Zamieszczone przez leszekmw
PRZYSZłA
Zwiń
X
-
Skoda Octavia Kombi II 2005r. 1.9TDI 77kW Elegance czerń magiczna - sprzedana...
Renault Scenic III 1.4TCe 2010 - jest...
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWZamieszczone przez szkodaZamieszczone przez leszekmwbeż sahara był o wiele lepszysaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mariobrosjak wyczaić, czo to 1.9 czy 2.0), srebrną, Elegance...
[ Dodano: Wto 27 Lut, 07 13:46 ]
przynajmniej ja takie mam :wink:O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
mariobros, szkoda ze cie nie bedzie na spocie w wawie dzisiaj - pokazalbym ci zielona corollenasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
DSG w 2.0tdi 140KM, to najlepsza decyzja IMO. Potwor majacy 6s do 100tki, to nigdy nie bedzie, a wygoda jest bardzo wazna! A i tak po wirusku, to jezdzi bardzo szybko i raczej problem spotkac na trasie cos szybszego - taki postrach firmowych Mondeo TDCi :diabelski_usmiech
Gratulacje i zeby byla bezawaryjna i malo paliła
Komentarz
-
-
no i odebrałem :lol: . jestem właśnie po pierwszej przejażdżce no i .....uczucia mieszane.
jeżdziłem delikatnie , wiadomo trzeba dotrzeć , no jakoś bardzo powoli się rozpędza , podkreślam że przy PSJ-ocie ale ta trochę jakby zamulona była . być może trzeba bardziej z gazem. w każdym razie jak na razie DSG na minus . przełączyłem sobie na ręczną zmianę biegów i było od razu inaczej . czekam na podpowiedzi kolegów jakie były ich pierwsze wrażenia z DSG / oczywiście oprócz wygody/ . no i mogę się pochwalić tylko dwoma hamowaniami lewą nogą (ci którzy mają dsg lub automat wiedzą o co chodzi ) ale za to z jaką siłą :!: :roll: :lol: :wink: . dobrze że było to przy bardzo małej prędkości i nic nie było z tyłu...ale to było naprawdę tylko dwa razy i to zaraz p wyjeżdzie z salonu. potem tylko raz chciałem wcisnąć sprzęgło przy ruszaniu :wink: . ogólnie nie było żle ale jak już kiedyś pisałem kieeedyś jeżdziłem bardzo dużo automatami ,może coś z tego zostało jako odruchy bezwarunkowe.
duży szum z kół , co prawda było mokro ale opony letnie. aha ,zapomniałem wczoraj napisać że dostałem continenale sport contact 2 :twisted: , jako opony uważam je za jedne z lepszych jak nie najlepsze .
no i na koniec RADIO STREAM , faktycznie gra przynajmniej dziwnie, co prawda z racji lekkiego stresu związanego z jazdą nowym autem nie słuchałem go głośno ale coś z nim jest chyba nie tak. siedzę za kierownicą dość mocno leżąco i tylne twistery grają mi prosto w ucho , jak nie dam ich rady jakoś ściszyć to chyba je odłączę . tak samo przednie grają jakoś tak za głośno. chyba czeka mnie jazda do kolegi Nexusa....
jeżeli przeczytają ten post koledzy którzy znają się na nagłośnieniach to może odniosą się do mojego stwierdzenia że wydaje mi się że nagłośnienie w mojej O1 -- oryginalne głośniki przód (4szt) plus z tyłu w bagażniku dwa małe głośniki takie jakie mieszczą się w otwory w tylnych półkach (w drzwiach tylnych nie miałem nic ) grało o niebo lepiej :!: :!: :!: :?: radio było pioneer , model raczej nośredni.
no cóż , to tyle z mojej pierwszej jazdy :? zrobiłem w sumie 50 km , zobaczymy jutro -może będzie lepiej :szeroki_usmiech
jeszcze raz dziękuję za wszystkie życzenia.
szkoda ,spider, maicroft i kto jeszcze ma dsg --- czy też mieliście takie pierwsze wrażenia że ta skrzynia jakby wymusza delikatną jazdę ?
weżcie coś napiszcie bo jak na razie to....
może trzeba było wziąść RS :?: :evil:O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
leszekmw, na tweeetery grajace w uszy jest sposob - zmienic pozycje w aucie bo lezaco to sie jezdzi w bmw a nie w skodzie A tak serio bardziej wyprostowane oparcie i po pierwsze duzo bezpieczniejsza jazda (tylko nie wyjezdzaj tutaj ze masz juz tyle i tyle lat i na nauke za pozno ) no i na dodatek tweetery z tylu nie beda cie przesladowac
sorry za OT.
Pojezdzij troche wiecej , dotrzyj dobrze autko (byle tylko nie non stop PSJ) tak po 500km mozna juz kontrolnie dawac troche mocniej. Nowy silnik trzeba ulozyc pod siebie I bedzie super. Co do lepiej bylo kupic RSa to wszystko zalezy od tego co oczekujesz od auta - jesli wygody to DSG jest ok - a po zaaplikowaniu terapii bedzie szlo nie gorzej niz RS w serii (oczywiscie tdi) i bedziesz zadowolony. Tylko raz jechalem Szkody DSG (a sam mialem e100) obie po okolo 170KM i powiem Ci ze jazda byla bardzo porownywalna.
pzdrnasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
zapomniałem dodać - zawieszenie jak dla mnie świetne - próbowałem ze dwa razy ostre wchodzenie 90st. i zero uślizgu , może to zasługa ESP ? czy zadziałanie ESP jest odzcuwalne ? jakieś chrobotanie jak przy ASR ?O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Kaszana
Komentarz
-
Zamieszczone przez leszekmwo i mogę się pochwalić tylko dwoma hamowaniami lewą nogą (ci którzy mają dsg lub automat wiedzą o co chodzi ) ale za to z jaką siłą :!: :roll: :lol: :wink:Skoda Octavia Kombi II 2005r. 1.9TDI 77kW Elegance czerń magiczna - sprzedana...
Renault Scenic III 1.4TCe 2010 - jest...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leszekmwno i na koniec RADIO STREAM , faktycznie gra przynajmniej dziwnie, co prawda z racji lekkiego stresu związanego z jazdą nowym autem nie słuchałem go głośno ale coś z nim jest chyba nie tak. siedzę za kierownicą dość mocno leżąco i tylne twistery grają mi prosto w ucho , jak nie dam ich rady jakoś ściszyć to chyba je odłączę . tak samo przednie grają jakoś tak za głośno. chyba czeka mnie jazda do kolegi Nexusa....
jeżeli przeczytają ten post koledzy którzy znają się na nagłośnieniach to może odniosą się do mojego stwierdzenia że wydaje mi się że nagłośnienie w mojej O1 -- oryginalne głośniki przód (4szt) plus z tyłu w bagażniku dwa małe głośniki takie jakie mieszczą się w otwory w tylnych półkach (w drzwiach tylnych nie miałem nic ) grało o niebo lepiej :!: :!: :!: :?: radio było pioneer , model raczej nośredni.With age comes wisdom, but sometimes age comes alone
Komentarz
-
-
Maicroft, racja, jak jak się z AGRa do AXR przesiadłem nowego to się po cichu podłamałem (było to pierwsze auto z salonu) że te 101 (a jak sie okazało 114 ) śmiga o wiele gorzej od 90 a teraz jest miła zrywna czarna czapla
a po drugie leszekmw, w pierwszych dniach jest zderzenie automatycznie wyśrubowanych oczekiwań z blachą, plastikiem i gumą zwanym autem
Komentarz
-
-
leszekmw, a meridomaniak to jeszcze podniecony tą chwilą? bo coś nie widać w tym wątku :szeroki_usmiech Powinien być ban dla tych co pokazują co kupili bo aż serce się kraja :szeroki_usmiech ale sam dobrze pamiętam jak naszą odbieraliśmy co za maszyna , z golfa 1.6 TD :diabelski_usmiech
Życzę wam obydwu spokojnej jazdy :wink:Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
Ziomal, meridomaniak raczej wstrzemiężliwy chyba że nie okazuje emocji na zewnątrz / on tak ma / , trooche za mało sobie wczoraj pojeżdził / jako pasażer oczywiście / ale trzeba będzie mu dać siąść za kierownik pewnie.
Tymon, jasne że tak , nie poto dopłacałem tyle kasy do MDRL :wink:
Maicroft, masz rację , tak mam zamiar zrobić , odpuszczę jej jakieś trzy tyś a potem zobaczymy. czuję jak przełacza biegi w trybie PSJ taki rezonans leciutki . po prostu wcześnie przełącza na wyższy bieg i troche za niskie są obroty , ktoś juz kiedyś pisał o tym , muszę poszukać. mam nadzieje że jej to nie zaszkodzi .
no a jak sie szybko rusza z pod świateł ? co prawda jeszcze tego nie robiłem , tylko delikatne próby i jakoś tak nie mogła wystartować :?O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
No to się wtrące
Przede wszystkim wydaje mi sie, ze sam zamulasz, rozumiem, ze dotarcie itd, ale co innego rozsądna jazda bez pałowania a co innego PSJ :idea:
Druga rzecz - szukałem i niestety nigdzie nie znalazłem więc być może jest to tylko moja głupia sugestia ale wydaje mi się, że DSG reaguje tak jak skrzynia z czipem adaptacyjnym, czyli jeżeli jedziesz przez pewnien czas bardzo zachowawczo, to skrzynia zaczyna dość ospale zmieniać biegi, przy dość niskich obrotach itd, natomiast, jeżeli zaczniesz przemieszczać się troche bardziej aktywnie i dynamicznie - zmienia sie też sposób jej działania, łatwiej wymuszasz redukcje i następuje ona przy wyzszych obrotach.
Nie mam (i od poczatku nie miałem), jakichś specjalnych uwag, rzeczywiscie jest tak, ze przy PSJ skrzynia zbyt szybko wrzuca wyższe przełożenia, ale dotyczy to tylko PSJ IMHO.
Generalnie mam poczucie pełnej kontroli nad tym urządzeniem :lol:
Jezeli miałbym ci cos doradzać to nie stosuj żadnych "procedur startowych", przynajmniej na razie (BTW polega to na tym, ze wciskasz hebel i jednoczesnie gaz do oporu i po nabraniu obrotów puszczasz hamulec po prostu)
A druga rzecz, to naucz sie reagować z pewnym minimalnym wyprzedzeniem, jeżeli chcesz ruszyć, przyspieszyć, zredukować itd.
Powinno być dobrze :!:
[ Dodano: Sro 28 Lut, 07 11:59 ]
Jeszcze jedno, dla mnie to naturalne przy automacie, ale wiem, ze np. berni sie zdziwił, więc napiszę: nie ogłupiaj automatu przez powolne wciskanie gazu w miarę rozpędzania się auta, spróbuj "zadać" gazem żądaną prędkość i przyspieszenie i trzymaj go w jednej pozycji aż do jej osiągnięcia :idea: mam nadzieję, że rozumiesz o co mi chodzi :?:
Nie chce cie jakoś specjalnie pouczać, ale zauważ, że na reakcje skrzyni ma nie tylko "głębokość" wduszenia "gazu" ale również szybkość z jaką to zrobisz: wciskając powoli i delikatnie auto za wszelką cenę bedzie chcialo sie podniesc z zastanych obrotów na aktualnym biegu, natomiast jesli zrobisz to energicznie zredukujesz o 1 czy 2 biegi w dół, tak więc wszystko tak na prawdę zależy tutaj wyłącznie od ciebie :idea:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
Komentarz