Tak mam 140 konną wersję.
Zwykle jeżdżę spokojnie ale jak trzeba wyprzedzić to moment obrotowy się przydaje. Mam nadzieję, że fajnie będzie chodzić
W 1.4 ma być "sucha" DSG 7 a w mocniejszych jest "mokra" DSG 6. a w cenniku wpisane jest "dostępne w późniejszym terminie"
Swoją drogą ciekawe jakby kilka(naście) osób zebrało się do jednego dilera. Może wtedy udałoby się jeszcze większy rabat zebrać
Mi w salonie dzisiaj mowili ze czas oczekiwania od 2,5 do 3 miesiecy, jakies rabaty są :wink:, auta do podotykania do trzech tygodni powinny byc na salonie
hizoku moja gafa to miało być pytanie ale zakręciłem się i znaku zapytania nie było
ale jeśli dobrze przeczytałem to do tego trzeba wziąć light assist
Dzieki
Taż zrobiłem sobie konfigurację i mi O III Elegance 1.8 TSI (180 KM) + wyposazenie dodatkowe wyzła 102900 zł, czyli katalogowo o 6 tys zł taniej niz mój S II 1.8 TSI.
Jeśli na O III za np. pół roku, czy rok będą podobne zniżki jak na S II, to można będzie ją kupić za naprawdę niezłe pieniądze.
Ja wlasnie tez zaczynam myslec o 1,4, bo 1,8 wychodzi drogo z bajerami, (typu dach,ledy,grzana szyba itp) tylko przyzwyczailem sie juz do wielowachacza a tu moze byc znaczna roznica, wiec chyba zostane przy wyborze 1,8. No i chyba biała bo ladnie wyglada, a kolor gratis
Jak komus nie przeszkadza poj tylko 1.4 to jak najbardziej go brac 140ps naprawde jedzie jak 1.8 w OII.
Byly testy Leona i Golfa z tym motorem i wychodzilo tak
0-100 8.5-8.8
0-160 ok 24s
tylko pamiętajcie ze z benzynowych tylko 1,8 ma z tyłu wielowahacze natomiast te słabsze tylko belkę. I prawdopodobnie o to chodziło skodzie aby się sprzedawała ta wersja 1,4 tsi z belką z tyłu i podstawowym wyposażeniem lub w wersji elegance. Jak dla mnie to jednak trochę drogo bo jednak za 118 500 można kupić hyundai i40 2,0GDI kombi style z całkiem ładnym wyposażeniem(cena za rok 2013 bez upustów i rabatów dilerskich). I mimo wszystko i40 to nie octavia (choć OIII nikt z nas nie widział)i raczej powinno porównywać się go do SII to cena skody jest nieco za duża. Jak dla mnie zaletą(lub wadą zobaczymy)tej OIII jest silnik 1,8 tsi, przynajmniej na papierze wychodzi rewelacyjnie, osiągi dzisiejszej OIIRS a zużycie paliwa na poziomie fabi(dane katalogowe) i to ewentualnie przekonywało by mnie do zakupu OIII.
Co do spalania, to w najnowszym Auto Motor i Sport jest test O III z 2.0 TDI (150 KM) pod maską. Spalanie z testu (a więc rzeczywiste) wyszło im:
Minimalne - 4,9
Maksymalne - 8.7
Średnie - 6,9
Świetne wyniki uzyskała O III jeśli chodzi o drogę hamowania. Ze 100 km/h zarówno obciązona jak i nieobciązona zatrzymała się na dystansie 35,1 m. To wynik duuuuużo lepszy niz zanotowała np. najnowsza Mazda 6.
Co do spalania, to w najnowszym Auto Motor i Sport jest test O III z 2.0 TDI (150 KM) pod maską. Spalanie z testu (a więc rzeczywiste) wyszło im:
Minimalne - 4,9
Maksymalne - 8.7
Średnie - 6,9
Świetne wyniki uzyskała O III jeśli chodzi o drogę hamowania. Ze 100 km/h zarówno obciązona jak i nieobciązona zatrzymała się na dystansie 35,1 m. To wynik duuuuużo lepszy niz zanotowała np. najnowsza Mazda 6.
To wg innej niemieckiej gazety Auto Zeitung "moja" polówka hamuje ze 100 km/h odpowiednio zimne 34,7m gorace 35,1
Tak tylko w kwestii doprecyzowania:
przy drodze hamowania nowej 6 jest subtelna adnotacja:
Opony zimowe, -7 stopni, suchy asfalt. I dalej:" opony vredstein wintrac 4 xtreme 225/55/17. Test na 99% przeprowadzony w polsce przez polskich "redachtoróf"
W ogóle ten wintrac to jakiś cud do suvów. Ma piękny bieznik projektu Giugiaro...
W przypadku octavii widnieje tylko informacja dotycząca opon i są nimi Dunlop Sport Maxx Rt 225/45/17 a to już jest letnia i to porządna, opona z kategorii UHP. A artykuł wygląda na przedruk z niemieckiego amisa.
Mnie cieszy coś innego, poziom hałasu jaki zmierzono przy 160 km/h....69 dB o 66 Db przy 130 km/h. Jeśli to prawda, to naprawdę super.
Martwi zaś opinia o twardym i generującym wyraźnie odgłosy pracy, zawieszeniu.
Swoją drogą ostro dilerzy niemieccy eksponują, że to nowa Octavia III, na każdym praktycznie wolnym skrawku karoserii - jeszcze by ktoś pomylił tę nowość z rapidem
wyprowadźcie mnie z błędu jeżeli się mylę, ale na tych zdjęciach z linku, który zamieścił tomekjmopl widać tunel środkowy i wydaje mi się że jest on wyższy od zrobionego w OII, prawdopodobnie chodzi o niżej poprowadzoną podłogę w miejscach dla pasażerów tylnej kanapy i tak sobie mysle ze w dobie odchodzenia bądź likwidowania tego tunelu(toyota yaris)to lekka przesada aby zrobić takie "koromysło". Z takim tunelem to ten samochód staje sie w zasadzie 4 osobowym.
Komentarz