Na rynek czeski ... owszem, bo tam jest obowiązek posiadania zapasowych żarówek.
A na Polskę raczej nie dadzą. Lepiej sprzedać w ASO za dodatkowe 100 zł.
A ja nie wiem, czy mi sie czasem nie podoba O3 najbardziej... czerwona :-)
Na zywo takiej jeszcze nie widzialem, ale tutaj jest fajny test i sie prezentuje calkiem niezle.
jeszcze jakby dorzucic pakiet chrom - czyli te srebrna listewke przy dolnej krawedzi szyb...hmm :-)
ktos sie pytal czy sa zarowki na wyposazeniu w O3. otóż są w dojazdowce: Obrazek
Odebrałem i nie ma żadnych żarówek zapasowych, śrub zabezpieczających itp. w instrukcji pisze, że są ........... Napisałem nawet do Skody ale na razie brak odpowiedzi.
Wyniki podane w ikonce poniżej mogą zawierać również zużycie paliwa przez system niezależnego ogrzewania tzw "Webasto" (bierze paliwo z baku samochodu)
Polecam tez wykonac 2-3 telefony do przypadkowych salonów w polsce i dopytac, ja odbierałem w 2009 i mialem taki zestaw jak na zdjeciu wyzej.
Sprzedawca twierdzi, że od 2 lat samochody dostają bez żarówek zapasowych, śrub zabezpieczających do kół itp. Ciekawi mnie tylko czy samochody, które otrzymuje Skoda Polska są wyposażone w to co jest napisane w instrukcji (komplet żarówek zapasowych, śruby zabezpieczające itp). Czekam na odpowiedź ze Skody Polska. To jest mało istotny element zakupu samochodu ale skoro w instrukcji pisze, że dalej są to dlaczego mam wydać 250 zł na żarówki i śruby. Ciekawi mnie jeszcze jedno czy w samochodzie powinna być zapalniczka dopiero teraz dopatrzyłem się, że to co wygląda na zapalniczkę w rzeczywistości jest plastikową zaślepką. To są naprawdę "duperele" ale takie rzeczy denerwują ...
Wyniki podane w ikonce poniżej mogą zawierać również zużycie paliwa przez system niezależnego ogrzewania tzw "Webasto" (bierze paliwo z baku samochodu)
OrsonTSI, Dzięki na pewno zadzwonię dla zaspokojenia ciekawości.
Wyniki podane w ikonce poniżej mogą zawierać również zużycie paliwa przez system niezależnego ogrzewania tzw "Webasto" (bierze paliwo z baku samochodu)
lukaszc2, Masz w swojej OIII 4 głośniki czy 8? Jak to gra ogólnie, ja w swojej OIIFL mam 8 i gra bardzo ładnie jak dla mnie(wystarczająco), ciekaw jestem jak to wygląda w OIII.
Tak poza tym to jakieś fotki byś wrzucił, najwyższa pora się pochwalić,w końcu jesteś pierwszy, a to zobowiązuje :P
Ciekawi mnie jeszcze jedno czy w samochodzie powinna być zapalniczka dopiero teraz dopatrzyłem się, że to co wygląda na zapalniczkę w rzeczywistości jest plastikową zaślepką. To są naprawdę "duperele" ale takie rzeczy denerwują ...
Musisz domówić zestaw dla palących jak chcesz mieć zapalniczkę.
[ Dodano: Czw 18 Kwi, 13 23:58 ]
Zamieszczone przez padero
lukaszc2, Masz w swojej OIII 4 głośniki czy 8? Jak to gra ogólnie, ja w swojej OIIFL mam 8 i gra bardzo ładnie jak dla mnie(wystarczająco), ciekaw jestem jak to wygląda w OIII.
Ja jestem ciekawy jak gra Canton w Skodzie? Zamówiłem to bo mam obecnie Bose w A4 więc chciałem mieć przynajmniej podobne wrażenia słuchowe (jazz ). Odłuchiwał ktoś to na jakiś testach na poważnie?
marlej108, niema niema w VII żony też niema, pytanie czy w Superbie będą? ( z 2 strony czy będą czy nie mi to wsio ryba jestem z branży wiec mam je za darmochę
Ja jestem ciekawy jak gra Canton w Skodzie? Zamówiłem to bo mam obecnie Bose w A4 więc chciałem mieć przynajmniej podobne wrażenia słuchowe (jazz ). Odłuchiwał ktoś to na jakiś testach na poważnie?
Tylko jakiś rock słuchaliśmy w trakcie jazdy, ale jak dla mnie gra to naprawdę zajebiście. Dosyć czysto, niezbyt mocno z basami co prawda, ale przyjemnie. Tylko czy to zaspokoi Twoje jazzowe ucho - bo każdy ma inne wymagania. Nie mam punktu odniesienia do porządnych CA. Jak na fabryczny sprzęt to grubo ponad średnią.
Pobazgrolę trochę.
Moje (subiektywne :wink: ) wrażenia z jazdy octą 3 1,4TSI w manualu.
Co do samego auta w tym temacie moje zdanie wcześniej dość obszernie opisałem. Bez achów, ale ogólnie było OK.
A co po jeździe?
Pozytywnie zaskoczony jestem silnikiem.
Nie jeździłem poprzednim TSI ale ten to autko napędza naprawdę fajnie.
Oczywiście zależy co komu potrzeba ale mi nie potrzeba nic więcej do tego konkretnego samochodu.
Przyśpieszenia więcej niż satysfakcjonujące, elastyczność bardzo dobra. Na wysokich biegach już od 2 tysiaków to auto fajnie przyspiesza. Można deptać i „latać po skali” ale nie ma żadnego problemu z jazdą „dołem” i swobodnym przyśpieszaniem bez redukcji na każdym praktycznie biegu.
Wg mnie to optimum dla wielu z nas. W polskich realiach zapewnie bezstresową jazdę w każdych warunkach.
Szczerze, naprawdę jestem pod sporym wrażeniem tego co oferuje ten silnik przy tej masie auta kierownikowi.
Fajnie zestopniowana skrzynia. Wachlowanie drążkiem dobrze pracującej (plus skody jak zawsze) skrzyni i „deptanie” sprawiło mi sporą radość.
Bardzo dobry układ kierowniczy (ale to jak i w dwójce – zaleta octy) i przyjemna w uchwycie kierownica
Jak niektórzy piszą auto w sumie mogłoby być lepiej wyciszone, ale też bez przesady. Nie jest źle. Przy TSI jak najbardziej akceptowalnie ( nie jechałem więcej niż 110/120). Zwłaszcza przesiadający się z O2 nie powinni narzekać.
W moim odczuciu przy twardy zawias. O ile w szybszych łukach oczywiście jest zaletą i może się podobać o tyle po drobnych nierównościach/łatach/dziurach itp. telepie trochę, rzuca budą i go słychać. Ale też akceptowalnie – nie tłucze jakoś hałaśliwie. Mam wrażenie że odrobinę twardszy od dwójki, może to wrażenie.
Belka? Nie odczułem niczego co by „mówiło mi ” że to złe rozwiązanie.
Auto prowadzi się przewidywalnie, można szybko w łukach latać – niech będzie belka, potem może taniej będzie ją serwisować i może dłużej nasze dziury wytrzyma bez grzebania.
Start/stop działa fajnie, żadnej zwłoki. Ruszając wciskam sprzęgło wrzucam bieg i jedziemy. Nic poza odgłosem rozrusznika i cichym pomrukiem spod maski. Żadnych opóźnień. Dla mnie to gadżet ale działa dobrze.
Zupełnie nie zwracałem uwagi i nie przeszkadzały mi twarde boczki, tak samo jak i krótsza kanapa z tyłu, czy twarde plastiki na dole deski – są takie w większości innych aut i w wyższych segmentach.
Podłokietniki wygodne, wszystko na swoim miejscu wg mnie.
Jak wcześniej pisałem, całe auto to inny projekt, trzeba się przyzwyczaić do innego wyglądu niż O2. I albo się podoba albo nie.
Jak na początku byłem sceptyczny do tego auta ( nadal wygląd hb mi jakoś nie podchodzi do końca) tak po spróbowaniu na żywo coraz przychylniej na nią patrzę.
Gdybym teoretycznie stał przed dylematem czy kupić teraz O3 dziś wiem, że jeden problem by się rozwiązał od ręki . Mianowicie w ogóle nie brałbym pod uwagę diesla. Ten silnik (1,4) jest jak dla mnie najmocniejszym punktem tego auta i w ten bym celował – a to w cenniku duuuużo lepiej wygląda niż kalkulowanie np. 2.0 TDI.
(1,8 musi dopiero zapylać przy tej masie….)
To był przyjemnie spędzony dziś czas.
Jak niektórzy piszą auto w sumie mogłoby być lepiej wyciszone, ale też bez przesady. Nie jest źle. Przy TSI jak najbardziej akceptowalnie ( nie jechałem więcej niż 110/120). Zwłaszcza przesiadający się z O2 nie powinni narzekać.
Nie zgodzę się.
Ja mając 1.2 TSI twierdzę (sprawdzone własnoręcznie), że w O3 1.4 TSI jest głośniej. Mając O2 - jeśli przymierzałbym się do O3, to chiałbym lepiej, a nie gorzej.
Szkoda, że nie przejechałeś się 140km/h, od 100km/h wzwyż - szum rośnie bardzo mocno i szybko. Jak dla mnie jest to nie do przyjęcia, dlatego też O3 odpada.
Było: Oct2FL doposażony Mint 1.2TSI
Jest: starszy diesel na B.
Komentarz