Kurdę, przecież te boczki wcale nie sa wykonane z twardego plastiku... :? :!:
Octavia III i Superb II FL
Zwiń
X
-
Jak komuś się nie podobają boczki, niech obije je sobie skórą, alcantarą czy czym tam chce albo nie wsiada do O3, japieprze...
Wczoraj byłem w Polbisie obejrzeć O3. Może nie ma między nimi tak dużej różnicy jak pomiędzy O1, a O2, ale naprawdę nie jest źle. 1.4 TSi z klimą, ogarniętym radiem, elektryką idzie mieć za ok 67 tys, więc nie ma tragedii. IMO to poprawne auto, fajerwerków ni ma.
Może Golf VII jest lepiej wykonany i podobnie kosztuje, ale są ludzie, którzy nie chcą jeździć VW (ja nie jestem jednym z nich) i wezmą Skodę. Ceny jeszcze trochę spadną i zobaczycie, że początkowe marudzenie będzie niczym.
Komentarz
-
-
DJ MŁODY, niestety, już za długi jest ten wątek na sprzątanie. Nie ma technicznej możliwości wydzielić bezsensownych postów.
Po to jest dział Motoryzacyjne pogaduchy, żeby było miejsce na właśnie takie luźniejsze dyskusje, które nie powinny mieć miejsca w działach technicznych.Ja tu tylko sprzątam...
Komentarz
-
-
Re: śmietnik !!! - piszcie co chcecie !!!
Zamieszczone przez DJ MŁODYmoże ktoś w końcu zrobi porządek w tych 174 stronach , bo syf totalny :!: :!: :!:
porządku tu nie ma kto zrobić , tylko czerwone karki rozdawać ...
od razu Ci mówię - orka na ugorze :lol:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BADYLukuk, fajnie dużo tych zdjęć...mam pytanie czy zamawiając oII w wersji 4x4 można było brać z normalnym lub sportowym zawieszeniem?faktycznie "zwykła 4x4" wygląda tak jakoś dziwnie podniesiona, ale mieć OIII4x4 na normalym zawiasie lub w wersji sport to było by coś....superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
A czy w przypadku 2-ki wystepowala podniesiona wersja z napedem tylko na przod?, bo prawde mowiac tylko tyle mi do szczescia potrzeba
Tzn. wiem o jakims pakiecie na bezdroza+2cm przeswitu, ale to chyba nie to samo co w przypadku wersji 4x4...? bo tam wiekszy przeswit zalatwiano jakimis prostymi dystansami, co z kolei negatywnie odbijalo sie na komforcie. Czytalem wrecz, ze bylo tak niefajnie, ze az ludzie sami sobie obnizali do poziomu standardowego.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ukukDuuuuzo zdjec OIII 4x4.
http://www.carscoops.com/2013/04/sko...combi-4x4.html
ale... hmm... wklejam dwa zdjecia... i tak niesmialo, a wlasciwie to smialo - zapytam - czy nie mozna bylo tej klapy bagaznika zrobic normalnie, zamiast jakies dziwactwa jak tutaj na fotkach z profilu - po co jest to wyciecie? ani ladne z boku, ani praktyczne, bez sensu... na kiego grzyba wymyslac udziwnienia... oczywiscie na zywo moze to wyglada ok., na zdjeciu mi sie nie podoba.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mirek_p11yłem ostatnio zobaczyć Forda Focusa ST - ogólnie auto warte każdej wydanej złotówki. Cena za full wypas z rabatem 108 tys. złCała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.
Komentarz
-
-
Koledzy dalej o tych boczkach. A ja właśnie dzisiaj świętuje przejechanie 1000 km OIII. (jutro będzie 1500) :lol:
Jak kogoś interesuje spalanie (raport w podpisie zawiera paliwo zużyte również do zabawy Webasto). Generalnie podawane przez producenta zużycie paliwa w trasie jest do osiągnięcia jadąc płynnie 90-100 km/h, średnie spalanie też do osiągnięcia przy założeniu, że w mieście jedziemy jak "kapelusznik" (przepraszam ale takie określenie mi przychodzi do głowy) a na trasie 90-100 km/h, co do spalania w mieście przy delikatnej jeździe wychodzi mi około 7,2 normalnie to 7,5 - 8 l/100km także podawane przez producenta zużycie w mieście jest dla mnie nie osiągalne (producent podaje 6,5). Wyniki mogą być zawyżone bo na pewno troszkę zużyło Webasto (a bawiłem się nim sporo - rano żeby odjechać na gorącym silniku a potem żeby pokazać znajomym jak to działa). Jutro jadę dłuższą trasę zobaczymy jak wyjdzie. Może jak silnik się dotrze to spalanie spadnie .... zobaczymy.
Komentarz
-
-
Mial ktos moze okazje jezdzic nowym Leonem?
Bo nie ukrywam, ze po tych ostatnich kwiatkach, marka ta kojarzyla mi sie glownie z plastikowa tandeta najnizszych lotow... a tu taka niespodzianka:
Z ciekawosci sprawdzilem jak wedlug linkowanego wczesniej w tym watku ADAC-a plasuje sie wyciszenie Leona... No i zupelnie wbrew temu co sie spodziewalem zmierzyli, ze halas jest na poziomie Golfa! czyli sporo lepiej od OIII bo 66,4dB vs 68dB o ile dobrze pamietam.
Szczerze mowiac jakos nie bardzo moge w to uwierzyc dlatego zapytuje... czy ktos jezdzil juz Leonem? Mimo, ze pod wzgledem wygladu IMO nie umywa sie do OIII to za cisze we wnetrzu jakos bym to przebolal.
Link do pdf-a: http://www.adac.de/_ext/itr/tests/Au...tive_Style.pdf
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ukukMial ktos moze okazje jezdzic nowym Leonem?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ukukA czy w przypadku 2-ki wystepowala podniesiona wersja z napedem tylko na przod?, bo prawde mowiac tylko tyle mi do szczescia potrzeba
Tzn. wiem o jakims pakiecie na bezdroza+2cm przeswitu, ale to chyba nie to samo co w przypadku wersji 4x4...? bo tam wiekszy przeswit zalatwiano jakimis prostymi dystansami, co z kolei negatywnie odbijalo sie na komforcie. Czytalem wrecz, ze bylo tak niefajnie, ze az ludzie sami sobie obnizali do poziomu standardowego.
I nie słuchaj głupot, do głowy by mi nie przyszło obniżać zawias. Przy ori 15, Anićka trochę "pływa", ale przy 17 i 225 szerokości, to mało co jest ją w stanie wyprowadzić z równowagi.
A tak w ogóle, to czy ja dobrze czytam ? O III Combi 4x4 z 1.8 Tsi ma być z tą mocniejszą DSG(6) ? Będzie taki zestaw ? 4x4, 1,8 Tsi i DSG ?? Toż to takich rzeczy nie ma nawet w Superbie ??
I się robi mocno mniam, mniam.... :hmm
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez paderolukaszc2, Gdzie zdjęcia Twojego nowego nabytku, doczekamy się tematu w showroomie? Czy dopiero mojej zdjęcia będą jako pierwsze :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Rok z Bagien, powiadasz że obniżenie samochodu to głupota? Prowadziłeś kiedyś obniżony samochód?superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
To dla potwierdzenia słów lukaszc2 wstawię jakie mi się udało zaobserwować spalanie w 1.2 TSI 85km.
Trasa 100km - 4.9l (jeżdżę na autostradzie 110-115 km/h bo tak od zawsze lubię)
Miasto - 7 i 7.2l (normalna jazda bez ostrego deptania, ale także bez ślimaczenia się)
Trasa 80km + miasto 15km (prawie same korki, gdzie turlałem się chyba z 1h albo ciut dłużej) - 5.6l
W porównaniu do poprzedniego 1.6 mpi BFQ stwierdzam, że wyprzedzanie jest pewniej i lepsze, przyspieszenie fajnie idzie wyczuć na 2 i 3 biegu, zbieranie się do setki jest podobne, a może i odrobinę lepsze niż w 1.6Auto w pełni załadowane 4 dorosłymi osobami nie ma żadnego problemu z jazdą, także pod górkę
Póki co baaaaaardzo sobie chwalę i silnik i całe autko
No i przy moich przebiegach 8-10 tys km rocznie LPG jest mi całkowicie zbędny w tym przypadku. Poza tym na trasie gdzie przejazd LPG kosztował mnie 25zł, a teraz 27-30zł na benzynie to naprawdę mała różnica
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaRok z Bagien, powiadasz że obniżenie samochodu to głupota?
Mówię, że kupowanie podwyższonej Skody (PNB, Scout) i jego późniejsze obniżanie - bo rzekomo źle się prowadzi - uważam za głupotę.
Jak komuś nie leży większy prześwit, to go nie kupuje. I tyle !
Ale kupować (dopłacać za to), a później obniżać ? Bez sensu...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidakupujesz nowe auto i pierwsze co robisz to zmienisz zawias, nowy sprzedajesz i problem z bani
Juz to pisalem, ale jakby byl g7 4x4 z 2.0 tsi lub 1.8 to bym nawet na o3 nie spojrzal :diabelski_usmiech
Zamieszczone przez ukukA czy w przypadku 2-ki wystepowala podniesiona wersja z napedem tylko na przod?, bo prawde mowiac tylko tyle mi do szczescia potrzeba
Zamieszczone przez ukukTzn. wiem o jakims pakiecie na bezdroza+2cm przeswitu, ale to chyba nie to samo co w przypadku wersji 4x4...? bo tam wiekszy przeswit zalatwiano jakimis prostymi dystansami, co z kolei negatywnie odbijalo sie na komforcie. Czytalem wrecz, ze bylo tak niefajnie, ze az ludzie sami sobie obnizali do poziomu standardowego.
Komentarz
-
Komentarz