Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jaki olej do TDI

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Mam pytanie dlaczego zwykły Fuchs XTL GT1 np 5w40 (i inne lepkości )popadł w niełaskę ?
    Niewiele można poczytać ,czy do tej pory ktoś jeszcze go stosuje i z jakim skutkiem?
    Silnik smaruje dobry HC & AR9100

    Komentarz


    • no panowie ja rok na eurolu przejeździłem i jest ok. wiec pora na kolejną bańkę 0w30. pytanie mam (bo szczerze to ostatnio bardzo mało śledziłem wątek - zwyczajny brak czasu) czy dalej ten olej kupuje sie u tego głownego dystrybutora czy gdzieś indziej go zdobywacie? bo w necie znalazłem jedną ofertę za 185 zł 5l
      co do tych witamin to ktoś napisze co kupić i jak to stosować..... bo za cholerę nie moja tematyka. Z góry dzięki pozdrawiam
      BYŁA o1 rs
      BYŁA o2 1.6
      JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG

      Komentarz


      • Warto dorzucić modyfikatory tarcia bo przy tym momencie w naszym silniku powiem jedno -trzeba

        Potem do paliwa cos bym wrzucił dla higieny osprzętu
        -podobno plaga teraz w serwisach to uwalone zawory egr uwaga przy 80kkm

        reszta info @priv.

        Komentarz


        • blackrs , jaskojanik w obecnej chwili mamy dwa miejsca które mocno wspierają społeczność OCP w Eurola - Lejolej.pl - tomek evo oraz sklep iOleje.pl.
          Piszcie do nich śmiało.

          Komentarz


          • U mnie wczoraj wymiana z Eurola FS0W30 na Eurola FS 0W30. Stary olej leci na badanie. Jest z dodatkiem AR9200V2 (nie umiem się powstrzymać przed dodaniem Archoila) wiec skład będzie zapewne "dziwny". Na oleju jest zrobione dokładnie 15 700 km. Początkowo plan był aby UOA zrobić po 10-12 tys. bo tak najczęściej wymieniam oleje ale, że nie było oznak zużywania się oleju a większość użytkowników przyjmuje 15 tys. to zdecydowałem na 15 tys. a dodatkowe 700 km to taki bonus bo za dużo ostatnio km zrobiłem. Od jakiegoś 1-1,5 tys. subiektywnie wyczuwałem, ze olej się już nieco "zmęczył" ale się nie dziwię bo lekko nie miał. Albo trasa raczej dynamicznie i najczęściej pod dużym obciążeniem albo krótkie odcinki w mieście i niestety ileś tam razy musiałem przerwać wypalanie dpf-u i spodziewam się znacznego rozrzedzenia paliwem. Olej odessany przez bagnet bo wolałem jednak zrobić płukankę. Czarny jak smoła ale to akurat nie dziwne. Za to Ar9200V2 sprawia, ze olej przywiera do ścianek plastikowej buteleczki i nie spływa tak szybko - buteleczka robi się cała czarna.

            Komentarz


            • Zamieszczone przez tomek evo Zobacz posta
              U mnie wczoraj wymiana z Eurola FS0W30 na Eurola FS 0W30. Stary olej leci na badanie. Jest z dodatkiem AR9200V2 (nie umiem się powstrzymać przed dodaniem Archoila) wiec skład będzie zapewne "dziwny". Na oleju jest zrobione dokładnie 15 700 km. Początkowo plan był aby UOA zrobić po 10-12 tys. bo tak najczęściej wymieniam oleje ale, że nie było oznak zużywania się oleju a większość użytkowników przyjmuje 15 tys. to zdecydowałem na 15 tys. a dodatkowe 700 km to taki bonus bo za dużo ostatnio km zrobiłem. Od jakiegoś 1-1,5 tys. subiektywnie wyczuwałem, ze olej się już nieco "zmęczył" ale się nie dziwię bo lekko nie miał. Albo trasa raczej dynamicznie i najczęściej pod dużym obciążeniem albo krótkie odcinki w mieście i niestety ileś tam razy musiałem przerwać wypalanie dpf-u i spodziewam się znacznego rozrzedzenia paliwem. Olej odessany przez bagnet bo wolałem jednak zrobić płukankę. Czarny jak smoła ale to akurat nie dziwne. Za to Ar9200V2 sprawia, ze olej przywiera do ścianek plastikowej buteleczki i nie spływa tak szybko - buteleczka robi się cała czarna.
              Bez AR tez tak przywiera jak jest dobry olej.
              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

              Komentarz


              • Kiedy mozna spodziewac sie badania? Jak wypadnie dobrze to moze go przetestuje

                Komentarz


                • Dopiero dziś/jutro wysyłam wiec chwilkę to potrwa.

                  Komentarz


                  • Zamieszczone przez tomek evo Zobacz posta
                    U mnie wczoraj wymiana z Eurola FS0W30 na Eurola FS 0W30. Stary olej leci na badanie. Jest z dodatkiem AR9200V2 (nie umiem się powstrzymać przed dodaniem Archoila) wiec skład będzie zapewne "dziwny". Na oleju jest zrobione dokładnie 15 700 km. Początkowo plan był aby UOA zrobić po 10-12 tys. bo tak najczęściej wymieniam oleje ale, że nie było oznak zużywania się oleju a większość użytkowników przyjmuje 15 tys. to zdecydowałem na 15 tys. a dodatkowe 700 km to taki bonus bo za dużo ostatnio km zrobiłem. Od jakiegoś 1-1,5 tys. subiektywnie wyczuwałem, ze olej się już nieco "zmęczył" ale się nie dziwię bo lekko nie miał. Albo trasa raczej dynamicznie i najczęściej pod dużym obciążeniem albo krótkie odcinki w mieście i niestety ileś tam razy musiałem przerwać wypalanie dpf-u i spodziewam się znacznego rozrzedzenia paliwem. Olej odessany przez bagnet bo wolałem jednak zrobić płukankę. Czarny jak smoła ale to akurat nie dziwne. Za to Ar9200V2 sprawia, ze olej przywiera do ścianek plastikowej buteleczki i nie spływa tak szybko - buteleczka robi się cała czarna.
                    Osobiscie jestem jeszcze bardziej ciekaw bo mamy takie same ea189

                    tez ostatnio złapałem się na tym ze podczas wypalania go wyłączyłem ale następnego dnia kontynuował zabieg. I właśnie to mnie najbardziej ciekawi czy zrzuca paliwo czy sa to tak marginalne wartości ze można to potraktować jakby problem nie istniał ?

                    Jak Eurola wyciągałem maroleksem to kilkanaście dni ścianki były czarne. Dobry olej. Bardzo dobry.

                    Komentarz


                    • Te UOA będzie ciekawe z wielu względów, składu, zawartości paliwa, korelacji TBN/TAN, zużycia metali. Chyba pierwsza z AR9200v2 publikowana publicznie.

                      Komentarz


                      • wymiana oleum po 12 tkm, znowu zalany Specol Gold, tym razem 5w/40 z AR 9100. przed płukanka Mannola. silnik 2.0 tdci/hdi
                        po takim przebiegu nie zauwyażyłem zużycia oleju przez silnik jakiegoś, dolałem na takim dystansie 200 ml do maxa niedługo przed wymianą, ale nie wiem nawet czy był max po wymianie, czy tak nie było od początku.

                        Komentarz


                        • Octavia III 2.0 TDI CKFC
                          Pierwsza wymiana oleju po 15000km od zakupu auta, prawdopodobnie nastąpi w ASO ale na swoich częściach i teraz pytanie. Od kilku lat korzystałem we wszystkich autach z olejów Liqui Moly.
                          Który z poniższych olejów jest lepszy:
                          1. Liqui Moly Top Tec 4200 5w30
                          2. Ravenol VMP 5w30

                          Będzie robiona płukanka LM Proline po tych serwisowych olejach LL

                          Komentarz


                          • suszarka jeszcze żyje po LL?

                            Komentarz


                            • Żyje wszystko. Ma się dobrze. Ładuje aż miło
                              samochód poflotowy, serwisy zgodnie z zaleceniami producenta wcześniej były, haldex też miał wymieniany olej przy 90 000, teraz ma 150000 i wymieniam oleje, do haldexa już kupiony ravenol, filtry knechta wybrane, a co do silnika się waham jaką oliwę.

                              Komentarz


                              • Zamieszczone przez G0 Mułek Zobacz posta
                                Octavia III 2.0 TDI CKFC
                                Pierwsza wymiana oleju po 15000km od zakupu auta, prawdopodobnie nastąpi w ASO ale na swoich częściach i teraz pytanie. Od kilku lat korzystałem we wszystkich autach z olejów Liqui Moly.
                                Który z poniższych olejów jest lepszy:
                                1. Liqui Moly Top Tec 4200 5w30
                                2. Ravenol VMP 5w30

                                Będzie robiona płukanka LM Proline po tych serwisowych olejach LL
                                Witam,
                                LiquiMoly 4200 to olej hydrokrakowany wysokiej klasy.
                                Ravenol VMP 5W30 miażdzy jakościowo w/w Liqui Moly zwłaszcza pod kątem parametrów.
                                Nie znam go z prakttyczniej strony ale na kartach informacyjnych wypada świetnie !

                                Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
                                http://www.zmienolej.pl/
                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

                                Komentarz


                                • G0 Mułek poczytaj ten wątek parę wpisów do góry i kilka stron wstecz, masz tam sporo info.

                                  Komentarz


                                  • Do poczytania - Jak uchronić olej silnikowy przed podrabianiem? Producenci mają swoje sposoby. - MotoFocus.pl ...cudów nie wymyślili
                                    PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                                    Komentarz


                                    • Tak masz racje.
                                      Ludzie są obecnie do tego stopnia ostrożni i przewrażliwieni że badają swoje oleje nowe i takie po jakimś przebiegu bo wydaje im sie że zalano im albo inny olej albo no właśnie .
                                      Przykład naszego klienta który zgłosił się do nas ze swoim VOLVO i smołowatym olejem 0W20 Liqui Moly SPECIAL TEC posądzając serwis że chyba mu nie wlał jego oleju albo w ogóle go nie wymienił....

                                      Badanie oleju silnikowego LIQUI MOLY 0W20 SPECIAL TEC w samochodzie VOLVO V60 2.0 T3 2017r.
                                      Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
                                      http://www.zmienolej.pl/
                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

                                      Komentarz


                                      • Zamieszczone przez cytrynowiec Zobacz posta
                                        G0 Mułek poczytaj ten wątek parę wpisów do góry i kilka stron wstecz, masz tam sporo info.
                                        Za takie komentarze dziękuję. Nic nie wnoszą do tematu, na FB nie można pytać o oleje, i uwierz mi kiedy nie było ery FB przekopałem się przez 120 stron forum i po tym podjąłem decyzję. Jak sobie przypomnę ile czasu to zajęło to dziękuję ale nie będę wertował 300 stron. Jeżeli masz wiedzę na moje pytanie to odpowiedz konkretnie, a jak nie to dziękuję, tym bardziej że temat dotyczy nawet innego silnika niż posiadasz, więc nie rozumiem ludzi piszących posty dla podbijania sobie statystyki...

                                        koledze Pidziek dziękuję za rzeczową odpowiedź i pozdrawiam.

                                        Komentarz


                                        • Zamieszczone przez blackrs Zobacz posta
                                          16.08.2018, 20:00


                                          no panowie ja rok na eurolu przejeździłem i jest ok. wiec pora na kolejną bańkę 0w30. pytanie mam (bo szczerze to ostatnio bardzo mało śledziłem wątek - zwyczajny brak czasu) czy dalej ten olej kupuje sie u tego głownego dystrybutora czy gdzieś indziej go zdobywacie? bo w necie znalazłem jedną ofertę za 185 zł 5l
                                          co do tych witamin to ktoś napisze co kupić i jak to stosować..... bo za cholerę nie moja tematyka. Z góry dzięki pozdrawiam
                                          Zamieszczone przez tomek evo Zobacz posta
                                          U mnie wczoraj wymiana z Eurola FS0W30 na Eurola FS 0W30. Stary olej leci na badanie. Jest z dodatkiem AR9200V2 (nie umiem się powstrzymać przed dodaniem Archoila) wiec skład będzie zapewne "dziwny". Na oleju jest zrobione dokładnie 15 700 km. Początkowo plan był aby UOA zrobić po 10-12 tys. bo tak najczęściej wymieniam oleje ale, że nie było oznak zużywania się oleju a większość użytkowników przyjmuje 15 tys. to zdecydowałem na 15 tys. a dodatkowe 700 km to taki bonus bo za dużo ostatnio km zrobiłem. Od jakiegoś 1-1,5 tys. subiektywnie wyczuwałem, ze olej się już nieco "zmęczył" ale się nie dziwię bo lekko nie miał. Albo trasa raczej dynamicznie i najczęściej pod dużym obciążeniem albo krótkie odcinki w mieście i niestety ileś tam razy musiałem przerwać wypalanie dpf-u i spodziewam się znacznego rozrzedzenia paliwem. Olej odessany przez bagnet bo wolałem jednak zrobić płukankę. Czarny jak smoła ale to akurat nie dziwne. Za to Ar9200V2 sprawia, ze olej przywiera do ścianek plastikowej buteleczki i nie spływa tak szybko - buteleczka robi się cała czarna.
                                          Zamieszczone przez pedros Zobacz posta
                                          Osobiscie jestem jeszcze bardziej ciekaw bo mamy takie same ea189

                                          tez ostatnio złapałem się na tym ze podczas wypalania go wyłączyłem ale następnego dnia kontynuował zabieg. I właśnie to mnie najbardziej ciekawi czy zrzuca paliwo czy sa to tak marginalne wartości ze można to potraktować jakby problem nie istniał ?

                                          Jak Eurola wyciągałem maroleksem to kilkanaście dni ścianki były czarne. Dobry olej. Bardzo dobry.
                                          O tym pisałem i to polecałem, wszystkie wpisy z tej strony od userów, którzy mają mocne TDI w tym jeden dłubnięty. Co najmniej dwie osoby zalały ten olej z mojego polecenia.....więc wycieczki osobiste nie potrzebne......a raczej chęć przeczytania tej strony od góry.

                                          Komentarz


                                          • A ten Eurol to gdzie jest produkowany i przez kogo tak z ciekawości. ?
                                            Kiedyś wiem że osoby importujące Valvoline z Holandii właśnie te oleje woziły z chyba ( tego samego miejsca) i tutaj też pytanie czy nie jest to jakaś bliźniacza, bliska linia z Valvoline i czy nie korzysta z baz znajomej firmy NESTE ?
                                            Miłęgo dnia
                                            Pozdr.
                                            Piotr Dziektarz
                                            Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
                                            http://www.zmienolej.pl/
                                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

                                            Komentarz


                                            • Eurol jest samodzielnym producentem (największym niezależnym w Holandii) i to on oprócz produkcji pod własną marką produkuje też oleje na zlecenie innych firm (np. robi oleje dla Xado). Z Valvoline raczej nie ma nic wspólnego, przynajmniej nie mam takich informacji. Bazy jak wiesz to wszyscy kupują od kilku dostawców wiec niewykluczone, że mogą kupować bazy od Neste ale też sporo produktów opiera się na bazach PAO-syntetycznych i tutaj raczej będzie inny dostawca.

                                              Komentarz


                                              • Zamieszczone przez tomek evo Zobacz posta
                                                (największym niezależnym w Holandii) .
                                                W Katalogu produktów Eurola przeczytałem ,że są jedynym niezależnym producentem olejów w Holandii.
                                                Tak czy inaczej znają się na robocie co by nie mówić.
                                                Ostatnio edytowany przez Robert1; [ARG:4 UNDEFINED].
                                                Silnik smaruje dobry HC & AR9100

                                                Komentarz


                                                • właśnie dotarła paczuszka od Tomka z nowym eurolem, witaminami i filtrami. W nast tyg wymiana. Jak ktoś chętny to mogę pobrać próbkę do badań i przekazać. zrobione cos ok 8 tys. musze zobaczyć na licznik. zalany był bez dodatków poprzednim razem. A dpf z kilkanaście razy mi sie wypalał i nie dokończył. Bo jak zwykle zaczyna wypalanie u syna pod żłobkiem, gdy trzeba wysiadać......:/
                                                  BYŁA o1 rs
                                                  BYŁA o2 1.6
                                                  JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG

                                                  Komentarz


                                                  • Szkoda, że ten wątek stał się kołem napędowym "własnych biznesów"
                                                    A na kilku innych forach samochodowych uważają, że na OCP wykryli super mega olej co wszyscy się nim zachwycają. A było to jeszcze jak o tym oleju mówili jedynie handlowcy. Jak narazie to ja widzę tylko "owczy pęd" tak jak to ktoś kilka postów wcześniej zauważył.
                                                    Ciekawe jakie oleje bedą w "modzie" w przyszłym sezonie.
                                                    Bez odbioru.
                                                    ps. paolo-esco brakuje mi w tym wątku Twoich postów. Zawsze wypowiadałeś się jako niezależny użytkownik i pasjonat.
                                                    Ostatnio edytowany przez shok; [ARG:4 UNDEFINED].

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X