Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Octavia II 4motion, 1.9tDI 105KM czy Volvo V50 2.0tdi 136KM

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Octavia II 4motion, 1.9tDI 105KM czy Volvo V50 2.0tdi 136KM

    lubowicki, brak zdjęcia :szeroki_usmiech

  • #2
    Octavia II 4motion, 1.9tDI 105KM czy Volvo V50 2.0tdi 136KM

    Zastatnwiam sie nad tymi dwoma autami, oba kosztuja mniej wiecje tyle samo, oba z 2006r w Volvo skóra ale xenonów brak w OII xenony 4motion...

    Czy ktos z Was mial okazje V50 z tym 2.0l dieselkiem smigać? moze ktos tez wybierał miedzy tymi dwoma autkami?

    Za wszelkie info z góry dzieki
    Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
    https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

    www.tuneforce.pl
    www.dpfserwis.pl

    Komentarz


    • #3
      A ten silnik w Volvo to nie jest z Forda??


      Jak jezdzic tym po skandynawii to chyba tylko 4x4
      Spritmonitor.de

      Komentarz


      • #4
        Sąsiad ma V50 właśnie z takim silniczkiem, miałem okazje przejechać się tym parę razy, jedyna co na + volviaka przemawia to ten niby prestiżowa marka i 6-biegow skrzynia, z tyłu ma sporo mniej miejsca niż w O2 chociaż na w podłokietniku miejsca na napoje tego w O2 brakuje mi, w V50 za konsolą środkową masz wolną przestrzeń, może to i praktyczne ale wygląda tak że jak małolat kręcąc się kopnie nogą to można się z tym pożegnać, no i te auto jakoś nie jeździ mimo że to 2,0 i 136KM, O2 też nie jest bez wad ale jakoś mniej widoczne są :wink:
        O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

        Komentarz


        • #5
          Kiedyś w Auto Świecie było porównanie prawie identycznych samochodów. Wygrała Octavia.

          Komentarz


          • #6
            Najchętniej wziąłbym ta octavie, moc nie jest problemem bo będzie podniesiona :twisted:
            Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
            https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

            www.tuneforce.pl
            www.dpfserwis.pl

            Komentarz


            • #7
              Volvo to szajs, silnik słaby (awaryjny). Małe, ciasne wnętrze
              Octa II ma super zawias w porównaniu do OI + fajny napęd

              Nie ma co porównywać
              www.soft-car.pl
              www.chiptuning-gdansk.pl


              - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
              - Wyłączanie DPF
              - Hamownia Obciążeniowa

              Komentarz


              • #8
                albo moze ktos słyszał o jakiejść wadzie która Volvo pozwoli skreslic z mojej listy?
                Części są drobie jak się coś wysypie.
                Zamieszczone przez kmink
                przeczytałem tez duzo info o tym ze OII z 1.9 jestgłosna -
                Jest to subiektywne odczucie i trzeba samemu sprawdzić.
                Zamieszczone przez kmink
                jak z zawieszeniem - tzn. ja lubie sportowy zawias czy to seryjne daje rade w zakretach czy raczej trzeba by było od RSa cos wpakowac :twisted:
                W porównaniu z O1 to to jest super zawieszenie ale nadal auto jest bardziej komfortowe iż sportowe, przesiadałem się do O2 z seata cordoby i cordobą spokojnie pokonywałem szybko zakręty w O2 do tej port czasami mam obawy.
                Zamieszczone przez kmink
                Wiem że raczej wszyscy sa za Octą ale moze ktos i tym i tym smiwgał i ma porównanie?
                Wcześniej Tobie napisałem moje spostrzeżenia na temat O2 i V50, wybrałem O2 i nie żałuję.
                O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                Komentarz


                • #9
                  czytam i czytam i coraz bardziej skłaniam sie ku OII
                  Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
                  https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

                  www.tuneforce.pl
                  www.dpfserwis.pl

                  Komentarz


                  • #10
                    Ma super cooler
                    www.soft-car.pl
                    www.chiptuning-gdansk.pl


                    - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
                    - Wyłączanie DPF
                    - Hamownia Obciążeniowa

                    Komentarz


                    • #11
                      Miałem podobny problem z tym że nie chodziło o 4x4 a o budżet w którym mam się "wyrobić".

                      Dla mnie V50 to Focus tylko z innym znaczkiem z przodu. Motor znany z Fordów 2.0 136 KM zrobiony przez grupę PSA (ok, we współpracy). Nie kupiłbym tego za nic w świecie.

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez Dzida
                        Dla mnie V50 to Focus tylko z innym znaczkiem z przodu. Motor znany z Fordów 2.0 136 KM zrobiony przez grupę PSA (ok, we współpracy). Nie kupiłbym tego za nic w świecie.
                        wiesz, to jabkby powiedzieć, że Skoda to Audi z innym znaczkiem, ale większość woli to drugie jakoś
                        saport techniczny baj DGW
                        była BKD+DSG '05 120kkm
                        była BXE '08 190kkm
                        no i nie ma :-)

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez szkoda
                          wiesz, to jabkby powiedzieć, że Skoda to Audi z innym znaczkiem, ale większość woli to drugie jakoś
                          no nie nie Paweł, bez przesady. Poczynając od płyty a skończywszy na silniku jedno z drugim nie ma nic wspónego (Skoda - Audi) w w V 50 ZTCW wręcz przeciwnie. :wink:

                          Komentarz


                          • #14
                            Dzida, chrzanisz delikatnie mówiąc.

                            uważam że akurat płyta forda to wcale nie jest zły produkt.
                            sam dobrze wiesz że miałem FF1 i wg mnie dużo lepiej się prowadził niż O2.

                            co do silnika 1.8tdci też nie miałem zastrzeżeń.
                            wg mnie lekko jesteś uprzedzony (za dużo czytasz Auto Świat i innych sponsorowanych gazet)

                            zgodzę się że nie koniecznie V50 jest dużo lepszy od FF2 ale jednak jakość materiałów jest pewnie lepsza.

                            To tak samo jakby powiedzieć że nie kupię Mondeo, Passata, czy Avensisa tylko dla tego że jeżdżą nimi handlowcy.

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez stysiek
                              uważam że akurat płyta forda to wcale nie jest zły produkt.
                              ale czy ja gdzieś napisałem że płyta od Foki to zły produkt? :shock:
                              Zamieszczone przez stysiek
                              wg mnie lekko jesteś uprzedzony (za dużo czytasz Auto Świat i innych sponsorowanych gazet)
                              :lol: :lol: ok być może :lol: :lol:

                              Sąsiad, nikt tu nie neguje (a napewno nie ja) właściwości jezdnych Focusa, bo zawiecha od początku była jedną z lepszych w swojej klasie.

                              Napisałem tylko że nie kupiłbym V50 bo dla mnie to Focus tylko z innym znaczkiem. I tyle. Ktoś ma ochotę dopłacać za Fokę w szwedzkim wydaniu - OK jego sprawa.

                              I nie rób z igły widły please.

                              Komentarz


                              • #16
                                Ja też wybrałbym O II
                                A dlaczego?? Wcale nie dlatego że jestm członkiem OCP
                                1. V50 jest autem mniejszym zarówno wewnątrz jak i od strony bagażnika.
                                2. serwis Volvo jest zabójczo wręcz drogi (a kupic Volvo tylko po to zeby wkładac do niego tanie podróby to miom zdaniem nie ma sensu).
                                3. Wyglad (sprawa idywidualna) ale po prostu O II bardziej mi sie podoba niz V50
                                Czarny Elegance

                                Komentarz


                                • #17
                                  hmm
                                  Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
                                  https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

                                  www.tuneforce.pl
                                  www.dpfserwis.pl

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    jezdze 4x4, poczytaj troche o tych autach bo na forum byly conajmniej 4 takie watki i przy 150KM i teraz przy 186KM to 4x4 sie przydaje, zalezy jak jezdzisz, gdzie jezdzisz i ile jezdzisz. a z zawieszeniem sportowym to bym uwazal, bo jest problem nawet z amorkami (co prawda nie probowalem od jakiegos seata zawiechy) ale podwyzszone zawieszenie o 18mm mi sie bardziej podoba niz pelna gleba.

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Faktycznie w V50 jest silnik z Focusa 2.0 TDCI 136 KM.
                                      Różnie o tym mówie, ja te samochody sprzedaję więc powiem tak ze w Focusie ie było problemu z tym silnikiem, bynajmniej nie trafił sie taki na serwisie tak samo jak 1.8 TDCI.
                                      Faktycznie jest to silnik powstały we współpracy z PSA... ale czy to źle? Przeciez dużo osób chwali HDI-ki.
                                      Kolejna sprawa, silnik TDCI jest cichszy niż TDI.
                                      Jak juz wiele osób pisało zawieszenie, płyta i prowadzenie z Focusa (czyli i w Volvo) jest rewelacyjne. Wiem bo na codzień jeżdże OII a w pracy Focusem.

                                      Nie miałem okazji jeździć V50 ani OII na napędem na 4 buty więc sie nie wypowiem na ten temat.

                                      Co do kosztów serwisowania i napraw zdeydowanie taniej będzie OII, choć V50 możesz serwisować w Fordzie (części w większości te same )
                                      RENT COMPLEX

                                      DACAR.team

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        pytanie co może przy przebiegach rzędu 100tys km nadawać sie do wymiany...
                                        Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
                                        https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

                                        www.tuneforce.pl
                                        www.dpfserwis.pl

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zamieszczone przez kmink
                                          myle o passacie w nowej budzie
                                          Oj tu to już wogóle, moim zdaniem, nie ma o czym mówić. Ja bym brał O II na 100%
                                          Nie dalej jak miesiac temu, przy okazji pobytu w salonie VW ( i oglądaniu Sirocco), wsiadłem do Passata (z beżową tapicerką) i doznałem szoku - to auto ma materiały wykonczeniowe (szczeólnie na boczkach, ale na desce też) dużo gorszej jakosci niż O II :shock: Jaśli ktos by zdjął znaczki z O II i Pssata zawiazał mi oczy wsadził do środka i kazał wskazac samochód marki wiodącej w koncernie to bez wahania wskazałbym ... Octavię !!
                                          Czarny Elegance

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            kmink, za te pieniądze masz w POLSCE OII Scouta NOWEGO!!!
                                            Więc mysłę że warto pomyślec o tym. Zgłosić się do forumowych sprzedawców Skody żeby zrobili Ci ceny.
                                            Będziesz zdecydowanie bardziej zadowolony
                                            RENT COMPLEX

                                            DACAR.team

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Zamieszczone przez Andrev3
                                              Faktycznie w V50 jest silnik z Focusa 2.0 TDCI 136 KM.
                                              Nie jestem do końca przekonany co do tego czy pochodzi on z Forda, a to dlatego, że 2.0TDCI ma 130KM, a Mazdowskie 2.0 ma 136KM, tym bardziej skłaniałbym się ku temu, że to silnik mazdowski gdyż pakują do Volvo także 1.6D 109KM, który występuje w Mazdzie 3.
                                              Reasumując jeśli to faktycznie silnik z M6 to o nim możesz poczytać w dziale DIESEL na Klub MazdaSpeed, osobiście nie polecałbym tego silnika.
                                              W Polsce nie ma kryzysu.
                                              Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Halo halo przeciez 2.0D i 1.6D z Volvo to nic innego jak Peugeotowskie HDI Nawet moce sa identyczne.
                                                Co do wyboru to wzialbym Volvo ale nie z tym silnikiem ale ze 185KM D5 wtedy to ma sens. 2.0D sie sypie. V50/S40 to niejest prawdziwe Volvo i ma opinie troche awaryjnego auta.
                                                Serwis jest drogi. Za zwykly przeglad xc70 zaplacilem niecale 1600zl :twisted: Ale jak sie ma dojscie do czesci to niema az takiej tragedii :wink:
                                                Naped 4x4 w Volvo to Haldex, w Skodzie i VW tez zdaje sie jest Haldex wiec chyba powinny dzialac tak samo. Moge powiedziec, ze w XC70 naped dziala bardzo sprawnie
                                                Passata tez bym sobie darowal. Passat wymieka w swojej klasie, a nawet jak slysze przegrywa z Octavia. Bierz Scouta i tyle

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  kmink, jeszcze jedna rzecz a mianowicie nie wiem jak w innych krajach ale w PL Skoda Scout jest oferowana tylko z 2 silnikami 2.0TDI (140KM) i 1,8TSI (160KM) a Ty napisałeś :
                                                  Octavia II 4motion, 1.9tDI 105KM
                                                  Na pewno jest oferowana O2 4x4 z tym silnikiem :?:
                                                  O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X