wybacz za zbyt banalne pytanie ekspercie ale w koncu chyba jest tu taki temat poruszany a nie kazdy sie na tym zna
Jaki olej do TDI
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Mam pytania do osób które jeżdżą na Millersie XFE-PD 5w40, mianowicie jak się zachowuje przy mrozach i porannym odpalaniu?
Obecnie drugi raz mam zalanego Valvoline durablend i w lecie było ok, ale przy -10 rano jest źle, czuć że zimny silnik nie chce się wkręcać :? Niestety dość wyraźnie słychać, że silnik na nim pracuje gorzej niż na poprzedniku LM4100.
Dlatego valvo wylatuje i korci mnie ten Millers
Komentarz
-
-
barteq, napisze tak, na zime już chyba nigdy nie zaleję 5w40 obojetnie jakiej firmy :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
:lol: coooo lżej na 5W/30 w zimie :wink: niby nie wielka różnica w SAE ale daje się odczuć w niższych temeraturach, że silnik lżej się wkręca i ma lepsze smarowanie.Zamieszczone przez piramidana zime już chyba nigdy nie zaleję 5w40 obojetnie jakiej firmy
poodbne odczucie miałem wprzy BXE na Valvoline XL III 5W/30 - na lato OK ale w zimie silnik się "męczył" przy porannym rozruchu.Zamieszczone przez barteqValvoline durablend i w lecie było ok, ale przy -10 rano jest źle, czuć że zimny silnik nie chce się wkręcać
Zamiast TT 4100 sprawdź na przyszłośc TT 4600 lub LazerWay LL 5W/30 mają aprobatę VW 505.01 i VW 507.00.PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
PAOLO ESCO, było to zauważalne zaraz po zmianie oleju, teraz ucho się przyzwyczaiło :szeroki_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zrobiłem na nim około 4kkm i nawet jeszcze jest cicho aczkolwiek przy pierwszych rozruchach po zmianie oleju było przyjemniej :wink:Zamieszczone przez PAOLO ESCOzawsze na świeżym oleju jest "lepiej" . Daj znać jak przy większych mrozach olej się sprawdzi i jak długo silnik będzie na nim pracował "przyjemnie dla ucha" :wink:Zamieszczone przez piramidazauważalne zaraz po zmianie olejusuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
pytanie kiedy właściwości oleju sie kończą, wtedy gdy zaczyna klepać podczas rozruchu czy nie da się stwierdzić i trzeba po prostu trzymać się założonych interwałów?Zamieszczone przez PAOLO ESCO:szeroki_usmiech wiem, wiem im mniej na "liczniku" tym bardziej przyjemnie :hmm :foodZamieszczone przez piramidapo zmianie oleju było przyjemniejsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
ja nie o tym ... "aluzju nie poniał" ? :diabelski_usmiech :lol: chyba nie odpiszę na to pytanie, idąc tokiem mojego myślenia, bo by mi admin bana dał :losZamieszczone przez piramidakiedy właściwości oleju sie kończą, wtedy gdy zaczyna klepać podczas rozruchu czy nie da się stwierdzić i trzeba po prostu trzymać się założonych interwałów?PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
PAOLO ESCO, :wink:
AdamB, silnik na TT4600 pracuje bardzo przyjemnie więc jest szansa że polubisz ten olejsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
:lol:Zamieszczone przez AdamBza 200zł/5l w stosunku do 130zł/5l to łaski nie robi
cena LM zawsze była kosmiczna :tuk: a nie lepiej LazerWay LL 5W/30 sprawdzić? http://allegro.pl/olej-syntetyczny-l...861667916.html (sprzedawca to autoryzowany przedstawiciel). LazerWay LL ma >30 PAO. http://www.msds.dk/statoil/Poland/Au...05W-30_1.0.pdfZamieszczone przez AdamB200zł/5lPW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
PAOLO ESCO, dla mnie silnik na oleju ma pracować przyjemnie dla ucha przez całe 15kkm,z PAO nie bardzo się orientuje na co on pomaga a i nie mam zamiaru wyszukiwać w milionach postów w tym temacie po co i na co. Jak silnik na oleju pracuje mile dla ucha tzn że też dobrze robi silnikowi.Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
jak chcesz to dam ci namiar gdzie w Krakowie kupisz TT4600 za niecałe 170zł :wink:Zamieszczone przez AdamBpiramida, za 200zł/5l w stosunku do 130zł/5l to łaski nie robi. Liczę, że będzie trzymał właściwości przez 15kkm.superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
jak narazie bardzo ładnie się zachowuje, co prawda ja odpalam auto a potem odśnieżam/skrobie wiec oliwa zdąży te kilka stopni załapać ale motor nie protestuje jak muszę mocniej nacisnąć pedał przyspieszenia przy temp oliwy w granicach 30-40 stopni.Zamieszczone przez barteqMam pytania do osób które jeżdżą na Millersie XFE-PD 5w40, mianowicie jak się zachowuje przy mrozach i porannym odpalaniu?
Obecnie drugi raz mam zalanego Valvoline durablend i w lecie było ok, ale przy -10 rano jest źle, czuć że zimny silnik nie chce się wkręcać :? Niestety dość wyraźnie słychać, że silnik na nim pracuje gorzej niż na poprzedniku LM4100.
Dlatego valvo wylatuje i korci mnie ten Millers
O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
Ja wlewałem XFE 2 tygodnie temu, też miałem dylematy co wlać, ale przemówiła do mnie cena za Millersa. Auto raczej nie przejedzie wymaganej liczby km do następnej wymiany także olej spokojnie da radę. Szkodnik jest na pewno dużo cichszy niż na poprzednim Edgu, z tym że być może jest to spowodowane świeżością oliwy (jak auto kupiłem to Castrol był już wlany pół roku).
Jeśli chodzi o odpalanie to w garażu odpala mi normalnie, ładnie klepie i nie czuję żadnego problemu. Jak stał na mrozie -14, też było ok z tym że pierwsze 2-3 sekundy czuć było że olej się "rozchodzi". W trasie spisuje się bez zarzutu, wkręca się bez problemu także ja XFE polecam
Komentarz
-
-
Ja ma od około miesiaca wlany Millers XFE-PD i jestem z niego zadowolony, zdecydowanie słychac , że silnik pracuje ciszej, i przyjemniej sie wkręca, Poprzednio zalałem amsa i niestety , ten olej mi nie podszedł. Mysle , że to olej bardziej na lato , na wyjazd np. do Chorwcji, gdzie bedzie ciepło , bo w zimne dni to strasznie go słychać. Przez pewien czas jeżdzilem na Fuschu GT1 5w40 xtl i tez na 8,000 km uważam , że sie sprawdził.
Komentarz
-
-
Musisz spróbować, ja rano odpalam motor, od razu go obciążam nagrzewnicą, oblecę szybko szybki i ruszam, kręcenie nawet do 3000 na zimnie nie powoduje dźwięków nieprzyjemnych dla ucha, sam jestem zaskoczony jak miękko chodzi mój silnik na tym oleju... Co prawda jeszcze nie testowałem na mrozach typu -20, ale przy -10 było nadal przyjemnie...Zamieszczone przez barteqMam pytania do osób które jeżdżą na Millersie XFE-PD 5w40, mianowicie jak się zachowuje przy mrozach i porannym odpalaniu?
Obecnie drugi raz mam zalanego Valvoline durablend i w lecie było ok, ale przy -10 rano jest źle, czuć że zimny silnik nie chce się wkręcać :? Niestety dość wyraźnie słychać, że silnik na nim pracuje gorzej niż na poprzedniku LM4100.
Dlatego valvo wylatuje i korci mnie ten Millers
Komentarz
-


Komentarz