Octavia III i Superb II FL

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • AdamB
    RS
    S_OCP Member
    • 2007
    • 8033
    • Octavia IV (NX3)
    • DKZA 2.0 TSI 190 KM

    Zamieszczone przez Seed
    Duzo lepiej sie prowadzi - juz pisalem o tym - O3 ma nizej srodek ciezkosci polozony i to czuc. nawet z belka prowadzi sie lepiej niz z w.wahaczem
    Jesteś mało wiarygodny bo zamówiłeś już OIII :szeroki_usmiech

    Ja różnicę lekką widziałem na + dla OIII ale była spowodowana tylko faktem że OIII którą jeździłem była na 17" i miała 700km przebiegu a moja OII ma 147kkm i co za tym idzie zawieszenie już nie tak pracuje idealnie jak w nowym. Ogólnie autko było OK ale na kolana mnie nie rzuciło, a już na pewno nie aż tak aby zmieniać moją już wiekową OII na OIII.

    [ Dodano: Wto 09 Kwi, 13 14:41 ]
    Zamieszczone przez test15510
    To co głównie zepsuli to usunięcie Toura z darmowym LPG.
    Teraz masz Rapida
    Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

    Komentarz

    • bohen
      L&K
      • 2009
      • 1260
      • Audi
      • CCZA 2.0 TSI RS 200 KM

      Zamieszczone przez AdamB
      Ogólnie autko było OK ale na kolana mnie nie rzuciło, a już na pewno nie aż tak aby zmieniać moją już wiekową OII na OIII.
      Po jeździe testowej mam dokładnie takie same odczucia (tyle tylko, że moja OII jest trochę młodsza :szeroki_usmiech ).

      Komentarz

      • ketivv
        L&K
        • 2011
        • 1155

        Zamieszczone przez Alonzo_
        np w A4/BMW 3/C- klasa...
        Zamieszczone przez Alonzo_
        ( czyt nie chcą auta klasy i wielkości typowej dla D) pozostaje skoczyć na inną półkę z autami premium wymienionymi przeze mnie
        tylko, że auta o których wspominasz to właśnie typowy segment D marek premium

        ich odpowiedniki segmentu C to też będą auta premium, też lepiej wykonane i posiadające wszelkie cechy swojej marki, odpowiednikami tymi będą A3/BMW1/B-klasy


        przyjmując ta kategoryzację OIII jest w takim razie segmentem D marki budżetowej
        Zamieszczone przez Alonzo_
        Jeśli na siłę wrzucimy ją do średniej.....wtedy zabiliśmy O3. IMO
        sam natomiast właśnie to robisz to robisz

        kompaktowe (klasa niższa-średnia, segment C)
        klasa średnia (samochody rodzinne, segment D)

        Komentarz

        • Alonzo_
          RS
          • 2009
          • 2460
          • Hyundai

          Się czepiłeś ketivv. To może inaczej spróbuje, bo nie wiem czy aż tak niejasno to napisałem czy po prostu jestem dziś celem "na zwarcie" :wink:
          Naj sam wpierw chwilowo - dla tej dyskusji - zapomnij teraz o klasach, segmentach - na chwilę, OK?
          Tu nie klasyfikuję tych aut. Nie mówię o klasach.
          Mówię o walorach użytkowych - ilości miejsca i gabarycie auta i propozycjach dla malkontentów w temacie O3 w zależności kto co potrzebuje.

          Klasy/segmenty - OFF i teraz.
          Odstawiając klasy i "meter" na półkę - dla tych co im O3 nie pasuje a mają do wydania 100 koła od siebie proponuję 2 warianty:
          1. Są głosy że gabarytowo O3 tak i większego nie, ale jakość nie teges w O3. Wówczas może A4/BMW 3/C-klasa? - przykładowo rzuciłem - wtedy używki albo jak stać zwiększyć budżet na zakup i nowy, może słabiej wyposażony - typy dla tych co wymagają jakości bo obszerność kabiny /wielkość auta im wystarczy - choć zdaję sobie sprawę, że beemka jest ciaśniejsza niż O3, ale t tylko przykład, każdy może dodać coś od siebie.
          2. Jak gabaryt O3 nie jest max opcją proponuję (bardziej niż opcję 1.) spróbować właściwego średniaka np nowego za te kasę


          *W/w auta NIE NALEŻĄ zdaniem autora do JEDNEJ I TEJ SAMEJ KLASY.
          Klasy/segmenty - OFF :wink:
          PS. O3 to wg mnie wyrośnięty kompakt i zdania nie zmienię.

          Proszę, nie mów że nie łapiesz o co kaman.

          Komentarz

          • Majowy
            Ambiente
            • 2013
            • 215

            ketivv nie ma czegoś takiego jak "klasa D marki budżetowej". Skoda Octavia, zarówno pierwszej, drugiej, jak i trzeciej generacji pozycjonowana jest w klasie C - czyli niższej średniej lub kompaktowej jak kto woli. I żadne zaklinanie rzeczywistości przez prezesów Skody tego faktu nie zmieni. To, że Skoda tworzy "wyrośniętych" przedstawicieli danej klasy, zarówno O2, O3 jak i Superb, nie zmienia w żaden sposób ich przynależności. O3 - klasa C, SII - D.

            ps. A4, BMW serii3, czy Merc C-klasa to klasa D premium, a A3, BMW 1 i Merc A-klasa to właśnie klasa C premium. Tak to funkcjonuje w Europie.

            Komentarz

            • Ferd
              Rider
              • 2011
              • 320

              Zamieszczone przez Majowy
              To, że Skoda tworzy "wyrośniętych" przedstawicieli danej klasy, zarówno O2, O3 jak i Superb, nie zmienia w żaden sposób ich przynależności. O3 - klasa C, SII - D.
              Zapominasz o Octavii I. Przecież prawie przez dekadę po swojej premierze, była ona przedstawiana jako tańszy odpowiednik VW Passata :diabelski_usmiech

              Dopóki te wyrośnięte Octavie były bezawaryjne i sprzedawane za rozsądną cenę to wszystko było OK, ale jak odwaliło i oficjalnie chce się sprzedawać takiego sobie wyrośniętego kompakta jako klasę D i praktycznie w cenie klasy D - to takie działanie budzi u ludzi wstręt, obrzydzenie i głęboki sprzeciw. Nikt normalny nie lubi być robiony w balona. :twisted:

              Skoda Octavia I, II, III to jest samochód klasy C, ze wszystkimi implikacjami wynikającymi z tego faktu, to kompakt, wyrośnięty kompakt i nic ponadto i żaden bełkot marketingowy czy inny tego nie zmieni. !!!!!!!!!!!!!!!

              Komentarz

              • ketivv
                L&K
                • 2011
                • 1155

                Zamieszczone przez Majowy
                ketivv nie ma czegoś takiego jak "klasa D marki budżetowej
                to czymże jest Superb ?
                chyba że Skoda to marka premium ;-)

                Komentarz

                • BADYL
                  RS
                  • 2011
                  • 2396
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • BKD 2.0 TDI 140 KM

                  Zamieszczone przez Ferd
                  Zapominasz o Octavii I. Przecież prawie przez dekadę po swojej premierze, była ona przedstawiana jako tańszy odpowiednik VW Passata

                  Dopóki te wyrośnięte Octavie były bezawaryjne i sprzedawane za rozsądną cenę to wszystko było OK, ale jak odwaliło i oficjalnie chce się sprzedawać takiego sobie wyrośniętego kompakta jako klasę D i praktycznie w cenie klasy D - to takie działanie budzi u ludzi wstręt, obrzydzenie i głęboki sprzeciw. Nikt normalny nie lubi być robiony w balona.
                  z tego co wiem OI również wychodziła w różnych wersjach wyposażenia (tak jak OII,OIIFL oraz obecna OIII)...nie posiadam wiedzy co do cen ale może Ty będziesz wiedział ile poszczególne wersje kosztowały (chodzi mi o OI) Twierdzisz, że OI można było dostać za rozsądną cenę czyli za ile? I którą wersję wyposażenia? Przecież OI również dostepna była w wersji L&K lub niższej elegance? Pewnie w cenach tamtych topowych wersji OI można było dostać auto o wiekszym z innej stajni-bardziej prestiżowej ?

                  Tak samo bylo z OII przecież elegance z TDI lub scouta można było kupić za grubo ponad 100k a w tej cenie mogło się kupić paska czy innego japończyka tylko co z tego? Teraz jest podobnie czyli w kwocie obecnej OIII mozna mieć samochód innej marki w tym VW, ale to nie jest żadne wielkie odkrycie....z oktaviami tak było od poczatku...różnica jest tylko taka, że OII w stosunku do OI to była przepaść...takiej różnicy na korzyść OIII w stosunku do OII już nie ma...i tyle :roll:

                  pozdrowinka
                  nasze auta: MÓJ SMOCZEK

                  Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło!

                  Komentarz

                  • Majowy
                    Ambiente
                    • 2013
                    • 215

                    To, że O2FL w wersji L&K kosztowała z DSG ponad 130 tys, nie oznacza przynależności do klasy D. Nie ma co Octavi porównywać do Passata (każdy kto nim jeździł to potwierdzi). Doposażenie Passata, czy Mondeo do tego samego poziomu co L&K powoduje, ze auta te będa kosztowały ponad 160 tys... Jeżdżę takim autem i uwierz mi jak przesiadam się do A4, czy Mondeo różnica jest ogromna. I bynajmniej nie na korzyść Skody...

                    A Superb to auto klasy D - lekko wyrośnięte, ale jednak D - porównywalne z Passatem i Mondeo. Ja rozumiem, że bagażnik i miejsca w środku ma jak w klasie E (Mercedes E-klassa, czy Audi A6), ale chyba nikt przy zdrowych zmysłach Superba do tych aut nie będzie porównywał.

                    Nie ma również sensu dyskutować, co można kupić za 100 tys. Bo można nową O3 2,0TDI Elegance z wyposażeniem, można golasa Superba, a można i używane Q5, czy E-Klasę. Dla każdego wedle potrzeb.

                    Komentarz

                    • ketivv
                      L&K
                      • 2011
                      • 1155

                      Zamieszczone przez Alonzo_
                      Są głosy że gabarytowo O3 tak i większego nie, ale jakość nie teges w O3. Wówczas może A4/BMW 3/C-klasa
                      Zamieszczone przez Alonzo_
                      W/w auta NIE NALEŻĄ zdaniem autora do JEDNEJ I TEJ SAMEJ KLASY.
                      w takim razie czy ktoś zainteresowany Golfem VII 5dr. mocno wyposażonym powinien szukać odpowiednika wśród A4/BMW 3/C-klasa ?
                      W/w auta bezdyskusyjnie NIE NALEŻĄ zdaniem autora do JEDNEJ I TEJ SAMEJ KLASY :-)

                      bicie piany - kompakt to kompaktowe wymiary zewnętrzne a czy auto większe od BMW 3 czy Mercedesa C-klasy można nazywać kompaktowym ?

                      [ Dodano: Wto 09 Kwi, 13 17:52 ]
                      Zamieszczone przez Majowy
                      ketivv nie ma czegoś takiego jak "klasa D marki budżetowej"
                      Zamieszczone przez Majowy
                      A Superb to auto klasy D - lekko wyrośnięte, ale jednak D
                      ;-)

                      Komentarz

                      • Majowy
                        Ambiente
                        • 2013
                        • 215

                        ketivv czytaj ze zrozumieniem. Cytowanie wyrwanych fragmentów z kontekstu to przywara polityków. Nie przenośmy tego złego nawyku na forum. Zobacz co napisałem parę postów powyżej:

                        Jak Ci się nie chce szukać:

                        ps. A4, BMW serii3, czy Merc C-klasa to klasa D premium, a A3, BMW 1 i Merc A-klasa to właśnie klasa C premium. Tak to funkcjonuje w Europie.

                        Mam jeszcze pytanie do Ciebie. Do jakiej klasy przypiszesz Yeti?

                        Komentarz

                        • Puchacz
                          Moderator
                          S_OCP Member
                          • 2004
                          • 1192
                          • Superb III (3V3)

                          Jednego nie można O3 zarzucić - nudy. Tyle kontrowersji to jeszcze żadne auto na forum nie wzbudziło.

                          Później zeskanuje materiały, ale Skoda nic nie próbuje na siłę robić. Na wykresie segmentów (ocenianych po wymiarach szerokość i długość) Rapid jest na dole po lewej w C, a O3 jest na górze po prawej na przeciwległym krańcu C.

                          Puki co na szybko wrzucone zdjęcie Combi z Poznań Motor Show, później dorzuce tam jeszcze ze dwa.

                          Войдите на Facebook, чтобы общаться с друзьями, родственниками и знакомыми.
                          Ja tu tylko sprzątam...

                          Komentarz

                          • yogi_at_pozen
                            Rider
                            • 2011
                            • 418

                            Panowie dajcie juz spokoj z tym ustalaniem klas, trzecia kolejna strona o tym samym.
                            Jak sie jeden uprze ze O3 to klasa D albo passat to kompakt to i tak go nie przekonasz - prosze tutaj nie doszukiwac sie zadnych personalnych wycieczek :!: kazdy ma na to inne spojrzenie, dla jednego klasa D to beda gabaryty zewnetrzne dla innego jakosc materialow w srodku.

                            Chetniej poczytam w tym watku o waszych przemysleniach dotyczacych nowego silnika, tego jak "zaimplementowane" sa swiatla niz jalowej klotni o wyzszosci swiat bozego narodzenia nad wielkanoca.
                            Mysle ze watek stanie sie bardziej merytoryczny jak co jakis czas ktos tu wklei ciekawy link do artykulu technicznego o O3 niz piaty raz podnosic dyskusje o tym samym.

                            O jakosci uzytych materialow juz sporo wiemy, czesc ze slyszenia, czesc miala okazje organoleptycznie wiec dajmy spokoj i pojdzmy dalej, bo takim pitoleniem i tak nie zmienimy materialow w srodku.
                            Jak sie nie podoba to nie wylewaj tu swoich żali/pomyj na 5 stron - napisz raz - "materiał do dupy" albo "mnie sie podoba" i koniec tematu, a nie usrywamy sie nad jakoscia boczkow w drzwiach ale nikt nie chce prowadzic merytorycznej dyskusji nt. tego czy nowy silnik (ponoc na pasku zamiast lańcucha) nie jest czasem bardziej chujowy od poprzednika.

                            Tego bym sie spodziewal po watku na forum OCP - merytoryki, a nie konfesjonału gdzie moge na 5 stronach poczytac jak to sie komus boczki nie podobaja. Litości...

                            Komentarz

                            • Alonzo_
                              RS
                              • 2009
                              • 2460
                              • Hyundai

                              Zamieszczone przez ketivv
                              Zamieszczone przez Alonzo_
                              Są głosy że gabarytowo O3 tak i większego nie, ale jakość nie teges w O3. Wówczas może A4/BMW 3/C-klasa
                              Zamieszczone przez Alonzo_
                              W/w auta NIE NALEŻĄ zdaniem autora do JEDNEJ I TEJ SAMEJ KLASY.
                              w takim razie czy ktoś zainteresowany Golfem VII 5dr. mocno wyposażonym powinien szukać odpowiednika wśród A4/BMW 3/C-klasa ?
                              W/w auta bezdyskusyjnie NIE NALEŻĄ zdaniem autora do JEDNEJ I TEJ SAMEJ KLASY :-)

                              bicie piany -
                              dokładnie i własnie to robisz :wink: .
                              Bo ktoś naprawdę zainteresowany GVII 5 dr nie kupi używki A4 bo jest zainteresowany GVII. Zainteresowany tu rozumiem że podoba mu sie i akceptuje to auto jakie jest, stać go na nie i chce je kupić. Chyba że jest tak zainteresowany jak Ci o których ja myślałem pisząc co napisałem - zainteresowany ale w sumie nie zainteresowany.
                              Taki to teoretycznie może 10x zmienić zdanie i kupić odpowiednika wśród (wpisz co chcesz).....o ile najpierw będzie go na to stać

                              Słusznie yogi_at_pozen, słusznie. Zastosuje się i przestaję zaśmiecać z klasami, co miałem do powiedzenia napisałem i wystarczy.
                              Pozdro

                              Komentarz

                              • rowerek
                                Rider
                                • 2010
                                • 449

                                Jak już wszyscy walą offtopa to ja też :P
                                Zamieszczone przez Majowy
                                A Superb to auto klasy D - lekko wyrośnięte, ale jednak D - porównywalne z Passatem i Mondeo.
                                Zawsze mnie zastanawiało, dlaczego ludzie się zachwycają tą 'ogromnością' SII i go wypychają klasę wyżej skoro gabaryty ma mniejsze niż Mondeo :P Tak :!: Mondeo nawet w wersji liftback jest dłuższe od Superba :!: Gdzie w takim razie powinno być mondeo sedan albo kombi ze swoimi 4.95m? Superb z 'marnymi' 4.84m może się schować.

                                Komentarz

                                • Puchacz
                                  Moderator
                                  S_OCP Member
                                  • 2004
                                  • 1192
                                  • Superb III (3V3)

                                  rowerek, no już litości.
                                  Poczytajcie sobie jak się nudzicie:


                                  A dlaczego "mała" jak na D Laguna jest w D, a nie w C? No przecież jest o wiele mniejsza od Mondeo i Superba.

                                  Przecież tak możn cały dzień dywagować.

                                  Wrzuciłem jeszcze parę fotek O3 z targów:


                                  Jako ciekawostka, nie wiem czy w tym przepastnym wątku już było. Wszystkie silniki są nowe i przeprojektowane. Do tego odwrócone o 180 stopni.
                                  Ja tu tylko sprzątam...

                                  Komentarz

                                  • rowerek
                                    Rider
                                    • 2010
                                    • 449

                                    Spoko :P Ja się tylko zastanawiam dlaczego Superba wielu by wypchnęło wyżej (oraz wszystkie głosy, że gigant, że ogromny itp.), a o Mondeo nikt nie wspomina :P

                                    Komentarz

                                    • marlej108
                                      RS
                                      S_OCP Member
                                      • 2006
                                      • 4976
                                      • Octavia III (5E3)
                                      • CJZB 1.2 TSI 86 KM

                                      Zamieszczone przez Puchacz
                                      Jako ciekawostka, nie wiem czy w tym przepastnym wątku już było. Wszystkie silniki są nowe i przeprojektowane. Do tego odwrócone o 180 stopni.
                                      Co to znaczy, ze "wszystkie silniki sa nowe i przeprojektowane"?

                                      Nie moga jednoczesnie byc i nowe, i przeprojektowane.

                                      Albo sa nowe, albo przeprojektowane (czyli pozmieniane dotychczasowe konstrukcje).

                                      I czy na pewno sa nowe (????) wszystkie silniki????

                                      To mamy rozumiec, ze diesel 1.6 tdi w O3 to nowy silnik? czy tylko przeprojektowany silnik? czy nowy i przeprojektowany (co jest sprzeczne z logika...)?

                                      ps. a jako ciekawostka - jakies tydzien temu sprzedawca w Toruniu w salonie Skody na moje pytanie czym sie rozni 1.4 tsi w O3 od tego w O2 odparl, ze w sumie to ... niczym poza paskiem rozrzadu w miejsce problematycznego lancucha... Chyba ich tam powinni troche lepiej wyedukowac, jesli te silniki albo sa nowe, albo przeprojektowane.

                                      [ Dodano: Wto 09 Kwi, 13 19:27 ]
                                      Zamieszczone przez rowerek
                                      Jak już wszyscy walą offtopa to ja też :P
                                      Zamieszczone przez Majowy
                                      A Superb to auto klasy D - lekko wyrośnięte, ale jednak D - porównywalne z Passatem i Mondeo.
                                      Zawsze mnie zastanawiało, dlaczego ludzie się zachwycają tą 'ogromnością' SII i go wypychają klasę wyżej skoro gabaryty ma mniejsze niż Mondeo :P Tak :!: Mondeo nawet w wersji liftback jest dłuższe od Superba :!: Gdzie w takim razie powinno być mondeo sedan albo kombi ze swoimi 4.95m? Superb z 'marnymi' 4.84m może się schować.
                                      @Rowerek,
                                      szczerze przyznam, ze z tymi wymiarami Mondeo to mnie zdziwiles. Do glowy mi nie przyszlo, ze Mondziak moze byc... dluzszy od Superba... ale to sie wlasnie nazywa dobry marketing Skody - tak sie chwalili, ze Superb przekracza granice klas i jest najwiekszy, ze ja... uwierzylem :-) i jakby mnie ktokolwiek zapytal - ktore z tych aut - Superb czy Mondeo jest dluzsze to bez zastanowienia bym odparl, ze oczywiscie Superb. A tu niespodzianka.
                                      Masz tez calkowita racje, ze w takim razie to i Mondeo powinno byc w jakiejs tam klasie superwyzszej a la Mercedes E teoretycznie... ;-) Widac Ford nie wpadl (jeszcze) na taki pomysl.
                                      http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                                      Spalanie - Motostat.pl

                                      Komentarz

                                      • rowerek
                                        Rider
                                        • 2010
                                        • 449

                                        I czy na pewno sa nowe (????) wszystkie silniki????
                                        Jeżeli 'nowe' ze starymi łączy tylko taka sama odległość między cylindrami, a wszystko pozostałe jest inne to wg Ciebie jest nowy czy przeprojektowany? :P
                                        Druga część pytania.
                                        W OIII są stosowane tylko nowe/przeprojektowane ( :P ) silniki. 1.2/1.4 to nowa rodzina ea211, diesle to nowe ea288. Zostaje tylko 1.8tsi (ea888 ale za to chyba 4 generacji).

                                        Komentarz

                                        • Alonzo_
                                          RS
                                          • 2009
                                          • 2460
                                          • Hyundai

                                          Zamieszczone przez marlej108

                                          ps. a jako ciekawostka - jakies tydzien temu sprzedawca w Toruniu w salonie Skody na moje pytanie czym sie rozni 1.4 tsi w O3 od tego w O2 odparl, ze w sumie to ... niczym poza paskiem rozrzadu w miejsce problematycznego lancucha... Chyba ich tam powinni troche lepiej wyedukowac, jesli te silniki albo sa nowe, albo przeprojektowane.
                                          Buhahahah :szeroki_usmiech :szeroki_usmiech ad: ad: : : :czerwona: :czerwona:

                                          Chyba jeb...ne. Co za tekst i to matołek ode mnie?
                                          Tyle lat te ich silniki były rewelacyjne a problemy tylko "incydentalne i z winy użytkownika oczywiście", a teraz zmiana frontu bo trzeba zaletę nowego (ciekawe czy kolejnego padła) sprzedać. I taki tekst wciskają? Wstydu w oczach nie mają. Kurde te auta już chyba innych zalet nie mają że trzeba aż do tego się posuwać?

                                          Gdzie ten baran się uczył fachu? Co za głupek. Jest ich pracownikiem i tym samym się przyznają, że silniki były problematyczne i klientom szajs wciskali? ....Handlowiec od siedmiu boleści...jak i cały koncern. :diabelski_usmiech
                                          Oszukują klientów od paru lat to mogli by być choć w tym dobrzy i konsekwentni, i siedzieć cicho.
                                          VAG- dymanie i oszukiwanie klienta. Właśnie dlatego pokazałem im środkowy palec i .

                                          Marlej, od węzła przy salonie masz ze 2 km do mnie (na Wa-wę). Zapraszam na kawusie (chyba że masz szofera to na %) jakbyś miał chwilę i tu bywał.

                                          Komentarz

                                          • marlej108
                                            RS
                                            S_OCP Member
                                            • 2006
                                            • 4976
                                            • Octavia III (5E3)
                                            • CJZB 1.2 TSI 86 KM

                                            Zamieszczone przez rowerek
                                            I czy na pewno sa nowe (????) wszystkie silniki????
                                            Jeżeli 'nowe' ze starymi łączy tylko taka sama odległość między cylindrami, a wszystko pozostałe jest inne to wg Ciebie jest nowy czy przeprojektowany? :P
                                            Druga część pytania.
                                            W OIII są stosowane tylko nowe/przeprojektowane ( :P ) silniki. 1.2/1.4 to nowa rodzina ea211, diesle to nowe ea288. Zostaje tylko 1.8tsi (ea888 ale za to chyba 4 generacji).
                                            nowe - wiekszosc konstrukcji jest nowa
                                            przeprojektowane - wiekszosc konstrukcji jest dotychczasowa lecz poddana modyfikacji-przeprojektowaniu.

                                            Tak to bym zdefiniowal.

                                            Czy wiadomo co zmodyfikowali w dieslach?
                                            http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                                            Spalanie - Motostat.pl

                                            Komentarz

                                            • rowerek
                                              Rider
                                              • 2010
                                              • 449

                                              Czy wiadomo co zmodyfikowali w dieslach?
                                              Wiadomo. Wszystko poza rozstawem i stosunkiem skoku do średnicy cylindrów :P

                                              Komentarz

                                              • marlej108
                                                RS
                                                S_OCP Member
                                                • 2006
                                                • 4976
                                                • Octavia III (5E3)
                                                • CJZB 1.2 TSI 86 KM

                                                Zamieszczone przez Alonzo_
                                                Zamieszczone przez marlej108

                                                ps. a jako ciekawostka - jakies tydzien temu sprzedawca w Toruniu w salonie Skody na moje pytanie czym sie rozni 1.4 tsi w O3 od tego w O2 odparl, ze w sumie to ... niczym poza paskiem rozrzadu w miejsce problematycznego lancucha... Chyba ich tam powinni troche lepiej wyedukowac, jesli te silniki albo sa nowe, albo przeprojektowane.
                                                Buhahahah :szeroki_usmiech :szeroki_usmiech ad: ad: : : :czerwona: :czerwona:

                                                Chyba jeb...ne. Co za tekst i to matołek ode mnie?
                                                Tyle lat te ich silniki były rewelacyjne a problemy tylko "incydentalne i z winy użytkownika oczywiście", a teraz zmiana frontu bo trzeba zaletę nowego (ciekawe czy kolejnego padła) sprzedać. I taki tekst wciskają? Wstydu w oczach nie mają. Kurde te auta już chyba innych zalet nie mają że trzeba aż do tego się posuwać?

                                                Gdzie ten baran się uczył fachu? Co za głupek. Jest ich pracownikiem i tym samym się przyznają, że silniki były problematyczne i klientom szajs wciskali? ....Handlowiec od siedmiu boleści...jak i cały koncern. :diabelski_usmiech
                                                Oszukują klientów od paru lat to mogli by być choć w tym dobrzy i konsekwentni, i siedzieć cicho.
                                                VAG- dymanie i oszukiwanie klienta. Właśnie dlatego pokazałem im środkowy palec i .

                                                Marlej, od węzła przy salonie masz ze 2 km do mnie (na Wa-wę). Zapraszam na kawusie (chyba że masz szofera to na %) jakbyś miał chwilę i tu bywał.
                                                A dzieki Alonzo za zaproszenie, kto wie - moze skorzystam jak bedzie kiedys dalej aktualne :szeroki_usmiech

                                                Tak w ogole to byc moze kupie mieszkanie w Toruniu (wlasnie bylem sie wtedy rozejrzec) gdzies w okolicach Gagarina, przy uniwerku w celach wynajmu.

                                                Sprzedawce zapytalem bo wlasnie czytalem, ze to sa nowe silniki, ale zadnych info oprocz tego, ze sa nowe nie bylo za bardzo, to znaczy na czym owa nowosc ich polega. Myslalem, ze pan sprzedawca mi wyjasni bo sam podszedl jak ogladalem O3, ale odpowiedzial tylko to co napisalem... wiec serio powinni ich lepiej wyedukowac.
                                                http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                                                Spalanie - Motostat.pl

                                                Komentarz

                                                • Seed
                                                  Elegance
                                                  • 2010
                                                  • 875
                                                  • Octavia III (5E3)
                                                  • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                                                  pol roku temu bylem zwiedzac fabryke silnikow VAG w Polkowicach - juz wtedy jeden z Inz. stwierdzil, ze nowa Octavia bedzie miala stare diesle i 1.8 i nowo zaprojektowane 1.2 TSI i 1.4 TSI.

                                                  A i koniec dywagacji o klasach - juz sie tego czytac nie da.
                                                  KLIK -> O3 1.4 TSI EL

                                                  Komentarz

                                                  • piramida
                                                    RS
                                                    • 2009
                                                    • 12222
                                                    • Superb III (3V3)

                                                    Seed, skoro diesle stare to pewnie głowice też, a już myslałem że jeden problem z głowy :lol:
                                                    superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                                    poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...