Zdziwilibyscie sie ile ludzi kupi samochod bez klimy, byle nowe z gwarancja :idea:
i oni właśnie nie są normalni, bo żeby odłożyć 3 tys. do 62 tys. żeby mieć radio i klimę to chyba nic wielkiego.
To sa ludzie, ktorzy cale zycie jezdzili bez i dalo rade. A teraz nie widza potrzeby, bo sie nasluchali jak to ludzie choruja i takie tam od klimy.
W rodzinie tez byla taka zmiana auta z tego samego modelu bez klimy na taki z klima po wielu namowach i podsumowanie bylo, ze ok, moze jest lepiej, ale w trasie ktora jezdza regularnie auto pali ponad 1l wiecej :twisted:
Wyszło lekko drożej ale niewiele. Na S2FL pewnie będzie lepszy upust...
Z mojego wstępnego rozeznania i bardzo pobieżnych wyliczeń, oba samochody OIII Combi i S II FL Combi wychodzą w niemalże tych samych cenach, przy porównywalnych, wyposażeniach.
Podkreślam słowo "porównywalnych", bo identycznie się nie da. OIII dostała bowiem nowe systemy medialne i rozbudowane systemy elektronicznej pomocy, których nie ma S II FL.
W SII jest za to LK, inne felgi, parasolka :lol: , 4x4 itp.
Ceny są podobne, bo będzie ciężko o taki upust jak na S II, gdzie sam importer daje 7700 zł, upustu, a dla O III to koszt jedynie ubezpieczenia. Różnica będzie ok. 5%.
Mi po konfiguracji O3 Estate Elegance 1.4tsi+dsg + siedzenia skóra = 33k euro , tylko 2K taniej od passata w podobnej konfiguracji.
Daaawno mówiłem że skoda jest droga..., jakieś 2 lata temu dokładnie jak kupiłem GVI.
aaa...golf będzie miał jutro 2 lata równo... ,przebieg 13.6tyś km :szeroki_usmiech .
aaa...i jeszcze co do spalania 1.4tsi po mieście.. . zrobiłem nim teraz 26km po samym mieście , raczej bez korków normalne jeżdżenie w tym sporo po jezdniach dwupasmowych /kraśnicka , głęboka/ spalanie wyszło 10,6l , więc jak koledzy robią 7litrów i mniej .., no jest to zagadka niesamowita.. :roll: :niewiem , jakie to musi być miasto , albo jak wy jeździcie..na luzie czy co ,,z górki cały czas..
prędkość średnią miałem 17km/h.
aaa...i jeszcze co do spalania 1.4tsi po mieście.. . zrobiłem nim teraz 26km po samym mieście , raczej bez korków normalne jeżdżenie w tym sporo po jezdniach dwupasmowych /kraśnicka , głęboka/ spalanie wyszło 10,6l , więc jak koledzy robią 7litrów i mniej .., no jest to zagadka niesamowita.. , jakie to musi być miasto , albo jak wy jeździcie..na luzie czy co ,,z górki cały czas..
prędkość średnią miałem 17km/h.
Nie pisz glosno, bo nikt tego nie kupi. Zakrzycza nas. A wystarczy w watku o spalaniu popatrzec na dwie statystyki kolegow z forum. Jeden jezdzi po miescie, drugi w cyklu mieszanym. Jeden ma srednia 7,5l a drugi 10l.
skoda stoi w garażu na razie.. a jeżdżę golfem . jazda lekką nóżką około 90-100 , trasa zupełnie pusta przez wioski/zagłebocze - lubartów/ zero wyprzedzania , prawie zero hamowań i rozpędzania , spalanie po 36km - 5.7l powtarzalne.
A ja dzis obejrzalem sobie Skode Superb FL kombi. Stoi w Sopocie w salonie. Jest to wersja za absurdalne pieniadze (ponad 140.000 zlotych).
Co do zmian w stosunku do wersji sprzed FL to w kombi... praktycznie tych zmian nie widac! Z tylu jest niby inna troche klapa - te zalamania jak w O3 - praktycznie nie widoczne na 1 rzut oka. No i te ledy. Wewnatrz wszystko jest takie samo, moze w tanszych wersjach jest inny wzor tapicerki, ale w tej co tam stoi (bodajze L&K) to jest po prostu identyczne jak w dotychczasowej wersji, tyle ze jest inna kierownica (ta z O3 i Rapida). Swoja droga w L&K fajne to brazowe wnetrze, takie dziadkowe... akurat dla mnie ;-)
Glowna roznica to inny przod auta w stosunku do wersji sprzed FL, ktory wyglada praktycznie identycznie jak w O3 i Rapidzie. Powiem szczerze, na pierwszy rzut oka to bedzie nie do odroznienia od O3, gorzej... od Rapida - no tutaj to sie pozna ze Rapid jest mniejszy, ale od O3 kombi to praktycznie bedzie prawie nie do odroznienia. Nowy przod jaki jest kazdy wie. Mi sie bardziej Superb podobal przed FL, przynajmniej kombi, bo teraz to po prostu... wyglada tak samo jak O3. To nie znaczy ze brzydko, ale troche za bardzo podobnie - to troche tak jak VW Toura i VW Sharan - mordy maja prawie identyczne...
Szkoda ze nie ma w salonie limuzyny bo przynajmniej tam jest roznica i w przodzie i w tyle - i to mnie ciekawi jak wyszlo.
Ogolnie to jesliby za rok mialby byc zupelnie nowy model w listopadzie (tak napisali w Auto Swiecie jakies 1-2 miesiace temu) to moim zdaniem jak ktos nie musi, to warto poczekac moze na Superba III. A jak koniecznie chce kupic - to tez ok. bo to auto za wyjatkiem przodu (kombi) jest praktycznie identyczne z dotychczasowym.
Z uwagi na mala roznice w cenie - uwazam ze lepszym wyborem jest Superb niz O3, ale gdyby O3 staniala i rabaty bylyby takie jak od dwoch lat (nie liczac wyprzedazy) na O2 - czyli ok. 11.500 zl poza najtansza wersja z najslabszym silnikiem, to moze wtedy bedzie lepiej kupic O3. Ale tak jak teraz z tymi rabatami to Superb bardziej mi sie widzi.
W sumie jest na rynku od 2008 r. - czyli 5 lat. Za rok ma byc nowy VW Passat, to moze i faktycznie bedzie ten nowy Superb III a te zmiany sa wlasnie dlatego takie slabe... ale z drugiej strony gdyby za rok mialby byc kolejny model to po co wlasciwie robic FL - tylko na rok? troche bez sensu...?
W Sopocie jest teraz o tyle fajnie w salonie, ze mozna sobie porownywac obie wersje Superba kombi - sprzed FL i po FL bo maja obydwa modele.
aaa...i jeszcze co do spalania 1.4tsi po mieście.. . zrobiłem nim teraz 26km po samym mieście , raczej bez korków normalne jeżdżenie w tym sporo po jezdniach dwupasmowych /kraśnicka , głęboka/ spalanie wyszło 10,6l , więc jak koledzy robią 7litrów i mniej .., no jest to zagadka niesamowita.. , jakie to musi być miasto , albo jak wy jeździcie..na luzie czy co ,,z górki cały czas..
nie porownuj starego 1.4 do nowego - to dwa rozne silniki - spalanie tez sie rozni. jeszcze raz napisze - mi po miescie (obszar ponad 300 km2) pali nie wiecej niz 7.5 srednio.
Nowy kredyt umożliwia kalkulację raty na poziomie 715 zł miesięcznie za nową Octavię. Produkt Skoda Finance zapewnia także komfort przy podejmowaniu decyzji.
Dopiero przed zakończeniem umowy klient decyduje, czy chce zatrzymać, czy woli oddać samochód. Skoda Kredyt Niskich Rat oferuje trzy opcje zakończenia umowy:
- zwrot pojazdu z możliwością podpisania kolejnej umowy kredytowej i wymiany auta na nowe
- spłatę w ratach
- spłatę jednorazową
W przypadku gdy użytkownik będzie chciał zwrócić samochód, Volkswagen Bank Polska gwarantuje jego odkup. Dzięki temu klient nie musi się martwić o sprzedaż auta na rynku wtórnym.
Skoda Kredyt Niskich Rat jest także dostępny bez konieczności angażowania kapitału własnego na zakup samochodu: wkład własny już od 0%.
Klienci salonów Skody zainteresowani ofertą mogą wybrać dogodny okres kredytowania (36 lub 48 miesięcy), wysokość wkładu własnego (od 0% do 30%) oraz limit rocznego przebiegu (20 lub 30 tys. km rocznie). Oprocentowanie nominalne wynosi 3,99%.
OII 1,4 TSI Elegance
KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)
A ja dzis obejrzalem sobie Skode Superb FL kombi. Stoi w Sopocie w salonie.
W Łodzi też jest Combi w 2 kolorach beżowym ( :? ) i brązowym.
Można podjechać i sobie oblukać. :P
Nie każdemu Superb podejdzie, nie każdemu jest potrzebna taka bryka. Ale pomimo pewnej spójności stylistycznej z Rapidem i O III, to jednak trudno te samochody pomylić.
Albo komuś leży albo nie. Dla mnie to duży plus.
Info dla tych, którzy chcą Combi z 4x4 system przyjmuje zamówienia. Choć bez cen....i daty odbioru.... :shock:
Ale pomimo pewnej spójności stylistycznej z Rapidem i O III, to jednak trudno te samochody pomylić.
no akurat po FL to BARDZO LATWO O3 kombi z S2 FL kombi pomylic....
tak jak obecnie latwo pomylic O3 liftback z Rapidem.
Przod auta na pierwszy rzut oka jest IDENTYCZNY. Glowna roznica to ze Superb jest dluuugi a Octavia ma bardziej proporcjonalna sylwetke. Tyle ze z przodu to odroznienie bedzie bardzo trudne - nawet dla znawcow tematu, podobnie z tylu - tutaj na pierwszy rzut oka tylko po ledach...
marlej, najłatwiej poznać po dziennych z przodu - S2FL ma ledy tam gdzie do tej pory kierunki a O3 ma ledy pod lampami (IMHO w O3 wyglądają zajebiście). Z Rapidem też ciężko pomylić - Rapid nie ma plastiku zderzaka między reflektorem a grillem
Nowy kredyt umożliwia kalkulację raty na poziomie 715 zł miesięcznie za nową Octavię. Produkt Skoda Finance zapewnia także komfort przy podejmowaniu decyzji.
[ciach]
Oprocentowanie nominalne wynosi 3,99%.
Przeliczyłem to sobie bazując na tabelce (opcja 2 z zerową wpłatą własną):
w jakiej skali? bo coś się chyba czasoprzestrzeń zakrzywiła... mówisz o 16% w skali roku czy co?
[ Dodano: Pią 21 Cze, 13 13:22 ]
a tak jeszcze co do cen... zostałem zbombardowany reklamami nowej O3 Kombi... więc sobie pooglądałem coś skonfigurowałem i spoko...
ale później wszedłem z ciekawości na stronkę VW a tam nowy G7 Variant... Kurde, tak popatrzyłem i nie kumam... dlaczego G7 Highline 1.6TDI 77kW jest o 1kPLN tańszy od O3 elegance?
Dlaczego mogę tam kupić Xenony za 1400zł w wersji standard? WTF?
Komentarz