Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jaki olej do TDI

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Mogę calać ceratec LM do auta z dpfem? volvo d5

    Komentarz


    • Zamieszczone przez patryg
      ceratec LM do auta z dpfem?
      --- > Strona nie została znaleziona – Liqui Moly dodatek jest przetestowany przez TüV "w pojazdach wyposażonych w katalizator, turbinę oraz w filtr cząstek stałych".
      PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

      Komentarz


      • Zamieszczone przez PAOLO ESCO
        dodatek jest przetestowany przez TüV "w pojazdach wyposażonych w katalizator, turbinę oraz w filtr cząstek stałych
        PAOLO - tylko czy warto.... może ktoś kto używał zrobi rachunek zysków i strat. Może wystarczy dobry olej....

        Komentarz


        • Zamieszczone przez wojtaszekm
          Zamieszczone przez PAOLO ESCO
          dodatek jest przetestowany przez TüV "w pojazdach wyposażonych w katalizator, turbinę oraz w filtr cząstek stałych
          PAOLO - tylko czy warto.... może ktoś kto używał zrobi rachunek zysków i strat. Może wystarczy dobry olej....
          ludziska przecież to kosztuje tyle co stek z Browar em. ... jeśli to ten kontekst.


          :diabelski_usmiech ja polecam. Dobry olej również.

          Komentarz


          • Zamieszczone przez PAOLO ESCO
            Zamieszczone przez szmoła
            LIQUI MOLY Synthoi
            ale kolega D2mian ma BXE a ten silnik wymaga specyfikacji VW 505.01 lub VW 507.00 (ew 506.01).
            Ale o co chodzi? :roll:
            O to, który olej jest teraz na oficjalnej liście VW? 8) Czy co?
            No.. bo mojego Synthoila, na ten przykład tam nie ma :P Ale gdybym ja miał diesla i to PD, to bym lał tylko ten olej bo jest na bazie PAO i spełnia 505.01



            Zamieszczone przez Dzida
            Czy ktoś mógłby polecić sprawdzonego i pewnego sprzedawcę produktów tejże firmy?
            Dzida, ja kupuję większość oliw i innych prodóktów LM u RobertaM , on ma pewny towar z oficjalnej dystrybucji LIQUI MOLY PL

            Komentarz


            • leonn, a gdzie masz tam normę 505.01 bo ja nie widzę?
              120,1KM/269,7Nm --> 146,8KM/332,7Nm

              Smarowanie zapewnia

              Komentarz


              • Leonn Mozesz cos powiedziec na temat produktow firmy Gulf ?

                Komentarz


                • yunior81, Jak większość dużych koncernów nie produkują już żadnego Vollsyntetycznego oleju silnikowego, ale podobno dobre oleje robią, mój kumpel ma Gulfa w Audi zalanego.

                  Komentarz


                  • Witam. Chciałem poruszyć taką kwestię. Otóż każdy z nas wie ze w oleju silnikowym gromadzą się zanieczyszczenia (nagar, opiłki itp). Jednak dziś zastanawiałem się, jak nasz silnik może zareagować na małą nitkę czy włókno ze szmatki ktorą wycieramy bagnet od stanu oleju? Nigdy nie zwracałem uwagi na to czy coś zostało na bagnecie, dopóki dziś zauważyłem nitkę na bagnecie gdy go przetarlem i chciałem włożyć spowrotem. Co by było gdyby ta nitka się tam dostała?
                    Diesel kopci, diesel czadzi, DIESEL NIGDY CIĘ NIE ZDRADZI!

                    Komentarz


                    • Zamieszczone przez leonn
                      Ale gdybym ja miał diesla i to PD, to bym lał tylko ten olej bo jest na bazie PAO i spełnia 505.01
                      Zamieszczone przez D2mian
                      leonn, a gdzie masz tam normę 505.01 bo ja nie widzę?
                      a nie chodzi przypadkiem o to ze norma MB 229.3 zawiera w sobie norme 505.01?
                      kiedyś ktoś coś takiego pisał jakie normy MB zawierają w sobie automatycznie normy VW czy jakoś tak...

                      Komentarz


                      • Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                        UWAGA !!! - SPROSTOWANIE - !!!

                        data produkcji 10.02.2014.

                        Sam już nie wiem co o tym myśleć...

                        Heh ja tez :?
                        Wlasnie chcialem cos napisac w watku bendzynowym :shock:
                        u mnie juz 10 tysi i olej nadal jest w swietnej kondycji,
                        o ile pamietam banki z pazdziernika 2013
                        Ten co klega zalewal jest z ravenol.pl? czy inne zrodlo?
                        To tego miales miec dla siebie? :roll:
                        Audi 1.8T AVJ

                        Silnik smaruje
                        Ravenol SSL

                        Komentarz


                        • Zamieszczone przez castagnet
                          Co by było gdyby ta nitka się tam dostała?
                          Nic. Zatrzymałaby się na filtrze.
                          AGR 112KM, 232Nm
                          Subaru Impreza GH 2.0 150KM

                          Komentarz


                          • A co gdyby filtr był zapchany i zawór puściłby obieg bez filtrowania?
                            Naczytałem sie w internetach że nawet małe włókno ze szmatki mechanika może wkręcić się w łożysko wału lub wałka rozrządu i je uszkodzić po jakimś czasie...
                            teraz jestem posrany bo miałem na filtrze zrobione 17 tys (olej 5w30) i sie boje że jak sprawdzałem olej to mi jakas nitka czy włókno mogło zostać na bagnecie, odpaliłem silnik, olej był gęsty to zawór puścil obieg poza filter (bo mógł po 17 tysiącahc być juz zapchany) i włókno gdzieś wciągło i niedługo będzie silnik do remontu.... pewnie histeryzuje ale tak już mam że mam fioła na punkcie samochpdu
                            jakie jest prawdopodobienstwo takiego zajścia w 1.9TDI 105km DPF?
                            Diesel kopci, diesel czadzi, DIESEL NIGDY CIĘ NIE ZDRADZI!

                            Komentarz


                            • castagnet, nie wiem czy taka nitka wbije się w kanalik olejowy ale niech ktoś kto się na tym zna odpowie :P
                              AGR 112KM, 232Nm
                              Subaru Impreza GH 2.0 150KM

                              Komentarz


                              • Teorie spiskowe na temat szmatki powinny byc w innym temacie :lol:

                                Komentarz


                                • Witajcie
                                  Panowie eksperci jaki olej polecicie do Renault Espace IV 1,9 dci 120KM z przebiegiem 240 tyś km z 2004r?
                                  Auto świeżo kupione właścicielka nie wie jaki olej był poprzednio bo cyt "przecież w warsztacie zmieniałam"
                                  Wiem że tam jest problem ze smarowaniem i obracającymi się panewkami. Strach z tymi panewkami wiec prosił bym o coś dobrego. Mobil zaleca 0w40 castrol 5w40 valvoline 5w40
                                  Lać 0w40 czy 5w30?
                                  Ponoć panewki zacierają się po serwisach LL przy wymianie co 15tys niby nie ma problemu, ale co kopiliśmy tego nikt nie wie

                                  Komentarz


                                  • Zamieszczone przez tasek
                                    Witajcie

                                    Auto świeżo kupione właścicielka nie wie jaki olej był poprzednio bo cyt "przecież w warsztacie zmieniałam"
                                    Wiem że tam jest problem ze smarowaniem i obracającymi się panewkami.
                                    Strach z tymi panewkami wiec prosił bym o coś dobrego.
                                    ale co kopiliśmy tego nikt nie wie
                                    :diabelski_usmiech
                                    Na moje oko strach cos polecic :roll:
                                    A o problemach z elektryka slyszales? samochod widmo
                                    w warsztacie mogli lac doslownie wszystko :2kc
                                    mysle zeby na poczatek dac mu 5w40 z wysokim TBNem i po 10 tys zmienic na 0W40, jak nie wybuchnie :szeroki_usmiech
                                    Audi 1.8T AVJ

                                    Silnik smaruje
                                    Ravenol SSL

                                    Komentarz


                                    • To może ja napiszę coś o olejach jakie były/są stosowane w Kuraku, którym jeżdżę.

                                      Auto było kupione w PL jakieś 5 lat temu, sprowadzone z Włoch, przebieg ok 150k km :lol:

                                      Zalewany był Mobil 10W40 (głośna praca silnika przy niskich temp. twardy klekot itd. Później przyszedł czas na Millers Trident 10W-40 i znacznie cichsza praca silnika, bardziej miękka. Był też Fuchs 10W-40 (nie pamiętam który, na pewno bez MoS2), odczucia porównywalne z Millersem, czyli wszystko w jak najlepszym porządku. Następnie jakiś Total 5W-40 i głośno pracujące turbo oraz dolewka oleju między wymianami (2x ~300ml na 13000-14000km). Wlałem Millers Trident ale tym razem 5W-40 i wszystko wróciło do normy. Turbo wyciszyło się, oleju ubyło jak dawniej ok 300ml na 13-14k km i nie trzeba było nic dolewać. Przy przebiegu ~280 000km zalałem Motula X-Cess 8100 5W-40. Przejechałem na nim do tej pory 11000km, za mną 2 dolewki po ok 300ml, turbina od samego początku pracuje na tym oleju bardzo głośno.

                                      Wracam do Millersa albo Fuchsa, zależy co wyjdzie taniej.


                                      Chce ktoś zobaczyć jak wygląda silnik Toyoty od środka po 289k km, gdzie przez ostatnie 50-60k km były lane dobrej klasy oleje?

                                      Komentarz


                                      • Ja chce zobaczyć :diabelski_usmiech

                                        Komentarz


                                        • Zamieszczone przez pedros
                                          Ja chce zobaczyć :diabelski_usmiech
                                          ja też

                                          Komentarz


                                          • Silnik z przebiegiem ~289k km, który 2 lata stał w garażu- wyciągnięty z mojego rozbitka:






                                            Komentarz


                                            • Klima, zakaz hotlinkowania i fotek nie ma
                                              رافال
                                              Spoty
                                              Cause freedom is a lonely road
                                              My O2FL

                                              Komentarz


                                              • PieTrzaK, jesli nie latasz trasami to bierz Lazerwaya.

                                                Komentarz


                                                • Latam

                                                  U mnie jest tak że pon-pt to kręcenie się dosłownie dookoła komina po mieście, a w weekendy z reguły wylot poza miasto. Czasami ~100km do Łomży, czasami nad morze a teraz szykują się góry :wink:

                                                  Komentarz


                                                  • Zamieszczone przez leonn
                                                    Dzida, ja kupuję większość oliw i innych prodóktów LM u RobertaM , on ma pewny towar z oficjalnej dystrybucji LIQUI MOLY PL
                                                    wlasnie chce kupic ale widze ze tu jest taniej:
                                                    - Liqui Moly - Pro Choice - części samochodowe, VAG, Motul, Mann
                                                    KLIK -> O3 1.4 TSI EL

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X