Octavia III i Superb II FL

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mac_aaron
    Elegance
    • 2012
    • 984
    • Octavia III (5E3)
    • CJSA 1.8 TSI 180 KM

    Zamieszczone przez blackpw
    Jeśli wybrałeś silnik 1.8TSI, to myślę, że zamierzasz jeździć szybkie trasy, itp. i tu właśnie pojawia się problem O3. W środku jest po prostu za głośno przy większych prędkościach. Przy takiej wypasionej wersji i jej cenie, nie byłoby to dla mnie akceptowalne.
    Przebieg roczny do 30k km, trasy owszem, ale prędkości 14-150km/h są najbardziej optymalne. Zdarza się "pociągnąć" szybciej, ale zyskany czas jest nieproporcjonalny do wydanych na stacji złotówek :twisted: Jeśli się nie mylę, to przy podanych prędkościach w 1.8TSI będą niższe niż w 1.4TSI, czyli hałas mniejszy, DSG też obniża obroty (o jakieś 500) i posiada 7 biegów - IMO 1.8TSI DSG to optymalny wybór.

    Komentarz

    • marlej108
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 4976
      • Octavia III (5E3)
      • CJZB 1.2 TSI 86 KM

      Zamieszczone przez Big
      Zamieszczone przez marlej108
      Big jak zawsze fantazjuje
      Jak zwykle zachowania z pod budki z piwem. Znowu zaczynasz kolego? Jak byś nie zauwazył sporo osób udzielajacych sie w tym watku "fantazjuje" tak samo jak ja,
      ah, gdyby takie byly zachowania przy budkach z piwem (ktorych chyba juz nie ma?) to byloby swietnie, ale to tylko Ty pisales, ze ten kolega co to podawal te ceny Audi A3 mija sie z prawda, i to ty przed chwila pisales, ze byles wlasnie kilka dni temu w salonie Audi i nie ma zadnej promocji.... i oczywiscie byly to fantazje, bo przeciez promocje wlasnie na A3 sa - wkleilem tutaj w mojej poprzedniej wypowiedzi link.... Po ktorym co do promocyjnych cen i wyposazenia Audi jakos zamilkles. Bo jak zwykle fantazjowales i sie myliles kolejny raz wyglaszajac prawde ostateczna w twoim mniemaniu. I tyle.

      Widac nie potrafisz przyjac dalej do wiadomosci, ze mozesz sie mylic.

      A jesli potrafisz to moze odnies sie do swojej wypowiedzi, ze nie ma zadnych promocji na Audi A3, a ze jak sa to bardzo slabe, i auta te sa bardzo slabo wyposazone (przeciez przed chwila tak pisales)....
      http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
      Spalanie - Motostat.pl

      Komentarz

      • ukuk
        Rider
        • 2010
        • 699

        Co z Wami? Najezdzacie na raffaluus-a jakby zrobil niewiadomo co, a on tylko albo az podrzucil baardzo ciekawa oferte.
        Ja tam jestem mu wdzieczny bo nie sadzilem, ze mozna miec a3 w takiej cenie. Niektorzy zapominaja ze A3 to nie tylko znaczek, ale i lepsze materialy, wyciszenie itd.

        Co do O3, O3 kombi, G7 kombi.

        W czeskim tescie wyszlo im, ze O3 kombi od liftbacka jest zauwazalnie cichsza(oplyw powietrza), belka jest bardziej komfortowa i nie tlucze. Sami sie bardzo zdziwili bo powinno byc odwrotnie. Zmierzam do tego, ze wlasnie O3 kombi moze byc czyms pomiedzy zwykla O3 i G7kombi.

        Zamieszczone przez BADYL
        blackpw, nie wiem jak jest w G7, ale jadąc (wiem mało ) parę km GVI kombi mojego kolegi z całym szacunkiem jednakże nie zauważyłem większego komfortu w stosunku do OII :roll: G7 na serio oiękne auto ale dla mnie tylko w hatchbacku gdybym kupował nowe auto i miało by byc to kombi rozważałbym inną ewentualność niż G& :wink: nawet nie dlatego że G7 brzydki czy coś poprostu dla mnie golf to golf czyli hatchback
        G6-kombi jest niemiarodajny i od zawsze wiadomo, ze byl wyciszony wyraznie gorzej od hatcha. Dzialo sie tak dlatego, ze to tak naprawde byla 5-ka z nowym przodem - nawet boczki drzwi zostaly stare. Po drugie, samochod goscil na Europejskich - bardziej wymagajacych rynkach tylko przy okazji. Podobnie jak glosna i plastikowa Jetta byl produkowany w Meksyku glownie na rynek USAnski.

        Zamieszczone przez mac_aaron
        Jeśli się nie mylę, to przy podanych prędkościach w 1.8TSI będą niższe niż w 1.4TSI, czyli hałas mniejszy, DSG też obniża obroty (o jakieś 500) i posiada 7 biegów - IMO 1.8TSI DSG to optymalny wybór.
        Jezeli chodzi o halas to nowoczesny silnik z 6 biegowa przekladnia jest najmniejszym problem przy przedkosciach 110/120 kmh +. Aero-huragan i szum ze slabo wyciszonych nadkoli jest problemem.

        Komentarz

        • piramida
          RS
          • 2009
          • 12222
          • Superb III (3V3)

          Ale macie problemy z tym wyciszeniem przy prędkościach rzędu 120-150, jak dla mnie w O2 przy tych prędkościach jest relaks, często jednak jeżdżę znacznie szybciej i wtedy ten hałas bardziej dokucza, tak więc jak zwalniam do tych 150 to jest błoga cisza :szeroki_usmiech

          Reasumując, nie przesadzajcie z tym kiepskim wyciszeniem octavii skoro jeździcie przepisowo :wink:
          superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

          poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

          Komentarz

          • Rok z Bagien
            L&K
            • 2010
            • 1172

            Zamieszczone przez piramida
            Reasumując, nie przesadzajcie z tym kiepskim wyciszeniem octavii skoro jeździcie przepisowo :wink:
            Szczególnie w benzynie. !!! :hammer

            Komentarz

            • dato
              L&K
              • 2012
              • 1431

              Zamieszczone przez Rok z Bagien
              Zamieszczone przez piramida
              Reasumując, nie przesadzajcie z tym kiepskim wyciszeniem octavii skoro jeździcie przepisowo :wink:
              Szczególnie w benzynie. !!! :hammer
              +1000 dla obu Panów. Rok, Ty forum obok rzuciłeś jakiś tekst, a'propos wyciszenia przy prędkości przepisowej ? Już nie chciałem komentować...

              Problemy z wyciszeniem auta moi drodzy parafianie dotyczą prędkości >180. W którym da się w tym momencie w miarę komfortowo prowadzić rozmowę telefoniczną
              W S2 jest to ~+15-25kmh w stosunku do Vectra C (też w dizlu i kombi).

              Problemy poniżej tej prędkości powinno się sprowadzać do tematu jakości zestawu audio i / lub zestawu GSM, ewentualnie wytłuczonego czegokolwiek tudzież sparciałych uszczelek w starym aucie :lol: :lol: :lol:

              ...Rzekłem...

              Komentarz

              • OrsonTSI
                Rider
                • 2010
                • 716
                • Volkswagen
                • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                Zamieszczone przez blackpw
                Zamieszczone przez OrsonTSI
                Zamieszczone przez blackpw
                Zamieszczone przez OrsonTSI
                wszystko ładnie i pieknie tylko czy kolega sprawdził ubezpieczenie VW i koszty serwisu.....
                A mógłbyś sprecyzować?
                Ja jestem już po pierwszym serwisie mojej O2, wiem ile mniej więcej będzie kosztował kolejny, itp.
                Mając tą wiedzę - byłem w salonie VW (ten największy... we Wrocławiu) i pytałem się na serwisie o ceny 1, 2 i 3ciego przeglądu dla Golfa i Tiguana.

                Wniosek - od 50zł do 100zł taniej jest w serwisie VW.
                Pytanie zatem, o jakich kosztach serwisu piszesz?
                Rozważam zakup G7, więc wszelkie informacje na ten temat będą przydatne.

                Ubezpieczenie to juz inny temat, i pamiętam, że w ofercie najczęściej są standardowo pakiety za np 2,99% wartości auta, itp. więc wszystko to jest porównywalne.
                Największy problem widzę tutaj w zwiększonym ryzyku kradzieży, no ale na to nic juz
                poradzić nie możemy...
                kiedy kupilem auto i zrobilem przglad po roku za 339 zł to taki sam w VW miał kosztowac 600 - 700 zł a ubezpieczenie skody 1990 zł a VW 4200 zł teraz sie troche zmieniło ale pamietajmy ze wartosi ubezpieczenia sa promocyjne przy zakupie pozniej nie jest juz tak tanio
                Czyli wniosek jest taki - idź i zapytaj o ceny.
                Ja się zdziwiłem tym, że taniej (lub podobnie) kosztowały przeglądy w VW.
                Ubezpieczenie płacę już 3ci rok, kontynuuję to samo, i cena raczej maleje, np.
                1. ~2500zł
                2. ~1700zł
                3. ~1700zł
                4. Nie wiem ile będzie wynosić, ale raczej podobnie albo taniej.
                Czy w przypadku G7 wartego około 85tys zł miałbym ianczej, myslę, że proporcjonalnie więcej (moja O2 kosztowała poniżej 60k żł) na początku i nadal nie widzę tu jakiegoś "przekrętu", czy też strasznie zawyżonych kwot.
                Może ktoś z doświadczeniem w tym temacie napisać jak to faktycznie wygląda w przypadku VW?


                to czemu wszyscy jezdza skodami a tak malo VW widac w polsce.....? Jesli probujesz mi wmowic ze kupno, koszty ubezpieczenia i serwisu VW sa mniejsze niz Skody to dziekuje za oswiecenie i chyba kupie VW bo tyle lat ( od 1998 ) w ciemnocie i braku informacji zyje i wiem tylko jakie koszty sa dla skody a salon VW widzialem tylko w gazetach i przez szybe swojego auta

                "Wniosek - od 50zł do 100zł taniej jest w serwisie VW.
                Pytanie zatem, o jakich kosztach serwisu piszesz?" - sprawdz koszt serwisu z czesciami a nie samego przegladu...... bez promocji


                zestawienie na pierwsze 6 miesiecy 2013 (SAMAR)

                1. Skoda Fabia (+2)
                2. Skoda Octavia (-1)

                3. Ford Focus (+3)
                4. Volkswagen Golf (+4)
                5. Opel Astra (-3)
                6. Toyota Yaris (-2)
                7. Kia Sportage (+4)
                8. Nissan Qashqai (-3)
                9. Toyota Auris (+16)
                10. Renault Clio (+9)
                OII 1,4 TSI Elegance

                KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

                Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

                Komentarz

                • ketivv
                  L&K
                  • 2011
                  • 1155

                  Zamieszczone przez dato
                  Problemy z wyciszeniem auta moi drodzy parafianie dotyczą prędkości >180.
                  najwidoczniej nie jeździłeś Yeti ;-) nie bez powodu przy 140 km/h pali prawie 10 l ON /100km - opory powietrza + praca obciążonego silnika robią swoje
                  jest dramatycznie głośno w porównaniu do innych aut

                  [ Dodano: Sob 31 Sie, 13 10:17 ]
                  Zamieszczone przez OrsonTSI
                  to czemu wszyscy jezdza skodami a tak malo VW widac w polsce.....?
                  bo VW jest droższy od Skody w zakupie

                  wg. mnie to są oferty, które się uzupełniają a nie ze sobą konkurują
                  oczywiście można się doszukiwać "walki konkurencyjnej" ale w przeważającej części koncernu VAG jedna marka z drugą raczej ofertę uzupełniają

                  koszty serwisu czy Skody czy VW są dla mnie podobne, jedyne co je odróżnia to w znanym mi VW serwis jest dla klienta a w Skodzie klient dla serwisu
                  a szkoda bo Skoda to całkiem fajne auta

                  Komentarz

                  • Big
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 6389

                    Zamieszczone przez ketivv
                    edyne co je odróżnia to w znanym mi VW serwis jest dla klienta a w Skodzie klient dla serwisu
                    To akurat zależny od właściciela ASO i ludzi tam pracujących.
                    Ale tak co do cen serwisu VW vs Skoda, to uczciwie przyznaję, ze nie znam cen z VW. W Skodzie natomiast według mnie jest tanio. Ale zastanawia mnie coś zupełnie innego. Jeśli ceny z ASO VW są, jak piszecie, na takim samym poziomie jak w ASO Skody, to dlaczego cały czas w ASO Skody widzę ... auta VW ?? A to Passat, a to Golf , a to T5 z centrum krwiodawstwa w Lublinie. Po co przyjeżdżają do skody skoro w VW jest taniej ?

                    Natomiast co do cen serwisu Skody i innych marek to powiem wam taka ciekawostkę. W O II koszt zakupu puszki za kołem kierownicy na której nawinięta jest taśma CAN do poduszki kierowcy i sterowania radiem z kierownicy kosztowała mnie 230 zł w ASO Skody.
                    TA SAMA cześć do Renault Clio II 1.2 16V z 2005 r. mojej zony w ASO renault kosztuje .... 690 zł.
                    Byłem w niezłym szoku jak mi w Renault powiedzieli tą cenę :shock:
                    Czarny Elegance

                    Komentarz

                    • blackpw
                      Ambiente
                      • 2011
                      • 131

                      Zamieszczone przez ukuk
                      W czeskim tescie wyszlo im, ze O3 kombi od liftbacka jest zauwazalnie cichsza(oplyw powietrza), belka jest bardziej komfortowa i nie tlucze. Sami sie bardzo zdziwili bo powinno byc odwrotnie. Zmierzam do tego, ze wlasnie O3 kombi moze byc czyms pomiedzy zwykla O3 i G7kombi.
                      Jezeli chodzi o halas to nowoczesny silnik z 6 biegowa przekladnia jest najmniejszym problem przy przedkosciach 110/120 kmh +. Aero-huragan i szum ze slabo wyciszonych nadkoli jest problemem.
                      Zaciekawiłeś mnie tą różnicą w O3 kombi.
                      Przy najbliższej okazji spróbuję się taką przejechać.
                      Dokładnie jak napisałeś: "Aero-huragan i szum ze slabo wyciszonych nadkoli jest problemem".
                      W przypadku O3 to właśnie Aero-huragan powyżej 100km/h jest dla mnie największym problemem.

                      Zamieszczone przez piramida
                      Ale macie problemy z tym wyciszeniem przy prędkościach rzędu 120-150, jak dla mnie w O2 przy tych prędkościach jest relaks, często jednak jeżdżę znacznie szybciej i wtedy ten hałas bardziej dokucza, tak więc jak zwalniam do tych 150 to jest błoga cisza
                      Reasumując, nie przesadzajcie z tym kiepskim wyciszeniem octavii skoro jeździcie przepisowo
                      Trawę też można pomalować na zielono... tylko po co?
                      Nie chodzi tutaj o przesadę, szukanie na siłę problemów, a o realne odczucia i wrażenie komfortu, dla którego dobre wyciszenie auta to podstawowa sprawa. Pisałem już o tym w tym wątku, więc nie chcę się powtarzać, zacytuję fragment:
                      "...porównywałem wyciszenie podczas jazd róbnych i O3 zdecydowanie i bezapelacyjnie jest najgłośniejszym autem z tej trójki:
                      Najgłośniej O3 1.4 TSI < O2FL 1.2TSI < Golf7 1.4TSI Najciszej
                      Mówię tu przede wszystkim o szumach/ogłosach przy prędkości powyżej 100km/h, a najlepiej porównywać to przy prędkości 140km/h, wtedy O3 to jest jeden wielki huragan (celowo wyolbrzymiam), natomiast w G7 jest cisza.
                      Dodatkowo - ten sam silnik 1.4TSI w O3 był wyraźnie słyszalny, podczas gdy w G7 to był tylko lekki szmer (mowa o kabinie i pozycji kierowcy)."

                      Oczywiście można sobie założyć słuchawki, dać głośniej radio, pocieszać się, że to i tak ciszej niż w polonezie, itp. Jednak fakty są takie a nie inne. Ja przyjąłem je do wiadomości, i zakup O3 byłby dla mnie krokiem wstecz.
                      Mój przykład:
                      1. Kupiłem O2 (praktycznie najtańsza wersja ~60tys zł) - moje pierwsze nowe auto, czyli skok jakościowy niesamowity.
                      2. Po 2 latach zastanawiam się nad ewentualną zmianą auta, ale tutaj wolałbym już mieć lepsze wyposażenie (wzrasta cena) i komfort jazdy.
                      3. Jeśli miałbym wydać więcej, powiedzmy około 80-85tys zł, to wraz ze wzrostem wartości jak i wyposażenia - wręcz domagam się lepszego komfortu. Przyznam szczerze, że bardzo liczyłem na O3 w tym temacie, niestety zawiodłem się bardzo.
                      4. Jazdy tetowe wykazały, że naturalnym następcą mojej O2 byłby G7 (mowa o kombi), i do tego spełniłby moje wymagania, nie wspominając o podobnej cenie. Pozostaje jednak kilka pytań i wątpliwości... (np. cena ubezpieczenia i ryzyko kradzieży)

                      Zamieszczone przez OrsonTSI
                      to czemu wszyscy jezdza skodami a tak malo VW widac w polsce.....? Jesli probujesz mi wmowic ze kupno, koszty ubezpieczenia i serwisu VW sa mniejsze niz Skody to dziekuje za oswiecenie i chyba kupie VW bo tyle lat ( od 1998 ) w ciemnocie i braku informacji zyje i wiem tylko jakie koszty sa dla skody a salon VW widzialem tylko w gazetach i przez szybe swojego auta
                      "Wniosek - od 50zł do 100zł taniej jest w serwisie VW.
                      Pytanie zatem, o jakich kosztach serwisu piszesz?" - sprawdz koszt serwisu z czesciami a nie samego przegladu...... bez promocji
                      Spokojnie, niczego nie próbuję wmawiać, po prostu jestem zdziwiony stwierdzeniem, które wg moich danych jest nieprawdą. Ja piszę o kosztach standardowego serwisu auta przez pierwsze powiedzmy 4 lata (auto na gwarancji).
                      Są to sprecyzowane koszta, które da się przewidzieć i policzyć, tak też uczyniłem, i zdziwiło mnie to, że wychodzi taniej dla G7 niż dla mojej O3. Nie wiem po co mam sprawdzać jakieś inne warianty serwisowe, które mnie nie dotyczą. Nic nie wiem o żadnej "promocji". Zapytałem wprost o koszt pierwszego i drugiego serwisu (w cenie są zawarte części przewidziane do wymiany), to tyle.

                      Przy najbliższej wizycie w salonie VW zapytam dodatkowo o ceny ubezpieczenia dla G7, oraz ich ciągłość przez kilka lat, bo jeśli byłaby to faktycznie dużo większa kwota, to warto o tym wiedzieć.

                      PS. Wszyscy jeżdżą Skodami? Ciekawe...

                      bo VW jest droższy od Skody w zakupie wg. mnie to są oferty, które się uzupełniają a nie ze sobą konkurują oczywiście można się doszukiwać "walki konkurencyjnej" ale w przeważającej części koncernu VAG jedna marka z drugą raczej ofertę uzupełniają koszty serwisu czy Skody czy VW są dla mnie podobne, jedyne co je odróżnia to w znanym mi VW serwis jest dla klienta a w Skodzie klient dla serwisu a szkoda bo Skoda to całkiem fajne auta
                      W takim razie to kolejny argument za VW - lepszy serwis
                      VW jest droższy tylko w przypadku biednych wersji.
                      Porównując wersje najbogatsze, można już się zdziwić.
                      Odrzucając wszelkie stylistyczne uprzedzenia, oraz przyzwyczajenia - przewaga G7 kombi nad O3 kombi w bogatej wersji wyposażeniowej jest wręcz oczywista:
                      - dużo większy komfort jazdy za podobną cenę,
                      - dużo ciszej,
                      - lepsza jakość wykończenia wnętrza,
                      - lepsze materiały,
                      - bardziej kompaktowe auto (krótsze),
                      - lepszy serwis? (za podobną cenę).

                      Pozdrawiam i gratuluję tym, którzy przeczytali do końca

                      PS. Liczę na rzeczową dyskusję, najlepiej bez emocji i z konkretnymi faktami, dzięki czemu pomożemy sobie na wzajem, a nie zaczniemy się obrzucać epitetami. Uśmiechu życzę!
                      Było: Oct2FL doposażony Mint 1.2TSI
                      Jest: starszy diesel na B.

                      Komentarz

                      • Rok z Bagien
                        L&K
                        • 2010
                        • 1172

                        Zamieszczone przez blackpw
                        Nie chodzi tutaj o przesadę, szukanie na siłę problemów, a o realne odczucia i wrażenie komfortu, dla którego dobre wyciszenie auta to podstawowa sprawa. Pisałem już o tym w tym wątku, więc nie chcę się powtarzać, zacytuję fragment:
                        "...porównywałem wyciszenie podczas jazd róbnych i O3 zdecydowanie i bezapelacyjnie jest najgłośniejszym autem z tej trójki:
                        Najgłośniej O3 1.4 TSI < O2FL 1.2TSI < Golf7 1.4TSI Najciszej
                        Mówię tu przede wszystkim o szumach/ogłosach przy prędkości powyżej 100km/h, a najlepiej porównywać to przy prędkości 140km/h, wtedy O3 to jest jeden wielki huragan (celowo wyolbrzymiam), natomiast w G7 jest cisza.
                        Ludzkie odczucia to w rzeczywistości sprawa subiektywna. Myślę, że powinieneś się przejechać jakimś innym egzemplarzem O III, może z tym było coś nie tak ?

                        ADAC przeprowadził test O III liftback 1.8 Tsi, DSG7 - przy 130 km/h głośność jest na poziomie 68,2 dB.
                        To nie jest głośne auto.

                        A co do wyższych (nie wiem, czy 180, czy 150, czy 160) prędkości trzeba się zgodzić z tym co:

                        Zamieszczone przez dato
                        +1000 dla obu Panów. Rok, Ty forum obok rzuciłeś jakiś tekst, a'propos wyciszenia przy prędkości przepisowej ? Już nie chciałem komentować...

                        Problemy z wyciszeniem auta moi drodzy parafianie dotyczą prędkości >180. W którym da się w tym momencie w miarę komfortowo prowadzić rozmowę telefoniczną

                        Komentarz

                        • ukuk
                          Rider
                          • 2010
                          • 699

                          blackpw - No wlasnie cos chyba jest na rzeczy, tu zobacz 2 zrodla:

                          1. Podlinkowany wczesniej przez kogos innego czeski artykul, o ktorym pisalem w poprzednim poscie. Czytac od naglowka "Znacznie lepiej jechać niż liftback" (tlumaczenie google translatora ). Pisza tam rowniez, ze nawet Leon z belka zachowuje sie duzo bardziej kulturalnie od OIII liftback:
                          (+ videa) O vnitřní prostor tu ani moc nejde. Zdá se totiž, že pozdější začátek výroby udělal z kombi v řadě ohledů o něco lepší auto.


                          2. Testy Adac. Niedawno przetestowali wlasnie kombi z 1.4 tsi i wedlug testu poziom halasu mierzony w decybelach jest (zaleznie od wersji) czasem nizszy jak w Golfie (w przeciwienstwie do OIII liftback):

                          OIII Kombi 1.4 tsi (7 strona, naglowek: Innengeräusch - 66,6 dB przy 130 km/h): http://www.adac.de/_ext/itr/tests/Au...c_Elegance.pdf

                          OIII Liftback 1.8 tsi (7 strona, naglowek: Innengeräusch - 68,2 dB przy 130 km/h): http://www.adac.de/_ext/itr/tests/Au...DSG_7_Gang.pdf

                          Golf 1.4 tsi (7 strona, naglowek: Innengeräusch - 66,9 dB przy 130 km/h): http://www.adac.de/_ext/itr/tests/Au...T_Highline.pdf

                          Golf 1.2 tsi (7 strona, naglowek: Innengeräusch - 65,8 dB przy 130 km/h): http://www.adac.de/_ext/itr/tests/Au...omfortline.pdf

                          Seat Leon 1.4 tsi (6/7 strona, naglowek: Innengeräusch - 66,4 dB przy 130 km/h): http://www.adac.de/_ext/itr/tests/Au...tive_Style.pdf


                          (polecam looknac na te pdf-y i dac do translatora - kwesia wyciszenia jest tam tez troche bardziej szczegolowo omowiona - nie tylko za pomoca decybeli)

                          Komentarz

                          • SilentEmpire
                            Rider
                            • 2009
                            • 304

                            A czy da się w Polsce zamówić RSa combi bez relingów? W czeskim konfiguratorze jest są za dopłatą, w polskim są w wykazie, ale fota jest bez...

                            I jeszcze jedno - czy w przypadku kolorowego maxiDOTa i Amundsena - obraz z nawigacji da się przerzucić na maxiDOTa?
                            SUPERB

                            Komentarz

                            • Prim
                              L&K
                              • 2013
                              • 1040
                              • Audi

                              to ja się przy okazji zapytam, czy w maxi dot kolorowy ma więcej funkcji niż ten niekolorowy? Tz. czy inaczej bardziej graficznie są wyświetlane funkcje?
                              Paseratti B8 1.8 TSI DSG

                              VW Jetta 1.2 TSI

                              Komentarz

                              • SilentEmpire
                                Rider
                                • 2009
                                • 304

                                i ostatnie z serii 100 pytań do:

                                czy mające KEYLESS da się zdalnie otworzyć samochód (tak. z 20m) i otworzyć szyby? To bardzo fajna i przydatna funkcja jest, zwłaszcza w upały...

                                Jak to wszystko będę wiedział, to mogę konfigurować i zamawiać
                                SUPERB

                                Komentarz

                                • rezon
                                  RS
                                  • 2006
                                  • 1894
                                  • Volvo
                                  • AKL 1.6 MPI 101 KM
                                  • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                  Zamieszczone przez SilentEmpire
                                  czy mające KEYLESS da się zdalnie otworzyć samochód (tak. z 20m) i otworzyć szyby? To bardzo fajna i przydatna funkcja jest, zwłaszcza w upały...
                                  możesz używać normalnie pilota czy kluczyka ze wszystkimi ich funkcjami czyli otwieranie/zamykanie szyb, dachu, lusterek też. Dodatkowo możesz jeszcze zamykać lusterka czy szyby za pomocą dotykania klamki. ich otwieranie w ten sposób nie działa - przynajmniej u mnie. Oczywiście zamykanie/otwieranie drzwi jak najbardziej. Ja sobie chwalę kessy od 5 lat, a moja żona jeszcze bardziej w swoim autku docenia

                                  Komentarz

                                  • Wojqba
                                    Ambiente
                                    • 2008
                                    • 230

                                    Sprzedaź O3 przerosła chyba plany Skody poniewaź w chwili obecnej mają problem z dostawami kierownic czteroramiennych i felg aluminiowych do elegance. Terminy na razie nie znane.

                                    Komentarz

                                    • mac_aaron
                                      Elegance
                                      • 2012
                                      • 984
                                      • Octavia III (5E3)
                                      • CJSA 1.8 TSI 180 KM

                                      Zamieszczone przez Wojqba
                                      Sprzedaź O3 przerosła chyba plany Skody poniewaź w chwili obecnej mają problem z dostawami kierownic czteroramiennych i felg aluminiowych do elegance. Terminy na razie nie znane.
                                      Domówić kierownicę 3-ramienną i drugie felgi z opcji (brakuje chyba jednych) i po problemie

                                      Komentarz

                                      • Wojqba
                                        Ambiente
                                        • 2008
                                        • 230

                                        Zamieszczone przez mac_aaron
                                        Zamieszczone przez Wojqba
                                        Sprzedaź O3 przerosła chyba plany Skody poniewaź w chwili obecnej mają problem z dostawami kierownic czteroramiennych i felg aluminiowych do elegance. Terminy na razie nie znane.
                                        Domówić kierownicę 3-ramienną i drugie felgi z opcji (brakuje chyba jednych) i po problemie
                                        Niby masz rację bo z kierownicą trójramienną nie ma problemu, ale zamówienie tych drugich felg i tak ustawia produkcję na 51 tydzień tego roku

                                        Komentarz

                                        • Enriquez
                                          RS
                                          • 2009
                                          • 7685
                                          • Superb III (3V3)

                                          Weź stalowe na zimę i dokup sobie jakie tam Ci pasują.
                                          Pozdrawiam
                                          Marcin

                                          Komentarz

                                          • andriu21tg
                                            L&K
                                            S_OCP Member
                                            • 2008
                                            • 1499

                                            Ja mam G7 i czy kupiłbym go jeszcze raz NIE - Dlaczego ? bo jest jest drogi jak na tak małe auto.. Fakt jest dobrze wykonany(nawet miejsce na koło zapasowe ma wykładzinę), jednak jak policzę że przy obecnych rabatach mogę mieć za moją wersje S2FL Kombi ze szklanym dachem 1,8TSI to..
                                            Mam porównanie bo mam G7,S2- G7 to technologia, jest zwinny, dobrze sie trzyma drogi,łatwo zaparkować, świetny silnik.. w S2 czuć ze to klasa D a nie kompakt jednak technologia już trochę trąci.. Octavią 3 jechałem i powiem tak.. ten kto nie jechał G7 i O3 niech pozostawi wypowiadanie się tym którzy to zrobili.. bo to jak doradzanie aby jechać nad Bałtyk nigdy nie będąc np w Chorwacji..

                                            Komentarz

                                            • rezon
                                              RS
                                              • 2006
                                              • 1894
                                              • Volvo
                                              • AKL 1.6 MPI 101 KM
                                              • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                              Zamieszczone przez andriu21tg
                                              technologia już trochę trąci..
                                              to patrząc na technologię wykonania wielu podzespołów akurat na plus im co nowocześniejsze tym mniej naprawialne. Tylko wymiany podzespołów

                                              Komentarz

                                              • mac_aaron
                                                Elegance
                                                • 2012
                                                • 984
                                                • Octavia III (5E3)
                                                • CJSA 1.8 TSI 180 KM

                                                Zamieszczone przez Enriquez
                                                Weź stalowe na zimę i dokup sobie jakie tam Ci pasują.
                                                Wydaje mi się, że ciężko byłoby kupić Elegance na stalowych, poza tym to strata finansowa. W sytuacji długiego oczekiwania warto zastanowić się nad 18" za 800PLN, wzory są nawet fajne a jeśli ma to bardzo przybliżyć datę produkcji to chyba warto.

                                                Komentarz

                                                • Majowy
                                                  Ambiente
                                                  • 2013
                                                  • 215

                                                  Tylko na 18" to juz bedzie tak sztywno, ze o komforcie podrozowania mozna zapomniec. Na 17" jest twardo, to co bedzie na 18".

                                                  Komentarz

                                                  • marlej108
                                                    RS
                                                    S_OCP Member
                                                    • 2006
                                                    • 4976
                                                    • Octavia III (5E3)
                                                    • CJZB 1.2 TSI 86 KM

                                                    Zamieszczone przez Wojqba
                                                    Sprzedaź O3 przerosła chyba plany Skody poniewaź w chwili obecnej mają problem z dostawami kierownic czteroramiennych i felg aluminiowych do elegance. Terminy na razie nie znane.
                                                    chyba to nie ma nic wspolnego z zadnym przerosnieciem sprzedazy Skody... wlasnie w sierpniu dla Skody w Polsce nastapilo trzesienie ziemi... sprzedaz spadla prawie o polowe!

                                                    pierwsze miejsce zajal VW, drugie Toyota, a Skoda spadla na 3...

                                                    polecam dane sprzedazowe za sierpien:



                                                    ps. moim zdaniem zaraz spadnie cena O3... no chyba ze VAG zwariowal i jej nie obniza... ale bardzo spadla sprzedaz Octavii we flotach a konkurencja coraz wieksza - Auris kombi, Golf kombi, a zaraz bedzie Civic kombi i zdaje sie Leon kombi (?).

                                                    ktos w Skodzie robi krecia robote....
                                                    http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                                                    Spalanie - Motostat.pl

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...