Ale to dotyczy tego tematu i dyskusji co do jakiej klasy przynależą Skody. Albo by chciały przynależeć, albo jednak wymiary przynajmniej kabin je odpowiednio plasują w odpowiedniej klasie.
Octavia III i Superb II FL
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez BigccLot, a czytałeś CAŁY art, czy tylko jego początek
jeśli byś czytał cały to zauważyłbyś, że dalej pisze, ze jest to samochód ... klasy średniej.
Proponuję czytać całe artykuły przed ich skomentowaniem.
Dyskusja jest czysto akademicka, jak już to udowodniony na pozostałych 54 stronach wątku.
Komentarz
-
-
Koledzy, info o silnikach w O3:
Wersje benzynowe w gamie Skoda Octavia III to:
- model bazowy 1.2 TSI 86 KM
maksymalny moment obrotowy: 160Nm między 1400-3500 o/m
średnie zużycie paliwa: 5,2 l/100 km (cykl mieszany)
średnia emisja CO2: 119 g/km
występuje z przekładnią manualną 5-biegową
- model 1.2 TSI Green tec 105 KM
maksymalny moment obrotowy: 175Nm między 1400-4000 o/m
średnie zużycie paliwa: 4,9 l/100 km (cykl mieszany)
średnia emisja CO2: 114 g/km
występuje z przekładnią manualną 6-biegową lub DSG
- model 1.4 TSI Green tec 140 KM
maksymalny moment obrotowy: 250Nm między 1500-3500 o/m
średnie zużycie paliwa: 5,3 l/100 km (cykl mieszany; dane dla wersji z przekładnią manualną i układem start/stop)
średnia emisja CO2: 121 g/km
występuje z przekładnią manualną 6-biegową lub DSG
- model 1.8 TSI Green tec 180 KM
maksymalny moment obrotowy: 250Nm między 1250-5000 o/m
średnie zużycie paliwa: 5,7 l/100 km (dane dla wersji z przekładnią DSG)
średnia emisja CO2: 131 g/km
Wersje wysokoprężne w gamie Skoda Octavia III to:
- model bazowy 1.6 TDI 90 KM
średnie zużycie paliwa: 4,1 l/100 km (cykl mieszany)
średnia emisja CO2: 109 g/km
- model 1.6 TDI Green tec 105 KM
maksymalny moment obrotowy: 250Nm między 1500-2750 o/m
średnie zużycie paliwa: 3,8 l/100 km (cykl mieszany)
średnia emisja CO2: 99 g/km
występuje z przekładnią manualną lub DSG
- model GreenLine 1.6 TDI 110 KM
średnie zużycie paliwa: 3,4 l/100 km (cykl mieszany)
średnia emisja CO2: 89 g/km
występuje z przekładnią manualną 6-biegową
- model 2.0 TDI Green tec 150 KM
maksymalny moment obrotowy: 320Nm między 1750-3000 o/m
średnie zużycie paliwa: 4,5 l/100 km (cykl mieszany)
średnia emisja CO2: 119 g/km
występuje z przekładnią manualną 6-biegową lub DSG
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Tony065leszekmw, nie jest to świeża sprawa, ale opinia pozostała i dałem ją dla przykładu, jak różne auta brane były pod uwagę, a co odpadło z powodu stereotypów /nie moich/. Teraz coś słyszę n/t jakiegoś SUV-a, ale moja Pani w przyszłym roku chce zacząć budowę drewnianego domu na wsi, więc aby pogodzić koszty, postaram namówić Ją na O3 4x4 1.8 TSI Combi :diabelski_usmiech
[ Dodano: Czw 27 Gru, 12 13:56 ]
neoXs, chwilowo opieram się na danych katalogowych, bo Zimny wyniósł się z TM z salonem, a najbliższy jest 30km dalej i jakoś ciągle nie po drodze, bo sam bym porównał te auta. Mam 187cm, siedziałem w Rapidzie razem z 4-letnim synem na przednim fotelu i fakt, że było trochę ciasno, ale może jak sam to obadam i będę miał więcej czasu, to wynik będzie bardziej miarodajny. OI i O2 mam sprawdzone w normalny sposób. SuperBaśkę testowałem w Skoda AutoLab, na symulatorze dachowania i trochę mi brakowało do sufitu, więc dziwię się tym różnym dywagacjom. Może w Rapidzie zależy od wersji foteli, bo jest ze 2 czy 3 opcje. Z O3 przyjdzie nam poczekać na opinię Octavianosa, albo kogoś z kolegó Czechów z naszego forum, bo im będzie najszybciej dane to sprawdzić :slinka
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rowerek- silnik 1.8tsi wg tabelki na auto.cz będzie TYLKO z DSG
Po pierwsze - nie lubię DSG, a po drugie, nawet jeśli bym się przemógł i polubił to nie zniosę faktu, że miałbym za to jeszcze dopłacić kosmiczne 7-8 tys. zł. Automatycznie wówczas cena wersji Ambiente będzie pewnie oscylowała w okolicach 90tys. na starcie, a gdzie tu jeszcze mówić o dodatkach - radio, felgi, czy chociażby webasto, bez którego nie zamierzam mieć już żadnego auta.
100tys. zł to ja na coś takiego nie wyłożę i obawiam się, że wielu w naszym ubogim kraju będzie miało ten problem.
Cóż... Pozostanie mi rozważanie silnika 1.4, chociaż ponownie nie wiem, czy zniosę przesiadkę z silnika 1.8.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez irekkZa 20 tysi więcej można mieć wypasioną A4 1.8Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Chris11Zamieszczone przez rowerek- silnik 1.8tsi wg tabelki na auto.cz będzie TYLKO z DSG
Po pierwsze - nie lubię DSG, a po drugie, nawet jeśli bym się przemógł i polubił to nie zniosę faktu, że miałbym za to jeszcze dopłacić kosmiczne 7-8 tys. zł. Automatycznie wówczas cena wersji Ambiente będzie pewnie oscylowała w okolicach 90tys. na starcie, a gdzie tu jeszcze mówić o dodatkach - radio, felgi, czy chociażby webasto, bez którego nie zamierzam mieć już żadnego auta.
100tys. zł to ja na coś takiego nie wyłożę i obawiam się, że wielu w naszym ubogim kraju będzie miało ten problem.
Cóż... Pozostanie mi rozważanie silnika 1.4, chociaż ponownie nie wiem, czy zniosę przesiadkę z silnika 1.8.
W pełni się z Tobą zgadzam - tak jak się napalałem na O3 z 1.8TSI, tak na pewno nie dopłacę kupę kasy do DSG i będę się martwił za 3 lata jak auto będzie miało ponad 100 000km....
Etam zawsze można kupić inne auto....
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AdamBZamieszczone przez irekkZa 20 tysi więcej można mieć wypasioną A4 1.8
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Bigza 20 tys zł więcej od czego ?? Bo jeśli mówisz o 100 tys to 100+20 =120 tys zł a za to kupisz A4 z 1.8 TFSI ale w wykastrowanej wersji mocy 120 KM i w totalnej podstawie nawet bez metalika. Nie będziesz miał w tym A4 dosłownie nic. ani podparcia pod lędźwie w fotelach, ani skórzanej kierownicy, ani podłokietnika przedniego, nic po prostu nic. Totalny golas !!
już dawno na tym myślę..O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Ja czytam te wasze jojcenie to mi się słabo robi, chcecie zakupić nowe auto za które musicie wywalić te 70, 80 czy 90kzł a martwicie się co będzie za 3 lata np ze skrzynia czy innymi awariami, jezeli was stać wywalić na auto tyle kasy to co za problem po tych 3 latach jazdy np wywalieć te 2-3kzł na naprawe skrzyni czy innej usterki? :roll:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
tutaj filmik z prezentacji:
W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
prosze zwrocie uwage na minucie 10:10.... ta srebrna lista idaca wzdluz do klamki jest jakos dziwnie wymodelowana - pod nia jest duze wglebienie - jakby byla doczepiona, albo jakby drzwi byly jakies cienkie (zawsze wtedy szerokosc robi sie wieksza - drzwi w Rapidzie sa cieniutkie, mam nadzieje, ze tego numeru przy O3 nie powtorzyli, pewnie za jakies dwa miesiace bedzie mozna obejrzec auto w salonie (?)).
ps. na szczescie Octa ma normalny hamulec reczny a nie ten elektroniczny jak w Golfie VII
oraz material promocyjny:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Agamek12Zamieszczone przez piramidajojczenie
[ Dodano: Sob 29 Gru, 12 22:20 ]
marlej108, co ty chcesz od tej listwy, wyglada dobrze, generalnie widac że octa 3 będzie bardzo fajnym wozem ale oczywiście nie może być tak dopracowana jak golf VII :!:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
Komentarz