Zamieszczone przez piramida
Octavia III i Superb II FL
Zwiń
X
-
perfex, W sumie dziwne jest to że wsiadając do nowego samochodu za które trzeba wydać ponad 100kzł czuję się tak samo jak w obecnym (pomijam kwestie wykończenia wnętrza), właściwości jezdne i moc silnika i zestrojenie dsg nie spowodowało mojego zachwytu stąd moje zdziwienie, liczyłem na więcej...
Teraz gdybym stał przed wyborem zmiany samochodu to niestety octa 3 RS była by raczej gdzieś z tyłu stawki właśnie ze względu to że niewiele niestety oferuje.
Generalnie pomijając kwestie podatkowe, nie wiedze sensu przesiadki z o2 na o3 a szkoda bo wizualnie o3 mi się podoba ale co z tego jak nic po za tym... :roll:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Drodzy Państwo każdemu wg. potrzeb i możliwość rynek samochodowy oferuje obecnie dość duży wybór całkiem ciekawych aut używanych jak i całkiem niezłych nowych
trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie czego poszukuję
Zamieszczone przez piramidaGeneralnie pomijając kwestie podatkowe, nie wiedze sensu przesiadki
bo każde nowe auto to dość duża strata i ma niewiele wspólnego z jakąkolwiek oszczędnością
jedynym sensem zakupu nowego auta jest założenie jego pełnej sprawności technicznej w dłuższym okresie czasu reszta to "fanaberia" (taka odrobina luksusu)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ketivv
jedynym sensem zakupu nowego auta jest założenie jego pełnej sprawności technicznej w dłuższym okresie czasu reszta to "fanaberia" (taka odrobina luksusu)
Z kupowaniem nowego auta to zależy kto jakie ma podejście. Ja zważywszy, że mi się auta po 1-2 latach już nudzą chyba kupiłem pierwszego i ostatniego nowego.
Ale z drugiej strony jak kupisz używke za powiedzmy 80 koła to po 2 latach też jesteś zdrowo w dupie na kasie. Może nie tak jak na nowym ale i tak plecy. Po moim kumplu widzę, że chyba jedynie kupowanie aut w przedziale 10-20 kzł i zmiana ich 1-2x w roku pozwala na znikome straty.
Co do zamiany ładnej , świeżej zadbanej O2 na nową O3 też nie widzę sensu IMO.
Komentarz
-
-
piramida - trzeba bylo benzyna sie przejechacJest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftNo tak, po co zmieniac olej, placic OC, robic przeglad roczny, jak mozna zmienic auto z dlugim oplaconym OC, przegladem i po wymianie oleju. :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
ja tam trochę skrzywiony jestem ;-)
O2 kombi (głównie Scout lub 4x4 w szczególności po FL) uważam za auto niemal doskonałe
tylko po wstąpiłem do salony Skody i cholera kupiłem Yeti :-) (jedno i drugie jest autem technicznie poprawnym)
gdybym kupił O2FL Scout-a to jestem przekonany, że tak jak Focusa trzymałbym takie auto do śmierci technicznej
szczerze to mój ulubiony Ford daje ciała na całej linii nie oferując, żadnego "niskiego" auta z jakimś napędem 4x4 (w Kudze mają ten sam Haldex)
pod tym względem VAG ze swoją Skodą, VW jest nie do pobicia bo naprawdę jest w czym u nich wybierać a inni oddaj im rynek bez walki :-)
Zamieszczone przez Alonzo_Po moim kumplu widzę, że chyba jedynie kupowanie aut w przedziale 10-20 kzł i zmiana ich 1-2x w roku pozwala na znikome straty.
wiem co mówię bo właściwie przesiadłem się do 9-cio letniego Focusa a Yeti stoi w garażu ;-)
szczerze przyznaje, że obydwa auta mam od nowości i praktycznie jestem ich jedynym kierowcą to może odrobinę zaburzać moje postrzeganie problemu, obydwa auta tak w taki sam sposób użytkowane
jedyne czego mi w nim brakuje w "starym Focusie" to Bluetootha i świateł do jazdy dziennej a ma 2 razy większy przebieg jak Yeti i nigdy nie miał jeszcze robionego zawieszenia, sprzęgła, dwumasy itp. wiec mogę powiedzieć, że Focus jest "fabryczny" czego nie mogę powiedzieć o Yeti, które już jednak odrobinę od fabrycznej specyfikacji się różni
jak się trafi w fajne auto to ciężko go zastąpić ;-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ketivvjedyne czego mi w nim brakuje w "starym Focusie" to Bluetootha i świateł do jazdy dziennej a ma 2 razy większy przebieg jak Yeti i nigdy nie miał jeszcze robionego zawieszenia, sprzęgła, dwumasy itp. wiec mogę powiedzieć, że Focus jest "fabryczny" czego nie mogę powiedzieć o Yeti, które już jednak odrobinę od fabrycznej specyfikacji się różni
jak się trafi w fajne auto to ciężko go zastąpić ;-)Pozdrawiam / Łukasz
Była : O2FL 1.8tsi http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=70860
Obecnie: VW Passat 2.0 TSI
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=81552
Komentarz
-
-
Badziewny fotomontaż na bazie O3.
Wychodzi że jednak nie: http://www.stern.de/auto/erlkoenige/...e-2110292.html
Rozumiem upodabnianie do siebie aut, ale tutaj praktycznie nie ma różnicy między O3 a S3 :| W ogóle to do mnie nie przemawia.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez irekkBadziewny fotomontaż na bazie O3.
Wychodzi że jednak nie: http://www.stern.de/auto/erlkoenige/...e-2110292.html
Rozumiem upodabnianie do siebie aut, ale tutaj praktycznie nie ma różnicy między O3 a S3 :| W ogóle to do mnie nie przemawia.
Mi się podoba ta bryła i jest jak najbardziej wg mnie prawdopodobna dla S3.
Się obaczy.
Komentarz
-
-
irekk, z całym szacunkiem , ale ale gdzie Ty widzisz że tył jest paskudny? Dla mnie wygląda extra i podchodzi pod A6 (C6) po liftingu. Nowy superb może i wygląda podobnie do OIII ale jest znacznie masywniejszy,a co za tym idzie te linie są bardziej proporcjonalne. Mnie się bardzo podobaNa żywo będzie pewnie jeszcze lepiej :wink:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez irekkRozumiem upodabnianie do siebie aut, ale tutaj praktycznie nie ma różnicy między O3 a S3 :|O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Dzisiaj miałem okazję odsiedzieć swoje w salonie z uwagi na serwis klimy i trochę się rozsiedziałem w O3 i S2 i powiem szczerze że poza wizualnie ładniejszym kokpitem to różnicy dla kierowcy jest naprawdę niewiele. To dalej ta sama funkcjonalność auta, jest ciut szerzej w aucie ale to tyle. Z tyłu jest nieco więcej miejsca ale tylna kanapa jest mniej wygodna. Jakoś gorzej są wyprofilowane te gąbki przez co nie wygodnie mi się siedziało. W dodatku opcja 1.8 TSI jest już na tyle droga że lepiej jednak dobrać te 9tysi i kupić Superba. Tak więc IMO dobrze doposażoną O2FL warto zmieniać jeżeli chce się lepszy silnik + ewentualna zmiana LB na kombi. Ale 96tysi katalogowe za kompakt (i to jeszcze nie premium) to chora opcja.
Komentarz
-
-
fajne te wizualizacje S3, jakby tak wyglądał to ekstra. Wytłoczenia na błotnikach, mało "błotnika w błotniku" na przodzie, duże koła i prosty, surowy przód z małymi dość lampami wyglądają ekstra. Ma swój styl i według mnie jednak różni się od OIII sporo. Jak taki zostanie, to będzie bardzo ładny.
Komentarz
-
-
j/w
mi tez sie bardzo podoba, jezeli bedzie tak jak na wizualizacjach to jak dla mnie najladniejszy superb dotychczas, ten tylek zwlaszcza mi sie podobaJest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730
Komentarz
-
Komentarz