ku przestrodze dla wszystkich easy riderów
Zwiń
X
-
Dodam ku przestrodze.
Dzisiaj po godz. 10:00 doszło do wypadku drogowego na trasie Grodków - Gnojna, droga wojewódzka nr 378 na Strzelin. - 24-letni mężczyzna na prostym odcinku drogi stracił panowanie nad pojazdem marki seat leon, po czym wpadł do rowu. Kierowca jechał...
Chłopaka znam, razem pracujemy. Nigdy szybko nie jeździł. Aż się raz zdarzyło. Wypadek. Śpiączka, obrzęk i uraz mózgu co w efekcie dało niedowład ręki prawej, po wypadku będąc jeszcze w szpitalu, ale już po odzyskaniu przytomności miał zatrzymanie akcji serca i ledwo kostusze uciekł spod kosy. Teraz po rehabilitacji rusza ręką ale nie jest już to ten sam koleś co wcześniej. Wypadek spowodował swoje. Coś mu się poprzestawiało bo jest jakby spóźniony z reakcjami. Dodam tylko że pasy miał zapięte.Skoda Octavia Combi 2012 elegance 2.0 TDi 140 KM 320Nm
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez westwi78Zamieszczone przez PiramidaP.S. co za pojebany przepis z tym zapinaniem pasów :roll:Best ET = 13.666
Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
PerfectService by DGW
http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaZamieszczone przez Golas27http://ratownictwo.opole.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=4086odczas-dachowania-kierowca-wyldowa-na-drzewie&catid=1
owiat-opolski&Itemid=98
bede jutro ogladal drzewa :lol:
P.S. co za pojebany przepis z tym zapinaniem pasów :roll:Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez westwi78Zamieszczone przez PiramidaP.S. co za pojebany przepis z tym zapinaniem pasów :roll:
P.S. ale pasy i tak zawsze zapinam :szeroki_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez radekgwZamieszczone przez piramidaZamieszczone przez Golas27http://ratownictwo.opole.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=4086odczas-dachowania-kierowca-wyldowa-na-drzewie&catid=1
owiat-opolski&Itemid=98
bede jutro ogladal drzewa :lol:
P.S. co za pojebany przepis z tym zapinaniem pasów :roll:Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AngelChiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
Komentarz
-
-
sam często "zapominam" o pasach, ale wyłącznie przez głupotę i czasem nieuwagę. Jednak generalnie i w większości wypadków one pomagają, a nie przeszkadzają. Po coś one w tym aucie są, gdyby nie były potrzebne poprostu by ich tam nie było.
A gadanie o wypadku typu 140-150 na budziku i zapakowanie w drzewo, to chyba normalne, że tylko fart może uratować człowieka. Pasy są po to aby ratować ludzi, którzy chociaż mniej więcej przepisowo jadą. Jak ktoś chce zapier.........po DK 150 km/h mając na szafie, to faktycznie nie ma po co tego pasa zapinać.
p.s. zresztą bliska mi osoba z rodziny zginęła w taki sposób, po kolizji z drzewem i uderzeniu z impetem klatką piersiową i głową w kierownicę, wtedy jeszcze poduszek w autach nie było (początek lat 90 tych). Auto przed uderzeniem hamowało, więc gdyby były pasy, możliwe, że urazy głowy nie byłyby tak duże i szanse na przeżycie dużo większe.
[ Dodano: Sob 17 Gru, 11 08:23 ]
piramida, a myślę , że akurat w tym wypadku urzędasom to do tego, że oprócz koszenia mandatów, ma to taki wymiar, że jak autem jedzie tatuś bez pasów i nie daj Boże jeszcze mamusia to mogą zostawić dzieci same w domu, które czekają na ich powrót. A dzieci skończą w domu dziecka.
Myślę, że myślenie urzędasów wcale, nie jest głupie w tym wypadku. Chyba ważna jest dla Ciebie rodzina? :wink:
Komentarz
-
-
Ja miałem znajomego, który seatem ibiza przywalił w mercedesa wujka kolegi, który wymusił. Budzik zatrzymał się na 120, gościu złamał głową kierownicę. 2 miesiące w śpiączce z tego, co pamiętam. Po roku widziałem go jak zap... polonezem ...to też był fart, że przeżył...
Radio: C90r+XDP210EQ
Kable:Opt,Skyline,50 mm
Wzm:XES M1+FP 1.800
Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante
Komentarz
-
-
sew1981, myslał by kto że urzedasy w tym przypadku tak martwią sie o bezpieczeństwo naszych dzieci :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
piramida, nie wiem czy wszystkim..ale myślę, że części z nich mimo wszystko zależy na normalnych rodzinach w społeczeństwie, bo to jest przyszłościowe myślenie :wink:
[ Dodano: Sob 17 Gru, 11 11:04 ]
ziutsane, i widać, na głupotę i niskie IQ u niektórych nie ma mocnych. Gostek widać nie docenił tego i nie nauczył się, że dostał życie "drugi raz" i trzeba je szanować.
Komentarz
-
-
piramida, urzędasy martwią się o to abyś w wypadku nie miał za dużo urazów, bo później trzeba wyłożyć kasę na leczenie, a to jednak dużo kosztuje.
westwi78, niby taka prawda ale i tak ta kasa gdzieś znika w urzędach i później brak na leczenie i refundacjeKacperOpel Combo C 1,6 8v
O2 Combi 2.0 FSI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zepter00Gdybyś przy 160 -150-140 km/h walnął w drzewo to wypadnięcie przez szybę z samochodu i ominięcie drzewa było by twoją jedyna szansą przeżycia zderzenia. Wiesz, że przy takim zderzeniu działają przeciążenia rzędu 80-90g? Żaden pas cię nie uratuje :?
tak poglądowo...
na fioletowo wektor działania siły wynikającej ze zderzenia czołowego
przy 160 szanse na przeżycie są w każdym przypadku marne... jak nie chcesz - nie zapinaj, Twoja sprawa, ale farmazonów nie opowiadaj...Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem...
mój szkodnik
Komentarz
-
-
obrus - no chyba że takNie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem...
mój szkodnik
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zepter00Zamieszczone przez radekgwZamieszczone przez piramidaZamieszczone przez Golas27http://ratownictwo.opole.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=4086odczas-dachowania-kierowca-wyldowa-na-drzewie&catid=1
owiat-opolski&Itemid=98
bede jutro ogladal drzewa :lol:
P.S. co za pojebany przepis z tym zapinaniem pasów :roll:Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zepter00Gdybyś przy 160 -150-140 km/h walnął w drzewo to wypadnięcie przez szybę z samochodu i ominięcie drzewa było by twoją jedyna szansą przeżycia zderzenia. Wiesz, że przy takim zderzeniu działają przeciążenia rzędu 80-90g? Żaden pas cię nie uratuje :?
do innych:
co do możliwości wypadnięcia z samochodu to przecież parę dni temu ktoś tam zawisł na drzewie: http://www.24opole.pl/7981,Szok_Kier...wiadomosc.html
PS Swoją drogą dlaczego w zwykłych autach nie ma obowiązku montowania klatki bezpieczeństwa (teoretycznie, aby źle nie wyglądało to mogłaby być schowana, "zaszyta" materiałami). Klatka plus sportowe pasy bezpieczeństwa, ciekawe czy śmiertelność była by niższa i o ile?Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
-
Ostatnio w jakims materiale wideo jakis rajdowy kierowca pokazywal sposob na zapinanie pasow w cywilnych autach.
1. Zapinacie pasy normalnie.
2. Prawa reka lapiecie za gniazdo zapiecia pasow.
3. Lewa reka lapiecie pas gdzies na wysokosci serca.
4. Odpinacie pas i przesuwacie go az zwinie sie jakies 3cm.
5. Mocno ciagniecie az sie "zatnie".
6. Wowczas wciagacie brzuchi zapinacie pas.
Musze tego sprobowac. Dzisiaj rano o tym zapomnialem.VW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez idasOstatnio w jakims materiale wideo jakis rajdowy kierowca pokazywal sposob na zapinanie pasow w cywilnych autach.
1. Zapinacie pasy normalnie.
2. Prawa reka lapiecie za gniazdo zapiecia pasow.
3. Lewa reka lapiecie pas gdzies na wysokosci serca.
4. Odpinacie pas i przesuwacie go az zwinie sie jakies 3cm.
5. Mocno ciagniecie az sie "zatnie".
6. Wowczas wciagacie brzuchi zapinacie pas.
Musze tego sprobowac. Dzisiaj rano o tym zapomnialem.
PS w kwestii bezpieczeństwa to jeszcze sobie myślałem nad pomysłem, aby zamiast pasów było coś jak na kolejce górskiej albo foteliku Cybex Pallas 2.
(nie dotyczy amerykanów)Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
Komentarz