Octavia III i Superb II FL

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • blackpw
    Ambiente
    • 2011
    • 131

    Zamieszczone przez Puchacz
    Mamy już dosyć tego bełkotu i dosyć trollowania wszystkich wątków o O3, TSI itd. Do niezobaczenia.
    Hmmm... czy ktokolwiek zmusza kogokolwiek do czytania?
    To jest forum, na którym wymieniamy się opiniami, zdaniami, itp. Dla mnie poznanie różnych punktów widzenia jest czymś pozytywnym, i chętnie czytam różne opinie, nawet te skrajne.
    Totalnie nie rozumiem obrażania innych, się na kogoś, itp.
    Sam zachowuję swoją opinię, ale czasem warto ją zweryfikować z innego punktu widzenia.
    Posiadam już 2 lata O2FL z silnikiem 1.2TSI, i złego słowa o tym silniku nie napiszę, jestem z niego mega zadowolony. Czy zatem powinienem piętnować tych, którzy nagminnie karcą silniki TSI, mimo, że nie mieli z nim doświadczenia? Nie... bo punkt widzenia zależy od punktu siedzenia I ja na prawde chętnie się z takowymi zapoznam.

    Pozdrawiam, i życzę wyrozumiałości
    Było: Oct2FL doposażony Mint 1.2TSI
    Jest: starszy diesel na B.

    Komentarz

    • neoXs
      Rider
      • 2010
      • 555

      Wiecie jakby mnie na to stać to i nawet Ferrari by się kupiło, tam pewnie jeszcze lepsza jest jakość i przyjemność niżeli w Insignii Takie posty są bez sensu bo my tu mówimy o samochodzie za ~55k. Jeżeli już jest mowa o Insignii to porównywać należy ten model do Superba, a nie Octavii

      Sam poruszasz się Octavią, dlaczego nie Insygnią? Albo finanse, albo nie potrzebujesz takiego auta, albo Ci się nie podoba i tyle.

      Żeby wrócić do tematu, to ja tylko powiem, że O3 jak dla mnie w czarnym kolorze wypada słabo... Czerwony też się jakoś tak zlewa. Jasne kolorki - srebny, biały, cappucino są zacne reszta już tak średnio

      Swoją drogą widziałem dzisiaj u mnie na osiedlu białego Rapida i ogólnie ładnie się to autko z zewn. prezentuje. Chociaż progi to miał cholernie dziwnie pomalowane, tak niechlujnie bym powiedział :/

      Komentarz

      • ukuk
        Rider
        • 2010
        • 699

        IMO OIII wyglada najlepiej w kolejnosci:
        - w graficie
        - w bialym
        - w czarnym

        A co do jakosci powloki lakierniczej, ogolnie przykuło to moja uwage w salonie. Z latwoscia dawalo sie dostrzec przerozne faktury lakieru na poszczegolnych elementach karoserii.

        Komentarz

        • blackpw
          Ambiente
          • 2011
          • 131

          Zamieszczone przez neoXs
          Wiecie jakby mnie na to stać to i nawet Ferrari by się kupiło, tam pewnie jeszcze lepsza jest jakość i przyjemność niżeli w Insignii Takie posty są bez sensu bo my tu mówimy o samochodzie za ~55k. Jeżeli już jest mowa o Insignii to porównywać należy ten model do Superba, a nie Octavii

          Sam poruszasz się Octavią, dlaczego nie Insygnią? Albo finanse, albo nie potrzebujesz takiego auta, albo Ci się nie podoba i tyle.
          Nie rozumiem tej krytyki i negatywnego nastawienia...

          Kto powiedział, że mówimy o samochodzie za 55k?
          Za mniej więcej tyle kupiłem 2 lata temu swoją O2FL, i nadal uważam to za bardzo dobry zakup. Najzwyczajniej apetyt rośnie w miarę jedzenia...
          Moim zdaniem za kwotę do 55K - O3 jest jak najbardziej warta do rozważenia (ewentualnie Rapid w lepszej wersji), szczególnie dla kogoś, kto przechodzi z używek za 1Xk zł. Ja tak miałem właśnie 2 lata temu, i dla mnie był to skok o kilka klas

          Mówisz o porównywaniu Insignii do Superba... ale dlaczego nie do O3? Mój punkt widzenia jest taki, że być może warto zastanowić się nad skokiem klasowym i tyle, więc porówywanie w tym kierunku ma jak najbardziej sens, bo może mi pomc otworzyć się na inne możliwości.
          Nie wiem ile jeszcze wydam na nowe auto, ale jeśli miałaby to być kwota ponad 70k, to już na prawdę trzeba się nad różnymi możliwościami zastanowić, a dskusja w tym kierunku będzie na pewno pomocna.
          Było: Oct2FL doposażony Mint 1.2TSI
          Jest: starszy diesel na B.

          Komentarz

          • irekk
            L&K
            • 2011
            • 1093
            • Octavia II (1Z3)
            • CAXA 1.4 TSI 122 KM

            O3 to wyrośnięty kompakt, a branżowe gazetki tylko to potwierdzają porównując O3 z Astrą, G7, I30 i podobnymi. Poza tym, to auto ma tylko ciut więcej miejsca w "drugim rzędzie". Porównywanie O3 do Insigni, jest bezsensu. Opel zdecydowanie bije na łeb Skodę, tak samo jak nie warto porównywać Octavii do Superba - inny target, inny segment.

            Komentarz

            • micho_m
              Rider
              • 2011
              • 528
              • Octavia III (5E3)
              • CZDA 1.4 TSI 150 KM

              Problem z porownywaniem sie zaczal jak kazdy wyciągał O3 na wypasie i cena dobijala do 90-100 tys. Wtedy faktycznie lepiej sie rozejrzeć u konkurencji. Pisalem wcześniej ze bylem w Oplu i jeździłem Insignia, ktora bije O3 na glowe wg mnie pod każdym względem. Cena na auto wyszła ok 106 tys na naprawdę grubym wypasie. O3 wg cennika w podobnym wyposażeniu i podobnym silnikiem wychodziok 110 tys minus ooczywiście rabat (nie orientuje się ile można urwać). Jak weźmiemy pod uwagę O3 za 55-60 tys to trudniej znaleźć konkurencję.
              Budowa domów energooszczędnych, szkieletowych
              www.nawmar.pl

              Komentarz

              • irekk
                L&K
                • 2011
                • 1093
                • Octavia II (1Z3)
                • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                Jak kogoś stać na furę za sto patoli to naprawdę musi mieć nie halo żeby kupować kompakt :diabelski_usmiech

                Komentarz

                • lukaszc2
                  Rider
                  • 2013
                  • 376

                  Zamieszczone przez micho_m
                  Jak weźmiemy pod uwagę O3 za 55-60 tys to trudniej znaleźć konkurencję.
                  I chyba właśnie tu jest przysłowiowy "pies pogrzebany" jakbym miał wydać 100 000 zł to pójdę do VW po Pasata albo po Avensis. Ale jak mam do wydania 55-65 Skoda jest mi po drodze.

                  Tutaj link do artykułu o RS :
                  Wyniki podane w ikonce poniżej mogą zawierać również zużycie paliwa przez system niezależnego ogrzewania tzw "Webasto" (bierze paliwo z baku samochodu)

                  Komentarz

                  • ukuk
                    Rider
                    • 2010
                    • 699

                    Mysle ze malo kto kupuje O3 zarowno za 55, jak i za 100 tys. Taki zakres roboczy to mysle cos w granicach 65-80 tys.

                    Komentarz

                    • lukaszc2
                      Rider
                      • 2013
                      • 376

                      Zamieszczone przez ukuk
                      Mysle ze malo kto kupuje O3 zarowno za 55, jak i za 100 tys. Taki zakres roboczy to mysle cos w granicach 65-80 tys.
                      Rozmawiałem na ten temat ze sprzedawcą w salonie i ogólnie twierdzi, że wygląda to tak klient indywidualny jest dzielony na dwie grupy 1. Chce samochód w wersji Active jak najtaniej i bez żadnych dodatków oprócz lakieru metalizowanego. 2 typ klienta przychodzi bierze dodatkowe wyposażenie lub wersje wyższą Ambition w cenie do 70 tys zł. Każdy z tych klientów negocjuję cenę.
                      Oczywiście jest to opinia jednego sprzedawcy.
                      Wyniki podane w ikonce poniżej mogą zawierać również zużycie paliwa przez system niezależnego ogrzewania tzw "Webasto" (bierze paliwo z baku samochodu)

                      Komentarz

                      • piramida
                        RS
                        • 2009
                        • 12222
                        • Superb III (3V3)

                        lukaszc2, a po octy w cenie 100kzł przychodzą sami maniacy z ocp :diabelski_usmiech
                        superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                        poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                        Komentarz

                        • lukaszc2
                          Rider
                          • 2013
                          • 376

                          Koledzy / Koleżanki nie wiem czy to właściwy dział ale spytam czy jak odbieraliście nowy samochód (oczywiście pytanie do tych co odbierali nowy) dostaliście zestaw narzędzi w takim wyposażeniu jak w instrukcji ?

                          Dlaczego pytam nie wiem czy instrukcja jest pisana na inne rynki a w Polsce są inne zasady ale chodzi mi o to że w instrukcji jest napisane, że zastaw narzędzi zawiera min. adapter do śrub koła z zabezpieczeniem przeciwkradzieżowym, zestaw żarówek zapasowych i jeszcze kilka innych drobiazgów typu szczypce do kapturków itp. jak spytałem sprzedawcy to twierdzi, że samochód nie ma śrub zabezpieczających a co za tym idzie adaptera, nie ma kompletu żarówek, szczypcy itp. Może jest to duperela ale skoro samochód z fabryki wyjeżdża ze śrubami zabezpieczającymi, kompletem zapasowych żarówek to gdzie one w Polsce znikają??
                          Wyniki podane w ikonce poniżej mogą zawierać również zużycie paliwa przez system niezależnego ogrzewania tzw "Webasto" (bierze paliwo z baku samochodu)

                          Komentarz

                          • Eidos71
                            RS
                            • 2011
                            • 2050
                            • Octavia II (1Z3)
                            • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                            Jeśli chodzi o O2FL, to... :shock: Nic mi nie wiadomo o dodatkach, o których napisałeś. Śruby zabezpieczające (a co za tym idzie - adapter) musiałem dokupić sobie sam, żarówki również. Szczypce - jeśli kiedyś będą potrzebne - też pewnie dokupię. Ale żadna z tych rzeczy nie znajdowała się w autku przy jego odbiorze :diabelski_usmiech
                            Może O3 ma być tak "doposażona"...? W końcu dodali skrobaczkę do szyb... :diabelski_usmiech
                            Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
                            MOJA FURKA

                            Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"

                            Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71

                            Komentarz

                            • lukaszc2
                              Rider
                              • 2013
                              • 376

                              Zamieszczone przez Eidos71
                              Jeśli chodzi o O2FL, to... :shock: Nic mi nie wiadomo o dodatkach, o których napisałeś. Śruby zabezpieczające (a co za tym idzie - adapter) musiałem dokupić sobie sam, żarówki również. Szczypce - jeśli kiedyś będą potrzebne - też pewnie dokupię. Ale żadna z tych rzeczy nie znajdowała się w autku przy jego odbiorze :diabelski_usmiech
                              Może O3 ma być tak "doposażona"...? W końcu dodali skrobaczkę do szyb... :diabelski_usmiech
                              Opierałem się na informacji w instrukcji obsługi ze strony 223 (instrukcja dostępna na stronie skody w zakładce do pobrania).
                              Wyniki podane w ikonce poniżej mogą zawierać również zużycie paliwa przez system niezależnego ogrzewania tzw "Webasto" (bierze paliwo z baku samochodu)

                              Komentarz

                              • perfex
                                L&K
                                • 2005
                                • 1117

                                Zamieszczone przez micho_m
                                Problem z porownywaniem sie zaczal jak kazdy wyciągał O3 na wypasie i cena dobijala do 90-100 tys.
                                Tylko, że tu nie chodzi o żaden "wypas". To po prostu przyzwoite wyposażenie nie żaden tip-top. I niestety w przypadku wersji powiedzmy elegance 1.8TSI i 2.0TDI Octavia nie aspiruje do segmentu D tylko w nim Jest (cenowo). Więc jak jest to musi walczyć z konkurentami różnymi. Czyli mamy prawo ją z nimi porównywać. Nie znam wszystkich tych aut ale np. nieźle znam Insignie i C5... i porównywanie z nimi Octavii (przy założeniu w miarę podobnej ceny zakupu) jest co najwyżej zabawne pod KAŻDYM względem.
                                W przypadku Octavii 1.2 za ok 55 tys oczywiście jest całkiem inna rozmowa, ale wersje droższe mają ceny z lekka żartobliwe. Więc albo w Skodzie mają w dupie Polski rynek (całkiem możliwe bo potęgą zakupową nie jesteśmy) albo mooooocno obniżą ceny. I tyle.
                                Pozdrawiam
                                perfex

                                Octavia HTP

                                Komentarz

                                • Enriquez
                                  RS
                                  • 2009
                                  • 7685
                                  • Superb III (3V3)

                                  lukaszc2,

                                  jak odbierałem O2 w 2009 roku najbiedniejszego minta to był komplet żarówek
                                  teraz w Superbie musiałem sobie dokupić...

                                  Co do wspominanej tu Insigni, to komuś musiało coś ciężkiego na głowę spaść, żeby ten badziew kupić. Mam to w domu, trochę tym jeżdżę, wiem co mówię - środek plastix fantastix, głośno jak cholera w porównaniu do SII - jakby się stado bocianów zleciało, większość plastików trzeszczy łącznie z półką bagażnika, którą trzeba było zdjąć. Lusterko wsteczne notorycznie się luzuje i drży podczas jazdy. Oczywiście w środku skóra z plastikowej krowy. O klaustofobii już ktoś wspominał, dodam tylko, że z tyłu z miejscem jest dramat. O silniku nie ma chyba co pisać - nie jeździ toto. Trzeba przyznać, że ładniejsza od Skody, ale co z tego? Na Opla dostaje się spory rabat na grupy zawodowe lub tanio wynająć długoterminowo w Masterlease chociażby. To może tłumaczyć, dlaczego ktoś to kupuje.
                                  Pozdrawiam
                                  Marcin

                                  Komentarz

                                  • polrob
                                    Rider
                                    • 2013
                                    • 535
                                    • Superb III (3V3)
                                    • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                    Czytam te wpisy i się zastanawiam o co chodzi z tymi cenami OIII. Przecież OIIFL byłą w większość wersji jeszcze droższa np. 2.0TDI 140 kosztował wg cennika 96 900 a OIII kosztuje 92 050. Może obecnie przy wyprzedaży rocznika OII fl ma promocje skody w wysokości 16 000zł, ale w ciągu roku (2012) podejrzewam że upust ten wynosił jakieś 6-8 tyś.
                                    I nie rozumiem nad czym ten lament, OIII pod koniec roku też dostanie z 5-6 klocków upustu i będą na tym samym poziomie, a może nawet na niższym. Na razie jest to nowość i Skoda chce wyciągnąć jak najwięcej (wszystkie firmy stosują taką politykę)
                                    jest Skoda Superb 3 1.4TSI Ambition RP 2016 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=92672
                                    była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE Kombi MY2015 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=86583
                                    była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE MY2013- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69198

                                    Komentarz

                                    • marlej108
                                      RS
                                      S_OCP Member
                                      • 2006
                                      • 4976
                                      • Octavia III (5E3)
                                      • CJZB 1.2 TSI 86 KM

                                      Bylem ostatnio w salonie Skody, bo sie ciagle zastanawiam nad Superbem, chociaz chyba sie opanuje. W kazdym razie pan sprzedawca uparl sie zeby mnie namowic na Octavie III, no to udawalem klienta ktory nie ma pojecia o samochodach... I oto czego sie nasluchalem:

                                      1. kombi bedzie dopiero pod koniec roku... dlatego mam juz teraz zamowic liftbacka,
                                      2. belka z tylu to ponoc gigantyczna zaleta bo koszty sa male, "a wie pan jak sie sypaly te wielowahaczowe zawieszenia w Octavii dotychczas? Strasznie, po kilkudziesieciu tysiacach km do wymiany... to sa duze koszty, wie pan" - cos mniej wiecej takiego uslyszalem (nie zdradzielm sie ze mialem ... dwie O2 ;-),
                                      3. sprzedawce tez denerwowaly plastikowe boczki drzwi - "bezsensowna oszczednosc"... mnie w sumie juz draznia coraz mniej.
                                      4. pakiet chrom zamiast start-stop bedzie dopiero po wakacjach (sadze ze to brednie i bedzie wczesniej)
                                      5. silniki tsi to sa te same co dotychczas tylko maja pasek zamiast lancucha (chwalil sie ze byl na jakims szkoleniu o O3 - slabo go wiec wyszkolili)
                                      6. co jeszcze bardziej zabawne - ponoc w superbie silnik 1.4 tsi wg sprzedawcy tez juz ma pasek rozrzadu i na dodatek tez ma.... belke z tylu... bo jest lepsza od wielowahacza (tutaj zaczalem niesmialo oponowac, ale on byl o tym swiecie przekonany wiec dalej udawalem ze nie mam o skodach zadnego pojecia).
                                      7. ponoc O3 sprzedaje sie tak dobrze, ze produkcja kombi na razie jest wstrzymana. Jest bardzo duzo klientow ktorzy ciagle zamawiaja O3 liftback, bardzo duzo tez w Polsce. Co ciekawe przez godzine jak mnie tam przetrzymywal (nie chcial mnie puscic...) w salonie oprocz mnie bylo klientow az... 0, tak ZERO. Wiec nie wiem gdzie te tlumy.
                                      8. Upusty w 3miescie oczywiscie slabe na Skody. Polecam Wieliczke, Krakow i Olsztyn - o dziwo w tych trzech miastach ceny wychodza bardzo zblizone.
                                      9. Siedzialem juz we wszystkich wersjach wyposazeniowych O3 - od active po elegance i to z roznymi tapicerkami w elegance. Moje wnioski takie - wersje active od ambition patrzac po samym wnetrzu bardzo trudno rozroznic. Niestety podobnie jest z elegance w kolorze czarnym... od active roznia ja minimalnie szczegoly - sama tapicerka bardzo bardzo podobna, nie sposob powiedziec do konca ktora lepsza. Natomiast tapicerka bezowa - miodzio. Widzialem O3 w kilku kolorach: szarym-grafitowym, czarnym, bialym, rosoburdello, brazowym. Z tych 4 na zywo najladniej w bialym oraz czarnym dla mnie, ale nie potrafie ktory mi sie z nich bardziej podoba.
                                      Reasumujac - oprocz kilku (dwoch - trzech) szczegolow ktore mnie w O3 strasznie denerwuja (k..wa kto zaprojektowal miejsce do siedzenia z tylu?!?!? siedzialem tam chyba z 15 minut jak Pan pral mi mozg i tam jest po prostu niewygodnie... to chyba dla mnie glowny minus, boczki juz psychicznie zaakceptowalem, choc wyglada to na dacie logan 1 serii) to musze powiedziec, ze gdyby na O3 byly takie znizki jak na O2 przez ostatnie lata (czyli na najtansza wersje 9.500 zl a na drozsza 11.000 zl (takie mialem upusty jak sie pytalem o ceny O2 i to nie w czasie wyprzedazy koncoworocznej) to ten samochod chyba ... bylby dalej 1 na mojej liscie jesli chodzi o zakup auta kompaktowego - i do miasta, i na trase. Z obecnymi cenami to hmm, to nie jest jakos strasznie zle bo wszedzie jest w sumie drogo, ale w cenie 1.2 elegance mozna miec kilka fajniejszych (dla mnie) aut. Obecnie w Olsztynie na elegance mozna miec upust 7000 zl na twarz, po negocjacjach pewnie z 1500 wiecej, albo jeszcze wiecej w gratisach.
                                      Mysle, ze ci co chca kupic O3 powinni poczekac do wrzesnia, wtedy zawsze (od 2008 roku - od kiedy namietnie te ceny obserwuje...) ceny tajemniczo spadaja (zaczyna sie czasami juz w sierpniu w cenniku).

                                      Jesli czyta nasze forum ktos ze Skody - to mam tez niesmiala mala uwage - WYSZKOLCIE LEPIEJ SPRZEDAWCOW bo plotą bzdury. Raz ze czasem klamia swiadomie, zeby klientowi wepchnac jakis samochod (jak to ze kombi O3 bedzie pod koniec roku...) a dwa ze po prostu nie wiedza roznych podstawowych rzeczy - i plota takie bzdury ze jak sie ktos troche zna to przykro sluchac.
                                      Jest cos takiego jak akcja - cichy klient czy falszywy klient - wyslijcie kilku pracownikow jako niby klientow i sami zobaczycie.
                                      http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                                      Spalanie - Motostat.pl

                                      Komentarz

                                      • t271828
                                        Elegance
                                        • 2008
                                        • 928

                                        Zamieszczone przez lukaszc2
                                        Dlaczego pytam nie wiem czy instrukcja jest pisana na inne rynki a w Polsce są inne zasady ale chodzi mi o to że w instrukcji jest napisane, że zastaw narzędzi zawiera min. adapter do śrub koła z zabezpieczeniem przeciwkradzieżowym, zestaw żarówek zapasowych i jeszcze kilka innych drobiazgów typu szczypce do kapturków itp.
                                        Instrukcja jest jedna a konfiguracji samochodu i rodzajow wyposazenia wiele

                                        Komentarz

                                        • ukuk
                                          Rider
                                          • 2010
                                          • 699

                                          Zamieszczone przez marlej108
                                          boczki juz psychicznie zaakceptowalem, choc wyglada to na dacie logan 1 serii
                                          Prosze nie oczerniac Daci Logan 1... Ona ma miesiste materialowe boczki ops:

                                          Komentarz

                                          • marlej108
                                            RS
                                            S_OCP Member
                                            • 2006
                                            • 4976
                                            • Octavia III (5E3)
                                            • CJZB 1.2 TSI 86 KM

                                            Zamieszczone przez ukuk
                                            Zamieszczone przez marlej108
                                            boczki juz psychicznie zaakceptowalem, choc wyglada to na dacie logan 1 serii
                                            Prosze nie oczerniac Daci Logan 1... Ona ma miesiste materialowe boczki ops:
                                            to jest fotka Logana 1 czy 2 serii?

                                            Bo ja pisalem: "boczki juz psychicznie zaakceptowalem, choc wyglada to na dacie logan 1 serii". Ale jesli w Loganie serii 1 byl jakis skrawek materialu na drzwiach - to firmo Dacia - wybaczcie! :P ale jesli nawet w Dacii byl kawalek materialu na tapicerce drzwi... to na Jowisza... chyba juz nie ma zadnej innej marki, oprocz Skody, ktora w klasie kompakt ma plastikowe cale drzwi. Ehh. Ale juz nie ma sie nad czym rozwodzic - takie są i przez najblizsze lata beda. Albo sie to kupuje, albo nie. NA pewno dla mnie to nie bylby glowny argument za odrzuceniem O3. Mozna to przebolec.
                                            http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                                            Spalanie - Motostat.pl

                                            Komentarz

                                            • ukuk
                                              Rider
                                              • 2010
                                              • 699

                                              Teraz juz Skoda nie jest sama... Logan nr.2 ma juz cale plastikowe drzwi

                                              Komentarz

                                              • pascal
                                                Rider
                                                • 2009
                                                • 510
                                                • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                                a ja bym sie chciał zapytac o to miejsce z tyłu. kto tam ma jeździć ? bo chyba nikt nie kupuje octavii zeby byc wożonym ? zazwyczaj dzieciaki, pies etc, teściowa moze jak grzeczna. i do kompletu drugie pytanie - czy w O2 jest jakosc super wygodnie ? bo ja tak czytam i czytam ze w o3 mniej miejsca i mniej wygodnie niz w o2 to przychodzi mi do głowy mysl ze tam sie nie da usiedziec. wsiadłem ostatnio do swojej o2 z tyłu i powiem ze szału nie ma - a nawet więcej - jest niewygodnie - nie wyobrazam sobie trasy powiedzmy 500km na tylnej kanapie.

                                                Komentarz

                                                • rowerek
                                                  Rider
                                                  • 2010
                                                  • 449

                                                  Ta kanapa i boczki to Wam się chyba nigdy nie znudzą... :twisted:

                                                  Wczoraj byłem w Poznań Plaza gdzie jest wystawiona O3 elegance i nie było chwili żeby ktoś tego auta nie oglądał. Cały czas ktoś wchodził/wychodził, oglądał, macał i dziwnym trafem większość z oglądających wyglądała na zadowolonych. Pełno rodzin z małymi dziećmi, którzy pierwsze kroki kierowali do bagażnika itp. Widać, że auto się podoba, a boczki to jedna z ostatnich rzeczy, na które zwracają uwagę. Są rzeczy o wiele ważniejsze. Nie jest tajemnicą, że za sukces Octavii w głównej mierze odpowiadają gabaryty przy zachowaniu ceny kompaktu. OIII w ten trend się również wpisuje więc nie widzę powodu by wróżyć beznadziejną sprzedaż.

                                                  Komentarz

                                                  • mac_aaron
                                                    Elegance
                                                    • 2012
                                                    • 984
                                                    • Octavia III (5E3)
                                                    • CJSA 1.8 TSI 180 KM

                                                    Zamieszczone przez pascal
                                                    wsiadłem ostatnio do swojej o2 z tyłu i powiem ze szału nie ma - a nawet więcej - jest niewygodnie - nie wyobrazam sobie trasy powiedzmy 500km na tylnej kanapie.
                                                    Wiozłem 2 dorosłe osoby 800km na wakacje i nie było nażekania. Z kolei wczoraj doszedłem do wniosku, że tylna kanapa jest tak rzadko używana, że spokojnie mogłem kupić autko pokroju Toyoty GT86

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...