lubowicki, brak zdjęcia :szeroki_usmiech
Octavia II 4motion, 1.9tDI 105KM czy Volvo V50 2.0tdi 136KM
Zwiń
X
-
Octavia II 4motion, 1.9tDI 105KM czy Volvo V50 2.0tdi 136KM
Zastatnwiam sie nad tymi dwoma autami, oba kosztuja mniej wiecje tyle samo, oba z 2006r w Volvo skóra ale xenonów brak w OII xenony 4motion...
Czy ktos z Was mial okazje V50 z tym 2.0l dieselkiem smigać? moze ktos tez wybierał miedzy tymi dwoma autkami?
Za wszelkie info z góry dziekiChiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
-
-
Sąsiad ma V50 właśnie z takim silniczkiem, miałem okazje przejechać się tym parę razy, jedyna co na + volviaka przemawia to ten niby prestiżowa marka i 6-biegow skrzynia, z tyłu ma sporo mniej miejsca niż w O2 chociaż na w podłokietniku miejsca na napoje tego w O2 brakuje mi, w V50 za konsolą środkową masz wolną przestrzeń, może to i praktyczne ale wygląda tak że jak małolat kręcąc się kopnie nogą to można się z tym pożegnać, no i te auto jakoś nie jeździ mimo że to 2,0 i 136KM, O2 też nie jest bez wad ale jakoś mniej widoczne są :wink:O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
Najchętniej wziąłbym ta octavie, moc nie jest problemem bo będzie podniesiona :twisted:Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
Komentarz
-
-
Volvo to szajs, silnik słaby (awaryjny). Małe, ciasne wnętrze
Octa II ma super zawias w porównaniu do OI + fajny napęd
Nie ma co porównywaćwww.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
albo moze ktos słyszał o jakiejść wadzie która Volvo pozwoli skreslic z mojej listy?
Zamieszczone przez kminkprzeczytałem tez duzo info o tym ze OII z 1.9 jestgłosna -
Zamieszczone przez kminkjak z zawieszeniem - tzn. ja lubie sportowy zawias czy to seryjne daje rade w zakretach czy raczej trzeba by było od RSa cos wpakowac :twisted:
Zamieszczone przez kminkWiem że raczej wszyscy sa za Octą ale moze ktos i tym i tym smiwgał i ma porównanie?O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
czytam i czytam i coraz bardziej skłaniam sie ku OIIChiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
Komentarz
-
-
Ma super coolerwww.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez DzidaDla mnie V50 to Focus tylko z innym znaczkiem z przodu. Motor znany z Fordów 2.0 136 KM zrobiony przez grupę PSA (ok, we współpracy). Nie kupiłbym tego za nic w świecie.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Dzida, chrzanisz delikatnie mówiąc.
uważam że akurat płyta forda to wcale nie jest zły produkt.
sam dobrze wiesz że miałem FF1 i wg mnie dużo lepiej się prowadził niż O2.
co do silnika 1.8tdci też nie miałem zastrzeżeń.
wg mnie lekko jesteś uprzedzony (za dużo czytasz Auto Świat i innych sponsorowanych gazet)
zgodzę się że nie koniecznie V50 jest dużo lepszy od FF2 ale jednak jakość materiałów jest pewnie lepsza.
To tak samo jakby powiedzieć że nie kupię Mondeo, Passata, czy Avensisa tylko dla tego że jeżdżą nimi handlowcy.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez stysiekuważam że akurat płyta forda to wcale nie jest zły produkt.
Zamieszczone przez stysiekwg mnie lekko jesteś uprzedzony (za dużo czytasz Auto Świat i innych sponsorowanych gazet)
Sąsiad, nikt tu nie neguje (a napewno nie ja) właściwości jezdnych Focusa, bo zawiecha od początku była jedną z lepszych w swojej klasie.
Napisałem tylko że nie kupiłbym V50 bo dla mnie to Focus tylko z innym znaczkiem. I tyle. Ktoś ma ochotę dopłacać za Fokę w szwedzkim wydaniu - OK jego sprawa.
I nie rób z igły widły please.
Komentarz
-
-
Ja też wybrałbym O II
A dlaczego?? Wcale nie dlatego że jestm członkiem OCP
1. V50 jest autem mniejszym zarówno wewnątrz jak i od strony bagażnika.
2. serwis Volvo jest zabójczo wręcz drogi (a kupic Volvo tylko po to zeby wkładac do niego tanie podróby to miom zdaniem nie ma sensu).
3. Wyglad (sprawa idywidualna) ale po prostu O II bardziej mi sie podoba niz V50Czarny Elegance
Komentarz
-
-
hmmChiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
Komentarz
-
-
jezdze 4x4, poczytaj troche o tych autach bo na forum byly conajmniej 4 takie watki i przy 150KM i teraz przy 186KM to 4x4 sie przydaje, zalezy jak jezdzisz, gdzie jezdzisz i ile jezdzisz. a z zawieszeniem sportowym to bym uwazal, bo jest problem nawet z amorkami (co prawda nie probowalem od jakiegos seata zawiechy) ale podwyzszone zawieszenie o 18mm mi sie bardziej podoba niz pelna gleba.
Komentarz
-
-
Faktycznie w V50 jest silnik z Focusa 2.0 TDCI 136 KM.
Różnie o tym mówie, ja te samochody sprzedaję więc powiem tak ze w Focusie ie było problemu z tym silnikiem, bynajmniej nie trafił sie taki na serwisie tak samo jak 1.8 TDCI.
Faktycznie jest to silnik powstały we współpracy z PSA... ale czy to źle? Przeciez dużo osób chwali HDI-ki.
Kolejna sprawa, silnik TDCI jest cichszy niż TDI.
Jak juz wiele osób pisało zawieszenie, płyta i prowadzenie z Focusa (czyli i w Volvo) jest rewelacyjne. Wiem bo na codzień jeżdże OII a w pracy Focusem.
Nie miałem okazji jeździć V50 ani OII na napędem na 4 buty więc sie nie wypowiem na ten temat.
Co do kosztów serwisowania i napraw zdeydowanie taniej będzie OII, choć V50 możesz serwisować w Fordzie (części w większości te same)
Komentarz
-
-
pytanie co może przy przebiegach rzędu 100tys km nadawać sie do wymiany...Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kminkmyle o passacie w nowej budzie
Nie dalej jak miesiac temu, przy okazji pobytu w salonie VW ( i oglądaniu Sirocco), wsiadłem do Passata (z beżową tapicerką) i doznałem szoku - to auto ma materiały wykonczeniowe (szczeólnie na boczkach, ale na desce też) dużo gorszej jakosci niż O II :shock: Jaśli ktos by zdjął znaczki z O II i Pssata zawiazał mi oczy wsadził do środka i kazał wskazac samochód marki wiodącej w koncernie to bez wahania wskazałbym ... Octavię !!Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Andrev3Faktycznie w V50 jest silnik z Focusa 2.0 TDCI 136 KM.
Reasumując jeśli to faktycznie silnik z M6 to o nim możesz poczytać w dziale DIESEL na www.mazdaspeed.pl, osobiście nie polecałbym tego silnika.W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
Halo halo przeciez 2.0D i 1.6D z Volvo to nic innego jak Peugeotowskie HDINawet moce sa identyczne.
Co do wyboru to wzialbym Volvo ale nie z tym silnikiem ale ze 185KM D5 wtedy to ma sens. 2.0D sie sypie. V50/S40 to niejest prawdziwe Volvo i ma opinie troche awaryjnego auta.
Serwis jest drogi. Za zwykly przeglad xc70 zaplacilem niecale 1600zl :twisted: Ale jak sie ma dojscie do czesci to niema az takiej tragedii :wink:
Naped 4x4 w Volvo to Haldex, w Skodzie i VW tez zdaje sie jest Haldex wiec chyba powinny dzialac tak samo. Moge powiedziec, ze w XC70 naped dziala bardzo sprawnie
Passata tez bym sobie darowal. Passat wymieka w swojej klasie, a nawet jak slysze przegrywa z Octavia. Bierz Scouta i tyle
Komentarz
-
-
kmink, jeszcze jedna rzecz a mianowicie nie wiem jak w innych krajach ale w PL Skoda Scout jest oferowana tylko z 2 silnikami 2.0TDI (140KM) i 1,8TSI (160KM) a Ty napisałeś :
Octavia II 4motion, 1.9tDI 105KMO rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
Komentarz