z tymi światłami diodowymi t właśnie dziś rano rozmawiałem ze znajomym o przełączaniu świateł dziennych na mijania,. Doszliśmy do wniosku że chyba niewielu producentów robi tak jak vag że jak jest czujnik deszczu/zmierzchu to śwaiatła właczone w pozycji AUTO po paru ruchach wycieraczkami lub jak się ściemnia to same się przełączają. Mam tu na myśli kia/hyundai ledy w nich wyglądają fajnie ale za to namiętnie widzę jeżdzacych w deszczu czy jak się robi ciemne na dziennych zamiast włączyć mijania. Przy okazji dziwi mnie że do SIIFL nie dali automatycznego włączania świateł drogowych, chyba że to faktycznie ingeruje w elektronikę a tu przychylam się że chyba faktycznie będą wprowadzać nowego SIII w przyszłym roku bo ten lifting obecnego to tak jakby go nie było,.
Octavia III i Superb II FL
Zwiń
X
-
rafik11, ci mistrzowie ze swiatłami dziennymi w deszczu czy po zmroku to prawdziwa plaga. Załozy sobie taki dzienne ledy i mysli, ze one słuzą do jazdy przez cała dobę. Na jesieni widziałem takiego idiotę w Vento który o godz. 6 rano, gdy było jeszcze totalnie ciemno jeździł codziennie tylko z włączonymi dzinnymi LED-ami. Oczywiście z tyłu totalny brak jakichkolwiek świateł.
A do do O III i dziennych LED-ów, to pewnie jest tak jak w SII, czyli gdy czujnik uzna, że jest za ciemno, automatycznie przełacza z dziennych na mijania. Problem tylko w tym, że nie zawsze gdy np. pada deszcz jest ciemno, a powinno się wtedy jeździć z włączonymi mijania.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
W nowej O3 jest synchronizacja czujnika deszczu ze światłami mijania. Po 30 sekundach działania (włączenia) wycieraczek z automatu się włączają światła mijania. Oczywiście jest to konfigurowalne w Infotainment.Pozdrawiam,
Bomber
__________________
O3 2,0 TDI Elegance Silver Arrow :-) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69414
+ "Lodówka" :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BADYLZamieszczone przez yogi_at_pozenalez paskudne jest to "pistacjowe" wykonczenie, fuj...
Komentarz
-
-
Funkcjonalnie się nie różni ale wizualnie jak najbardziej. Jest tam trochę kolorowych grafik. Nie będziesz załował.Pozdrawiam,
Bomber
__________________
O3 2,0 TDI Elegance Silver Arrow :-) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69414
+ "Lodówka" :-)
Komentarz
-
-
Rok z Bagien, nie załamuj... moja Pańcia właśnie stoi przed wyborem nowego auta i gdyby w O3 kombi był od razu 4x4, to próbowałbym ją na to namówić. na pewno lepszy wybór niż Sorento na wypasie z 2012, którego może dostać prosto z placu za 147k zł, bo taką propozycję dziś dostała i już kombinuje... ehhh... a musi coś kupić szybko, bo jej UFO w środę ukradli w centrum łodzi :evil:
[ Dodano: Pon 27 Maj, 13 18:08 ]
marlej108, o tych hamowniach pisałem ja, na podstawie wypowiedzi jednego z tunerów, znanego i obeznanego ze swoją robotą.Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
była gdzieś na Wojska Polskiego. S2 odpada, bo się po prostu może w bramę nie zmieścić, a skręca się z dość wąskiej uliczki. Sportage daje radę, za parę dni mamy dostać Sorento do testów... :diabelski_usmiechBlack Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Enriquezzauważyliście, że komputer silnika przenieśli z podszybia w okolice akumulatora? (...) nie jestem pewien jak z narażeniem na wodę i uszkodzenia przy stłuczkach. Mam wrażenie, że miejsce nie jest przypadkowe :twisted:
M.666 4U
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez michalek1912Czy Maxi-dot kolor różni się czymś od maxi-dot bez koloru? I czy warto do niego dopłacać pomijając walory estetyczne? Czy ewentualnie w przyszłości będzie można aktywować jakieś funkcje?
no chyba ze bierzesz Ambition
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Tony065S2 odpada, bo się po prostu może w bramę nie zmieścić, a skręca się z dość wąskiej uliczki. Sportage daje radę, za parę dni mamy dostać Sorento do testów...O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Jeździłem wczoraj O3 1.4tsi 140 KM. Wrażenia - poza silnikiem takie sobie. Wnętrze wolę z mojego tura, choć na tylnej kanapie bez problemu można zapiąć pasami podstawkę dla dziecka, która tu nie zasłania zaczepu pasa.
Na +
- silnik i zestopniowanie skrzyni (na V przy 100 km/h jest 2,500 obrotów a jeszcze jest VI),
- start/stop odłączany guzikiem,
- nieco ciszej na chropowatej nawierzchni, niż w moim turze, ale to na pewną za sprawą lepszych opon,
- dobra skuteczność hamulców już od muśnięcia pedału (w moim starym P. 206 też tak miałem ).
Na -
- ciężej chodzące sprzęgło,
- kierownica przesłania trochę zegary,
- ogólnie wygląd deski i zgarów, ale to moje zdanie i na pewno bym się przyzwyczaił.
Komentarz
-
-
re:
...wczoraj dzięki uprzejmości tego, co dużo huku robi....łobejrzałem, pomacałem se O3
nadmieniam, że miała na starcie 3 atuty jak dla mnie:
1. srebrna
2. ELE
3. ciemne wnętrze
...jedno co odstaje, na co z resztą - bez zbytniego srania się po krzakach - zwórcił moją uwagę kierownik, to jakość (a w zasadzie jej brak) plastiku schowka pasażera...i to by było na tyle....co i tak - po prawdzie - jest bez znaczenia.... :szeroki_usmiech
szkoda, że schowek w podłokietniq nie jest klimatyzowany....ale i tez bez dramaturgii
sławetne wykończenie drzwi końpletnie mnie nie rusza, a nawet podoba mi sie wyściełanie szmateksem kieszeni w tychże, coby zgoramdzone tam precjoza i inne niepotrzebne gerety nie rzęziły zanazbyt
generalnie parch ładny......
...choć.....
....obok stał superb wielkiego........
....dostojne wnętrze (superba :P ) kruca bomba.... :szeroki_usmiech>>E<< by Ali, defibrylator by DGW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez obrusNa -
- ciężej chodzące sprzęgło,
Nie wiem czemu większość aut ma "twarde" sprzęgło.
Aktualnie w mojej O2FL przyzwyczaiłem się do "miękciutkiego" sprzęgła, które daje się bez problemu wyczuć, a przy tym nie wysila tak nogi.
G7 lub O3 - tam juz jest twarde sprzęgło.
Ciekawy jestem od czego to zależy, bo jeśli pamięć mnie nie myli, to auta z silnikiem 1.2TSI takim jak w mojej O2 - wszystkie miały takie miękkie sprzęgło, czyli to jest kwestia konstrukcyjna.
Czy ktoś zna temat, lub wie dlaczego "twarde sprzęgło" jest częściej występujące?Było: Oct2FL doposażony Mint 1.2TSI
Jest: starszy diesel na B.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez navigator.obok stał superb wielkiegoNajtFukinPatrol North-West
UNIDEN 510 XL + ML145
BYŁ ASZ
PÓŹNIEJ BYŁ BKD
BYŁA TEŻ CEGA
A TERAZ JEST SUPERB CBBB
MAMY NOWEGO KANDYTATA DO OCP,MA JUż JEDENAŚCIE LAT !!!!!!!!!!
Komentarz
-
Komentarz