Piramida, a wiesz jak fajnie mi się teraz jeździ S2 po dołożeniu mat na całą podłogę i zużyciu pól puszki smaru silikonowego na uszczelki ?
Octavia III i Superb II FL
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez ptaku84Piramida wiem co mowie od 3,5 roku jezdze Mk6 Gti i oswiadczam ze nowa O3 1.8tsi jest cichsza w srodku od Golfa mowa oczywiscie o oplywie powietrza itd. a nie o warkocie silnika czy wydechu
Moze jakies (za)szerokie albo wyzabkowane opony masz w tym golfie?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaZamieszczone przez kabanosZamieszczone przez piramidaZamieszczone przez BiDi01Zamieszczone przez piramidaak to możliwe skoro golf ponoć jest lepiej wyciszony od octavii?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ukukZamieszczone przez ptaku84Piramida wiem co mowie od 3,5 roku jezdze Mk6 Gti i oswiadczam ze nowa O3 1.8tsi jest cichsza w srodku od Golfa mowa oczywiscie o oplywie powietrza itd. a nie o warkocie silnika czy wydechu
Moze jakies (za)szerokie albo wyzabkowane opony masz w tym golfie?
Nie wierze, zeby G6 GTI byl gorzej wyciszony od zwyklej wersji G6. Nie sadze tez zeby bylo w nim glosniej niz w O3.
Z drugiej strony O3 1.8 tsi ma z tylu wielowahacz wiec powinna byc cichsza od innych wersji O3 z belka z tylu...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ptaku84Ukuk: Opony sa seryjne 18/225/40 i sa ok
Marlej: po co mialbym sciemniac jezdze Golfem od ponad 3 lat O3 jezdzilem 1h i stwierdzilem ze jest cichsza.
Ja porównywałem wyciszenie podczas jazd róbnych i O3 zdecydowanie i bezapelacyjnie jest najgłośniejszym autem z tej trójki:
Najgłośniej O3 1.4 TSI < O2FL 1.2TSI < Golf7 1.4TSI Najciszej
Mówię tu przede wszystkim o szumach/ogłosach przy prędkości powyżej 100km/h, a najlepiej porównywać to przy prędkości 140km/h, wtedy O3 to jest jeden wielki huragan (celowo wyolbrzymiam), natomiast w G7 jest cisza.
Dodatkowo - ten sam silnik 1.4TSI w O3 był wyraźnie słyszalny, podczas gdy w G7 to był tylko lekki szmer (mowa o kabinie i pozycji kierowcy).
Jeśli G6 jest tak kiepsko wyciszony jak piszesz, że przy większych prędkościach jest głośniej niż w O3, to on chyba nie ma uszczelek, albo twoja wersja jest z "wykrzywionymi" drzwiami.Było: Oct2FL doposażony Mint 1.2TSI
Jest: starszy diesel na B.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ptaku84Ukuk: Opony sa seryjne 18/225/40 i sa ok
Marlej: po co mialbym sciemniac jezdze Golfem od ponad 3 lat O3 jezdzilem 1h i stwierdzilem ze jest cichsza.
ale nie bede sie klocil o Twoje odczucia i Twoj samochod.
Moze akurat Twoj egzemplarz jest jakis glosniejszy?
ps. a wracajac do O3 to rekord - wczoraj widzialem na drogach 4 Octavie III :-)
Komentarz
-
-
Nie chce mi sie filozofowac na ten temat moje auto jest proste, bezwypadkowe i nic mu nie dolega. Widocznie kazdy ma rozne odczucia a 03 jezdzilem i po miescie i po obwodnicy przy predkosciach 0-180km/h. Zreszta nie ma sie tutaj co spuszczac to tylko Golf i Octavia ktore sa autami klasy sredniej i zawsze beda mialy jakies mankamenty a komu to nie odpowiada powinien kupic A6 c7 lub nowe BMW 5 .poza tym nie rozumiem wielu uzytkownikow Octavi ktorzy tak bardzo podniecaja sie Golfem Mk6 lub Mk7 ktore maja rowniez wiele wad.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ptaku84Nie chce mi sie filozofowac na ten temat moje auto jest proste, bezwypadkowe i nic mu nie dolega. Widocznie kazdy ma rozne odczucia a 03 jezdzilem i po miescie i po obwodnicy przy predkosciach 0-180km/h. Zreszta nie ma sie tutaj co spuszczac to tylko Golf i Octavia ktore sa autami klasy sredniej i zawsze beda mialy jakies mankamenty a komu to nie odpowiada powinien kupic A6 c7 lub nowe BMW 5 .poza tym nie rozumiem wielu uzytkownikow Octavi ktorzy tak bardzo podniecaja sie Golfem Mk6 lub Mk7 ktore maja rowniez wiele wad.
Jeśli mam w ręku 85tys zł na nowe auto, to pytaniem zasadnym jest co wybrać, O3 czy może G7 (kombi). Mało tego, to właśnie detale mają największe znaczenie przy nowych autach, i one decydują o tym, czy wybierzemy ten, a nie inny model. Jeśli dla Ciebie zakup auta za takie pieniądze jest "po co się tutaj spuszczać", to zapewne i Twój osąd w kwestii wyciszenia jest mocno "średni".
Tak, każdy ma inne odczucia, ale coś takiego jak hałas/szum jest raczej czymś mocno dostrzegalnym/słyszalnym. Ma to też jak dla mnie bardzo duże znaczenie, ponieważ brakuje mi komfortu przy trasie i prędkościach około 130-140km/h, a nie chcę/mogę i nie mam zamiaru kupować nowego auta klasy premium.
Ponadto jeśli jakieś auto z "tej niższej półki" zadowoli mnie w kwestii komfortu, wyciszenia, itp. i wejdę w tym temacie na "wyższą półkę" bez wydawania 130tys zł, to będzie to idealnym rozwiązaniem dla mnie.
Dyskusję na ten temat uważam za jak najbardziej zasadną, i każdy szczegół może być przydatny dla potencjalnego kupującego.
PS. Kupując A6 c7 lub nowe BMW 5 wydajesz jeszcze więcej pieniędzy, więc ja wolałbym podjąć decyzję znając jak najwięcej szczegółów... w czym zdecydowanie pomaga rzeczowa dyskusja.Było: Oct2FL doposażony Mint 1.2TSI
Jest: starszy diesel na B.
Komentarz
-
-
ptaku84 - wiadomo - kazdy ma swoje odczucia, jednak moje sa po prostu diametralnie rozne ale tez nie ma co ciagnac dyskusji bo widac kady postrzega inaczej te kwestie.
blackpw - podchodze do sprawy identycznie. Dlatego na horyzoncie pokazal mi sie Leon - Niby srednio urodziwy, ale wedlug testu ADAC-a przy 130 km/h (z tego co pamietam) jest nawet ciutke cichszy od Golfa - wszystko to przy cenie takiej lub nizszej jak Octavia. Niestety na kombiaka trzeba czekac do nowego roku
Wielka szkoda, bo gdyby byl "na dzis" chyba sam bym sie skusil.
Komentarz
-
-
Powiem tak nie byłem żonaty nie miałem dzieci wybrałem GTI. Teraz mam zone w ciazy potrzebuje wiekszego auta czyli O3 RS w kombi. Kazde z tych aut to inny przedzial. Blackpw uwierz mi ciezko pracuje na to co mam i gdyby RS niebyl wart tych 140tys to bym o nim nie myslal. Oczywiscie wolalbym A4, A6 czy Bmw 3 lub 5 ale mnie na nie nie stac a w uzywane rodzynki nie wierze. Mialem juz raz takie auto i nigdy wiecej. Ja wole miec gorsze auto ale dobrze doposazone niz auto klasy premium w pakiecie bieda.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez blackpwJeśli mam w ręku 85tys zł na nowe auto, to pytaniem zasadnym jest co wybrać, O3 czy może G7 (kombi)
Wszystkie owe mankamenty, które wymieniacie znikają. Jedyny problem to być cierpliwym i poczekać na tę sztukę, która nie będzie gniotem :wink:
Zamieszczone przez ptaku84Powiem tak nie byłem żonaty nie miałem dzieci wybrałem GTI. Teraz mam zone w ciazy potrzebuje wiekszego auta czyli O3 RS w kombi. Kazde z tych aut to inny przedzial. Blackpw uwierz mi ciezko pracuje na to co mam i gdyby RS niebyl wart tych 140tys to bym o nim nie myslal. Oczywiscie wolalbym A4, A6 czy Bmw 3 lub 5 ale mnie na nie nie stac a w uzywane rodzynki nie wierze. Mialem juz raz takie auto i nigdy wiecej. Ja wole miec gorsze auto ale sobrze doposazone niz auto klasy premium w pakiecie bieda.
:diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kurczak1985Ja osobiście nigdy już nie kupię auta nowego(kupiłem nową O2 FL), ponieważ najzwyczajniej w świecie jest mega drogo i za każdy dodatek trzeba słono płacić. Nie kupię też auta od handlarzy w PL, gdyż ryzyko kupna szajsu jest zbyt wielkie. Polecam natomiast poszukiwania na własną rekę uczciwego auta z uczciwym przebiegiem. Za kwotę nowych O3 lub G7 wybór naprawdę jest przeogromny, a auta bez porównania lepsze nawet jeśli mają RZECZYWISTEGO przebiegu 150tkm (sam z tego wariantu skorzystałem i jestem bardzo zadowolony). Fakt wymaga to cierpliwości, czasu i znajomego mechanika + dostęp do danych serwisowych ASO, ale jest to zdecydowanie najkorzystniejszy wariant
Używane auto za takie pieniądze kupiłbym tylko w przypadku 100% pewniaka, np. od znajomego, itp. No a z tym to już bardzo trudno. Zastanawiam się też nad jakimiś salonowymi ofertami aut używanych z pseudo gwarancją, zawsze to coś...
Kupiłem nową O2FL i szczerze przyznam, że doceniam wartość nowego auta, wiem za co płacę, po roku, dwóch to nie jest "utrata wartości", to jest "zużycie/amortyzacja/komfort", za to się po prostu płaci. Dlatego chcąc iść wyżej w kwestii komfortu i przy zbliżonych cenach O3 i G7 - wybiorę G7, głównie z racji lepszego wyciszenia, jakości wnętrza, itp.Było: Oct2FL doposażony Mint 1.2TSI
Jest: starszy diesel na B.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez datoPiramida, a wiesz jak fajnie mi się teraz jeździ S2 po dołożeniu mat na całą podłogę i zużyciu pól puszki smaru silikonowego na uszczelki ?
W moim przypadku nawiązując do nowego Rsa jest jeszcze jeden problem, brak 4x4 a w przypadku modów na 3xx koni jest to niestety mankament, zobaczymy czy będzie duża rzeźba z dołożeniem haldexu w nowej płycie podłogowej, miejmy nadzieję że będzie to prostsze niż w poprzedniej O2
Ale myśląc racjonalnie to za ceną około 100kzł mam A5 3.0tdi z przebiegiem 1xxkkm lub 15xkkm ale co z tego jak po 2-3 latach silnik do wymiany, nowym rsem mam nadzieję że przez 4-5 lat nic sie nie będzie działo, robię rocznie około 35kkm
[ Dodano: Sob 27 Lip, 13 19:35 ]
Zamieszczone przez kabanos
Nie wiem, czy się doczekam. U ciebie auta dożywają późnej starości :diabelski_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ptaku84w uzywane rodzynki nie wierze. Mialem juz raz takie auto i nigdy wiecej. Ja wole miec gorsze auto ale sobrze doposazone niz auto klasy premium w pakiecie bieda.
Mając coreczkę i szykując się na 2-gie dziecko myślę rozsądnie a nie emocjonalnie:P
jak mi dzieciaki podrosną to i RS fajny będzieO3 Combi 1,4 TSI 140KM Elegance
Błękit RACE
Beżowa Alcantara
Columbus
Webasto
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kabanosZamieszczone przez piramidaZamieszczone przez kabanos
Nie wiem, czy się doczekam. U ciebie auta dożywają późnej starości :diabelski_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
Komentarz