Octavia III i Superb II FL

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • PAOLO ESCO
    RS
    • 2009
    • 6626
    • Volkswagen
    • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

    Zamieszczone przez kurczak1985
    A mozna juz auto dotknac
    nie, dopiero +- połowa marca będzie w salonie. :?

    Zamieszczone przez kurczak1985
    zamowic w ciemno?
    bierzesz w "ciemno" ... jak na wiejskiej imprezie :haha:
    PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

    Komentarz

    • arteus84
      Classic
      • 2011
      • 20

      Tak mam 140 konną wersję.
      Zwykle jeżdżę spokojnie ale jak trzeba wyprzedzić to moment obrotowy się przydaje. Mam nadzieję, że fajnie będzie chodzić
      W 1.4 ma być "sucha" DSG 7 a w mocniejszych jest "mokra" DSG 6. a w cenniku wpisane jest "dostępne w późniejszym terminie"

      Swoją drogą ciekawe jakby kilka(naście) osób zebrało się do jednego dilera. Może wtedy udałoby się jeszcze większy rabat zebrać

      Komentarz

      • hizoku
        Ambiente
        • 2011
        • 186

        W O2FL dopłata za kombi wychodzi 3300. Obstawiam, że przy 03 będzie podobnie. Podpytywałem w salonie i tak powinno być.
        Octavia2 Tour

        Komentarz

        • arteus84
          Classic
          • 2011
          • 20

          Oo to całkiem dobrze
          A w salonie mówili coś o pakietach np xenony w elegance

          Komentarz

          • padero
            Rider
            • 2009
            • 369
            • Octavia III (5E3)
            • CHPA 1.4 TSI 140 KM

            Mi w salonie dzisiaj mowili ze czas oczekiwania od 2,5 do 3 miesiecy, jakies rabaty są :wink:, auta do podotykania do trzech tygodni powinny byc na salonie
            Moja OIII: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69729

            Komentarz

            • hizoku
              Ambiente
              • 2011
              • 186

              Zamieszczone przez arteus84
              A w salonie mówili coś o pakietach np xenony w elegance
              Nie ma narazie żadnych dodatkowych pakietów wyposażenia, bizenony w elegance sa od 3500zł - http://www.skoda-auto.pl/models/nowaoctavia/Cenniki
              Octavia2 Tour

              Komentarz

              • arteus84
                Classic
                • 2011
                • 20

                hizoku moja gafa to miało być pytanie ale zakręciłem się i znaku zapytania nie było
                ale jeśli dobrze przeczytałem to do tego trzeba wziąć light assist
                Dzieki

                Komentarz

                • Mihau
                  RS
                  • 2009
                  • 7460
                  • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                  Sobie zrobiłem pseudo "konfigurację" na podstawie cennika mi wyszło 1.8 TSI DSG Elegance z dodatkami 103750.
                  O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                  Komentarz

                  • Big
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 6389

                    Taż zrobiłem sobie konfigurację i mi O III Elegance 1.8 TSI (180 KM) + wyposazenie dodatkowe wyzła 102900 zł, czyli katalogowo o 6 tys zł taniej niz mój S II 1.8 TSI.
                    Jeśli na O III za np. pół roku, czy rok będą podobne zniżki jak na S II, to można będzie ją kupić za naprawdę niezłe pieniądze.
                    Czarny Elegance

                    Komentarz

                    • andriu21tg
                      L&K
                      S_OCP Member
                      • 2008
                      • 1499

                      Zamieszczone przez dominik9420
                      Myślę, że z przesiadki z 1.4Tsi, do 2.0TDi byś czuł zamułkę
                      ja mam 140KM w BXE i mówię wam ten 1.4 TSI 140KM naprawdę ogarnia temat. Ja jestem b.zadowolony.

                      Komentarz

                      • padero
                        Rider
                        • 2009
                        • 369
                        • Octavia III (5E3)
                        • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                        Ja wlasnie tez zaczynam myslec o 1,4, bo 1,8 wychodzi drogo z bajerami, (typu dach,ledy,grzana szyba itp) tylko przyzwyczailem sie juz do wielowachacza a tu moze byc znaczna roznica, wiec chyba zostane przy wyborze 1,8. No i chyba biała bo ladnie wyglada, a kolor gratis
                        Moja OIII: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69729

                        Komentarz

                        • paweł2
                          L&K
                          • 2010
                          • 1405

                          Jak komus nie przeszkadza poj tylko 1.4 to jak najbardziej go brac 140ps naprawde jedzie jak 1.8 w OII.
                          Byly testy Leona i Golfa z tym motorem i wychodzilo tak
                          0-100 8.5-8.8
                          0-160 ok 24s

                          80-120 IV 7s
                          V 10s
                          VI 13s
                          Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.

                          Komentarz

                          • rafik11
                            Rider
                            • 2009
                            • 448

                            tylko pamiętajcie ze z benzynowych tylko 1,8 ma z tyłu wielowahacze natomiast te słabsze tylko belkę. I prawdopodobnie o to chodziło skodzie aby się sprzedawała ta wersja 1,4 tsi z belką z tyłu i podstawowym wyposażeniem lub w wersji elegance. Jak dla mnie to jednak trochę drogo bo jednak za 118 500 można kupić hyundai i40 2,0GDI kombi style z całkiem ładnym wyposażeniem(cena za rok 2013 bez upustów i rabatów dilerskich). I mimo wszystko i40 to nie octavia (choć OIII nikt z nas nie widział)i raczej powinno porównywać się go do SII to cena skody jest nieco za duża. Jak dla mnie zaletą(lub wadą zobaczymy)tej OIII jest silnik 1,8 tsi, przynajmniej na papierze wychodzi rewelacyjnie, osiągi dzisiejszej OIIRS a zużycie paliwa na poziomie fabi(dane katalogowe) i to ewentualnie przekonywało by mnie do zakupu OIII.

                            Komentarz

                            • padero
                              Rider
                              • 2009
                              • 369
                              • Octavia III (5E3)
                              • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                              Zamieszczone przez rafik11
                              tylko pamiętajcie ze z benzynowych tylko 1,8 ma z tyłu wielowahacze natomiast te słabsze tylko belkę
                              wlasnie o tym napisalem dwa posty wyzej i teraz pytanie czy jazda na wielowachaczu bedzie miala duza roznice niz na belce?
                              Moja OIII: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69729

                              Komentarz

                              • arteus84
                                Classic
                                • 2011
                                • 20

                                Ciekawe jak spalanie wyjdzie faktycznie, bo katalogowo to bajka (jak zwykle zresztą)

                                Komentarz

                                • padero
                                  Rider
                                  • 2009
                                  • 369
                                  • Octavia III (5E3)
                                  • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                                  W katalogu OIIFL 1.8TSI ma spalanie 9.6l w miescie w manualu, a OIII 7.8l takze różnica spora in plus
                                  Moja OIII: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69729

                                  Komentarz

                                  • Walt
                                    L&K
                                    • 2011
                                    • 1065
                                    • Seat

                                    Pewnie dzięki układowi start/stop. Poza tym - obiecali że OIII ma być lżejsza od OII, to też ma wpływ.
                                    SPOT Poznań ->

                                    Moje cappuccino: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...b943cff#759950

                                    Komentarz

                                    • Big
                                      RS
                                      S_OCP Member
                                      • 2007
                                      • 6389

                                      Co do spalania, to w najnowszym Auto Motor i Sport jest test O III z 2.0 TDI (150 KM) pod maską. Spalanie z testu (a więc rzeczywiste) wyszło im:
                                      Minimalne - 4,9
                                      Maksymalne - 8.7
                                      Średnie - 6,9

                                      Świetne wyniki uzyskała O III jeśli chodzi o drogę hamowania. Ze 100 km/h zarówno obciązona jak i nieobciązona zatrzymała się na dystansie 35,1 m. To wynik duuuuużo lepszy niz zanotowała np. najnowsza Mazda 6.
                                      Czarny Elegance

                                      Komentarz

                                      • arteus84
                                        Classic
                                        • 2011
                                        • 20

                                        Pewnie waga robi swoje

                                        jednak w cenniku spalanie sporo niższe:

                                        Miasto: 5,0
                                        Poza miastem: 3,6
                                        Średnie: 4,1

                                        Komentarz

                                        • arkan
                                          Drive
                                          • 2011
                                          • 89

                                          Zamieszczone przez Big
                                          Co do spalania, to w najnowszym Auto Motor i Sport jest test O III z 2.0 TDI (150 KM) pod maską. Spalanie z testu (a więc rzeczywiste) wyszło im:
                                          Minimalne - 4,9
                                          Maksymalne - 8.7
                                          Średnie - 6,9

                                          Świetne wyniki uzyskała O III jeśli chodzi o drogę hamowania. Ze 100 km/h zarówno obciązona jak i nieobciązona zatrzymała się na dystansie 35,1 m. To wynik duuuuużo lepszy niz zanotowała np. najnowsza Mazda 6.
                                          To wg innej niemieckiej gazety Auto Zeitung "moja" polówka hamuje ze 100 km/h odpowiednio zimne 34,7m gorace 35,1
                                          Golf VII TDI Variant

                                          Komentarz

                                          • nibelung
                                            Drive
                                            • 2009
                                            • 94

                                            Tak tylko w kwestii doprecyzowania:
                                            przy drodze hamowania nowej 6 jest subtelna adnotacja:
                                            Opony zimowe, -7 stopni, suchy asfalt. I dalej:" opony vredstein wintrac 4 xtreme 225/55/17. Test na 99% przeprowadzony w polsce przez polskich "redachtoróf"
                                            W ogóle ten wintrac to jakiś cud do suvów. Ma piękny bieznik projektu Giugiaro...

                                            W przypadku octavii widnieje tylko informacja dotycząca opon i są nimi Dunlop Sport Maxx Rt 225/45/17 a to już jest letnia i to porządna, opona z kategorii UHP. A artykuł wygląda na przedruk z niemieckiego amisa.
                                            Mnie cieszy coś innego, poziom hałasu jaki zmierzono przy 160 km/h....69 dB o 66 Db przy 130 km/h. Jeśli to prawda, to naprawdę super.

                                            Martwi zaś opinia o twardym i generującym wyraźnie odgłosy pracy, zawieszeniu.
                                            Track events-M3RS Cup-300/ /S-max 2.0T Powershift/MX5 ND ;-)

                                            Komentarz

                                            • arteus84
                                              Classic
                                              • 2011
                                              • 20

                                              O takim kolorze właśnie żona myśli całkiem ciekawie wygląda

                                              Komentarz

                                              • Chris11
                                                RS
                                                • 2011
                                                • 1587

                                                Ja już widzę pierwszą wadę w aucie z ogłoszenia... Fotel kierowcy jest pomarszczony. Oczywiście można się śmiać, ale jest to wada do zakwestionowania.

                                                Komentarz

                                                • rafik11
                                                  Rider
                                                  • 2009
                                                  • 448

                                                  wyprowadźcie mnie z błędu jeżeli się mylę, ale na tych zdjęciach z linku, który zamieścił tomekjmopl widać tunel środkowy i wydaje mi się że jest on wyższy od zrobionego w OII, prawdopodobnie chodzi o niżej poprowadzoną podłogę w miejscach dla pasażerów tylnej kanapy i tak sobie mysle ze w dobie odchodzenia bądź likwidowania tego tunelu(toyota yaris)to lekka przesada aby zrobić takie "koromysło". Z takim tunelem to ten samochód staje sie w zasadzie 4 osobowym.

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...