Ale raczej sklaniam sie ku 1.7Crdi zobaczymy co z tego wyjdzie.Nie chcialbym wydac wiecej niz 80-85k wiec moze byc trudno.
i40 raczej nie dostaniesz w tych pieniadzach w sensownej wersji wyposażenia (no chyba, że zdecydujesz sie na podstawową wersję Classic). Co prawda kolega Alonzo, kupił, ale tego z co dowiedziałem sie ostatnio w Hundaiu, cześć salonów brała te auta niby na flotę dostając dzięki temu spore upusty, a potem sprzedawali te auta osobom prywatnym. Podobno sprawa doszła do centrali Hundaia i się skończyło. Co więcej posypały się spore kary pieniężne dla tych którzy sami dobrowolnie się do tego procederu nie przyznali. Obecnie i40 sedan w wesji Comfort Plus z 2012 r (czyli z wyprzedaży rocznika) + lakier metalic to wydatek min. 91 tys zł. A diesel będzie jeszcze droższy.
Superba II kupisz taniej, sporo taniej.
Ja przy zamawianiu OIII zapytałem o superba, czy faktycznie jest tak tanio, na co dostałem odpowiedz, że tanio to było na auta zeszłoroczne, ale teraz juz nie ma w czym wybierac i ceny są normalne. Jeśli chodzi o I40 i Optime to brakuje tu fajnych silników, praktycznie zerowa mozliwość konfiguracji "po swojemu", słaba możliwość targowania się i wielka niewiadoma przy sprzedaży auta za jakiś czas. Jacyś ci koreańczycy mało elastyczni, choć auta mają ładne.
padero, dzięki za info. Jak wrócę z wyjazdu to i ja spróbuje się umówić na test drive
Na przejażdżkę 1,4 się umówisz :?: :shock:
No jeżeli tylko takie znajdę to czemu nie Poza tym chodzi tylko o sprawdzenie prowadzenia, wykończenia, itp. Jeżeli miałbym brać O3 to raczej był by to RS.
Jeśli chodzi o I40 i Optime to brakuje tu fajnych silników, praktycznie zerowa mozliwość konfiguracji "po swojemu", słaba możliwość targowania się i wielka niewiadoma przy sprzedaży auta za jakiś czas. Jacyś ci koreańczycy mało elastyczni, choć auta mają ładne.
Jak ktoś chce benzynę to nie ma w czym wybierać przez brak turba. Jest słabo u koreńców. Diesel - mocniejszy 1,7 dla "przecietnego kierownika" wystarczy. Sztywne opcje z pewnością wada, ale nie przesadzajmy, nie każdy tak indywidualnie doposaża auta. Niektórym (jak dla mnie) pewne pakiety są wystarczające.
Wielka niewiadoma za parę lat. No tu sie zgadza. Tego nie wiem co będzie. Ale to raczej zakup na lata.... 5 lat to wiadomo, jak nie będzie konieczności dopóty będzie gwarancja się będzie latać, potem jak będzie ok jeszcze chwilę sie potoczę . A co będzie jak będzie miał 7/8 lat.... Tego nikt nie wie. Ale na pocieszenie mam bonus na starcie ok 15 tyś z tytułu dobrej ceny zakupowej także ta "strata" jesli będzie słabo wyceniany na rynku używek po latach też mniej o tyle będzie mnie bolała.
W sumie na to aż tak nie patrzę. Będzie co ma być. Się sprzeda za tyle ile się dostanie, fura sie zamortyzuje ( a przy zakupie na firmę trzeba potrzymać, żeby "się zwrócił", zwłaszcza jak nie tłukę dużo przebiegów) a potem na papierze przy sprzedaży cena musi być niska (ale też wszystko mus być z głową wpisane vs rynek) i tyle. Weźmie sie kolejny w koszty.
Paweł2, bierz S II skoro Ci sie widzi z tego co piszesz (tak mi sie zdaje z wcześniejszego postu z poprzedniej strony). Bierz to co sie podoba.
Ale raczej sklaniam sie ku 1.7Crdi zobaczymy co z tego wyjdzie.Nie chcialbym wydac wiecej niz 80-85k wiec moze byc trudno.
i40 raczej nie dostaniesz w tych pieniadzach w sensownej wersji wyposażenia (no chyba, że zdecydujesz sie na podstawową wersję Classic). Co prawda kolega Alonzo, kupił, ale tego z co dowiedziałem sie ostatnio w Hundaiu, cześć salonów brała te auta niby na flotę dostając dzięki temu spore upusty, a potem sprzedawali te auta osobom prywatnym. Podobno sprawa doszła do centrali Hundaia i się skończyło. Co więcej posypały się spore kary pieniężne dla tych którzy sami dobrowolnie się do tego procederu nie przyznali. Obecnie i40 sedan w wesji Comfort Plus z 2012 r (czyli z wyprzedaży rocznika) + lakier metalic to wydatek min. 91 tys zł. A diesel będzie jeszcze droższy.
Superba II kupisz taniej, sporo taniej.
No jak już jesteśmy przy innych markach, poza Skodą to jest parę baaaaardzo ciekawych propozycji np:
......
No jak już jesteśmy przy innych markach, poza Skodą to jest parę baaaaardzo ciekawych propozycji np:
super C5
lub C5 t.benzyna
Mondeo t.benzyna
przyjemny Passat 1.4T za 80tys
Peugeot 508 2.0HDI
To tak na szybko. Więc jak ktoś nie chce z jakichś powodów Skody to chyba nie zostają mu tylko koreańczyki
Jakaś alergia? :lol:
Aut jest mnóstwo tych mniej lub bardziej ..."przyjemnych". Tu akurat kolega Paweł2 sam napisał co go ewentualnie będzie interesowało dlatego o tym piszemy, bo po co robić z tego tematu znowu off-a o wszystkim.....?
W sumie już schodzimy z tematu :?
Byłem w salonie Auto Special w Krakowie, oglądałem G VII. Wnętrze lepszej jakości jak w Octavii. Nic odkrywczego ale aż takiej różnicy w odczuciach się nie spodziewałem.
Big. Sprawdziłem i powiem Ci, że cudów to nie masz ( chodzi o cenę ). Samochód z tego roku jest tańszy katalogowo o ponad 6 tyś od tego z zeszłego. Teraz na dzień dobry upust 8600. Dodać do tego dealera 6-8 tyś i samochód tańszy od twojego o ładnych 5-7 tyś. I to z tego roku. Ale nie o to chodzi. W porównaniu do OIII jest to jednak bardzo dobra propozycja cenowa ( obecnie ).
Ceed1, na jesieni 2012 były troche inne ceny wyjściowe.
Wiem, że obecnie S II sedan 1.8 TSI w wersji Family BEZ dodatkowego wyposażenia, mozna mieć za 79 tys zł.
P.S
A do ceny doliczałeś całe dodatkowoe wyposażenie które ja dobrałem? Bo to jest dobrych kilka tys zł (Jak dobrze pamietam to cos koło 8 tys).
Mihau, Jeśli chodzi Ci tylko o sprawdzenie prowadzenia i wykonczenia, to mimo mojej miłości do benzyny polecam jednak jazde 2.0 TDI w Wimarze, ponieważ jest w wersji elegance, a poza tym tak jak napisalem wcześniej jakos tak lepiej poczułem sie w aucie z tym silnikiem.
Alonzo_, Akurat w Twoim przypadku zakup I40 był korzystny, bo dostałeś dobrą cenę i odpowiada Ci silnik. Ja przy chęci zakupu nie dostałem praktycznie, żadnego rabatu a dotego sprzedawcy w koreanskich salonach jakoś tak sie zachowują jakby wcale nie zależało im na sprzedaży auta,bo koreance już mają taką markę,że nie potrzeba zabiegać o ich sprzedaż, do tego jak słyszę opowieści od o wyższości hyundaia nad vw czy toyotą to się flaki przewracają, kolega, który sprzedaje własnie toyoty powiedzial, ze na szkoleniach wręcz zabraniają im przy rozmowie z klientem krytykować inne marki nawet jeśli to jest dacia
Ja przy chęci zakupu nie dostałem praktycznie, żadnego rabatu a dotego sprzedawcy w koreanskich salonach jakoś tak sie zachowują jakby wcale nie zależało im na sprzedaży auta,bo koreance już mają taką markę,że nie potrzeba zabiegać o ich sprzedaż, do tego jak słyszę opowieści od o wyższości hyundaia nad vw czy toyotą to się flaki przewracają, kolega, który sprzedaje własnie toyoty powiedzial, ze na szkoleniach wręcz zabraniają im przy rozmowie z klientem krytykować inne marki nawet jeśli to jest dacia
Z tym podejściem to akurat w hyundaiu masz rację, jadą po innych i czujesz sie jakbyś im czasami przeszkadzał.
Ale np KIA - byłem w dwóch salonach u mnie w kuj-pom i powiem Ci, zę zgoła odmiennie. Zadowolony byłem z podejścia i zainteresowania klientem , który "dopiero się rozgląda".
Ale to zależy od ludzi.
PS Wspomniana toyota - na początku ubiegłego roku tam było totalne olewanie (Toruń) - nie krytykowali innych ale miałem wrażenie że to ja muszę wejść gościowi w dupe żeby coś sie dowiedzieć a nie odwrotnie. A upusty...jak w hyundaju, albo gorzej ....kolo mi powiedział wprost " Proszę pana, te samochody sie same sprzedają bo klienci wiedzą kto jest najlepszy na rynku, także upustów nie dajemy ale możemy panu dorzucić akcesoria za 5-6 tyś (przy avensisie)" Jakieś duperele śmiech. Tam to była porażka.
Ale kryzys myślę wielu uczy pokory.
To ile daja tego rabatu na i40. Pelna opcja jak policzylem 137 400zl. Dobra diler cos dorzuca ?? Za 130tys to auto jest do kupienia z tym dychawicznym dieslem o mocy calych 136KM??
Do tego ciagle pisze, ze jest to auto wyprodukowane w 2012 roku, wiec co aktualny 5-10-15-30tys wiecej, bo nie rozumiem :?:
Alonzo_, Nomen omen kolega pracuje w toyocie w Toruniu , on mówi ze zniżek nie dają bo po prostu nie mają takiej możliwości, ale właśnie mogą jakieś pierdoły dawać do auta i klient biorący kredyt dostanie więcej, co na przykład w skodzie nie ma znaczenia
Maicroft no właśnie tam nie ma praktycznie rabatów, nie mam pojęcia jak oni te auta chća sprzedawać
To ile daja tego rabatu na i40. Pelna opcja jak policzylem 137 400zl. Dobra diler cos dorzuca ?? Za 130tys to auto jest do kupienia z tym dychawicznym dieslem o mocy calych 136KM??
Do tego ciagle pisze, ze jest to auto wyprodukowane w 2012 roku, wiec co aktualny 5-10-15-30tys wiecej, bo nie rozumiem :?:
Maicroft ja mogę sie za siebie wypowiadać. Jak w roku rozmawiałem o mojej wersji to jakieś drobne (3-4 tyś na ok chyba 103/105 tyś) upuszczali. Także 100 jakoś wychodziło do płacenia. Drogo, za drogo wg mnie.
Ja kupiłem w cenie Biga SII na końcówce roku.
Na dziś nie wiem jakie są upusty ani nawet ceny w katalogu. Ale jak padero czy Big piszą wygląda, ze to była to krótka akcja znowu ceny są ...lipne w stosunku do konkurencji.
A ten dychawiczny dizel objeżdżą wiele średniaków w klasie 2.0 na elastyczności a 0-100 traci po przecinku albo max sekundę. Także trzyma poziom średni dla dwulitrówek :wink:
Trochę w moim temacie nagadaliśmy sie o tym. Także nie taki dychawiczny na jakiego wygląda po napisie na klapie :wink:
padero.....to było jakoś z rok temu....może to on mnie tak olewał :?
Już nieważne
A ten dychawiczny dizel objeżdżą wiele średniaków w klasie 2.0 na elastyczności a 0-100 traci po przecinku albo max sekundę. Także trzyma poziom średni dla dwulitrówek :wink:
Trochę w moim temacie nagadaliśmy sie o tym. Także nie taki dychawiczny na jakiego wygląda po napisie na klapie :wink:
No dobra Ty masz manual, ja takiego nie biore pod uwage :diabelski_usmiech Jak z automatem bedzie jezdzil
A ten dychawiczny dizel objeżdżą wiele średniaków w klasie 2.0 na elastyczności a 0-100 traci po przecinku albo max sekundę. Także trzyma poziom średni dla dwulitrówek :wink:
Trochę w moim temacie nagadaliśmy sie o tym. Także nie taki dychawiczny na jakiego wygląda po napisie na klapie :wink:
No dobra Ty masz manual, ja takiego nie biore pod uwage :diabelski_usmiech Jak z automatem bedzie jezdzil
Nie wiem, ale domyślam się, że może podobnie do Optimy, którą w automacie 1,7 próbowałem. Z pewnością dużo lepszy zestaw niż w sportage'u z dwulitrówką ON ( nie podobało mi sie). Ale jeśli chodzi o wrażenie to nic specjalnego. Podobno automat w i40 z dieslem sie dobrze sprawdza ale to zależy kto jakie ma wymagania. Jak dla mnie do automatu żeby to "szło" to musi być większy silnik (moment). Ale miałem w automacie tylko 1 auto, nigdy nie jeździłem na dwusprzęgłówkach także żaden ze mnie spec. Ale wg mnie to tu nie ma silnika do ASB. Zapraszamy gdzie indziej.Tyle.
Komentarz