Zamieszczone przez PAOLO ESCO
Zobacz wpis
Jaki olej do TDI
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Zamieszczone przez Luki36 Zobacz wpisTo do mnie z tym kotletem ?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leonn Zobacz wpisA z którego roku jest post który zacytowałeś?
Komentarz
-
-
witam, tak jak pisałem wcześniej miałem dylemat jaki olej lać do mojej octavii i zdecydowałem, że jednak LM 5W30 Top Tec 4200 i właśnie jestem po serwisie olejowym ( nowy olej oraz wszystkie filtry ), przegląd po 15tkm i zobaczymy jak się będzie sprawował, niestety nie zdążyłem kupić u stałego dostawcy z forum i zapłaciłem dużo więcej niż u niego , takie życiejmors44
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jmors44 Zobacz wpiswitam, tak jak pisałem wcześniej miałem dylemat jaki olej lać do mojej octavii i zdecydowałem, że jednak LM 5W30 Top Tec 4200 i właśnie jestem po serwisie olejowym ( nowy olej oraz wszystkie filtry ), przegląd po 15tkm i zobaczymy jak się będzie sprawował, niestety nie zdążyłem kupić u stałego dostawcy z forum i zapłaciłem dużo więcej niż u niego , takie życie
- lepiej kupić ten olej jako Meguin Compatible -wyjdzie taniej
- w zbliżonej cenie mamy Millersa XF 5w30 czy Neste City Pro W longlife III 5W30 a to wg. mnie lepsze oleje
- mamy taniego Eurola i b. taniego ale biorąc pod uwagę pakiet dodatków lepszego/nowocześniejszego Specola Spec Premium C3 VW 504/507 5W30
Komentarz
-
-
Koledzy a co myślicie o fuchs pro s 5w40 do 2.0 tdi cr bez dpf po programie na 197 km bo w sumie norm dla vw nie mogę znaleść dla tego oleju i druga rzecz czy ten olej się sprawdzi do jazdy po mieście częste gaszenie palenie krótkie odcinki ale tez trochę autostrad I jak z jego ubytkami-paleniem pytam bo kuzyn w a6 3.0 tdi grzebnietym na ponad 300 km zalał motula 300v 5w40 i przez pierwsze 5 tys rewelacja zero ubytków silniczek chodził poezja temperatura super nawet przy ostrym bucie ale po tych 5 tys niestety silnik trochę głośniej zaczął chodzić no i zaczęły się dolewki po ok 300-400 ml na 1000 km po wlaniu valvo 5w40 mct ubytków żadnych wszystko wróciło do normy jak przed 300 v czy z tym pro s nie będzie podobnie ?
Komentarz
-
-
Zawsze mnie kusiło nalać pro esa do TDI ale 5W30 bo 40 jest za gruby HTHS 4,07 a lepkosc przy 100 jest mocno powyżej 14 dlatego idealnie byłoby pol na pol 30 z 40.
Nie mam pojęcia natomiast jak zachowuje przy zmieszaniu z olejem napędowym ale jak wspomniałeś ten problem u Ciebie nie będzie występował.
dodam od siebie ze w TDI cr jest jeszceccos takiego jak egr którego zajedziesz po jednym interwale oleju Full SAPS (jeśli nie masz modyfikowanego egra to zacięcie murowane)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pedros Zobacz wpisZawsze mnie kusiło nalać pro esa do TDI ale 5W30 bo 40 jest za gruby HTHS 4,07 a lepkosc przy 100 jest mocno powyżej 14 dlatego idealnie byłoby pol na pol 30 z 40.
Nie mam pojęcia natomiast jak zachowuje przy zmieszaniu z olejem napędowym ale jak wspomniałeś ten problem u Ciebie nie będzie występował.
dodam od siebie ze w TDI cr jest jeszceccos takiego jak egr którego zajedziesz po jednym interwale oleju Full SAPS (jeśli nie masz modyfikowanego egra to zacięcie murowane)
Komentarz
-
-
Generalnie to są oleje bardzo odporne na siły scinające ale zexwzgledu na znaczna ilość estrów- które są świetne wtym wydaniu - są mocni higroskopijne i wszelkie niedogrzanie auta mocno powinno skracać interwał. Moim zdaniem dobrym kompromisem byłoby dolewanie 2 litrów tego oleju lub nawet motula 300V 5W30 do normalnego oleju 507.00
sa różne teorie na temat mieszania olejów ale ja od kilku lat praktykuje w BMW co któryś interwał mieszanki bo po prostu szkoda mi zaczynać 5 litrowy baniak gdzie miska ma 6,5 litra. Domieszka Ok 30 % już czuć na plus. Żywotność estrowymi olejów to Ok 10kkm potem faktycznie akustyka jest zmieniona ale pamietajmy ze w PRO S są tez PAO wiec tylko analiza może pokazać ile wody olej zasiorbał i ile metali wydrapał
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pedros Zobacz wpisGeneralnie to są oleje bardzo odporne na siły scinające ale zexwzgledu na znaczna ilość estrów- które są świetne wtym wydaniu - są mocni higroskopijne i wszelkie niedogrzanie auta mocno powinno skracać interwał. Moim zdaniem dobrym kompromisem byłoby dolewanie 2 litrów tego oleju lub nawet motula 300V 5W30 do normalnego oleju 507.00
sa różne teorie na temat mieszania olejów ale ja od kilku lat praktykuje w BMW co któryś interwał mieszanki bo po prostu szkoda mi zaczynać 5 litrowy baniak gdzie miska ma 6,5 litra. Domieszka Ok 30 % już czuć na plus. Żywotność estrowymi olejów to Ok 10kkm potem faktycznie akustyka jest zmieniona ale pamietajmy ze w PRO S są tez PAO wiec tylko analiza może pokazać ile wody olej zasiorbał i ile metali wydrapałOstatnio edytowany przez Luki36; 45279.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dragster Zobacz wpisMuszę pochwalić Xado Infinity 5W40. Skoda stała 1,5 tyg. i przy dzisiejszym odpalaniu żadnych dźwięków (dzwonienia szklanek czy jakoś tak) z rozrządu nie było. Zrobione na tym Xado 7 tys.
Komentarz
-
-
Propozycji można podać sporo , ja ze swojej strony polecam http://www.eurol.com/pl/1012-product...-di-5w-40.html
Oczywiście jest to olej ze średniej (jest to olej HC), ale sprawdzonej półki.Silnik smaruje dobry HC & AR9100
Komentarz
-
-
Ja sam w tej chwili zastanawiam się nad olejami:
AMSOIL 5W30 European Car Formula (AEL)
Specol 5W30 Spec Premium C3 504/507
RAVENOL SSO SAE 0W-30 CleanSynto
Mam zagwozdkę, czy kupić tańszego Specola czy może droższego Amsoila. Albo zejść z 5W-30 na 0W-30 i wybrać Ravenola, a serwis już tuż tuż
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzysiekr1 Zobacz wpisJa sam w tej chwili zastanawiam się nad olejami:
AMSOIL 5W30 European Car Formula (AEL)
Specol 5W30 Spec Premium C3 504/507
RAVENOL SSO SAE 0W-30 CleanSynto
Mam zagwozdkę, czy kupić tańszego Specola czy może droższego Amsoila. Albo zejść z 5W-30 na 0W-30 i wybrać Ravenola, a serwis już tuż tuż
Robert1 ile już zrobione na tym Eurolu?
Komentarz
-
-
cytrynowiec
Do AXR 1.9 TDI na pompowtryskiwaczach, bez egra/cata, przebieg 250k, wymiany co 15k, trasy-miasto pół/pół. Aktualnie zalany Motul 5W30.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzysiekr1 Zobacz wpiscytrynowiec
Do AXR 1.9 TDI na pompowtryskiwaczach, bez egra/cata, przebieg 250k, wymiany co 15k, trasy-miasto pół/pół. Aktualnie zalany Motul 5W30.
Komentarz
-
-
cytrynowiec
Ma 505, czyli do silnika wysokoprężnego starczy ale norma dla PD to 505 01, czyli trochę lipa
To może Ravenol VMP SAE 5W-30 CleanSynto z 507.Ostatnio edytowany przez krzysiekr1; 41758.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzysiekr1 Zobacz wpisMa 505, czyli do silnika wysokoprężnego starczy ale norma dla PD to 505 01, czyli trochę lipa
Zamieszczone przez krzysiekr1 Zobacz wpisTo może Ravenol VMP SAE 5W-30 CleanSynto z 507.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez cytrynowiec Zobacz wpis
Silnik smaruje dobry HC & AR9100
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez cytrynowiec Zobacz wpisfajna oliwa, zresztą te dwie poprzednie też...
Komentarz
-
Komentarz