 h6 byłyby wstanie zrobić z k085 wiatrak, przecież On ma modzoną OI, a więc 2 turbo diesel by odpadł, bo ma w serii 150 kunia. Chyba, że też byłby modzony.Zamieszczone przez k085Subaru legacy IV pokonane Dwie wielkie rury, spoilery i inne bajery nie pomogły. Szkoda, że nie było oznaczeń na klapie, ale szło minimalnie słabiej od skodziny :szeroki_usmiech
3.0H6 i 2.5 turbo raczej by odjechały zdecydowanie, chociaż tam coś było nie tak z osiągami w którejś wersji z automatem chyba :zlosnik:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kross12okazało się że jednak Nm auto nie jeździ
Zamieszczone przez kross12bo byłem przekonany że wolnossąca benzyna przy wyższych prędkościach dostaje zadyszki, a tu niespodziankasaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Gość
Zamieszczone przez lorutak faktycznie jest 250Nm i nie ma 110KM, są montowane tylko 105KM w 1.9TDI do
O2
Zamieszczone przez szkodawypada dokładnie tak samo przy tych samych mocach - wielokrotnie sprawdzone (bo niby dlaczego miało być inaczej)
Zamieszczone przez szkodanie waży
Zamieszczone przez szkodanie jest większy
Komentarz
-
Zamieszczone przez Golas27no tamta akurat nie tak samo (do ok 160 kmh) bo musiala zjechac, ale zawsze jest szansa, jak to sie mowi na forum "ze sie nie scigal"...
ja robiłem takie testy wielokrotnie, ale ze świadomością testu po obu stronach, na różnych etapach modyfikacji w 2 samochodach i po prostu wychodzi na to, że jak moc i masa jest taka sama to jest tak samo i nie może być inaczej, no bo niby jak?
i to nawet wszystko jedno benzyna czy diesel
oczywiście zawsze komuś może nie wejść trójka albo cokolwiek, ale to już jest sprawdzian kierowców
...albo cierpliwości pasażerki w tym przypadkusaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Gość
No wiec wiesz lepiej z doswiadczenia
Zamieszczone przez szkodaale to już jest sprawdzian kierowców
...albo cierpliwości pasażerki w tym przypadku
Komentarz
-
Zamieszczone przez kross12Dzisiaj dostałem lekcje pokory, okazało się że jednak Nm auto nie jeździ. W starciu z Żaba w Qupie (190km/174Nm) moja OIIFL (172km/262Nm) dostała po dupie.
Na 99% to była ta http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?...er=asc&start=0
Najlepsze jest to że przy 120 kolega mi odjechał, jakbym stał w miejscu, zdziwiłem się strasznie bo byłem przekonany że wolnossąca benzyna przy wyższych prędkościach dostaje zadyszki, a tu niespodzianka
Co do Subaru to Diesel nie ma szans - no chyba że jest mokro, ale 2.5t i 3.0R odchodzą, że aż miło Mojego ojca subaru forester 158 KM dostaje po dupie, ale już 2.5 turbo kolegi to daje po dupie, ale mojemu szkodnikowi
Komentarz
-
Komentarz