Sadze ze jakos za rok moze, bo dopiero co wczoraj byla premiera Superba, wiec koncern pewnie bedzie wolal wahajacych sie klientow skusic Superbem, a lift O3 zrobic pozniej..
Pewnie danymi na papierze bo Euro 6 dla benzyn nic nie zmienia.
A że wszystkie TSI maja dodatek mocy od fabryki to pewnie to zalegalizowali.
W dieslach może pojawić się wersja z dodatkiem "Ad-blue"
Paddington, a masz jakies informacje czym sie te silniki od czerwca beda roznic od obecnych?
Nie mam żadnych konkretnych informacji na temat nowej techniki w silnikach QIII. Przyznam, że nie pytałem a jedynie przyjąłem informacje, że pewne zmiany będą i wpłynie to na cenę ? Faktycznie dopytam o konkrety o ile w salonie znane są bliższe dane - zmiany.
Paddington, tez widzialem gdzies info ze TSI maja juz EURO6... W TDI wyprodukowanym grudzien '14 w homologacji jak wol stoi jeszcze EURO5.. Ale to diesel, wiec sie nie dziwie.
Tylko ja nadal nie wiem, co tu przezywac z tymi normami euro, gdy norma dla silnika benzynowego euro 5 i euro 6 naklada te same wymagania, wiec auto ktore ma w tej chwili euro 5, za chwile bedzie mialo euro 6. Jako ze w naszym kraju nikomu na tym nie zalezy, to importer ma czas i stosownej modyfikacji dokona w ostatnim momencie.
Tak jest od dawna, gdzie przykladowo takie samo BKD w DE mialo euro 4, a w PL euro 3.
Zwrocic nalezy jedynie uwage, na nowosc ktora zaczeto sie interesowac, a mianowicie czastki stale dla silnikow z wtryskiem bezposrednim.
Tak na szybko w konfiguratorze benzyna 1.8 i 2.0, diesel 184km maja euro6. Reszta ma euro5.
Kolega ma rację. W konfiguratorze 1.8 (4x4 DSG nie wiem czy pozostałe również) ma euro6. Wynika z tego, że błąd pozostaje w katalogu. Zapytajcie przedstawicieli z salonów co w związku z wprowadzeniem euro6. Chyba jednomyślnie powiedzą, że będzie łączyć się z podwyżką. Ciekawa polityka ? Czy faktycznie będą jeszcze jakieś zmiany konstrukcyjne silnika lub/i wydechu warto to ustalić ?
Maicroft, podnieta zaczyna sie w niemczech, bo placisz mniejszy podatek im wyzsza norma emisji spalin
Co do BKD - czesc byla z DPFem a czesc bez, stad mogly byc te roznice.. Choc nie majac DPF, 2lata temu dali mi zielona naklejke ekologiczna (czyli minimum EURO4)
Tak Niemcy, Anglia, to rynki gdzie wlasnie o te etykietki euro jest wojna, bo im wyzsza tym nizszy podatek. W UK jest przeciez w ofercie Citigo z zielonym GO ktore ma ponizej 100g CO i nie trzeba placic wcale taxu.
Ten temat to chyba powinien nazywac sie O3 MY 2016
Zamieszczone przez Paddington
Nie mam żadnych konkretnych informacji na temat nowej techniki w silnikach QIII
Maicroft, moj byl z 2008, pierwsza rejestracja koniec maja, a DPF tez nie bylo - ani w kompie ani w VINie ani fizycznie w aucie
macq, czas pokaze, bo obecnie nie ma jeszcze TDI z EURO6.. Ale patrzac na normy emisji to obecne silniki tez spelniaja EURO6.. Diabeł pewnie tkwi w jakims szczegole, ale to juz trzeba by pokopac w dokumentacji
Tak Niemcy, Anglia, to rynki gdzie wlasnie o te etykietki euro jest wojna, bo im wyzsza tym nizszy podatek. W UK jest przeciez w ofercie Citigo z zielonym GO ktore ma ponizej 100g CO i nie trzeba placic wcale taxu.
Ten temat to chyba powinien nazywac sie O3 MY 2016
Zamieszczone przez Paddington
Nie mam żadnych konkretnych informacji na temat nowej techniki w silnikach QIII
Kolega jest widze fanem czeskiej qupy :lol:
Jestem fanem rzetelnych informacji, których powinna dostarczać na swoich stronach www Skoda.
Zwrocic nalezy jedynie uwage, na nowosc ktora zaczeto sie interesowac, a mianowicie czastki stale dla silnikow z wtryskiem bezposrednim.
No to w benzyniakach jeszcze tylko DPF-ów brakuje :diabelski_usmiech
Cząstki stałe nie są nowością jako produkt uboczny spalania w silnikach. Kolega "Maicroft" chciał napisać, że nowością jest zainteresowanie tym szczególnie niezdrowym odpadem spalania, natomiast wyszło mu w pisowni nieco inaczej.
Tylko ja nadal nie wiem, co tu przezywac z tymi normami euro, gdy norma dla silnika benzynowego euro 5 i euro 6 naklada te same wymagania
pewności nie mam ale kiedyś czytałem, że w przypadku Euro 5 sterownik mógł pozwalać na pracę z pełną mocą nawet pomimo przekroczenia normy (np. kontrolka Check na desce)
w Euro 6 takiej możliwości nie ma i w żadnym wypadku sterownik nie może pozwolić na wyjście poza normę, żeby to zrobić musi ograniczyć osiągi
np. aktywne wypalanie DPF dawniej mogło emitować więcej w Euro 6 nie może
Komentarz