kiedyś rozmawialiśmy chwilę , robiłeś coś przy aucie , a ja byłem na rowerze...
a tak tak pamiętam
Witam...dzisiaj chyba widzieliśmy się na S8...zjechaliśmy razem na Lazurową , ja byłem za Tobą i później zatrąbiłem...szkoda że nie było gdzie się zmierzyć...
Kiedy jest bardzo zimno w TDIkach jest bardzo wyczuwalny wzrost osiągów w TSI też jest widoczny?
Z moich kilów od jakiegoś czasu, czarna BMW 1 na przyspieszenie z rolki daleko w tyle zostawała. Z kreski równo. Prędkość maksymalną miała wyższą niż moja, na S8 po iluś tam kilometrach mnie wyprzedziła. Do miejscowości podwarszawskich zrównałem się z nią. Po kilku światłach została daleko w tyle. Ogólnie szybka i bardzo szybka jazda była z nim przez równe 80 km od samego Węgrowa do Warszawy. Wyprzedziłem pana tuż za Węgrowem a panu było przykro zniewagi ze strony Skody w dieslu w dodatku w obliczu pasażerki i cisnął za mną do samej Wawy. Czarny Mercedes GLK w Markach, mokry asfalt, na starcie on lepszy - jedynka i dwójka jego bo miał napęd 4x4. Pod koniec dwójki kiedy buksujące opony - opona wyła jak startujący odrzutowiec dystans przestał rosnąć na trójce go doszedłem na 4 zacząłem się oddalać. A poza tym to kilka japońców w benzynowych Mazdy i Hondy Civic rzecz jasna nie były to Type S ani Type R. Był też Seat Leon TDI 130 km lub 110 po chipie. Był też czarny Ford S Max z 2,0 TDCi 163 km w full wypasie.
W tamtym tygodniu, w piątek około 23 próba ze świateł z Oplem Astrą I niby GSI sądząc po naklejkach. Moja duża wygrana. Niewiele dalej Toyota Yaris II 5d. Tu byłem zaskoczony, bo musiałem naprawdę docisnąć, żeby do 110 odejść na 3 długości. Na deser start ze świateł z Subaru Impreza, ale nie sportowa wersja tylko cywilna ze ściętym tyłem. Kolega z koleżanką na lewym ja na prawym. Chciał szybko wystartować żeby zaniedługo zjechać do skrętu w prawo. Szliśmy jak równy z równym i musiał się schować za mnie. Nie wiem ile to miało, ale sądząc po starcie moc miał porównywalną do mojej.
Kiedy jest bardzo zimno w TDIkach jest bardzo wyczuwalny wzrost osiągów w TSI też jest widoczny?
wszystkie silniki spalinowe zyskują, ponieważ w zimnym powietrzu jest więcej tlenu (gęstość powietrza jest większa). W tym samym celu stosuje się też intercoolery.
kabanos, subaru miało albo 107KM (1.5) albo 150KM (2.0) jeżeli nowy, jeżeli starszy to 2.0 bodajże były jeszcze 160KM
Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Dzisiaj miałem starcie z bejcą e46 diesel, startowałem za nim i go zacząłem wyrzedzać wtedy gość docisnął tylo szkoda że go brakło i pod koniec trójki było już po zawodach :szeroki_usmiech
Dzisiaj miałem starcie z bejcą e46 diesel, startowałem za nim i go zacząłem wyrzedzać wtedy gość docisnął tylo szkoda że go brakło i pod koniec trójki było już po zawodach :szeroki_usmiech
a ze mnie sie smiali, ze wyzywam sie na slabszych :P
W tamtym tygodniu, w piątek około 23 próba ze świateł z Oplem Astrą I niby GSI sądząc po naklejkach. Moja duża wygrana. Niewiele dalej Toyota Yaris II 5d. Tu byłem zaskoczony, bo musiałem naprawdę docisnąć, żeby do 110 odejść na 3 długości. Na deser start ze świateł z Subaru Impreza, ale nie sportowa wersja tylko cywilna ze ściętym tyłem. Kolega z koleżanką na lewym ja na prawym. Chciał szybko wystartować żeby zaniedługo zjechać do skrętu w prawo. Szliśmy jak równy z równym i musiał się schować za mnie. Nie wiem ile to miało, ale sądząc po starcie moc miał porównywalną do mojej.
Z tej astry GSI to na pewno tylko naklejki byly, bo ja z taka przy mocy 160 KM scigalem sie, jak byly 3 osoby w astrze a ja sam i dopiero wtedy rowno szlismy...
A mnie ostatnio jeden delikwent na obwodnicy wziął chyba za policjantów :diabelski_usmiech
Pomykał sobie zdrowo lewym pasem facet w GLu nowym to się za nim zapiąłem. Odległość "przepisowa" a nie siedzenie na dupie ma się rozumieć. Jak prawy wolny to on na prawy ja za nim, potem znowu parę aut wyprzedziliśmy i powrót na prawy. Gość coraz bardziej w lusterko zerkał tylne. W pewnym momencie po powrocie na prawy zaczął zwalniać, zerkać bardziej i niby grzebać w schowku :haha:
Dzisiaj miałem starcie z bejcą e46 diesel, startowałem za nim i go zacząłem wyrzedzać wtedy gość docisnął tylo szkoda że go brakło i pod koniec trójki było już po zawodach :szeroki_usmiech
a ze mnie sie smiali, ze wyzywam sie na slabszych :P
ale gość w bejcy wcale nie uważał się ze słabszego, wręcz przeciwnie a na koniec udawał że jedzie przepisowo i się nawet do mnie nie zbliżył tylko schował za ciężarówką :szeroki_usmiech
W tamtym tygodniu, w piątek około 23 próba ze świateł z Oplem Astrą I niby GSI sądząc po naklejkach. Moja duża wygrana. Niewiele dalej Toyota Yaris II 5d. Tu byłem zaskoczony, bo musiałem naprawdę docisnąć, żeby do 110 odejść na 3 długości. Na deser start ze świateł z Subaru Impreza, ale nie sportowa wersja tylko cywilna ze ściętym tyłem. Kolega z koleżanką na lewym ja na prawym. Chciał szybko wystartować żeby zaniedługo zjechać do skrętu w prawo. Szliśmy jak równy z równym i musiał się schować za mnie. Nie wiem ile to miało, ale sądząc po starcie moc miał porównywalną do mojej.
Z tej astry GSI to na pewno tylko naklejki byly, bo ja z taka przy mocy 160 KM scigalem sie, jak byly 3 osoby w astrze a ja sam i dopiero wtedy rowno szlismy...
GSI w Astrze zaczynaly sie od 1.8 125KM, pozniej 2.0 16V 150. To bylo pewnie 1.6(GS)i :lol:
W RPA trzeba uwazac na takiego Kadetta:
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj! Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
W tamtym tygodniu, w piątek około 23 próba ze świateł z Oplem Astrą I niby GSI sądząc po naklejkach. Moja duża wygrana. Niewiele dalej Toyota Yaris II 5d. Tu byłem zaskoczony, bo musiałem naprawdę docisnąć, żeby do 110 odejść na 3 długości. Na deser start ze świateł z Subaru Impreza, ale nie sportowa wersja tylko cywilna ze ściętym tyłem. Kolega z koleżanką na lewym ja na prawym. Chciał szybko wystartować żeby zaniedługo zjechać do skrętu w prawo. Szliśmy jak równy z równym i musiał się schować za mnie. Nie wiem ile to miało, ale sądząc po starcie moc miał porównywalną do mojej.
Z tej astry GSI to na pewno tylko naklejki byly, bo ja z taka przy mocy 160 KM scigalem sie, jak byly 3 osoby w astrze a ja sam i dopiero wtedy rowno szlismy...
GSI w Astrze zaczynaly sie od 1.8 125KM, pozniej 2.0 16V 150. To bylo pewnie 1.6(GS)i :lol:
W RPA trzeba uwazac na takiego Kadetta:
Komentarz