Zakladasz, ze Polska jest najazniejszym rynkiem dla Skody, a tak nie jest. Zobacz jaka jest laczna produkcja O3, a ile z tego idzie do Polski. Wtedy mozna wyciagac wnioski.
Octavia III i Superb II FL
Zwiń
X
-
na pewno najwazniejsza nie jest, ale pewna tendencje wskazuje chyba...Zamieszczone przez MajowyZakladasz, ze Polska jest najazniejszym rynkiem dla Skody, a tak nie jest. Zobacz jaka jest laczna produkcja O3, a ile z tego idzie do Polski. Wtedy mozna wyciagac wnioski.
a co do lacznej produkcji to chetnie zobacze, tylko podaj linka gdzie....
Komentarz
-
-
Ten spadek sprzedaży jest podytkowany raczej gigantycznym popytem. Jeśli w salonie dostaje info, że na zamówiony samochód mam czekać 4 miesiące to nie dziwi mnie to, że sprzedaż kuleje.
Podobnie miała się sytuacja z Kia Sportage gdzie w szczycie ludzie czekali nawet 9 miesięcy, a samochód ledwo łapał się w pierwszej 10 w rankingach sprzedaży.
Komentarz
-
-
hmm, ale ten spadek dotyczy wszystkich modeli Skody, a obecnie najbardziej Fabii. Octavia mniej wiecej od marca idzie tak samo, z tendencja spadkowa...Zamieszczone przez qzimTen spadek sprzedaży jest podytkowany raczej gigantycznym popytem. Jeśli w salonie dostaje info, że na zamówiony samochód mam czekać 4 miesiące to nie dziwi mnie to, że sprzedaż kuleje.
Podobnie miała się sytuacja z Kia Sportage gdzie w szczycie ludzie czekali nawet 9 miesięcy, a samochód ledwo łapał się w pierwszej 10 w rankingach sprzedaży.
Ja raczej obstawiam zwiekszona konkurencje pod wzgledem modeli i cen..
Komentarz
-
-
Na stronie VW sa informacje o globalnej produkcji Skody, lacznie z oddzialem w Chinach.Zamieszczone przez marlej108na pewno najwazniejsza nie jest, ale pewna tendencje wskazuje chyba...
a co do lacznej produkcji to chetnie zobacze, tylko podaj linka gdzie....
Produkcja laczna Octavii w 2012 409632 egzemplarze z czego 269558 w Europie. W Polsce w 2012 roku sprzedali 15639 sztuk, czyli niecale 6%.
Chociaz wedlug tego samego raportu Polska jest 6-stym rynkiem dla Skody na swiecie...
Link do raportow VW:
Komentarz
-
-
oby...Zamieszczone przez marlej108ps. moim zdaniem zaraz spadnie cena O3...
To chyba kwestia polityki danego salonu. Już gdzieś pisałem, że byłem w kilku salonach - i są takie w których O3 stoją na placu... są to oczywiście standardowe konfiguracje i raczej niższe - ale jednak. Auto na zamówienie teraz podobno do odbioru na początku listopada.... więć tragedii nie ma
Komentarz
-
-
GVII nie jechałem, mimo to się wypowiem, bo zmierzwił mi ostatnie włosy na głowie ten protekcjonalny ton Twojej wypowiedzi.Zamieszczone przez andriu21tgOctavią 3 jechałem i powiem tak.. ten kto nie jechał G7 i O3 niech pozostawi wypowiadanie się tym którzy to zrobili.. bo to jak doradzanie aby jechać nad Bałtyk nigdy nie będąc np w Chorwacji..
Jeżdżąc w ten sposób:
Parafrazując: "pozostaw wypowiadanie się tym, którzy naprawdę jeżdżą".Zamieszczone przez andriu21tgJeżdżę z dziećmi i mówię o prędkościach +10 z tych na znakach. Zrywanie kapci na czerwonym już mnie nie bierze , w superbie na pierwszej trasie średnia to 6,9(1000km), Ostatnio na odcinku bo to z trasą ma mało wspólnego ok 30/40 km miałem 5,7. Mam lekką nogę w BXE średnia moja to 4,6 /4,8
Komentarz
-
-
Rok z Bagien, jeżdżą tzn robią 30kkm rocznie? czy jeżdżą 150km/h w terenie gdzie jest 40km/h ? bo jeśli masz na myśli trasy to nie jest to samochód do tego(G7),( a odcinek podany był celowo aby zobrazować, iż osiągnięcie spalania na poziomie podanym przez producenta jest jak najbardziej realne.. ) a tak jak napisałem do podwożenia dzieci. A moja wypowiedź
a nie jeździ .. a wypowiedzi Ekspertów którzy nie zrobili nawet 10km obiema wersjami i wypowiadanie sie o własnościach jezdnych obu modeli jest średnio stosowne... i nie bierz wszystkich wypowiedzi tak do siebie bo chyba zbyt nerwowo podchodzisz do tematu no chyba że masz coś do udowodnienia.. bo ja nie muszęZamieszczone przez Rok z Bagienten kto nie jechał G7 i O3
Komentarz
-
-
Mirek popraw cytowanie bo mnie zęby bolą jak takie pierdoły ze swoim podpisem czytam :?
Nie przesadzaj. Nie tylko koła wpływają na komfort, całość trzeba zgrać, żeby było dobrze. Na fabrycznym zawiasie różnica jest naprawdę pomijalna.Zamieszczone przez rezonchyba mamy inne pojęcie komfortu albo liczby przejeżdżanych kkm po nieco innych drogach niż autostrady.Zamieszczone przez mirek_p11na 18'' jeździ się jak na 17'' czyli komfortowo a
Komentarz
-
-
Nie wiem jak jest na 18" bo nie jezdzilem, dlatego uzylem trybu przypuszczajacego. Przejechalem za to ponad 160 tys. moja O2FL na 17" i to zarowno latem jak i zima. Szalu nie ma, ale mozna sie przyzwyczaic. Jezdzilem tez O3 2,0 TDI na 17" i bylo podobnie. Dlatego uwazam, ze na 18" i profilu 40 nie bedzie lepiej, szczegolnie jezeli chodzi o komfort. Dla porownania na 17" w Superbie jest o wiele bardziej komfortowo, a na 18 jest podobnie jak na 17" w O2.
Ps. Sorry za brak polskich liter, ale pisze to na tablecie...
Komentarz
-
-
Przede wszystkim wszystkie tablety aktualnie znają polskie literki - kiepskie tłumaczenie.Zamieszczone przez MajowyNie wiem jak jest na 18" bo nie jezdzilem, dlatego uzylem trybu przypuszczajacego. Przejechalem za to ponad 160 tys. moja O2FL na 17" i to zarowno latem jak i zima. Szalu nie ma, ale mozna sie przyzwyczaic. Jezdzilem tez O3 2,0 TDI na 17" i bylo podobnie. Dlatego uwazam, ze na 18" i profilu 40 nie bedzie lepiej, szczegolnie jezeli chodzi o komfort. Dla porownania na 17" w Superbie jest o wiele bardziej komfortowo, a na 18 jest podobnie jak na 17" w O2.
Ps. Sorry za brak polskich liter, ale pisze to na tablecie...
Po drugie napisałeś: "Tylko na 18" to juz bedzie tak sztywno, ze o komforcie podrozowania mozna zapomniec." - gdzie tu tryb przypuszczający ? Może i zmieniła się podstawa programowa od moich czasów, ale chyba nie aż tak :-/
No i najważniejsze - forum ma pomagać. Jeśli czegoś nie wiesz, a Ci się wydaje to napisz to i się nie wstydź - tak jak w ostatnim poście. Różnica może być taka, że "świeży" użytkownik weźmie to co mówisz pod uwagę, ale nie potraktuje tego jako aksjomat i prawdę objawioną...
Na seryjnym zawieszeniu różnica pomiędzy 17, a 18" jest znikoma. Im twardziej, tym większa. MOŻE w 02 jest za twardo, żeby bardziej sportowo czuli się Ci na standardowych "balonach" 15-16" i stąd odczuwalna zmiana przy 17-18".
Mówiąc o zmianie 17-18" mam na myśli również zmianę szerokości i profilu (do 40 z 45) oraz wagi. To naprawdę jest kosmetyka - sporo daje sztywności w zakrętach (odczuwalnie), niewiele zabiera z komfortu (pomijalne) ponoć dokłada (waga) do spalania (niesprawdzalne).
Piszę co wiem z autopsji. Jak nie wiem, a mi się wydaje - piszę, że tak mi się wydaje. Proste ?
Komentarz
-
-
Sam piszesz cos o zebach, wiec moze cytuj do konca :-). Forum to nie tylko jedyna sluszna prawda, juz sama dyskusja na temat zawieszenia i rozmiaru felg, a takze zwiazane z tym roznice zdan powinny takiego "swiezego" uzytkownika zmusic do zastanowienia i byc moze przetestowania jak to jest naprawde. Dla Ciebie subiektywne odczucia z jazdy takim samym autem beda inne niz dla mnie. Ale jezeli nasze posty spowoduja, ze chociaz jedna osoba sprawdzi sama o co chodzi, to mamy sukces.
A uzytkownikem wynalazku zwanego tabletem jestem od dwoch dni, wiec pewnie jutro albo pojutrze naucze go i polskiego...
Komentarz
-
-
Ale po Twoim poście pierwszym nie ma motywacji, żeby sprawdzać bo przecież napisałeś jak będzie. Chociaż nie wiesz. Nie masz subiektywnych odczuć tylko zgadujesz - w ostatnim poście ok, ale w pierwszym wprowadzasz w błąd.
Tablet to nie prom kosmiczny - czego nie ogarniesz w dwa wieczory to już pewnie nie ogarniesz
Komentarz
-
-
andriu21tg, nawet mi się nie chce tłumaczyć....
My friends kto czytał test porównawczy w AŚ z poniedziałku ?
Min. zestawiono Golfa VII Combi z Octavią III Combi.
Z dieslami 150 Km.
Wygrał Golf, Octa na 2 miejscu, trzecie Ceed Combi, czwarte Astra Tuorer i 5 Fokus.
No i to co najlepsze, dla wyrównania szans :mryellow , Golfa wyposażono w DCC.
Octavia zaś (no i tu mam problem; ma ktoś wiedzę, czy na rynek niemiecki O III Combi 2.0 TDI jest wyposażone w belkę - tak jak u nas - czy wielowahacz ??) była na....wielowahaczu wg AŚ....a na belce wg polskiej specyfikacji.
Golf wygrał - przede wszystkim - bo ma lepsze zawieszenie i materiały w środku. Ale clou zagadnienia to zawias.
Chwała Golfowi, że ma możliwość domówienia DCC, ale kurka jak można porównywać rzeczy nieporównywalne ? To może warto zrobić test O III z 4x4 i Golfa Combi na śniegu ? I co Golf wtedy przegra bo ma gorszą trakcję ? :roll: :?
Komentarz
-
-
DCC kosztuje 4200, nie jest to kwota zabójcza przy cenach aut rzędu 100tys zł. I to chyba nie "wina" Golfa, że można je dokupić? Z tekstu wynika głównie ze 03 jest mocno twarda i prowadzi sie tak sobie.Zamieszczone przez Rok z Bagien
No i to co najlepsze, dla wyrównania szans :mryellow , Golfa wyposażono w DCC.
Golf wygrał - przede wszystkim - bo ma lepsze zawieszenie i materiały w środku. Ale clou zagadnienia to zawias.
Chwała Golfowi, że ma możliwość domówienia DCC, ale kurka jak można porównywać rzeczy nieporównywalne ? To może warto zrobić test O III z 4x4 i Golfa Combi na śniegu ? I co Golf wtedy przegra bo ma gorszą trakcję ? :roll: :?
Dla mnie ciekawsza jest kwestia rzeczywistej masy własnej 03 1396kg, G7 1481kg. Auta z tym samym silnikiem, tą samą cudowną płytą podlogową i prawie takimi samymi wymiarami a różnica 85kg... Coś na rzeczy z tymi wygluszeniami i materiałami chyba musi być...Pozdrawiam
perfex
Octavia HTP
Komentarz
-


[/quote]
Komentarz