Bogol, Ta taśma jest metalowa?
Octavia III i Superb II FL
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez BogolZreszta kazałem zbadać mojemu dealerowi czy sie da, i twierdzi ze sie da, jak tylko bedą na magazynie dostępne te uszczelki, to zamówi - acha o cena oscyluje koło 500zljest Skoda Superb 3 1.4TSI Ambition RP 2016 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=92672
była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE Kombi MY2015 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=86583
była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE MY2013- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69198
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez eaglemirekMożesz rozwinąć bo się zastanawiam czy nie masz zamiaru mnie obrazić swoją wypowiedzią :!: :evil:pozdrawiam - Darek
Komentarz
-
-
Tak, metalowa.
Z wizy oragano-leptyczniej w O3 bez pakietu chrom, pod małym okienkiem uszczelkę można również zdjąć, nie zwróciłem uwagi powiem szczerze ale wydaje mi się ze tylna listwa jest w całości, tak jak przednia.
z pakietem chrom, ciemne auto wygląda zdecydowanie lepiej...Załączone plikiJest- O3 2.0 TDI Elegance- nabity w belke...
Była- O2 FL 1.6 TDI CR SERIA
Była- O2 1.9 TDI PD BXE MOD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lukaszc2Mam poważny problem z faktem, że ktoś może kupować octavkę za >90k
Może się ktoś trafi ale na pewno on/ ona będzie z tego forum................... Nawet floty nie kupią powyżej 90k
Takie cuda za 90-100+ to bedzie odsetek sprzedazy.
Sam sie zastanawiam jak mozna za O3 dac np 120k przeciez jest tyle aut za taka kase Mazda6,Accord,Superb,I40,Optima,508, itdCała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.
Komentarz
-
-
Czerń, pakiet chrom i sport ORI zawias....
i coś czego u nas jeszcze w cenniku nie ma, przyciemniane szybki tył i pakiet dynamic (sportowe fotele, progi nakładki alu, i spojler)Załączone plikiJest- O3 2.0 TDI Elegance- nabity w belke...
Była- O2 FL 1.6 TDI CR SERIA
Była- O2 1.9 TDI PD BXE MOD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez paweł2
Znam pare osob co zamowilo O3 i ceny oscyluja od 60-do max 80kzl.
Takie cuda za 90-100+ to bedzie odsetek sprzedazy.
Sam sie zastanawiam jak mozna za O3 dac np 120k przeciez jest tyle aut za taka kase Mazda6,Accord,Superb,I40,Optima,508, itd
Na tym forum będzie pewnie i kilka osób które czekają na RS-a, a ten będzie kosztował ze 140 tys...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MajowyNa tym forum będzie pewnie i kilka osób które czekają na RS-a, a ten będzie kosztował ze 140 tys.Zamieszczone przez MajowyNie wszyscy chcą jeździć wielką limuzyną typu Superb, Accord, czy Optima. Za te pieniądze wolą kupić coś mniejszego, np: Audi A3, albo nowego Merca A-Klasę. Każdemu wedle potrzeb.Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.
Komentarz
-
-
Staram się nikomu nie zaglądać do kieszeni ale jeżeli ktoś ma kaprys i kupuje Mini Morisa za te 80 czy 90kkm to jego sprawa, to samo dotyczy się octy czy superba, są klienci co wydają na superba te 150kzł i co z tego, stać ich, zapracowali na to to niech wydają na co chcą mimo że za tą cene mogą mieć auto pokroju BMW czy Audi.
To samo tyczy się wydawania na nowe auto tych 80kzł, zawsze można wyjść z założenia po co taką kasę wydawać na niowe auto skoro dwu letnie można kupić za 50kzł?
I tak w kółko....
Tak więc jak ktoś ma kase to niech nawet kupi sobie A klasę w wersji AMG i wyda te 230kzł :wink: a to że auto będzie mniejsze niż octa to kogo to obchodzi :szeroki_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidasię szybciej niż 120km/h nie dało jechać
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez paweł2Sam sie zastanawiam jak mozna za O3 dac np 120k przeciez jest tyle aut za taka kase Mazda6,Accord,Superb,I40,Optima,508, itd
A z tych przez Ciebie wymienionych (poza gargantuiczną Skodą), nikt takiego napędu nie posiada. (trudno RXH Puga hybrydę za 200 kPLN uznać za pełnoprawny pojazd 4x4).
Jeszcze jedno, gwarantuję że każdy wsadzony z czarną opaską na oczach do Accorda, 6, i40, Optimy, Puga czy innego "przedstawiciela klasy D" i do O III nie poczułby różnicy podczas jazdy, w komforcie czy w przestronności.
Dopiero po zdjęciu opaski by było" "łeee to skoda" :? :wink:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SeedZamieszczone przez OrsonTSI. i usłyszał prawde.... 1,4 z turbo
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Rok z BagienZamieszczone przez paweł2Sam sie zastanawiam jak mozna za O3 dac np 120k przeciez jest tyle aut za taka kase Mazda6,Accord,Superb,I40,Optima,508, itd
A z tych przez Ciebie wymienionych (poza gargantuiczną Skodą), nikt takiego napędu nie posiada. (trudno RXH Puga hybrydę za 200 kPLN uznać za pełnoprawny pojazd 4x4).
Jeszcze jedno, gwarantuję że każdy wsadzony z czarną opaską na oczach do Accorda, 6, i40, Optimy, Puga czy innego "przedstawiciela klasy D" i do O III nie poczułby różnicy podczas jazdy, w komforcie czy w przestronności.
Dopiero po zdjęciu opaski by było" "łeee to skoda" :? :wink:
Jeśli 508 4x4 nie jest dla Ciebie pełnoprawnym napędem na 4 koła to Haldex również nim nie może być ( żadne z tych rozwiązań nie jest stałym napędem gwarantującym taką samą przyczepność jak np. Quattro).
Komentarz
-
-
To ja zapytam. Która Skoda bez chipa pojedzie 220 - oprócz RS-a? Bo ja swoją max. 211 - pomiar z navi - to że na zegarach było ponad 220 nie biorę pod uwagę... I rzeczywiście przy tej prędkości huragan w środku, rozmawiać się nie da. Co do stabilności, to nie stwierdziłem myszkowania, cały czas trzymało kierunek bez korekt.
Komentarz
-
-
Panowie nie ma co porównywać O3 z autami klasy średniej to nie znaczy że kazdy kto ma daną ilość sałaty do przeznaczenia na zakup samochodu musi kupić auto klasy średniej zamiast doposażonej skody np z napędem 4x4 :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Dziś strzeliłem kolejne 200km O3 - trzeba w końcu wykorzystać ostatnie dni z O3.
Niestety dla mnie wyjeździłem już darmowy bak paliwa od Volkswagena i musiałem zatankować za swoje, ale cóż - chce się jeździć trzeba płacić. Przy okazji tankowania okazało się, że na maxi docie jest dodatkowa pamięć "od ostatniego tankowania". Miłe jest to, że podczas tankowania automatycznie się resetuje. Proste - a jakie przydatne.
Dziś postanowiłem również pojeździć w trybie ECO. Dziwne jest to, że jak się zdejmie nogę z pedału gazu to skrzynia w tym trybie wyrzuca na luz. Na hamulcu wrzuca znowu bieg i czuć że działa rekuperacja energii. Tarcze przy 18 calowych felgach wyglądają naprawdę śmiesznie, ale dzięki temu wspomagaczowi dają radę.
W środku znalazłem 3 defekty - odstaje nie wiadomo dlaczego plastik na rączce do zamykania drzwi kierowcy (chodzi mi o boczek), schowek przed pasażerem nie domyka się na raz - trzeba dobić ręcznie drugi zatrzask, no i coś skrzypi na dziurach - zarówno jakieś uszczelki/plastiki w środku i o zgrozo zawieszenie zaczęło pukać (przebieg 9000km).
Potestowałem też wchodzenie w zakręty z belką z tyłu - ja tam nie zauważam różnicy między O2 a O3. Fakt, nie przeginałem jakoś ekstremalnie pały, ale muszę powiedzieć, że samochód zachowuje się jak najbardziej normalnie i przewidywalnie.
No i to chyba będzie na tyle testowania - jutro sprzątanie, we wtorek zwrot. No i nareszcie wrócę do SII i do komfortu.
PS. Ten egzemplarz to naprawdę ładne auto - ludzie się za nim oglądają na ulicy, mojej kobicie się podoba. Szkoda, że taki drogi no i te felgi za duże lub zawias za twardy. Mam nadzieję, że nie będzie to jedyna tak wypasiona O3 w Polsce.Pozdrawiam
Marcin
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez EnriquezDziś strzeliłem kolejne 200km O3 - trzeba w końcu wykorzystać ostatnie dni z O3.
Niestety dla mnie wyjeździłem już darmowy bak paliwa od Volkswagena i musiałem zatankować za swoje, ale cóż - chce się jeździć trzeba płacić. Przy okazji tankowania okazało się, że na maxi docie jest dodatkowa pamięć "od ostatniego tankowania". Miłe jest to, że podczas tankowania automatycznie się resetuje. Proste - a jakie przydatne.
Dziś postanowiłem również pojeździć w trybie ECO. Dziwne jest to, że jak się zdejmie nogę z pedału gazu to skrzynia w tym trybie wyrzuca na luz. Na hamulcu wrzuca znowu bieg i czuć że działa rekuperacja energii. Tarcze przy 18 calowych felgach wyglądają naprawdę śmiesznie, ale dzięki temu wspomagaczowi dają radę.
W środku znalazłem 3 defekty - odstaje nie wiadomo dlaczego plastik na rączce do zamykania drzwi kierowcy (chodzi mi o boczek), schowek przed pasażerem nie domyka się na raz - trzeba dobić ręcznie drugi zatrzask, no i coś skrzypi na dziurach - zarówno jakieś uszczelki/plastiki w środku i o zgrozo zawieszenie zaczęło pukać (przebieg 9000km).
Potestowałem też wchodzenie w zakręty z belką z tyłu - ja tam nie zauważam różnicy między O2 a O3. Fakt, nie przeginałem jakoś ekstremalnie pały, ale muszę powiedzieć, że samochód zachowuje się jak najbardziej normalnie i przewidywalnie.
No i to chyba będzie na tyle testowania - jutro sprzątanie, we wtorek zwrot. No i nareszcie wrócę do SII i do komfortu.
PS. Ten egzemplarz to naprawdę ładne auto - ludzie się za nim oglądają na ulicy, mojej kobicie się podoba. Szkoda, że taki drogi no i te felgi za duże lub zawias za twardy. Mam nadzieję, że nie będzie to jedyna tak wypasiona O3 w Polsce.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez EnriquezDziś postanowiłem również pojeździć w trybie ECO. Dziwne jest to, że jak się zdejmie nogę z pedału gazu to skrzynia w tym trybie wyrzuca na luz. Na hamulcu wrzuca znowu bieg i czuć że działa rekuperacja energii.
Komentarz
-
Komentarz