Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wymiana plecionki i katalizatora 2.0 AZJ

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Wymiana plecionki i katalizatora 2.0 AZJ

    Witam, czeka mnie wymiana plecionki za kolektorem (przedmuch) i chce przy okazji wymienić katalizator, bo mam błędy związane z niską sprawnością katalizatora.
    Na portalu aukcyjnym znalazłem komplet wraz z katalizatorem. Czy to będzie pasować do mojego silnika, bo w sumie nie wiem jak wygląda on u mnie, bo nie mam jak wejść pod auto?
    Czy polecacie jakąś konkretną firmę, czy brać to z aukcji?
    Kup teraz na allegro.pl za 405,00 zł - KATALIZATOR SKODA OCTAVIA 2.0 AZJ kat !! (5160007975). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!

  • #2
    Raczej bedzie pasowac, patrząc tak na oko. Wymieniałem samą plecionke bez katalizatora i wyglądało to tak jak na zdjęciach.

    Komentarz


    • #3
      bedzie pasowac. Kurde to jaki masz przebieg, że już problemy ze sprawnościa katalizatora wystepuje?

      Komentarz


      • #4
        Alek_M, masz chyba od niedawna LPG. Może potrzebne jest założenie tulejki "emulatora" drugiej sondy lambda.

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez icemerc Zobacz posta
          bedzie pasowac. Kurde to jaki masz przebieg, że już problemy ze sprawnościa katalizatora wystepuje?
          230kkm - więc czas już wymienić



          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez utek Zobacz posta
            Alek_M, masz chyba od niedawna LPG. Może potrzebne jest założenie tulejki "emulatora" drugiej sondy lambda.
            Od roku śmigam na LPG, nie słyszałem o jakiejś tulejce, na razie musze wymienić plecionkę z katem, i mieć spokój, bo gazownicy nie mogą gazu wyregulowac, bo jest przedmuch i korekty wypadają jak wywali mi checka związanego z niesprawnością grzałki sondy. Sonda nowa, więc ją wykluczam.

            Komentarz


            • #7
              W 2.0 AZJ sonda regulacyjna nie jest w kolektorze? Sonda za katalizatorem jest diagnostyczną i nie ma raczej wpływu na regulację.

              Komentarz


              • #8
                W kolektorze jest, ale jest czuła na przedmuchy, bo plecionka jest zaraz za nią.

                Komentarz


                • #9
                  a jakie błędy masz związane z katalizatorem?

                  Komentarz


                  • #10
                    16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
                    P0420 - 35-10 - - - Intermittent
                    19667 - Oxygen Sensor B1 S1: Heater Return Coupling
                    P3211 - 35-00 - -

                    Co dziwniejsze, sonda przed katem nowa, a wywala cały czas błąd

                    Komentarz


                    • #11
                      Czyli pierwszy błąd ewidentnie wskazuje na to iż "system katalizatora poniżej progu wydajności", sam miałem to samo w AZJ, check i ten sam błąd coraz częściej pojawiający się po jego skasowaniu, aż zaczęło mocno brzęczeć w wydechu w okolicach kata, który wysypał się konkretnie i wyglądał jak poniżej. Znajomy spec od tłumików miał identyczną używkę 100% sprawną i drożną, wspawał i śmigam do dziś
                      Załączone pliki
                      Sławek

                      Komentarz


                      • #12
                        Czyli raczej szukać używki, bo nówka ponad 4 stówki + robocizna?

                        Komentarz


                        • #13
                          Witam a te błędy 17584 i 17606 z drugiej sondy za katalizatorem sonda nowa mogą wskazywać na katalizator

                          Komentarz


                          • #14
                            Witam, byłem u tłumikarzy, mają mi dać znać ile wyniesie wymiana plecionki i kata

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez slawento Zobacz posta
                              Czyli pierwszy błąd ewidentnie wskazuje na to iż "system katalizatora poniżej progu wydajności", sam miałem to samo w AZJ, check i ten sam błąd coraz częściej pojawiający się po jego skasowaniu, aż zaczęło mocno brzęczeć w wydechu w okolicach kata, który wysypał się konkretnie i wyglądał jak poniżej. Znajomy spec od tłumików miał identyczną używkę 100% sprawną i drożną, wspawał i śmigam do dziś
                              Masz gdzieś numer oryginału?

                              Komentarz


                              • #16
                                Nr samego katalizatora to chyba 1J0 254 503
                                Sławek

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X