Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Ksenon w Octavi 2FL

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Ksenon w Octavi 2FL

    Panowie jak to jest z tym ksenonem czy za każdym włączeniem świateł powinny się regulować ( w senie robić ,, tzw zeza" ) ? U mnie raz robi raz nie . Poza tym oby dwie lampy rozchodzą się na boki ale lewa w górę / dół już nie idzie . Do wymiany jakiś czujnik ? tylko który bo z tego co czytałem są takowe dwa . I tak z ciekawości na lampach pisze bending ksenon ( jak to rozumieć ? czy to ksenon skrętny czy chodzi o tego zeza ? .Pozdrawiam

  • #2
    bending czyli ksenony skrętne. czasami zanim włączysz światła to test jest już zrobiony i nie widzsz tego.
    zez jest tylko testem silniczków lamp. jak ci nie idzie góra/dół podczas testów to masz coś w lampie uszkodzone
    czujniki poziomowania nie mają nic wspólnego z tym testem
    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
    ->O2FL DSG Elegance+
    ->była O2 BKC+ARL 4x4 6 lat i O1 ASV 7 lat

    Komentarz


    • #3
      Test ksenonów powinien odbywać się po zapłonie silnika lub po przekręceniu stacyjki (zależy od kodowania) góra, dół i prawo lewo tzw. zez.
      Może być do wymiany moduł poziomowania. Najlepiej podpiąć się VCDS-em i zrobić scan na błędy.

      Jest Szara Elegantka II FL 2,0 CFHF "12 177,4 KM 450,9 Nm
      Była Škoda Octavia II 2,0 TDi Elegance ''06 169,1KM 394,2Nm
      Spalanie - Motostat.plSpoty Śląskie (Katowice i okolice)

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez gradek Zobacz wpis
        Może być do wymiany moduł poziomowania
        U mnie był walnięty a test i tak się robił więc on raczej wspólnego nic nie ma.
        Ba, teraz wywala mi błąd zwarcia z plusem czujnika a i tak się poziomuje, tzn robi test.
        190 km / 436 Nm

        Komentarz


        • #5
          Czyli winien może być silnik odpowiedzialny za światła skrętne lub przerwa na stykach instalacji do tego silniczka, bo system kodowania AFS raczej nie powinien mieć znaczenia.
          Ostatnio edytowany przez gradek; [ARG:4 UNDEFINED].

          Jest Szara Elegantka II FL 2,0 CFHF "12 177,4 KM 450,9 Nm
          Była Škoda Octavia II 2,0 TDi Elegance ''06 169,1KM 394,2Nm
          Spalanie - Motostat.plSpoty Śląskie (Katowice i okolice)

          Komentarz


          • #6
            Ja bym zajrzał za lamę jeszcze, wystarczy, że odepnie się pokrywka i już dupa
            190 km / 436 Nm

            Komentarz


            • #7
              Przy odbiorze auta z salonu w 2009 roku "pan" mi pedział że test robi sie co 3 włączenia świateł.
              To jak to w końcu je???


              Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

              OIIFL ELEGANCE Hatchback 2.0TDI DSG

              Komentarz


              • #8
                Nikt nic?
                Coś dopisze bo mi się przypomniało co powiedział szef z aso przy odbieraniu auta z salonu...może ktoś coś dopisze żeby rozwiać wątpliwości.
                Krzynol???
                Otuż po uruchomieniu silnika(czy nawet przekręceniu stacyjki) ten "test" z tego co mówił uw szef jest ustawieniem oświetlenia względem położenia tylnych wahaczy.
                Jeśli załadujemy auto po brzegi przed uruchomieniem auta to siłą rzeczy światła mijania będą biły innych po oczach i po to właśnie jest ten "test"...czyli według tego co mówisz szef aso to ma sens.
                OIIFL ELEGANCE Hatchback 2.0TDI DSG

                Komentarz


                • #9
                  ten test to jest tylko uruchomienie i sprawdzenie silników poziomowania i skręcania, czyli elementów wykonawczych
                  czujniki są spoziomowane procedurą i przez cały czas pamiętają "poziom" auta
                  jak załadujesz przed zapłonem i odpalisz to światła będą już obniżone do poziomu
                  pan z aso jest zapewne z łapanki i raczej nic nie wie
                  ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                  ->O2FL DSG Elegance+
                  ->była O2 BKC+ARL 4x4 6 lat i O1 ASV 7 lat

                  Komentarz


                  • #10
                    OIIFL ELEGANCE Hatchback 2.0TDI DSG

                    Komentarz


                    • #11
                      maus test xenonów jest wykonywany za każdym razem. Warunek auto musi stać nieruchomo zanim test się zakończy.

                      Jest Szara Elegantka II FL 2,0 CFHF "12 177,4 KM 450,9 Nm
                      Była Škoda Octavia II 2,0 TDi Elegance ''06 169,1KM 394,2Nm
                      Spalanie - Motostat.plSpoty Śląskie (Katowice i okolice)

                      Komentarz

                      POWRÓT NA GÓRĘ
                      Pracuję...
                      X