Podobno te silniki 2.0TDI CR z nowej serii sa czesto zestopniowane wlasnie z takimi skrzyniami. W Audi i Seacie jest tak samo. Co ciekawe, wychodzi na to ze nie jest w stanie osiagnac mocy maksymalnej na 5 i 6 biegu, ktora jest przy ponad 4000obr/min a silnik tyle nie pojdzie na takich biegach
Relacja z zajeżdzania Skody Octavii
Zwiń
X
-
Maicroft, no właśnie...więc minimum chip musi być przy takiej przekładni długiej, żeby z niej normalne właściwości wykrzesać, a nie tylko eco driving. A jak by dłubnąć ten silnik pożądnie, (big turbo, sprzęgło itp mocniejsze włożyć), to na trasy były "masakrator" i do tego ekonomiczny, aż krokodylki nie zdąrzyłyby fotki machnąć dobrej :wink:
Komentarz
-
-
Witam koszt serwisu po rabatach ok 330 zl, dokladnie nie wiem bo Adam byl tym razem, tak wiec w calosci z wlasnymi filtrami i olejem nie przekroczyl 600 zl. Jak na "fachowy" serwis to wydaje mi się że koszty wcale nie wysokie....Koła maja być 4 a cylindrów pięć...
[__][__] == ( () () () ) == [__][__]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez IrekLubinPLWitam koszt serwisu po rabatach ok 330 zl, dokladnie nie wiem bo Adam byl tym razem, tak wiec w calosci z wlasnymi filtrami i olejem nie przekroczyl 600 zl. Jak na "fachowy" serwis to wydaje mi się że koszty wcale nie wysokie.
Uważam, że ceny serwisów Skoda są naprawdę ok.
Jako ciekawostkę i sorki za OT powiem, że zaślepka sprysku zenona urwana od oblodzenia kosztowała mnie 55 zeta, a wymienić mieli gratis. Jednak dałem dychę mechanikowi sam od siebie za "straty moralne". Się okazało, że trzeba "złapać" sprysk przy wysunięciu i wtedy zakładać, żeby było dobrze. Było tak:
Ja mówię: ale Pana obleję
Mechanik: nie, pójdzie w górę
J: To lać ?
M: Lej Pan
J: Uwaga...
M: O qrwa!!!
...
Złapał bohatersko i trzymał, ale drugą ręką przecierał oczy, twarz i ogólnie cały był w płynie... Masakra... Pewnie mam to na kamerce, ale postanowiłem, że nie będę zgrywał i nigdzie wrzucał...
Komentarz
-
-
Olej CASTROL EDGE long life, 5W 30 (??). Taki sam jak serwis leje. Czy mozna zamowic skrzynie, nie mam pojecia, my odbieralismy auta w kompletnej nieswiadomosci co do wyposazenia. Wiedzialem że 2.0 TDI i znalem kolor. Ciekawostka, w aucie nie było car audio Mial być tempomat, ale... Bralismy co na placu stalo...Koła maja być 4 a cylindrów pięć...
[__][__] == ( () () () ) == [__][__]
Komentarz
-
-
Nie ma co temacik wymiata, bede dalej czytal poczynania twoje.
Zamieszczone przez IrekLubinPLWiec sprawa wyglada tak, przy ok 3000 obrotow jest ok:
I - 30 kmh
II- 55 kmh
III- 85 kmh
IV- 120 kmh
V- 155 kmh
.
Komentarz
-
-
To też nieźle. U mnie w ASV przy 3200rpm jest licznikowe 150km/h :shock:OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
No podjezdzam dziś pod baze, patrze na parking, mialy być Rapidy a tu... Yeti Ale niestety nie trafia do "normalnego" ruchu. Szef i syn beda je ekspoloatowac, w zamian oddaja swoje OII fl.
Wracajac do mojego autka, piszecie o modach pod maska. Ile kosztuje taki elektro tuning i jak to wyglada bo przyznaje szczerze że nie mam pojecia. To jest jakis przekaznik czy jak to wyglada i ile czasu to zajmuje...Koła maja być 4 a cylindrów pięć...
[__][__] == ( () () () ) == [__][__]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez IrekLubinPLWracajac do mojego autka, piszecie o modach pod maska. Ile kosztuje taki elektro tuning i jak to wyglada bo przyznaje szczerze że nie mam pojecia. To jest jakis przekaznik czy jak to wyglada i ile czasu to zajmuje
Chodzi o tzw. chip tuning, czyli wgranie "poprawionego" softu sterujacego. Wazne zeby znalezc profesjonalnego tunera, ktory wie co robi. Pol forum jest o tym co mozna (bezpiecznie) wyciagnac z roznych silnikow takimi zabiegami.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sew1981"V- 155 kmh" to ja mam tyle samo na 3000 tysiach, ale nie mam 6 biegu :cry:
naprawdę godziwe te przełożenia ma ten wóz. Czyli rozumiem że to nie ta sama skrzynia co w bkd? nie ktoś z bkdowiczów looknie na wlepęByła O1 1,9 136/307 z 2002r Czarna perła w kombi http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...a67-t2540.html
Jest O2fl beż cappucino elegance http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...ela-t9846.html
Wersja na lato - SUZUKI Intruder
Komentarz
-
-
t271828, chodzilo o Skode. W prywatach mam gaznik i mechaniczny wtrysk wiec tam raczej tradycyjne metody tuningowe tylko. Naprawdę myslalem że "chip-tuning" to jakas mechaniczna ingerencja w elektronike, w formie wpiecia jakiegos ukladu, jak przekaznik w centralke. Dlatego moze byl bym sklonnym z Adamem nawet się zrzucic na taka "kostke", ktora mozna wyciagac i zakladac wedlug potrzeby Kurcze mlody jestem a glupi ale to dlatego że z komputerami mam niewiele i uciekam od takich "atrakcji" w samochodach. Dzięki serdeczne za szybkie wyprowadzenie mnie z bledu...Koła maja być 4 a cylindrów pięć...
[__][__] == ( () () () ) == [__][__]
Komentarz
-
-
IrekLubinPL
Można zastosować też coś takiego wpinanego - VTech stosuje tą metodę (poza tradycyjnym programem).
Kolega ma w Ceed'zie 1.6 diesel ustawione toto na 140KM (z 110) już jakieś 2 lata i jeszcze nic się nie posypało. Oczywiście kwestia posiadania tego na gwarancji, przed przeglądem maska w górę i wypinasz pudełeczko. Zastosował to tylko dla zachowania gwarancji - po gwarancji będzie normalny program.
Więc jak najbardziej sprawa do ogarnięcia. Przy czym pamiętaj że "normalny" program będzie lepszy od takiego pudełka (przynajmniej ja jestem zwolennikiem tej teorii). Ale na gwarancji bym zakładał jak najbardziej.
Oferujemy chiptuning, serwis DPF, zwiększanie mocy i powerboxy dla aut na gwarancji, w leasingu. Indywidualne strojenie, pomiary na hamowni w Krakowie.
Tu masz wyjaśnione co i jak.
PS - tego boxa też się dostraja do konkretnego auta więc nie ma aż takiego stracha że coś będzie nie tak.
Komentarz
-
-
Dzien dobry wszystkim. Troche mnie nie było, w sumie nie było co opisac. Dziś mam zamiar podzielic się z Wami wiadomoscia że o 4.35 Skoda zaliczyla 100000 km Teraz jest 198 km wiecej. Było to najprzyjemniejsze 100 kkm w nowym aucie. Od dziś jest już STARA Jakie uwagi, przy zimnym silniku pojawia się jakis "swierszczyk" pod maska. Problem z diagnoza co to, polega na tym że jest to nieregularne, a do ASO mamy 35 km wiec auto się rozgrzewa i swierszczyk zasypia Jak się cos rozsypie, to bedziemy wiedzieli co piszczalo Zauwazylem, że po ostatnim serwisie nie podalem stanu ogumienia. Po wyjezdzie z ASO na 90 kkm stan opon: przod 4.5 tyl o dziwo nadal 7. Wiec tanie matadorki wcale tak szybko się nie koncza Moze trakcja nienajlepsza, ale do takich testow warto miec jakis tor i takie same warunki, bo nie mam pewnosci czy gorne michelinki radzily by sobie lepiej. Na aucie mamy kilka odpryskow lakieru po kamieniach z drogi. W sumie to najbardziej ucierpial slupek od strony kierowcy, ale to wszystko kosmetyka. Mechanicznie autko spisuje się dobrze, jeszcze nic nie puka, nie stuka. Nie ma choinki na desce rozdzielczej, wiec elektrycznie też ok. Podsumowujac pierwsza setke: wymienilismy 3 zarowki z przodu, jedna mala pozycje z tylu, wycieraczki, zaliczylismy 3 ASO, spalilismy ok 6000 litrow nafty i zajelo nam to ok 120 dni podczas ktorych było duzo wolnego a niektore zmiany konczyly się że smiesznymi przebiegam po 250 km itp. Nie zaliczylismy zadnego dzwonka, zlapalismy 2 fotoradary ktore jeszcze nie przyszly, nie wreczono nam zadnego kwitu na poczte, nie przytrafilo nam się nic nie milego poza... W nocy z niedzieli na poniedzialek jak konczylismy wolne kolpaki zmienily wlasciciela Tak wiec pierwszy rozdzial uwazam za zamkniety, pelen pozytywnych wrazen, predkosci, tej wysokiej i niskiej też kilku stresujacych sytuacji na drodze, i zaliczone 97% podmian na czas Zabraklo mi tylko spotkania z OCP members w trasie lub w miejscu docelowym, ale na to też przyjdzie pora
Na dziś mam w planie na 12.00 zaliczyc Kamienna Gore a potem się okaze Pozdrawiam i do spotkania gdzies w Polsce...Koła maja być 4 a cylindrów pięć...
[__][__] == ( () () () ) == [__][__]
Komentarz
-
Komentarz