Super, dzięki. Columbus dalej ponad 2 krotnie droższy niż u forumowych sprzedawców :twisted:
Octavia III i Superb II FL
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez rowerekZamieszczone przez maxpaynemmSkąd macie te cenniki??? Na stronie skody jakoś nie mogłem sie tego doszukac?
Zamieszczone przez maxpaynemmps. a w O3 nadal ma być Columbus?? Ponoć miało być już coś innego???
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mirek_p11Po skonfigurowaniu auta, cena końcowa dla wersji 1.8 TSI Elegance + opcje dodatkowe to 105 000 zł :roll: Jak nie będzie rabatów, to będzie ciężko za O3 wyłożyć takie pieniądze. Ciekawe ile będzie kosztował RS lub wersja L&K :?:
Komentarz
-
-
Octavianos, Paolo i Mardab - dzieki za zamieszczenie cennikow - bedzie co czytac.
jako posiadacz VW i osoba wertujaca swego czasu cenniki VW musze powiedziec ze cennik Skody zaczyna przypominac z doplatami cennik VW - to znaczy ze jest ich duzo, ale sa niby tanie. Tyle ze jak sie zacznie dodawac a to to, a to tamto to sie zbiera hehe :-)
IMHO cenowo Superb wychodzi lepiej (na razie), ale sadze ze zycie wymusi na Skodzie wieksze rabaty. Szkoda ze nie ma zadnego silnika benzynowego bez turbiny.
ps. a tutaj test O3 kolejny. Czesi wreszcie odkryli to co ja... czyli ze tylna kanapa jest za krotka i przez to niewygodna na dluzsza mete...
Redakce Auto.cz převzala k testování Octavii III s turbomotorem 1,2 TSI o výkonu 77 kW. Podívejte se, jak jsme žhavou novinku testovali v přímém přenosu.
ps.2 najladniejsza chyba jest O3 brązowa....
Komentarz
-
-
Test O III w auto moto - jak wrażenia?
Panie i Panowie jak wrażenia po teście O III w auto moto?
Ciekawe są zwłaszcza parametry silnika - moc jest od 3 do 4 tys na stałym poziomie. W sumie to chyba najdynamiczniejszy diesel 105 koni w tej kategorii aut. Skrzynia co prawda V ale długością przełożeń przebija to co było w 1.9 BXE. A rzadko które auto o tej mocy jest się w stanie rozpędzić do 195.
Przy okazji szukam teraz jakiegoś testu z czasów jak wchodziła O II żeby porównać zawłaszcza zachwyty nad autem - czy przypadkiem tekst nie jest ten sam tylko zdjęcia zmienili :-) Zastanawia mnie przede wszystkim twierdzenie że jeszcze nigdy octavia nie miała tyle z golfa, że do tej pory dostawała zawsze starsze komponenty...
Kolejne zdziwienie to zbiornik paliwa - mniejszy niż w Rapidzie (R- 55 vs. OIII 50) a mnie się marzy coś jak we francuzach 60 może 70 L (w starych passatach można było zamówić większy zbiornik jak opcję, tak też jest w niektórych mercach)...
Pozdrawiamsotdi
Komentarz
-
-
Po ostatnich kilku wpisach widze ze Polakowi jednak k!!wa nie dogodzi.
Cena podstawy samochodu jest nieznacznie wyzsza ale w tej cenie dostajesz radio+alusy+multikiera (mowie o Ambition). Ceny praktycznie wszystkich dodatkow, ktore mnie interesuja sa nizsze o kilkadziesiat/kilkaset zlotych w porownaniu z cennikiem O2.
Dodatkowo pojawilo sie sporo roznych dodatkow ktore uznaje za zbyteczne dla Prawidzego Kierowcytypu asystent ruszania pod gorke - na cale szczescie Skoda nie uszczesliwia tym klientow na sile - mogli dac w standardzie i podniesc cene ale tego nie zrobili za co im chwala.
Swoja droga spodziewalbym sie ze taka "nowosc" jak system wykrywania zmeczenia kierowcy jako nowum w Skodzie bedzie kosztowalo 1k+ a tu dali ledwie 200 PLN.
Owszem sa tez i zwyzki - jedna ktora wychwycilem to DSG poszlo z 7,9k na 8k- tez mi podwyzka.
Ludzie, otworzcie ten PDF z nowymi cenami zanim zaczniecie dyskutowac o tych cenach :!:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mirek_p11Po skonfigurowaniu auta, cena końcowa dla wersji 1.8 TSI Elegance + opcje dodatkowe to 105 000 zł :roll: Jak nie będzie rabatów, to będzie ciężko za O3 wyłożyć takie pieniądze. Ciekawe ile będzie kosztował RS lub wersja L&K :?:
Fajne może to być auto ale cena nieakceptowalna jak sądzę.
Jak brać to tylko słabsze motory w wersji Active i bez praktycznie żadnych dodatków. I takie powinny się sprzedawać. Brawa dla Skody za klimatyzację w standardzie :!:
Biała 1.2 TSI 85 Active za cennikowe 59.500,- = przyszła królowa naszych flot(15 tys. dopłaty do 1.6TDI będzie pewnie opłacalne tylko dla duuuużo jeżdżących flot)
Pozdrawiam
perfex
Octavia HTP
Komentarz
-
-
yogi_at_pozen, nie szalałem zbytnio a wyszło za 1.6 TDI Elegance 97tyś. Dopłaty: lakier met.,hak, trójramienna kierownica z GSM, Xenony/LED, podgrzewana przednia szyba, czujnik aut. wycieraczek i świateł, składane lusterka. Także jak widzisz mocno nie poszalałem. Auto kupuję na 6-7 lat więc wersja typu marlej108 odpada zdecydowanie.Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez yogi_at_pozenOczywiscie ze jak poszalejesz to wyjdzie cena z kosmosu, tylko ze mozna szalec i szalec.
Generalnie jednak widze ze dodatki dostepne od dluzszego czasu sa w wiekszosci tansze dlatego w tych samych pieniadzach mozesz dolozyc wiecej - a ze apetyt rosnie w miare jedzenia - no trudno...Pozdrawiam
perfex
Octavia HTP
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez yogi_at_pozenPo ostatnich kilku wpisach widze ze Polakowi jednak k!!wa nie dogodzi.
Cena podstawy samochodu jest nieznacznie wyzsza ale w tej cenie dostajesz radio+alusy+multikiera (mowie o Ambition). Ceny praktycznie wszystkich dodatkow, ktore mnie interesuja sa nizsze o kilkadziesiat/kilkaset zlotych w porownaniu z cennikiem O2.
Dodatkowo pojawilo sie sporo roznych dodatkow ktore uznaje za zbyteczne dla Prawidzego Kierowcytypu asystent ruszania pod gorke - na cale szczescie Skoda nie uszczesliwia tym klientow na sile - mogli dac w standardzie i podniesc cene ale tego nie zrobili za co im chwala.
Swoja droga spodziewalbym sie ze taka "nowosc" jak system wykrywania zmeczenia kierowcy jako nowum w Skodzie bedzie kosztowalo 1k+ a tu dali ledwie 200 PLN.
Owszem sa tez i zwyzki - jedna ktora wychwycilem to DSG poszlo z 7,9k na 8k- tez mi podwyzka.
Ludzie, otworzcie ten PDF z nowymi cenami zanim zaczniecie dyskutowac o tych cenach :!:
Sam sie zastanawiałem nad 1.8TSI, kolejnego mułowatego auta nie kupie bo takie obecnie posiada i więcej... nie dziękuję :wink:
Elegance 1.8TSI z wyposażeniem, które powinno być wg mnie wychodzi ok 105 000-110 000zł
Teraz spójrz co za te pieniądze można nabyć:
Osobiście wolę dołożyć 5-10 tys zł, mieć milion razy ładniejsze auto, lepiej wyposażone niż O3
Niestety prawda jest taka, że O3 opłaca się kupić tylko w najbiedniejszej wersji z najsłabszym silnikiem
Niesądze, że dostanę rabat 30 000zł w salonie skody, ponieważ wyższa cena niż 80 000zł za to auto dla mnie jest nieakceptowalna, a nie chce mieć tej ceny kosztem słabszego silnika, wyposażenia... natomiast jeżeli mam bulić za O3 ok 100 000zł :lol: to zdecydowanie wolę VW CC, nie wspominając już, że zwykłego passata z 1.8TSI w wersji highline można kupić za mniej niż 100 000zł (oczywiście mówimy o nowych autach) - w tej cenie mamy nawet skóra z alcantara i nawigację - choć z tą wiadomo można poradzić sobie dużo taniej
Komentarz
-
Komentarz