Zamieszczone przez rowerek
Octavia III i Superb II FL
Zwiń
X
-
bo Europa zapewne to rynek z marginalnym zbytem dlatego nie zawracaja sobie dupy taką małą Europą gdzie króluje grupa VAG, mercedes czy BMWsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
-
-
rowerek, chętnie bym przygarnął taką optimę 2.0T zamiast np superba no ale nic na to nie poradzimy, nie róbmy OT bo nas zaraz zjebią :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Czy w Golfie VI to nie był przypadkiem ten poprzedni silnik EA 111? Obecnie w O III i Golfie VII montują EA 211 jeśli chodzi o szybkość nagrzewania EA 211 ma zintegrowany kolektor wydechowy z głowicą i nagrzeje się szybciej niż EA 111.Zamieszczone przez leszekmwrównież twierdze że jak na benzynę to 1.4tsi się wolno nagrzewa , przynajmniej w golfie VI. chodzi mi o normalną miejską powolną jazdę.
Komentarz
-
-
Na Jowisza... zadziwiacie mnie czasem.Zamieszczone przez piramidaTo samo z miękkimi boczkami, na chuj miękkie boczki w przednich drzwiach jak nie można tam łokcia trzymać bo się materiał odkształca :lol:Zamieszczone przez Big100% racji !!Zamieszczone przez piramidaJa tam popieram politykę VW, po co w 100konnej skodzie wielowahacz skoro kierowca takiej skody raczej szarżować nie będzie więc nie widzę powodu żeby VW wydawał nie potrzebnie dodatkowe pieniądze na wielowahaczowe zawieszenie.
Dokładnie to samo, napisałem kilkadziesiąt stron wcześniej
Faktem jest, ze w mojej O2 Ambiente tam gdzie trzyma sie lokiec, zrobilo sie po latach malutkie wglebienie. W Golfie tez jest miekki material ale jak na razie zadnego wglebienia nie ma... Moze mam go za krotko, a moze jest tam po prostu lepszy material.
Ale przynajmniej sie trzyma tam przyjemnie reke, a nie jak w Fabce gdzie plastik byl twardy i lokiec po prostu czasem bolal, jak sie trzymalo tam lape bez kurtki.
Idac Waszym tokiem myslenia, to niech faktycznie z tej Skody zrobia taka Dacie dla klientow o mentalnosci daciowatej - byle duze, byle wielki bagaznik (po co? na worek kartofli? :diabelski_usmiech ) i cale plastikowe bo se szmata mozna przetrzec jak dziecko zrobi kupe czy cos takiego... :twisted:
Serio mnie to dziwi, ze ewidentne zubożenie w konkretnych obszarach produktu, niektorzy traktuja jak zalete... wrecz jakby to byl powod do radosci...
Komentarz
-
-
marlej108, nie przejmuj się to tylko skoda, na szczęście mam ważniejsze sprawy na głowie niż spuszczać się nad pierdołą w postaci plastikowego boczka :szeroki_usmiech
P.S. w O3 siedzi sie na tyle nisko że nie wygodnie trzymać łokieć na boczku po za tym już się oduczyłem trzymania tak ręki :wink:
Tak więc relaks
Dodam, a nie przeszkadza ci dolna część kokpitu na wysokości kolan która również jest z twardego plastiku nie tylko w O3?
Przecież w lecie jeżdżąc w krótkich gaciach gołe kolano dotyka tego paskudnego plastiku przez co spędza mi to sen z powiek i o niczym innym nie myślę jak przychodzi sezon letni :lol:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
W Civicu UFO masz tam taką specjalną wyściółkę na kolano/nogę właśnieZamieszczone przez piramidaDodam, a nie przeszkadza ci dolna część kokpitu na wysokości kolan która również jest z twardego plastiku nie tylko w O3?
Przecież w lecie jeżdżąc w krótkich gaciach gołe kolano dotyka tego paskudnego plastiku przez co spędza mi to sen z powiek i o niczym innym nie myślę jak przychodzi sezon letni :lol:
Komentarz
-
-
A ja osobiście uważam że "pierwszy-najlepszy" dlatego O1 z 2009 to teraz idealne auto, każdy zna, każdy wie, każdy lubi, pojeździ nam jeszcze z kilka dobrych lat, a wtedy się dopiero zmieni na O4.
I nie muszę się niczym przejmować, jak się auto kocha, to się go sprzedaje dopiero jak się zepsuje, a nie dlatego że nowy model jest większy o "2 mm"
O3 się nie przejmujcie, flotówki zrobią robotę z tymi autami, a indywidualni jakoś przetrawią. :wink:Octavia jest jak dobry lokaj - czasami zapominasz, że on w ogóle istnieje, ale gdyby go nie było, to świat zwaliłby Ci się na głowę.
Komentarz
-
-
tomecki994, tak jak piszesz O4 jak na razie sie nie przejmujemy :wink:
[ Dodano: Nie 07 Kwi, 13 23:58 ]
No widzisz, kolejny niuans który dyskwalifikuje octę przed wyborem kolejnego auta :PZamieszczone przez fernando
W Civicu UFO masz tam taką specjalną wyściółkę na kolano/nogę właśnie
superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
oficjalne "szkolenie OIII" zdjęcie z wątku "Szkolenie Octavia 3 w Opalenicy pod Poznaniem." http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0Zamieszczone przez SeedZA "Auto Świat" nr 14/2013:
"Poprzednie dwie generacje Octavii zaliczano do klasy kompaktowej. Najnowsza znacznie urosła i obecnie aspiruje do średniej, zwłaszcza że w ofercie Skody pojawił sie niedawno Rapid - typowy przedstawiciel segmentu C. By rozwiać wątpliwości w sprawie przynależności modelu do danej klasy, zapytaliśmy u źródła. Oto odpowiedź: Jest to samochód klasy średniej, dostępny w cenie auta kompaktowego. Stanowi idealną propozycję dla wymagających klientów, którzy oczekują od pojazdu tego, co najlepsze - stwierdził Frank Welsch, człowiek zarządu Skody odpowiedzialny za rozwój techniczny."

same "klasy średnie" dookoła ;-)
Komentarz
-
-
Ja czekam do jesieni na O3 Kombi, mam nadzieje, że bedzie opxja 1.4 TSI + DSG - chyba,ze dopadne fajną A4 B8 Kombi z Multi.Zamieszczone przez marlej108no "faktycznie"! :twisted:Zamieszczone przez ketivvsame "klasy średnie" dookoła ;-)
te Ceed'y, Civic'i (czy jak to odmienic ;-) i30tki... :szeroki_usmiech
ps. Octavie III kombi beda szybciej w salonach w PL niz dopiero koncowka czerwca.
od 5 kwietnia ruszyla juz seryjna produkcja.
http://www.samar.pl/__/3/3.a/72174/N...l?locale=pl_PL
Komentarz
-
-
Seed, pomarzyć można :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Panowie mam pytanie odnośnie OIII (mam nadzieje że może być w tym dziale) oglądałem dzisiaj OIII dość dokładnie i mam pytanie odnośnie świateł wyjąłem żarówkę od świateł drogowych / dziennych i postojowych na pewno jest to jedna żarówka po wyjęciu wydaje mi się że była to H15 ale ona ma dwa włókna czy ktoś się orientuje jaka tam jest żarówka czy na pewno jest to H15.
Czy jest możliwe że na żarówce dwu włóknowej można realizować 3 światła (jedno włókno na światła drogowe a kolejne na przemian pozycyjne lub dzienne (np przez ograniczenie napięcia lub prądu)? I czy te żarówki kosztują około 100 zł (ewentualnie jaka jest ich trwałość)
Komentarz
-
-
I to tyle w kwestii porównywania O3 do Pasatów, Mondeo, i40, czy Mazdy 6.Zamieszczone przez ketivv
"same "klasy średnie" dookoła ;-)
Przeglądając statystykę sprzeważy nowych pojazdów w Polsce doszedłem dzisiaj do wniosku, że twarde boczki, sztywna belka, czy materiał na kole kierownicy nie będzie miał żadnego wpływu na sprzedaż O3. Jeżeli pierwsze miejsce należy do Toyoty Auris (797 pojazdów), która wnętrze ma jakby ciosane siekierą, kratki nawiewu wyglądają jak wyjęte żuka, a zegarek z lanosa, to ja nie mam pytań. Jak widać kupujący kieruję się zupełnie innymi kryteriami przy wyborze.
Komentarz
-
-
NIe sadze aby H15 realizowala 3 zrodla swiatla - na pewno sa to swiatla do jazdy dziennej (15W) i drogowe (55W). sadze, ze postojowe maja małą zarowke W5W, ktora siedzi tez gdzies w lustrze drogowych. H15 kosztuja od 30 do 80 zl na allegro.Zamieszczone przez lukaszc2Panowie mam pytanie odnośnie OIII (mam nadzieje że może być w tym dziale) oglądałem dzisiaj OIII dość dokładnie i mam pytanie odnośnie świateł wyjąłem żarówkę od świateł drogowych / dziennych i postojowych na pewno jest to jedna żarówka po wyjęciu wydaje mi się że była to H15 ale ona ma dwa włókna czy ktoś się orientuje jaka tam jest żarówka czy na pewno jest to H15.
Czy jest możliwe że na żarówce dwu włóknowej można realizować 3 światła (jedno włókno na światła drogowe a kolejne na przemian pozycyjne lub dzienne (np przez ograniczenie napięcia lub prądu)? I czy te żarówki kosztują około 100 zł (ewentualnie jaka jest ich trwałość)
H15
Komentarz
-
-
Sam byłem zdziwiony ale obejrzałem ten reflektor z 10 raz wyjąłem tą żarówkę i innej normalnej w5w tam nie ma (albo ślepy jestem). Włączyłem światła pozycyjne i na pewno świeciła się ta żarówka od świateł drogowych dlatego zapytałem na forum. Zastanawiam się czy na włókno 15W nie idzie przy dziennych 12 V a np jak odpalisz postojowe na to samo włókno idzie np 9V albo 12V z jakimś ograniczeniem prądowym tak żeby świeciła jak 5W (np. prąd ograniczony do 450 mA) ??? Dla uściślenia dodam, że piszę o reflektorze zwykłym bez ksenonów. W instrukcji znalazłem coś takiego co też sugeruje że to jedna żarówkaZamieszczone przez SeedNIe sadze aby H15 realizowala 3 zrodla swiatla - na pewno sa to swiatla do jazdy dziennej (15W) i drogowe (55W). sadze, ze postojowe maja małą zarowke W5W, ktora siedzi tez gdzies w lustrze drogowych. H15 kosztuja od 30 do 80 zl na allegro.Zamieszczone przez lukaszc2Panowie mam pytanie odnośnie OIII (mam nadzieje że może być w tym dziale) oglądałem dzisiaj OIII dość dokładnie i mam pytanie odnośnie świateł wyjąłem żarówkę od świateł drogowych / dziennych i postojowych na pewno jest to jedna żarówka po wyjęciu wydaje mi się że była to H15 ale ona ma dwa włókna czy ktoś się orientuje jaka tam jest żarówka czy na pewno jest to H15.
Czy jest możliwe że na żarówce dwu włóknowej można realizować 3 światła (jedno włókno na światła drogowe a kolejne na przemian pozycyjne lub dzienne (np przez ograniczenie napięcia lub prądu)? I czy te żarówki kosztują około 100 zł (ewentualnie jaka jest ich trwałość)
Obrazek
H15
Obrazek
"Reflektor ze światłami halogenowymi
1. Światła mijania
2. Światło drogowe, do jazdy dziennej i postojowe"
Komentarz
-
-
spokojnie, superskoda.com coś za chwilę wymysli dobrego :diabelski_usmiechZamieszczone przez irekkTaka wersja to raczej do WTCC albo DTM :diabelski_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Bardzo dobrze mówisz. Nie poddajesz się propagandzie niektórych userów na tym Forum którzy czasem piszą takie bzdury, że aż głowa boli. pewnie są na garnuszku u Skody.Zamieszczone przez ukukTo wszystko zalezy.
Gdyby o3 miala ladne boczki i fajne wyciszenie to podejrzewam, ze zamowienie byloby juz zlozone.
Jeżeli chodzi o klasę średnią, D jak ktoś woli, to jest bardzo prosty sposób. Trzeba iść do dilera marki, przejechać się choćby Passatem, C5, Insignią czy Mondeo, Accordem lub Mazdą 6 i zobaczyć co znaczy komfort, wyciszenie, przestronność i wykończenie w klasie D, PRAWDZIWEJ KLASIE D.
Na tym tle to Octavia to tragedia, nawet w porównaniu do zwykłych kompaktów nie ma szans. W porównaniu np. do Golfa VI czy VII lub wozów francuskich prezentuje się żałośnie. Taka Dacia po prostu jest i nic tego nie zmieni. Ponadto Octavia nie dość, że ma najgorsze wygłuszenie w klasie D to ma też najgorsze wygłuszenie w klasie C czyli kompaktowej, i to jest dopiero skandal :twisted:
Komentarz
-
-
aj tam skandal bez przesady zawsze taka była, dużo miejsca na nogi na tylnej kanapie duży bagażnik w niższym standardzie wyposażenia - w taka "luke" na rynku została stworzona i jak widać to się udałoZamieszczone przez FerdPonadto Octavia nie dość, że ma najgorsze wygłuszenie w klasie D to ma też najgorsze wygłuszenie w klasie C czyli kompaktowej, i to jest dopiero skandal
przecież wg. takiej samej zasady stworzono prawie całą ofertę Skody
maksymalna użyteczność za przystępna cenę
Komentarz
-
-
ketivv,
Ale z tym wygłuszeniem to przegięli, przecież to jest bardzo tanie. Pamiętam jak wygłuszałem klapę tylną. Była tam wcześniej tylko taka zaślepka ozdobna, plastikowa i kształtki z blachy. nic ponadto, żadnego wygłuszenia, nic. Jak dodałem matę plus filc to wyraźnie dało się odczuć poprawę.
Teraz Skoda jest na straconej pozycji, bo ludzie mają już inne potrzeby i wymagania, znacznie znacznie większe, wyższe. Potrzebują więcej komfortu.
Jak ktoś nie ma żadnych wymagań, czy to dotyczących komfortu czy estetyki, a tylko interesują go walory czysto użytkowe, to kupi Dacię, jak ma wymagania, to kupi wszystko inne niż Skoda. Octavia ma cenę jak nie przymierzając klasa D, a w zamian dostarcza walorów na poziomie Daci, Dacia nawet ma chyba lepsze wygłuszenie niż Skoda/Octavia. Taki numer już nie przejdzie w Polsce (i chyba gdzieś indziej też :diabelski_usmiech ).
Komentarz
-

Komentarz