Będzie to Elegance 2.0 TDI z DSG, podobno ze wszystkim co możliwe, ale zobaczymy jak przyjedzie. W środę o 9.00 ma do mnie przyjechać miły pan z lawetą. S2 w tym czasie zostanie wybebeszony i wzbogacony o boczki w skórze.
Panowie czytam te opinie na temat OIII i tak się zastanawiam ile osób za 2-3 lata będzie miało w opisie Octavia III (chodzi mi o osoby co mają teraz OII) i co wtedy będą pisać. Raczej na pewno wielowahaczowe zawieszenie jest lepsze od belki w sytuacjach ekstremalnych tylko ile jest tych sytuacji ekstremalnych w życiu jest ?? ale co do boczków piszcie co chcecie nie wiem co to jest czy skóra sztuczna (jakaś chinszczyzna) czy skay ale na pewno nie wyciera się to tak jak boczek materiałowy (od łokcia) miałem boczki materiałowe i po 130 kkm wyglądały bardzo źle. Co do belki może i się zgodzę ale co do boczków wolę te ze skaju (skóry sztucznej czy jak to nazwać) niż materiałowe. Octavia III to nie jest samochód sportowy, więc może belka tylna to krok w tył ale Panowie jak chcecie samochód sportowy to trzeba wyłożyć spore pieniądze a wy wymagacie od OIII samochodu rodzinnego, sportowego, terernowego itp.... (nic za darmo).
A jeszcze jedno jak utwardzą tylne zawieszenie to dopiero będziecie płakać na dziurach teraz jest twarde aż za twarde (Panowie to nie zachód gdzie jadąc 1000 km jedziemy 930 km autostradą a potem 70 km zwykła droga jeszcze równą) przejdzie Wam przejechać tory tramwajowe to się odechce twardego tylnego zawieszenia (teraz jest już bardzo twarde)
Wyniki podane w ikonce poniżej mogą zawierać również zużycie paliwa przez system niezależnego ogrzewania tzw "Webasto" (bierze paliwo z baku samochodu)
Jak masz słaby silnik, to pewnie i dla Ciebie zawias ma drugorzędne znaczenie, podobnie jak opony - pojedź sobie 2 złote swoją O3 i zobaczysz czy jest kolorowo. IMHO powinni do 2.0 TDI też dawać wielowahacz i wszyscy byliby szczęśliwi, choć i tak bez utwardzenia i obniżenia zawiasu to ... hmm...
Przecież na ścisłość 95% aut ma boczki z plastiku,
Piramida ma dobre podejście do tematu... liczy się 1.8TSI, bo to załatwia sprawę, a reszta... reszta pierdół staje się nie istotna
Kolego, 95% aut nie ma calego poszycia wewnetrznego drzwi z plastiku, jak O3.
Niestety O3 jest pod tym wzgledem swoistym ewenementem, chyba w klasie kompakt to jedyny samochod, ktory ma cos takiego.
Ale jak napisalem - cale plastikowe drzwi sa w Seacie Exeo, rzekomej kopii Audi A4 poprzedniej generacji. W ten sposob zdziadzono tego Seata (i jeszcze pod paru innymi wzgledami - jak gorsza tapicerka) wzgledem Audi - zeby byl gorszy troche od pierwowzoru.
Podobnie jest ze Skoda.
Ty piszesz serio tak, jakbys O3 na oczy nie widzial... byl tu na forum jeden gosc, ktory kiedys wyklocal sie, ze w Rapidzie boczki drzwi nie sa cale plastikowe, a juz na pewno cale nie sa w wersji elegance, po czym wklejal ich wizualizacje i zdjecia... i wyszlo potem na jaw, ze on tego Rapida nie widzial... Zastanawiam sie czy to czasem nie byles ty...
Co do jakosci tego plastiku to jesli faktycznie siedziales w O3 - to powinienes wiedziec ze na samym dole jest twardy jak skala, na srodku jest twardy i cienki, podlokietnik jest obity czyms a la skaj, czy derma, a gorna czesc drzwi ma sredniawo-twardy plastik, ktory jak go przycisnac to sie troszke ugina i nawet mozna by go okreslic jako przyjemny w dotyku, ale nie jest tak miekki jak w O2.
I tyle w tym temacie - idz obejrzyj i przestan pisac bzdury.
Jak juz napisalem - mentalnie sie juz przyzwyczailem do dziadowskiej oszczednosci w Skodzie co do tego ze drzwi sa CALE z plastiku. Sa cale - bo tak taniej, a nie dlatego ze tak jest lepiej. Kropka. Nie chce mi sie juz tego tlumaczyc 10 raz. Ale skoro ktos majaczy, ze to nie plastik... to pytam raz jeszcze - co to jest???? Kevlar? Jedwab? co? to jest plastik, dokladnie taki jaki Ci wyzej opisalem. Mam nadzieje, ze juz rozumiesz. Albo w koncu pojdziesz i obejrzysz sobie to na wlasne oczy zamiast snuc fantasmagorie.
Co do tego ze silnik 1.8 tsi zalatwia sprawe i ze reszta nie jest wazna... to coz... jesli tak myslalby kazdy klient Skody - brawo panowie od planowania produktu! Ale tak (na szczescie) nie jest. O czym mozna sie przekonac czytajac ten watek.
Ah, no i akurat w 1.8 tsi jest zawieszenie wielowahaczowe.... :diabelski_usmiech
ps. Na dzien dobry info o sprzedazy Octavii (zarowno O2 jak i O3) w kwietniu - jest to 829 sztuk (klienci indywidualni zaledwie 288 sztuk)... rok temu to bylo dokladnie 1659.... czyli dwa razy wiecej. O ile przewaga w sprzedazy O2 nad konkurentami byla bardzo duza, to teraz choc ciagle Skoda ma w kompaktach 1 miejsce, to przewaga kurczy sie do stukilkudziesieciu sztuk wzgledem kolejnego modelu w rankingu. Moim zdaniem wkrotce albo O3 stanieje, albo dojda tanie pakiety wyposazenia. No chyba, ze liczy sie wylacznie klient flotowy, a nie indywidualny.
Będzie to Elegance 2.0 TDI z DSG, podobno ze wszystkim co możliwe
to co będziesz robił w wolnym czasie? Do S2 już za wiele nie włożysz
Zamieszczone przez marlej108
Kolego, 95% aut nie ma calego poszycia wewnetrznego drzwi z plastiku, jak O3.
Popatrz na Mitsubishi. Nie wiem czy Outlander 3, ale 2 na pewno miała morze twardego i trzeszczącego po jakimś czasie tworzywa. Cenowo jest to samochód znacznie wyżej niż O3.
Ty piszesz serio tak, jakbys O3 na oczy nie widzial... byl tu na forum jeden gosc, ktory kiedys wyklocal sie, ze w Rapidzie boczki drzwi nie sa cale plastikowe, a juz na pewno cale nie sa w wersji elegance, po czym wklejal ich wizualizacje i zdjecia... i wyszlo potem na jaw, ze on tego Rapida nie widzial... Zastanawiam sie czy to czasem nie byles ty...
Zamieszczone przez marlej108
Kolego, 95% aut nie ma calego poszycia wewnetrznego drzwi z plastiku, jak O3.
Serio widziałem O3 - po prostu mam inne zdanie niż Ty
Co do rapida to w sumie dobry przykład podjaesz... tam jest chamski, twardy plastik wszędzie, w o3 jest inaczej, jak nie widzisz różnicy to polecam wycieszkę do skody
To co masz marlej108, w golfie :?: Kevlar? Jedwab? :lol: taki sam gówniany plastik tylko trochę bardziej miękki na samej górze drzwi :lol:
Zamieszczone przez marlej108
Co do jakosci tego plastiku to jesli faktycznie siedziales w O3 - to powinienes wiedziec ze na samym dole jest twardy jak skala, na srodku jest twardy i cienki, podlokietnik jest obity czyms a la skaj, czy derma, a gorna czesc drzwi ma sredniawo-twardy plastik, ktory jak go przycisnac to sie troszke ugina i nawet mozna by go okreslic jako przyjemny w dotyku, ale nie jest tak miekki jak w O2.
No i masz rację No ale czym to się różni choćby od O2 :?: Na samym dole też masz plastik jak skała (w O3 masz chociaz wykładzinkę od środka, czego nie uświadczysz niestety w O2), na środku również kawałek szmatki i u góry lekko miękki materiał (w O2 jest przyjemniejszy - to fakt :!: )
Ja nie twierdzę, że o3 ma super jakości drzwi, tylko skończmy Panowie pisać farmazony, że one są całe plastikowe bo nie są :!:
Marlej z Twoim podejściem do drzwi bocznych wykonanie, które powinno Cię usatysfakcjonować to wszystkie auta równie dobre lub lepsze od nowej BMW 5 lub 3 bo tam materiały są takie jakich wymagasz, czyli żeby nie było twardego plastiku
Przecież w swoim golfie 6 też masz na dole na drzwiach twardy plastik jak skała, na środku kawałek materiału i u góry bardziej miękki plastik niż w O3 :?: Zgadza się :?:
Ja nie twierdzę, że o3 ma super jakości drzwi, tylko skończmy Panowie pisać farmazony, że one są całe plastikowe bo nie są :!:
Na Jowisza... :shock:
Jestes jedyna osoba na forum, ktora twierdzi, ze cale plastikowe drzwi w O3... nie sa cale plastikowe.
Kurczak, teraz sa juz tylko trzy wyjscia:
1) nie siedziales w O3;
2) siedziales w O3 ale jestes niewidomy i nie masz rąk;
3) jesteś wariatem.
Obstawiam wciaz opcję nr 1, choc jesli 3 raz napiszesz, ze plastik nie jest plastikiem uwierze w opcje nr 3...
Bez obrazy, ale primo temat CALYCH plastikowych boczkow drzwi jest juz nudny, jak flaki z olejem, a secundo, jesli Ty piszesz to powaznie, to Kolego - naprawde nie chce mi sie dluzej tracic czasu na Twoje rewolucyjne twierdzenie jakoby plastik... nie byl plastikiem, bo jest ono po prostu mowiac wprost - glupie. To tyle.
marlej108, jessu marlej108, Ty masz chyba jakąś fobię :roll: Ja też siedziałem w OIII i te sławetne boczki nie są takie złe...ba macając nawet miękkie te tworzywo...co to jest nie wiem czy plastik czy inne cuuś :P od podstawy drzwi nie macałem tylko od uchwytu w górę i było ok... boczki, boczki i jeszcze raz boczki....hehehe
To fakt, że zdecydowana większość aut ma plastikowe boczki w 100%.
Z wyjątkiem wstawek z prawdziwego metalu, drewna, skóry, weluru itp reszta to 100% plastik czy w formie twardej lub gumowanej skorupy, skóry ekologicznej czy szmatki poliestrowej. a klasie Octavii praktycznie nie trafiają się ww wstawki w standardzie (dotyczy to również Golfa
miało być 101, było 120, jest 150+ i życie jest piękne
THE MAN WHO KNOWS (NOTHING)
Ja nie twierdzę, że o3 ma super jakości drzwi, tylko skończmy Panowie pisać farmazony, że one są całe plastikowe bo nie są :!:
Na Jowisza... :shock:
Jestes jedyna osoba na forum, ktora twierdzi, ze cale plastikowe drzwi w O3... nie sa cale plastikowe.
Nie jest sam. Marlej tam też jest trochę blachy w nich
Ale na poważnie, nie znudziło sie Wam?
Zobaczcie na Seeda, zadowolony chłopak, nawet boczki pod niego jakby zrobione...te sławetne boczki. Chłop zamówił co chciał i szczęśliwy ma zamiar być. A tu często największe hejty lecą od tych co żadnego auta tak na serio nie planują teraz nowego kupować . ad:
Te boczki dość słabe są ale znowu nie tragiczne (ale ile można to wałkować?) a twardy plastik na desce to nie koniec świata. Ja np chciałbym mieć twardy plastik na drzwiczkach od schowka przed pasażerem, a tak córkę opieprzam jak siada z tornistrem/plecakiem aby uważała bo to podatne na porysowanie zamkiem czy klamrą. Byłby tu plastik o ładnej fakturze by mi nie przeszkadzał i byłby spokój. :wink:
Seed, No wlasnie SEED kiedy odbierasz bryke, wiesz juz cos? Ja na chwile obecna sprzedalem swoja OII FL i zapylam zastepcza OII FL 1.4tsi 8) . Moja w przyszlym tygodniu wchodzi do produkcji, takze mysle ze do konca maja trafi w koncu w moje rece
a tak na serio, to Seed - 3mam kciuki zebys byl zadowolony z auta no i oczywiscie zaprezentowal je w dziale nasze auta... bo ciagle zaden z 2 kolegow co maja O3 (no wlasnie - czy na pewno maja... :P ) tego nie zrobil - wiec masz szanse byc tym numero uno na OCP z prezentacja O3 :-)
... bo ciagle zaden z 2 kolegow co maja O3 (no wlasnie - czy na pewno maja... :P ) tego nie zrobil - wiec masz szanse byc tym numero uno na OCP z prezentacja O3 :-)
Może czegoś sie wstydzą.... :shock:
Podobnie jak Agamek swojego Rapida - tez nie pokazał :szeroki_usmiech :wink:
A co do belki i automaniaka, no troche mina siadła. Jest belka i belka i w podobnym teście na łuku np civic przejechał bez "trawy".
Może w ekstremalnych sytuacjach bywamy rzadko, ale jak już sie znajdziemy to wtedy taka belka jak w O3 spowoduje że skasujemy furacza albo i kuku zrobimy sobie czy pasażerom czy komuś na poboczu. Zalety/wady takich rozwiązań widzi sie właśnie w sytuacjach krytycznych a te bywają groźnie w skutkach.
Taki test daje do myślenia.
Komentarz