Zamieszczone przez piotrek_os
Octavia III i Superb II FL
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez BigZamieszczone przez piotrek_osBig - czy w swym S2 widzisz coś gorszego niż było w S1 - tak zapytam w związku z tym tematem?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piotrek_osno własnie.....a jak ktoś cos widzi lepszego w 0II to jakies "niedogodności" wytyka w 0III - , bo się dziwisz, ze ktos o cos tam marudzi.
A po drugie, jak czytam takie czepianie sie pierduł, to mnie krew zalewa! Pytanie jak tacy ludzie wogóle kupuja jakiekolwiek auta. Chyba tylko tak, ze nie wiedzą, że zakupiony przez nich model ma gorsze spinki do tapicerki niż poprzedni 8)
Jeśli ktoś patrzy na kształt świateł do jazdy dziennej i na tej podstawie dokunuje wyboru auta, to ja nie mam pytań. To tak jak kupowanie opon po wygladzie bieżnika.
O III zrobiłem w sumiej już ok. 100 km i absolutnie nie widzę jakichkolwiek braków w stosunku do O III. Wrecz przeciwnie, jak pisze tu mój przedmówica, jest to dla mnie auto duzo nowoczesniejsze, ładniejsze i lepiej wyposażone. W dodatku za lepsze pieniądze niż analogiczne wersje O II.
P.S
A tak wogóle to skąd pytanie skierowane akurat do mnie ? bo jak możesz z łatwością tu przeczytać, nie tylko ja sie dziwię, że niektórzy za bardzo marudzą.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BigZamieszczone przez piotrek_osno własnie.....a jak ktoś cos widzi lepszego w 0II to jakies "niedogodności" wytyka w 0III - , bo się dziwisz, ze ktos o cos tam marudzi.
A po drugie, jak czytam takie czepianie sie pierduł, to mnie krew zalewa!
No jak to jest że onegdaj niewielki kawałek twardego plastiku w drzwiach był dla Ciebie problemem, a teraz wielka połać drzwi pokryta takim samym twardym plastikiem już jest OK?
No i żeby nie było: nie widziałem i nie dotykałem jeszcze O3...
Komentarz
-
-
Cześć
Zastanawiam się nad kupnem Octavii III z silnikiem 1.2 TSI jest to 16V głowica na pasku rozrządu, dwa koła na wałkach rozrządu, pompa wody jest osobno po drugiej stronie głowicy (w stosunku do rozrządu). Silnik osiąga 105KM i 175Nm w tej wersji Octavia ma z tyłu belkę skrętną. Turbo jest bez zmiennej geometrii łopatek chłodzone cieczą i olejem, ten silnik nie jest wyposażony w wyłączanie cylindrów. Ma 6 biegową skrzynię biegów, nie ma dwumasowego koła zamachowego.
To udało mi się ustalić po oglądaniu i analizując silnik z Etki.
Ale mam problem nie mam możliwości przejechania się tym autem z tym silnikiem, ponieważ w moim mieście w salonie jest tylko Octavia 2.0 TDI do jazdy próbnej (jechałem bardzo fajnie itp. ale nie mogę sobie pozwolić na wyłożenie praktycznie 20 tyś więcej).
Czy ktoś z Was jechał nową Octavią z silnikiem 1.2 TSI 105KM? Jak jest z elastycznością, i spalaniem? i może porównać do starego silnika 1.2 TSI 8V lub 1.6 TDI (CAYC)
Dzięki za pomoc
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Bigtylko że po pierwsze ja O II miałem przez 5 lat, więc moge porównać.
A po drugie, jak czytam takie czepianie sie pierduł, to mnie krew zalewa!
Zamieszczone przez Agamek12A pamiętasz jak jakiś czas temu strasznie się obruszyłeś, jak kilku forumowiczów (w tym ja) pisało o tym, że brak (w przeciwieństwie do Twojego Elegance'a) miękkich parapetów w tylnych drzwiach oraz opadająca bez teleskopu klapka schowka w O2 Tour to pierduła niemająca większego znaczenia dla użytkownika auta? Z pełnym zaangażowaniem przekonywałeś, że to jednak cholernie ważne szczegóły...
No jak to jest że onegdaj niewielki kawałek twardego plastiku w drzwiach był dla Ciebie problemem, a teraz wielka połać drzwi pokryta takim samym twardym plastikiem już jest OK?
Zamieszczone przez BigA tak wogóle to skąd pytanie skierowane akurat do mnie ? bo jak możesz z łatwością tu przeczytać, nie tylko ja sie dziwię, że niektórzy za bardzo marudzą.Zamieszczone przez marbabjesli powyzsze i kilka innych plastik fantastikow nie uwarzasz za krok w tyl to nie mam pytan
Komentarz
-
-
piotrek_os, z kolegą Agamkiem nie mam ochoty rozmawiać. Jednak tamto dotyczyło zupełnie czegoś innego (różnic pomiędzy O II a O II FL). Nigdzie, nigdy nie napisałem, jak co poniektórzy w stosunku do O III, że przez twarde tylnie boczki nie kupiłbym OII FL i że O II FL jest do d... w porównaniu z konkurencją, bo dali jej twarde tylnie boczki. W stosunku do O III również stwierdziłem, ze te boczki są twarde i że mogliby dać im przynajmniej kawałek materiału. Jednak nie rozumiem robienia z tego niemal tragedii forumowej i wpadania w histerię z tego powodu, oraz rozpisywaniu się o tym przez kilkadziesiąt stron. Ale nie mam zamiaru rozpętywać kolejnej głupiej wojny, więc kończę temat.
Na temat O III mogę dalej rozmawiać. Na temat mojej osoby, nie.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
A ja jako ''obietywnie postronny'' posiadacz pojazdu konkurencyjnego...powiem tak.
Boczki sa co prawda twarde, czyms gumowatym pokryte :szeroki_usmiech ...ale wygladaja naprawde niezle.
Te raczki do zamykania...bardzo solidne,rodem z dawnych modeli Audi.
Stylistyka srodka,bardzo OK...szczegolnie deski rozdzielczej.
Generalnie,jako byly posiadacz O2...uwazam,ze O3 jest niezla...O2 moze sie schowac.
I ta ilosc miejsca z tylu :shock:Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KamaPLCześć
Zastanawiam się nad kupnem Octavii III z silnikiem 1.2 TSI jest to 16V głowica na pasku rozrządu, dwa koła na wałkach rozrządu, pompa wody jest osobno po drugiej stronie głowicy (w stosunku do rozrządu). Silnik osiąga 105KM i 175Nm w tej wersji Octavia ma z tyłu belkę skrętną. Turbo jest bez zmiennej geometrii łopatek chłodzone cieczą i olejem, ten silnik nie jest wyposażony w wyłączanie cylindrów. Ma 6 biegową skrzynię biegów, nie ma dwumasowego koła zamachowego.
To udało mi się ustalić po oglądaniu i analizując silnik z Etki.
Ale mam problem nie mam możliwości przejechania się tym autem z tym silnikiem, ponieważ w moim mieście w salonie jest tylko Octavia 2.0 TDI do jazdy próbnej (jechałem bardzo fajnie itp. ale nie mogę sobie pozwolić na wyłożenie praktycznie 20 tyś więcej).
Czy ktoś z Was jechał nową Octavią z silnikiem 1.2 TSI 105KM? Jak jest z elastycznością, i spalaniem? i może porównać do starego silnika 1.2 TSI 8V lub 1.6 TDI (CAYC)
Dzięki za pomoc
naprawdę sprawny silnik!
Komentarz
-
-
widzieliscie cennik OIII 1,8 TSI wystepuje teraz tylko z DSG za 86350 ? bo pisze tak
* Wersja z przekładnią manualną dostępna w późniejszym terminie
czyli jakby 1,4 tsi plus 8 tys za DSG niby tyle samo by wyszlo gdyby była dostepna ta skrzynia
bład czy jakies zmiany w cenniku bo w konfiguratorze jest inna cena.....
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Octavianosjak masz wątpliwości to proszę - http://www.youtube.com/wa...d&v=slBthrF-b2o
Komentarz
-
-
Doplacac do columbusa 7300 zl (ambition) lub 6700 zl (elegance)?!?!?!?!?!?
to chyba trzeba miec nierowno pod sufitem...
Czyli rozumiem ze w radiach zwyklych - kupowanych przez 90% klientow (jak nie wiecej) ekraniki z tajemniczych powodow zostaly zdziadzone - czyli zmniejszone????
Kolejny "genialny" upgrade... w dół ze strony Skody. No ale pewnie dzieki temu, ze ekranik mniejszy to sie udalo zaoszczedzic pol euro czy cos w tym guscie...
Komentarz
-
-
Wolę nieco mniejszy wyświetlacz w nowym Swingu i slot na karty SD, niż większy wyświatlacz, a brak tego slotu (jak w poprzednim swingu). Czyli nowy Swing jest faktycznie lepszy, bo ma ma więcej funkcji (możliwość odtwarzania muzyki z większej ilości źródeł dzwięku, możliwość przeglądania i ustawiania funkcji samochodu) niż stary. Czyli jest to dość istostny postęp.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BigWolę nieco mniejszy wyświetlacz w nowym Swingu i slot na karty SD, niż większy wyświatlacz, a brak tego slotu (jak w poprzednim swingu). Czyli nowy Swing jest faktycznie lepszy, bo ma ma więcej funkcji (możliwość odtwarzania muzyki z większej ilości źródeł dzwięku, możliwość przeglądania i ustawiania funkcji samochodu) niż stary. Czyli jest to dość istostny postęp.
Przeciez mogli dolozyc slot i nie zmniejszac ekranu, prawda?
popatrz jak to radio wyglada - ile tam jest miejsca... mnostwo, a przynajmniej tak to wyglada na zewnatrz.
oczywiscie gdyby sie okazalo, ze slot kard sd powoduje ze ekran MUSI byc mniejszy bo takie sa techniczne mozliwosci to ok. Ale watpie, zeby to byl powod... jest mniejszy ekran bo tak pewnie wyszlo taniej.
Swoja droga ciekawe jaki rozmiar ekranu ma radio w G7 odpowiadajace skodowskiemu Swingowi czy Bolero? Taki sam? Czy wiekszy? Na zdrowy rozum to powinien byc taki sam...
Komentarz
-
-
NA zdjeciach ktore wleilem wyglada na to ze slot do kart sd jest w Swingu w radiu, a w Bolero w schowku razem ze zmieniarka plyt.
Szkoda ze zmniejszyli ten ekranik, raz ze mniej troche to wszystko czytelne, dwa ze gorzej wyglada bo wszystko sie robi znowu bardziej w stylu plastik-fantastik.
Ciekawe czy w Golfie 7 dali tez mniejsze ekrany?
Komentarz
-
Komentarz