Ksenon w Octavi 2FL

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • przemyslaw2
    Classic
    • 2018
    • 17
    • Octavia II (1Z3)
    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

    Ksenon w Octavi 2FL

    Panowie jak to jest z tym ksenonem czy za każdym włączeniem świateł powinny się regulować ( w senie robić ,, tzw zeza" ) ? U mnie raz robi raz nie . Poza tym oby dwie lampy rozchodzą się na boki ale lewa w górę / dół już nie idzie . Do wymiany jakiś czujnik ? tylko który bo z tego co czytałem są takowe dwa . I tak z ciekawości na lampach pisze bending ksenon ( jak to rozumieć ? czy to ksenon skrętny czy chodzi o tego zeza ? .Pozdrawiam
  • krzynol
    RS
    S_OCP Member
    • 2007
    • 10964
    • Superb II combi (3T5)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

    #2
    bending czyli ksenony skrętne. czasami zanim włączysz światła to test jest już zrobiony i nie widzsz tego.
    zez jest tylko testem silniczków lamp. jak ci nie idzie góra/dół podczas testów to masz coś w lampie uszkodzone
    czujniki poziomowania nie mają nic wspólnego z tym testem
    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
    poprzednie modele:
    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

    Komentarz

    • gradek
      RS
      • 2010
      • 12880
      • Superb III (3V3)

      #3
      Test ksenonów powinien odbywać się po zapłonie silnika lub po przekręceniu stacyjki (zależy od kodowania) góra, dół i prawo lewo tzw. zez.
      Może być do wymiany moduł poziomowania. Najlepiej podpiąć się VCDS-em i zrobić scan na błędy.

      Jest SUPERB III 2.0 TDi CRLB STYLE 181,2 KM 413,9 Nm
      Były Szara Elegantka 2,0 CFHF 2.0 TDi BMM ELEGANCE
      Spoty Śląskie (Katowice i okolice)

      Komentarz

      • oolsztyniak
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 6647
        • Superb II combi (3T5)
        • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

        #4
        Zamieszczone przez gradek Zobacz wpis
        Może być do wymiany moduł poziomowania
        U mnie był walnięty a test i tak się robił więc on raczej wspólnego nic nie ma.
        Ba, teraz wywala mi błąd zwarcia z plusem czujnika a i tak się poziomuje, tzn robi test.
        Była O2 RS 190 km / 436 Nm
        Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

        Komentarz

        • gradek
          RS
          • 2010
          • 12880
          • Superb III (3V3)

          #5
          Czyli winien może być silnik odpowiedzialny za światła skrętne lub przerwa na stykach instalacji do tego silniczka, bo system kodowania AFS raczej nie powinien mieć znaczenia.
          Ostatnio edytowany przez gradek; 9065.

          Jest SUPERB III 2.0 TDi CRLB STYLE 181,2 KM 413,9 Nm
          Były Szara Elegantka 2,0 CFHF 2.0 TDi BMM ELEGANCE
          Spoty Śląskie (Katowice i okolice)

          Komentarz

          • oolsztyniak
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 6647
            • Superb II combi (3T5)
            • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

            #6
            Ja bym zajrzał za lamę jeszcze, wystarczy, że odepnie się pokrywka i już dupa
            Była O2 RS 190 km / 436 Nm
            Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

            Komentarz

            • maus
              Drive
              • 2010
              • 73
              • Octavia II (1Z3)
              • BKD 2.0 TDI 140 KM

              #7
              Przy odbiorze auta z salonu w 2009 roku "pan" mi pedział że test robi sie co 3 włączenia świateł.
              To jak to w końcu je???


              Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

              OIIFL ELEGANCE Hatchback 2.0TDI DSG

              Komentarz

              • maus
                Drive
                • 2010
                • 73
                • Octavia II (1Z3)
                • BKD 2.0 TDI 140 KM

                #8
                Nikt nic?
                Coś dopisze bo mi się przypomniało co powiedział szef z aso przy odbieraniu auta z salonu...może ktoś coś dopisze żeby rozwiać wątpliwości.
                Krzynol???
                Otuż po uruchomieniu silnika(czy nawet przekręceniu stacyjki) ten "test" z tego co mówił uw szef jest ustawieniem oświetlenia względem położenia tylnych wahaczy.
                Jeśli załadujemy auto po brzegi przed uruchomieniem auta to siłą rzeczy światła mijania będą biły innych po oczach i po to właśnie jest ten "test"...czyli według tego co mówisz szef aso to ma sens.
                OIIFL ELEGANCE Hatchback 2.0TDI DSG

                Komentarz

                • krzynol
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 10964
                  • Superb II combi (3T5)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                  #9
                  ten test to jest tylko uruchomienie i sprawdzenie silników poziomowania i skręcania, czyli elementów wykonawczych
                  czujniki są spoziomowane procedurą i przez cały czas pamiętają "poziom" auta
                  jak załadujesz przed zapłonem i odpalisz to światła będą już obniżone do poziomu
                  pan z aso jest zapewne z łapanki i raczej nic nie wie
                  ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                  ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                  poprzednie modele:
                  ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                  ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                  O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                  Komentarz

                  • maus
                    Drive
                    • 2010
                    • 73
                    • Octavia II (1Z3)
                    • BKD 2.0 TDI 140 KM

                    #10
                    OIIFL ELEGANCE Hatchback 2.0TDI DSG

                    Komentarz

                    • gradek
                      RS
                      • 2010
                      • 12880
                      • Superb III (3V3)

                      #11
                      maus test xenonów jest wykonywany za każdym razem. Warunek auto musi stać nieruchomo zanim test się zakończy.

                      Jest SUPERB III 2.0 TDi CRLB STYLE 181,2 KM 413,9 Nm
                      Były Szara Elegantka 2,0 CFHF 2.0 TDi BMM ELEGANCE
                      Spoty Śląskie (Katowice i okolice)

                      Komentarz

                      Pracuję...