Zakladasz, ze Polska jest najazniejszym rynkiem dla Skody, a tak nie jest. Zobacz jaka jest laczna produkcja O3, a ile z tego idzie do Polski. Wtedy mozna wyciagac wnioski.
Octavia III i Superb II FL
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez MajowyZakladasz, ze Polska jest najazniejszym rynkiem dla Skody, a tak nie jest. Zobacz jaka jest laczna produkcja O3, a ile z tego idzie do Polski. Wtedy mozna wyciagac wnioski.
a co do lacznej produkcji to chetnie zobacze, tylko podaj linka gdzie....
Komentarz
-
-
Ten spadek sprzedaży jest podytkowany raczej gigantycznym popytem. Jeśli w salonie dostaje info, że na zamówiony samochód mam czekać 4 miesiące to nie dziwi mnie to, że sprzedaż kuleje.
Podobnie miała się sytuacja z Kia Sportage gdzie w szczycie ludzie czekali nawet 9 miesięcy, a samochód ledwo łapał się w pierwszej 10 w rankingach sprzedaży.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez qzimTen spadek sprzedaży jest podytkowany raczej gigantycznym popytem. Jeśli w salonie dostaje info, że na zamówiony samochód mam czekać 4 miesiące to nie dziwi mnie to, że sprzedaż kuleje.
Podobnie miała się sytuacja z Kia Sportage gdzie w szczycie ludzie czekali nawet 9 miesięcy, a samochód ledwo łapał się w pierwszej 10 w rankingach sprzedaży.
Ja raczej obstawiam zwiekszona konkurencje pod wzgledem modeli i cen..
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marlej108na pewno najwazniejsza nie jest, ale pewna tendencje wskazuje chyba...
a co do lacznej produkcji to chetnie zobacze, tylko podaj linka gdzie....
Produkcja laczna Octavii w 2012 409632 egzemplarze z czego 269558 w Europie. W Polsce w 2012 roku sprzedali 15639 sztuk, czyli niecale 6%.
Chociaz wedlug tego samego raportu Polska jest 6-stym rynkiem dla Skody na swiecie...
Link do raportow VW:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marlej108ps. moim zdaniem zaraz spadnie cena O3...
To chyba kwestia polityki danego salonu. Już gdzieś pisałem, że byłem w kilku salonach - i są takie w których O3 stoją na placu... są to oczywiście standardowe konfiguracje i raczej niższe - ale jednak. Auto na zamówienie teraz podobno do odbioru na początku listopada.... więć tragedii nie ma
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez andriu21tgOctavią 3 jechałem i powiem tak.. ten kto nie jechał G7 i O3 niech pozostawi wypowiadanie się tym którzy to zrobili.. bo to jak doradzanie aby jechać nad Bałtyk nigdy nie będąc np w Chorwacji..
Jeżdżąc w ten sposób:
Zamieszczone przez andriu21tgJeżdżę z dziećmi i mówię o prędkościach +10 z tych na znakach. Zrywanie kapci na czerwonym już mnie nie bierze , w superbie na pierwszej trasie średnia to 6,9(1000km), Ostatnio na odcinku bo to z trasą ma mało wspólnego ok 30/40 km miałem 5,7. Mam lekką nogę w BXE średnia moja to 4,6 /4,8
Komentarz
-
-
Rok z Bagien, jeżdżą tzn robią 30kkm rocznie? czy jeżdżą 150km/h w terenie gdzie jest 40km/h ? bo jeśli masz na myśli trasy to nie jest to samochód do tego(G7),( a odcinek podany był celowo aby zobrazować, iż osiągnięcie spalania na poziomie podanym przez producenta jest jak najbardziej realne.. ) a tak jak napisałem do podwożenia dzieci. A moja wypowiedź
Zamieszczone przez Rok z Bagienten kto nie jechał G7 i O3
Komentarz
-
-
Mirek popraw cytowanie bo mnie zęby bolą jak takie pierdoły ze swoim podpisem czytam :?
Zamieszczone przez rezonZamieszczone przez mirek_p11na 18'' jeździ się jak na 17'' czyli komfortowo a
Komentarz
-
-
Nie wiem jak jest na 18" bo nie jezdzilem, dlatego uzylem trybu przypuszczajacego. Przejechalem za to ponad 160 tys. moja O2FL na 17" i to zarowno latem jak i zima. Szalu nie ma, ale mozna sie przyzwyczaic. Jezdzilem tez O3 2,0 TDI na 17" i bylo podobnie. Dlatego uwazam, ze na 18" i profilu 40 nie bedzie lepiej, szczegolnie jezeli chodzi o komfort. Dla porownania na 17" w Superbie jest o wiele bardziej komfortowo, a na 18 jest podobnie jak na 17" w O2.
Ps. Sorry za brak polskich liter, ale pisze to na tablecie...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MajowyNie wiem jak jest na 18" bo nie jezdzilem, dlatego uzylem trybu przypuszczajacego. Przejechalem za to ponad 160 tys. moja O2FL na 17" i to zarowno latem jak i zima. Szalu nie ma, ale mozna sie przyzwyczaic. Jezdzilem tez O3 2,0 TDI na 17" i bylo podobnie. Dlatego uwazam, ze na 18" i profilu 40 nie bedzie lepiej, szczegolnie jezeli chodzi o komfort. Dla porownania na 17" w Superbie jest o wiele bardziej komfortowo, a na 18 jest podobnie jak na 17" w O2.
Ps. Sorry za brak polskich liter, ale pisze to na tablecie...
Po drugie napisałeś: "Tylko na 18" to juz bedzie tak sztywno, ze o komforcie podrozowania mozna zapomniec." - gdzie tu tryb przypuszczający ? Może i zmieniła się podstawa programowa od moich czasów, ale chyba nie aż tak :-/
No i najważniejsze - forum ma pomagać. Jeśli czegoś nie wiesz, a Ci się wydaje to napisz to i się nie wstydź - tak jak w ostatnim poście. Różnica może być taka, że "świeży" użytkownik weźmie to co mówisz pod uwagę, ale nie potraktuje tego jako aksjomat i prawdę objawioną...
Na seryjnym zawieszeniu różnica pomiędzy 17, a 18" jest znikoma. Im twardziej, tym większa. MOŻE w 02 jest za twardo, żeby bardziej sportowo czuli się Ci na standardowych "balonach" 15-16" i stąd odczuwalna zmiana przy 17-18".
Mówiąc o zmianie 17-18" mam na myśli również zmianę szerokości i profilu (do 40 z 45) oraz wagi. To naprawdę jest kosmetyka - sporo daje sztywności w zakrętach (odczuwalnie), niewiele zabiera z komfortu (pomijalne) ponoć dokłada (waga) do spalania (niesprawdzalne).
Piszę co wiem z autopsji. Jak nie wiem, a mi się wydaje - piszę, że tak mi się wydaje. Proste ?
Komentarz
-
-
Sam piszesz cos o zebach, wiec moze cytuj do konca :-). Forum to nie tylko jedyna sluszna prawda, juz sama dyskusja na temat zawieszenia i rozmiaru felg, a takze zwiazane z tym roznice zdan powinny takiego "swiezego" uzytkownika zmusic do zastanowienia i byc moze przetestowania jak to jest naprawde. Dla Ciebie subiektywne odczucia z jazdy takim samym autem beda inne niz dla mnie. Ale jezeli nasze posty spowoduja, ze chociaz jedna osoba sprawdzi sama o co chodzi, to mamy sukces.
A uzytkownikem wynalazku zwanego tabletem jestem od dwoch dni, wiec pewnie jutro albo pojutrze naucze go i polskiego...
Komentarz
-
-
Ale po Twoim poście pierwszym nie ma motywacji, żeby sprawdzać bo przecież napisałeś jak będzie. Chociaż nie wiesz. Nie masz subiektywnych odczuć tylko zgadujesz - w ostatnim poście ok, ale w pierwszym wprowadzasz w błąd.
Tablet to nie prom kosmiczny - czego nie ogarniesz w dwa wieczory to już pewnie nie ogarniesz
Komentarz
-
-
andriu21tg, nawet mi się nie chce tłumaczyć....
My friends kto czytał test porównawczy w AŚ z poniedziałku ?
Min. zestawiono Golfa VII Combi z Octavią III Combi.
Z dieslami 150 Km.
Wygrał Golf, Octa na 2 miejscu, trzecie Ceed Combi, czwarte Astra Tuorer i 5 Fokus.
No i to co najlepsze, dla wyrównania szans :mryellow , Golfa wyposażono w DCC.
Octavia zaś (no i tu mam problem; ma ktoś wiedzę, czy na rynek niemiecki O III Combi 2.0 TDI jest wyposażone w belkę - tak jak u nas - czy wielowahacz ??) była na....wielowahaczu wg AŚ....a na belce wg polskiej specyfikacji.
Golf wygrał - przede wszystkim - bo ma lepsze zawieszenie i materiały w środku. Ale clou zagadnienia to zawias.
Chwała Golfowi, że ma możliwość domówienia DCC, ale kurka jak można porównywać rzeczy nieporównywalne ? To może warto zrobić test O III z 4x4 i Golfa Combi na śniegu ? I co Golf wtedy przegra bo ma gorszą trakcję ? :roll: :?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Rok z Bagien
No i to co najlepsze, dla wyrównania szans :mryellow , Golfa wyposażono w DCC.
Golf wygrał - przede wszystkim - bo ma lepsze zawieszenie i materiały w środku. Ale clou zagadnienia to zawias.
Chwała Golfowi, że ma możliwość domówienia DCC, ale kurka jak można porównywać rzeczy nieporównywalne ? To może warto zrobić test O III z 4x4 i Golfa Combi na śniegu ? I co Golf wtedy przegra bo ma gorszą trakcję ? :roll: :?
Dla mnie ciekawsza jest kwestia rzeczywistej masy własnej 03 1396kg, G7 1481kg. Auta z tym samym silnikiem, tą samą cudowną płytą podlogową i prawie takimi samymi wymiarami a różnica 85kg... Coś na rzeczy z tymi wygluszeniami i materiałami chyba musi być...Pozdrawiam
perfex
Octavia HTP
Komentarz
-
Komentarz