Mniejszy wypas w przypadku A4 w zbliżonej cenie (do tych wspomnianych wyżej 120 tys. bo za 107 to się nowego nie dostanie. No i nie mówię o jakichś wyprzedażach rocznika) oznacza absolutny brak wypasu i silnik 1.8tfsi 120KM. Nawet podgrzewanych lusterek nie ma w standardzie. Elektryczne szyby, centralny zamek i jednostrefowa automatyczna klima to cały 'wypas'... Ale fakt, przyciski i pokrętła chodzą przyjemniej :P
Ok, te 8 tysięcy trzeba dołożyć do wyjściowych 120 tysi do A4 Prime Edition, ale masz tam 1.8 TFSI 170KM (czyli w serii może być i 200KM), podgrzewane lusterka, klimę 3-strefową (w O3 tego nigdy nie będziesz miał), czujnik deszczu i zmierzchu, ksenon+LED jako dzienne, system parkowania, KOLOROWY MAXI-DOT, kiera w skórze... Dla mnie nie jest to golas, a przy tym jednak jakości nie da się porównać do Octavii.
Zamieszczone przez ketivv
Ja to widzę tak jeśli szukasz A3 to nie jest dla ciebie alternatywą OIII
to zarówno dwie "różne" marki jak i dwa różne auta - różne światy ;-)
Załóżmy, że szukam porządnego samochodu z przyzwoitym wyposażeniem, ale nie za dużego... Różne marki, różne auta, różne światy, ale cena bardziej podobna, niż bym sobie to wyobrażał :roll:
Nie wiem jak Astra 4, ale Astra 3 byla mniejsza i duzo tandetniej wykonana niz Octavia 2. A jezdzilem taka przez chwile. Serwis tez wcale nie byl tani :twisted: 1.9cdti 120KM palil tyle co BKD z DSG o mocy 170KM.
Teraz przez 50 stron będziemy konfigurować i porównywać :wink:
OK, każdy niech sobie gada co chce, ja mam zdanie takie a nie inne i za tym sporo argumentów, a tu zostałem wyzwany to napisałem ....po raz n-ty to samo :wink:
Z indywidualnego podejścia jeśli dla kogoś pasek albo SII jest za duży , a chce tbezyne i dobrego automata to to są dla mnie argumenty, z którymi nie polemizuje i tu wydanie 90 koła na octe - OK. Bo np w focusie jest dobry ecoboost i podobno też fajna powershift ale przy O3 jest zbyt mały a wygląd kwestia gustu i tu dla tej konfiguracji może nie być nic lepszego i wydanie takiej kasy na O3 ma sens.
Subiektywnie 100 kółek za O3 wg mnie .....chyba tylko firmowe auto kupując sobie od szefa w określonym budżecie. Za swoje ja tego bym nie zrobił ale to może dlatego , ze podobają mi się typowe średniaki. IMO
Zamieszczone przez Maicroft
Nie wiem jak Astra 4, ale Astra 3 byla mniejsza i duzo tandetniej wykonana niz Octavia 2.
Tak jak jak mówisz...tak było w O2 i Astrze 3 - obydwa u mnie były/są jeżdzone.
Ale to jak wyżej napisał jeden z kolegów było. Teraz konkurencja się mocno poprawiła, a Skoda już nikogo nie dystansuje jak to robiła O2 6-8 lat temu
Ok, te 8 tysięcy trzeba dołożyć do wyjściowych 120 tysi do A4 Prime Edition, ale masz tam 1.8 TFSI 170KM (czyli w serii może być i 200KM), podgrzewane lusterka, klimę 3-strefową (w O3 tego nigdy nie będziesz miał), czujnik deszczu i zmierzchu, ksenon+LED jako dzienne, system parkowania, KOLOROWY MAXI-DOT, kiera w skórze... Dla mnie nie jest to golas, a przy tym jednak jakości nie da się porównać do Octavii.
Zwracam honor, zupełnie nie wiedziałem, że w A4 jest "Prime Line" Pamiętam, że był w starym A3 jak wchodził już nowy model, taka 'edycja pożegnalna' :P
W takiej sytuacji A4 to bardzo sympatyczna opcja dla kogoś kto nie szuka super dużego auta :wink:
Żeby nie było, że jestem przeciwnikiem Skody. Lubię moje O2 Kombi, świetnie mi się nim jeździ i chciałem w przyszłym roku zamienić O2 na O3. I tu pojawia się owo ale...
Bo obecnie cena wersji 2,0TDI Elegance z wyposażeniem które mam i dodaniu jakichś 5000 tys. do wersji Kombi oscyluje wokół ceny za jaką kupowałem auto w 2009r. Ale zamiast więcej otrzymuję mniej. Belkę z tyłu, zamiast wielowahacza i tandetny plastyk na drzwiach. A powinno być odwrotnie, więcej za to samo, a co najmniej nie mniej...
I to najbardziej boli...
czytam ten wątek , i powiem tylko tyle że eleganca superba combi 170 w dieslu + hak , sportowe zawieszenie , elektryczna klapa , sound system , sunset , i paket FRESH który ma masę dodatków ...zrobiono mi cenę 110 tyś - chyba nie ma o czym dyskutować
oczywiście 2013
Belkę z tyłu, zamiast wielowahacza i tandetny plastyk na drzwiach. A powinno być odwrotnie, więcej za to samo, a co najmniej nie mniej...
I to najbardziej boli...
Majowy, dobra wiadomość dla Ciebie jest taka, że w 2.0 TDI już masz zawieszenie wielowahaczowe z tyłu, plastik zostaje ten sam, zmienia się tylko kolor :wink:
Belkę z tyłu, zamiast wielowahacza i tandetny plastyk na drzwiach. A powinno być odwrotnie, więcej za to samo, a co najmniej nie mniej...
I to najbardziej boli...
Majowy, dobra wiadomość dla Ciebie jest taka, że w 2.0 TDI już masz zawieszenie wielowahaczowe z tyłu, plastik zostaje ten sam, zmienia się tylko kolor :wink:
no to się mylisz kolego, wielowahacz jest tylko od 180KM wzwyż oraz 4x4 i CNG na rynek czeski, bo u nas takiego wynalazku nie będzie.
Belkę z tyłu, zamiast wielowahacza i tandetny plastyk na drzwiach. A powinno być odwrotnie, więcej za to samo, a co najmniej nie mniej...
I to najbardziej boli...
Majowy, dobra wiadomość dla Ciebie jest taka, że w 2.0 TDI już masz zawieszenie wielowahaczowe z tyłu, plastik zostaje ten sam, zmienia się tylko kolor :wink:
no to się mylisz kolego, wielowahacz jest tylko od 180KM wzwyż oraz 4x4 i CNG na rynek czeski, bo u nas takiego wynalazku nie będzie.
i bardzo dobrze, po co kapelusznikowi wielowahacz przy emeryckiej jeździe, później będzie narzekanie na koszty eksploatacji takiego zawieszenia :lol:
Belkę z tyłu, zamiast wielowahacza i tandetny plastyk na drzwiach. A powinno być odwrotnie, więcej za to samo, a co najmniej nie mniej...
I to najbardziej boli...
Majowy, dobra wiadomość dla Ciebie jest taka, że w 2.0 TDI już masz zawieszenie wielowahaczowe z tyłu, plastik zostaje ten sam, zmienia się tylko kolor :wink:
no to się mylisz kolego, wielowahacz jest tylko od 180KM wzwyż oraz 4x4 i CNG na rynek czeski, bo u nas takiego wynalazku nie będzie.
i bardzo dobrze, po co kapelusznikowi wielowahacz przy emeryckiej jeździe, później będzie narzekanie że koszty eksploatacji takiego zawieszenia :lol:
fernando napisał/a:
Majowy napisał/a:
Belkę z tyłu, zamiast wielowahacza i tandetny plastyk na drzwiach. A powinno być odwrotnie, więcej za to samo, a co najmniej nie mniej...
I to najbardziej boli...
Majowy, dobra wiadomość dla Ciebie jest taka, że w 2.0 TDI już masz zawieszenie wielowahaczowe z tyłu, plastik zostaje ten sam, zmienia się tylko kolor :wink:
no to się mylisz kolego, wielowahacz jest tylko od 180KM wzwyż oraz 4x4 i CNG na rynek czeski, bo u nas takiego wynalazku nie będzie.
A to bardzo przepraszam - w jakimś artykule wyczytałem, że od mocy powyżej 140 KM będzie już wielowahacz, zarówno dla TSI jak i TDI, ale teraz patrzę, że racja leży po Twojej stronie :shock:
Zamieszczone przez ketivv
fernando napisał/a:
A4 Prime Edition
gwoli ścisłości w Prime nie ma dostępnych skrzyń DSG, cena faktycznie niska jak ktoś szuka podstawowego modelu Audi
Nie jest to kwestia Prime Edition tylko w ogóle całej gamy A4 - jesli bierzesz napęd na przód, dają Ci multitronic...
Nie jest to kwestia Prime Edition tylko w ogóle całej gamy A4 - jesli bierzesz napęd na przód, dają Ci multitronic...
faktycznie teraz sprawdziłem, że A1 i A3 możebyć z DSG a A4 tylko z napedem 4x4
swoją drogą jedyne A4 jakie kiedykolwiek brałem pod uwagę to Allroad a tam DSG ;-)
cennika z napędem na 1 oś to w Audi całkowicie nie znam
czytam ten wątek , i powiem tylko tyle że eleganca superba combi 170 w dieslu + hak , sportowe zawieszenie , elektryczna klapa , sound system , sunset , i paket FRESH który ma masę dodatków ...zrobiono mi cenę 110 tyś - chyba nie ma o czym dyskutować
oczywiście 2013
Zakładając, że wziąłeś lakier metalik, to wyszło mi ok. 15% rabatu.
Panowie, moim zdaniem ta dyskusja zmierza do nikąd !! Tak sobie dyskutujemy, porównujemy i przekonujemy się nawzajem, tylko... co to ma wspólnego z rzeczywistością ??!!
Takich jak my jest kilkudziesięciu. Z tych kilkudziesięciu na zakup O III stać kilkunastu (sorry ale taka prawda). Teraz pomyślcie sobie, czym jest te kilkanaście osób dla Skody 8) Oczywiście można mówić, że jesteśmy ważni, bo każdy z nas jest klientem i ma kasę i tym podobne bla, bla, bla. Tylko bądźmy szczerzy, nikt dla kilkunastu osób nie zmieni produktu i polityki firmy !!!! Nad skonstruowaniem O III , jej wprowadzeniem na rynek, konfiguracją wersji i opcji, cenami i promocją, myślało kilkaset osób, których wiedza na ten temat przekracza nas wszystkich razem wziętych, bo są oni specjalistami w swoich dziedzinach.
Podsumowując, pogadać sobie można jeszcze długo i namiętnie, ale nic to nie zmieni
A co do ludzi normalnych, nie takich jak my tutaj, to już nie raz opisywałem jakimi kierują się oni kryteriami przy zakupie auta i te kryteria są biegunowo odległe od tego co my ty piszemy. Dla przeciętnego Kowalskiego wchodzącego do salonu Skody po O III nie ma znaczenia twardość boczków, czy układ tylnego zawieszenia (bo on nawet nie wie co daje, lub czego nie daje takie a nie inne rozwiązanie i nie jest w stanie tego wyczuć). Dla niego ma znaczenie: 1. Czy mu się auto podoba czy nie (bo 90% klientów kupuje oczami!!) 2. cena 3. relacja ceny do wyposażenia i wielkości auta (czyli jak duże auto i z jakim wyposażeniem dostaje w zamian za wydane na niego pieniądze). 4. prestiż marki. 5. dotychczasowe przyzwyczajenia.
Tyle !!! Przeciętny Kowalski ma w d.... czy kanapa jest o 2 mm krótsza niż w poprzednim modelu (bo on nawet nie wie jaki był ten poprzedni model), czy też to, czy w aucie jest o 1 db głośniej niż w Golfie, czy może ciszej. Przeciętny Kowalski nie jest również w stanie wyczuć różnicy pomiędzy układem wielowahaczowym, a belka skrętną.
A to czy Skoda sprzeda 20 aut więcej członkom OCP, czy ci członkowie obrażą się na O III i jej nie kupią, to sorry, ale Skodzie to wisi i powiewa - tym bardziej, że ci z nas którzy mieli kupić O III już ją zamówili, pomimo tego, że pozostali odsadzają O III od czci i wiary 8)
P.S.
Rozmowa z piątku w pracy z kumplem, który zamierza własnie zmiemić samochód, a który nie jest jakimś wielkim pasjonatem motoryzacji. "Powiedz mi ile kosztuje ta najnowsza O III, bo mi się strasznie podoba. Jest taka podobna do Audi A4" 8)
Jest w tym wiele racji. My się możemy obrażać, ale to rynek ostatecznie zweryfikuje poczynania Skody. Czas pokaże, czy ten sztab ludzi dobrze kombinował, czy nie.
piramida, byłoby to sensowne, ale ja tam wiem... Przy oszczędnościach na każdym kroku :roll:
Ja tam popieram politykę VW, po co w 100konnej skodzie wielowahacz skoro kierowca takiej skody raczej szarżować nie będzie więc nie widzę powodu żeby VW wydawał nie potrzebnie dodatkowe pieniądze na wielowahaczowe zawieszenie. :wink:
Ja tam popieram politykę VW, po co w 100konnej skodzie wielowahacz skoro kierowca takiej skody raczej szarżować nie będzie więc nie widzę powodu żeby VW wydawał nie potrzebnie dodatkowe pieniądze na wielowahaczowe zawieszenie.
100% racji !!
Dokładnie to samo napisałem kilkadziesiąt stron wcześniej
Ja tam popieram politykę VW, po co w 100konnej skodzie wielowahacz skoro kierowca takiej skody raczej szarżować nie będzie więc nie widzę powodu żeby VW wydawał nie potrzebnie dodatkowe pieniądze na wielowahaczowe zawieszenie.
100% racji !!
Dokładnie to samo, napisałem kilkadziesiąt stron wcześniej
To samo z miękkimi boczkami, na chuj miękkie boczki w przednich drzwiach jak nie można tam łokcia trzymać bo się materiał odkształca :lol:
piramida, ja tam nie popieram - jak tak wszystko będą zabierać, to za fotele niedługo będzie trzeba dopłacać...
jak tak wszystko będą zabierać to za chwilę będziemy jeździć audi albo koreańcami jeżeli ich za chwilę nie wysadzą w powietrze więc nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło :lol:
Tylko dlaczego Ci koreańce nie pójdą po rozum do głowy i nie wsadzą 1.6t i 2.0t do europejskich modeli? Przecież silniki mają opracowane, wkładają je na rynek USA, to dlaczego u Nas nie mogą? Taka Optima/i40 z tymi silnikami wojowałaby o wiele bardziej. Może sam w tej chwili miałbym któregoś z nich zamiast SII :roll:
Komentarz