Zamieszczone przez leszekmw
Octavia III Face Lifting
Zwiń
X
-
Pewnie danymi na papierze bo Euro 6 dla benzyn nic nie zmienia.
A że wszystkie TSI maja dodatek mocy od fabryki to pewnie to zalegalizowali.
W dieslach może pojawić się wersja z dodatkiem "Ad-blue"jest Skoda Superb 3 1.4TSI Ambition RP 2016 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=92672
była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE Kombi MY2015 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=86583
była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE MY2013- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69198
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzyzakpPaddington, a masz jakies informacje czym sie te silniki od czerwca beda roznic od obecnych?
Komentarz
-
-
Tylko ja nadal nie wiem, co tu przezywac z tymi normami euro, gdy norma dla silnika benzynowego euro 5 i euro 6 naklada te same wymagania, wiec auto ktore ma w tej chwili euro 5, za chwile bedzie mialo euro 6. Jako ze w naszym kraju nikomu na tym nie zalezy, to importer ma czas i stosownej modyfikacji dokona w ostatnim momencie.
Tak jest od dawna, gdzie przykladowo takie samo BKD w DE mialo euro 4, a w PL euro 3.
Zwrocic nalezy jedynie uwage, na nowosc ktora zaczeto sie interesowac, a mianowicie czastki stale dla silnikow z wtryskiem bezposrednim.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jerolTak na szybko w konfiguratorze benzyna 1.8 i 2.0, diesel 184km maja euro6. Reszta ma euro5.
Komentarz
-
-
krzyzakp, BKD w 2005 roku nie mialo DPFa
Tak Niemcy, Anglia, to rynki gdzie wlasnie o te etykietki euro jest wojna, bo im wyzsza tym nizszy podatek. W UK jest przeciez w ofercie Citigo z zielonym GO ktore ma ponizej 100g CO i nie trzeba placic wcale taxu.
Ten temat to chyba powinien nazywac sie O3 MY 2016
Zamieszczone przez PaddingtonNie mam żadnych konkretnych informacji na temat nowej techniki w silnikach QIII
Komentarz
-
-
Maicroft, moj byl z 2008, pierwsza rejestracja koniec maja, a DPF tez nie bylo - ani w kompie ani w VINie ani fizycznie w aucie
macq, czas pokaze, bo obecnie nie ma jeszcze TDI z EURO6.. Ale patrzac na normy emisji to obecne silniki tez spelniaja EURO6.. Diabeł pewnie tkwi w jakims szczegole, ale to juz trzeba by pokopac w dokumentacji
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicroftkrzyzakp, BKD w 2005 roku nie mialo DPFa
Tak Niemcy, Anglia, to rynki gdzie wlasnie o te etykietki euro jest wojna, bo im wyzsza tym nizszy podatek. W UK jest przeciez w ofercie Citigo z zielonym GO ktore ma ponizej 100g CO i nie trzeba placic wcale taxu.
Ten temat to chyba powinien nazywac sie O3 MY 2016
Zamieszczone przez PaddingtonNie mam żadnych konkretnych informacji na temat nowej techniki w silnikach QIII
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez NortheuszZamieszczone przez MaicroftZwrocic nalezy jedynie uwage, na nowosc ktora zaczeto sie interesowac, a mianowicie czastki stale dla silnikow z wtryskiem bezposrednim.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftTylko ja nadal nie wiem, co tu przezywac z tymi normami euro, gdy norma dla silnika benzynowego euro 5 i euro 6 naklada te same wymagania
w Euro 6 takiej możliwości nie ma i w żadnym wypadku sterownik nie może pozwolić na wyjście poza normę, żeby to zrobić musi ograniczyć osiągi
np. aktywne wypalanie DPF dawniej mogło emitować więcej w Euro 6 nie może
Zamieszczone przez NortheuszNo to w benzyniakach jeszcze tylko DPF-ów brakuje
gasoline particulate filter (GPF)
Komentarz
-
Komentarz