Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

1.0TSI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Ja bym kupił uturbionego opla z pośrednim wtryskiem, jeżeli są jeszcze w ofercie.

    Komentarz


    • Zamieszczone przez Northeusz
      Nic, nic taki żaarcik
      oki

      Zamieszczone przez Northeusz
      I dobrze, oby O1 jeździła jak najdłużej, czego i Tobie i sobie życzę.
      z pełną wzajemnością

      Zamieszczone przez Northeusz
      Wracając do Twoich znajomych posiadających TSI - jakie kupiliby samochody, mając na uwadze obecne uwagi i doświadczenia z VAG-iem? Co Ty byś kupił obecnie?
      Zakładając, że mam podjąć decyzję dziś a jutro kupić i miało by byc to auto nowe to hyundaia elantrę VI, szkoda tylko, że jest tam dostępny obecnie w EU tylko silnik 1.6.
      Golfiarz stawia na hondę civic 4d.
      Jeden skodziarz renault megane 1.6 16v.
      Dwóch pozostałych a to alfę, a może opel a może renault....
      ŻONA = Ekspert w każdej dziedzinie.
      Jak ja mam mało czasu na wszystko... ale najlepszy jestem w nic nierobieniu.
      Spalanie - Motostat.pl
      Spalanie - Motostat.pl

      Komentarz


      • Bambek1, czyli po przygodzie z turbo wsiedliby do wolnossaków, pomimo dużej różnicy w osiągach i charakterystykach silników.
        Pozdrawiam
        Northeusz

        Komentarz


        • Zamieszczone przez Northeusz
          Bambek1, czyli po przygodzie z turbo wsiedliby do wolnossaków, pomimo dużej różnicy w osiągach i charakterystykach silników.
          No nie inaczej, ale to jeszcze wolny kraj więc wolno im. z tdi poprzesiadali się na turbobenzyny a teraz pragną wolnossących.
          Golfiarz ujeżdźał wcześniej golfa IV 1.6 auto sprzedał szwagrowi a teraz się za nim "oblizuje" - oczywiście za autem. :lol:
          ŻONA = Ekspert w każdej dziedzinie.
          Jak ja mam mało czasu na wszystko... ale najlepszy jestem w nic nierobieniu.
          Spalanie - Motostat.pl
          Spalanie - Motostat.pl

          Komentarz


          • Polecam Grand Cherooke 6.4 HEMI SRT8. Poza spalaniem problemów z nim nie ma. A przepraszam, wymienili skrzynię na nową w ramach gwarancji. Trochę brzęczy w środku no i powyżej 240-250 km/h już nie prowadzi się tak super pewnie. To kiosk na kołach. Nowego można bez problemu dostać w krótkim czasie. W tym roku ma wyjść 700 konna wersja HellCAT.

            Można? Można. Tylko że nas biedaków może być stać co najwyżej na jakieś ekologiczne uturbione g... a nie porządny wóz. W gruncie rzeczy producenci osiągną swój cel - po 3 latach nowy. A summa summarum wydamy więcej niż ktoś, kto kupuje SRT8 na 8-10 lat.
            Pozdrawiam
            Marcin

            Komentarz


            • Jeep SRT8 porównując cenę i to co otrzymujemy, to wcale nie jest drogim autem. A dźwięk silnika i zdziwione twarze w "sportowych" furach - bezcenne. No i nie ma problemu z LPG

              Komentarz


              • Zamieszczone przez utek
                Jeep SRT8 porównując cenę i to co otrzymujemy, to wcale nie jest drogim autem. A dźwięk silnika i zdziwione twarze w "sportowych" furach - bezcenne. No i nie ma problemu z LPG
                Oj utek faktycznie 370k PLN za nowe auto to niedrogo, heh aż na tyle majętny to ja nie jestem, żeby przeznaczyć taką kwotę, po drugie nawet gdybym znalazł te pieniądze nie wydał bym jej na auto,
                ŻONA = Ekspert w każdej dziedzinie.
                Jak ja mam mało czasu na wszystko... ale najlepszy jestem w nic nierobieniu.
                Spalanie - Motostat.pl
                Spalanie - Motostat.pl

                Komentarz


                • Zamieszczone przez Bambek1
                  Ale po autostradowej jeździe zapewniają dłuższy postój ~1h, żeby było wiadomo ile oleju dolać.
                  To co najwyżej w MPI. Mam za sobą +30tkm w TSI (motor ma 100k) i 3 oleje za sobą - nie dolalem setki oleju. Może koledzy powinni kupić coś innego niż Castrol w ASO? Zresztą Northeusz słusznie zwrócił uwagę o zużyciu oleju w 2.0.

                  Golfiarz stawia na hondę civic 4d.
                  Odradz mu to. Może się skończyć tak, że zostanie mu tylko rower.

                  Alternatywne silniki są trzeba tylko sięgnąć po nie. Narzekanie na TSI nic nie zmieni będą je dalej klepac a gro ludzi będzie dalej z nich zadowolone.
                  - Superb
                  - Panda 1.2

                  Komentarz


                  • Zamieszczone przez crom.de
                    Golfiarz stawia na hondę civic 4d.
                    Odradz mu to. Może się skończyć tak, że zostanie mu tylko rower.
                    crom.de, ciekawie zapowiadająca się historia , możesz zdradzić szczegóły?
                    Pozdrawiam
                    Northeusz

                    Komentarz


                    • Zamieszczone przez crom.de
                      Bambek1 napisał/a: Ale po autostradowej jeździe zapewniają dłuższy postój ~1h, żeby było wiadomo ile oleju dolać.

                      To co najwyżej w MPI. Mam za sobą +30tkm w TSI (motor ma 100k) i 3 oleje za sobą - nie dolalem setki oleju. Może koledzy powinni kupić coś innego niż Castrol w ASO? Zresztą Northeusz słusznie zwrócił uwagę o zużyciu oleju w 2.0.
                      Po prostu masz trafiony dobry egzemplarz i tylko się cieszyć.

                      Zamieszczone przez crom.de
                      Cytat: Golfiarz stawia na hondę civic 4d.

                      Odradz mu to. Może się skończyć tak, że zostanie mu tylko rower.
                      Rower może zostać każdemu z nas w najmniej spodziewanej chwili.
                      crom.de, A hondę czemu odradzasz, bo co? Odradzam bo tak czy że co?
                      Bo IMO to póki co honda nie ma się za bardzo czego wstydzić w kwestii produkcji aut a tym bardziej wolnossących benzyniaków. Na tym polu VAG mógłby się co nieco od hondy nawet nauczyć.
                      A najbardziej mnie w VAGu drażni to, że wypuszcza na rynek kilkanaście podtypów jednego motoru zamiast mieć 2 warianty ale dopracowane to masz CAXA, CAVD, CAVE... jeden bierze olej, drugiemu pęka głowica, trzeciemu pada coś tam jeszcze i weź bądź mądry pisz wiersze.

                      Zamieszczone przez crom.de
                      Alternatywne silniki są trzeba tylko sięgnąć po nie. Narzekanie na TSI nic nie zmieni będą je dalej klepac a gro ludzi będzie dalej z nich zadowolone.
                      Zgadzam się, a skoro jesteśmy przy temacie co alternatywnego byś polecił do TSI i MPI z VAG?
                      ŻONA = Ekspert w każdej dziedzinie.
                      Jak ja mam mało czasu na wszystko... ale najlepszy jestem w nic nierobieniu.
                      Spalanie - Motostat.pl
                      Spalanie - Motostat.pl

                      Komentarz


                      • Zamieszczone przez Bambek1
                        Zgadzam się, a skoro jesteśmy przy temacie co alternatywnego byś polecił do TSI i MPI z VAG?
                        Diesel :lol: Czemu koniecznie z VAG? To bardzo ogranicza i ukierunkowuje dyskusję z wiadomym dalszym jej przebiegiem. Będzie wieszanie psów na TSI, a MPI już nie ma - nie trzeba być prorokiem. Każdy niemalże wątek z udziałem TSI zmierza dokładnie w takim kierunku. Jak ktoś zacznie później studiować forum w celu dowedzenia się czegokolwiek o TSI, to na prawdę głupieje po kilku tematach. Wystarczy wziąć Forda: ma wolnossące silniki i doładowane Ecoboosty, tu uwaga - nie sprawiające żadnych problemów! Opel również ma i takie i takie, również bez problemów, Renault to samo. Więc świadomie uczepienie się VAG-a z jednej strony, mając całą tą wiedzę i jednoczesne narzekanie z drugiej jest IMO nieco dziwnym zachowaniem
                        Pozdrawiam
                        Northeusz

                        Komentarz


                        • Zamieszczone przez Northeusz
                          Zamieszczone przez Bambek1
                          Zgadzam się, a skoro jesteśmy przy temacie co alternatywnego byś polecił do TSI i MPI z VAG?
                          Diesel :lol: Czemu koniecznie z VAG? To bardzo ogranicza i ukierunkowuje dyskusję z wiadomym dalszym jej przebiegiem. Będzie wieszanie psów na TSI, a MPI już nie ma - nie trzeba być prorokiem. Każdy niemalże wątek z udziałem TSI zmierza dokładnie w takim kierunku. Jak ktoś zacznie później studiować forum w celu dowedzenia się czegokolwiek o TSI, to na prawdę głupieje po kilku tematach. Wystarczy wziąć Forda: ma wolnossące silniki i doładowane Ecoboosty, tu uwaga - nie sprawiające żadnych problemów! Opel również ma i takie i takie, również bez problemów, Renault to samo. Więc świadomie uczepienie się VAG-a z jednej strony, mając całą tą wiedzę i jednoczesne narzekanie z drugiej jest IMO nieco dziwnym zachowaniem
                          Przepraszam alternatywnego, ale nie z VAG. Zrobiłem błąd. Oczywiście, że nie z VAG to by było bez sensu dalej szukać w VAG.
                          No i pozostańmy przy benzynach.
                          ŻONA = Ekspert w każdej dziedzinie.
                          Jak ja mam mało czasu na wszystko... ale najlepszy jestem w nic nierobieniu.
                          Spalanie - Motostat.pl
                          Spalanie - Motostat.pl

                          Komentarz


                          • Zamieszczone przez Bambek1
                            Bo IMO to póki co honda nie ma się za bardzo czego wstydzić w kwestii produkcji aut a tym bardziej wolnossących benzyniaków.
                            I właśnie dlatego kibicuję Hondzie i liczę na nowe turbo-benzyny, które będą już w przyszłym roku w nowym Civicu. Będzie to 1.0 oraz 1.5, z tym że nie wiadomo finalnie czy 170 KM czy 200 KM.

                            [ Dodano: Sro 10 Sie, 16 08:27 ]
                            Zamieszczone przez Bambek1
                            Przepraszam alternatywnego, ale nie z VAG. Zrobiłem błąd. Oczywiście nie z VAG.
                            Spoko . Wybór jest spory - pomijając silniki THP - dzieło BMW i PSA, przy których TSI wypadają całkiem dobrze .
                            Pozdrawiam
                            Northeusz

                            Komentarz


                            • Zamieszczone przez Bambek1
                              Bo IMO to póki co honda nie ma się za bardzo czego wstydzić w kwestii produkcji aut a tym bardziej wolnossących benzyniaków. Na tym polu VAG mógłby się co nieco od hondy nawet nauczyć.
                              Nie każda firma samochodowa, ma tak duże doświadczenie jak Honda w produkcji jednośladów co w jakiejś tam mierze wykorzystuje w samochodach.

                              Zamieszczone przez crom.de
                              Bambek1 napisał/a:
                              Ale po autostradowej jeździe zapewniają dłuższy postój ~1h, żeby było wiadomo ile oleju dolać.

                              To co najwyżej w MPI. Mam za sobą +30tkm w TSI (motor ma 100k) i 3 oleje za sobą - nie dolalem setki oleju. Może koledzy powinni kupić coś innego niż Castrol w ASO?
                              Gdybym w życiu nie miał kilku uturbionych silników ( nowych i używanych ) to bym może uwierzył, że te silniki nawet mililitra oleju nie biorą :wink: a tak z usmiechem na ustach czytam takie stwierdzenia.

                              Niestety, w kwestii TSI i MPI możemy tylko gdybać. Jeśli nadal byłby w ofercie OIII i Rapida 1,6 MPI i 1,8T 150Km, wtedy byśmy realnie widzieli jak wygląda sprzedaż aut z tymi silnikami.

                              Należy też pamiętać, że duża część osób kupuje konkretne auto bo się podoba, fajnie jeździ itd. nie zastanawiając się czy to będzie trwałe, czy nie, bo i tak za ma.x 4 lata kupią kolejne nowe a kupowanie we własnym zakresie filtrów i oleju jest dla nich czystą abstrakcją.

                              Komentarz


                              • Zamieszczone przez yunior81
                                Gdybym w życiu nie miał kilku uturbionych silników ( nowych i używanych ) to bym może uwierzył, że te silniki nawet mililitra oleju nie biorą :wink: a tak z usmiechem na ustach czytam takie stwierdzenia.
                                Tak po męsku - zarzucasz koledze kłamstwo , czy sugerujesz, że nie dolewa, bo np nie umie sprawdzić poziomu oleju?
                                Pozdrawiam
                                Northeusz

                                Komentarz


                                • Zamieszczone przez yunior81
                                  Bambek1 napisał/a: Bo IMO to póki co honda nie ma się za bardzo czego wstydzić w kwestii produkcji aut a tym bardziej wolnossących benzyniaków. Na tym polu VAG mógłby się co nieco od hondy nawet nauczyć.

                                  Nie każda firma samochodowa, ma tak duże doświadczenie jak Honda w produkcji jednośladów co w jakiejś tam mierze wykorzystuje w samochodach.
                                  Dokładnie, ale drobne potknięcia też mieli, nie ma perfekcjonistów w tych tematach ale dla mnie honda jeśli chodzi o benzyny jest nr 1.

                                  Zamieszczone przez yunior81
                                  crom.de napisał/a: Bambek1 napisał/a:

                                  Ale po autostradowej jeździe zapewniają dłuższy postój ~1h, żeby było wiadomo ile oleju dolać.

                                  To co najwyżej w MPI. Mam za sobą +30tkm w TSI (motor ma 100k) i 3 oleje za sobą - nie dolalem setki oleju. Może koledzy powinni kupić coś innego niż Castrol w ASO?

                                  Gdybym w życiu nie miał kilku uturbionych silników ( nowych i używanych ) to bym może uwierzył, że te silniki nawet mililitra oleju nie biorą a tak z usmiechem na ustach czytam takie stwierdzenia.


                                  Zamieszczone przez yunior81
                                  Niestety, w kwestii TSI i MPI możemy tylko gdybać. Jeśli nadal byłby w ofercie OIII i Rapida 1,6 MPI i 1,8T 150Km, wtedy byśmy realnie widzieli jak wygląda sprzedaż aut z tymi silnikami.

                                  Należy też pamiętać, że duża część osób kupuje konkretne auto bo się podoba, fajnie jeździ itd. nie zastanawiając się czy to będzie trwałe, czy nie, bo i tak za ma.x 4 lata kupią kolejne nowe a kupowanie we własnym zakresie filtrów i oleju jest dla nich czystą abstrakcją.
                                  Dokładnie. Gdyby nie moja wrodzona podejrzliwość do nowości to pewnie dziś też ujeżdżał bym TSI z wszelkimi tego konsekwencjami. Póki co się cieszę, że nie dałem się swego czasu namówić. Gdyby dziś OIII była oferowana ze starymi sprawdzonymi 1.8T albo przynajmniej 2.0 to pewnie bym tym jeździł. Ale poszedł tzw. "postęp" i mamy to co mamy.
                                  Chociaż stylistycznie oceniam to auto na 3+, ale o gustach się nie dyskutuje 8)
                                  ŻONA = Ekspert w każdej dziedzinie.
                                  Jak ja mam mało czasu na wszystko... ale najlepszy jestem w nic nierobieniu.
                                  Spalanie - Motostat.pl
                                  Spalanie - Motostat.pl

                                  Komentarz


                                  • Northeusz, tak po męsku to juz napisalem wyżej, jestem tylko człowiekiem, jak nie zobaczę to nie uwierzę. Może te silniki, ktore były w moim posiadaniu były jakies zepsute, poniewaz do 0,5 litra na 15 tysiecy musiałem dolać albo zwyczajnie w świecie, korzystając z parametrów silnika z turbo, dolewka do 0,5l oleju jest rzeczą normalna i jak dla mnie ciezko tu mowić w takim przypadku o typowym "braniu oleju czyli np. 2/3/4 litry na 15 tysiecy.

                                    Komentarz


                                    • Zamieszczone przez Northeusz
                                      ciekawie zapowiadająca się historia , możesz zdradzić szczegóły?
                                      Generalnie jakość Hondy mocno poleciała mówię ogólnie o całości. Co do motorów - też bywają incydentalne wymiany całych słupków, bo nie da się dojść co go boli np. dlaczego nie ma ciśnienia oleju. Ostatnio w jakimś FR-V przyszło wymieniać całą instalację ele. - koszt bagatela 35k zł - bo się mało co auto nie sfajczyło. Honda ma też zdecydowanie posrane ceny części - np. zepsuta kamera cofania to koszt 5k.

                                      Zamieszczone przez Bambek1
                                      gadzam się, a skoro jesteśmy przy temacie co alternatywnego byś polecił do TSI i MPI
                                      Dlaczego nie EcoBoost? Dlaczego nie "TMPI" od Fiat/Opel?

                                      Zamieszczone przez Northeusz
                                      pomijając silniki THP
                                      A co im dolega, że TSI to błachostka?

                                      Zamieszczone przez yunior81
                                      Gdybym w życiu nie miał kilku uturbionych silników ( nowych i używanych ) to bym może uwierzył, że te silniki nawet mililitra oleju nie biorą a tak z usmiechem na ustach czytam takie stwierdzenia.
                                      Zamieszczone przez yunior81
                                      jestem tylko człowiekiem, jak nie zobaczę to nie uwierzę. Może te silniki, ktore były w moim posiadaniu były jakies zepsute, poniewaz do 0,5 litra na 15 tysiecy musiałem dolać albo zwyczajnie w świecie, korzystając z parametrów silnika z turbo, dolewka do 0,5l oleju jest rzeczą normalna
                                      A gdzie napisałem, że ani mm? Napisałem - nie trzeba dolewać czyli nie ubyło zauważalnie. Ja jestem gotowy Ci jakieś kojo pod maską zorganizować - skoro V6 się mieści to i Ty z 4 pakiem Coca-Coli się zmieścisz :P Teraz kupiłem wręcz 4L bańkę, bo z poprzedniej 5 zostało mi 1,3l i leży.

                                      Zamieszczone przez yunior81
                                      Jeśli nadal byłby w ofercie OIII i Rapida 1,6 MPI i 1,8T 150Km, wtedy byśmy realnie widzieli jak wygląda sprzedaż aut z tymi silnikami.
                                      Można napisać np. do Forda (lub poogoglować) i spytać czego więcej sprzedawali/ją: Focusa z 1.6Ti-VCT 125PS czy z 1.0EB 100/125PS.
                                      - Superb
                                      - Panda 1.2

                                      Komentarz


                                      • Co tu się podniecać... 1.2 czy 1.0... Co za różnica...

                                        Przeciez maja zacząć instalować do tsi filtr cząstek stałych - to dopiero będzie zabawa.

                                        Przyszłość to hybrydy i ostatecznie auta elektryczne. A przez "ostatecznie" rozumiem 10-15 lat... Silnik spalinowy to przestarzaly kopciuch, jakikolwiek by on nie byl...

                                        3mam kciuki za Tesle żeby udalo im sie za półtora roku zacząć sprzedawać model 3 na skale masowa i żeby dzieki Tesli auto elektryczne stalo sie produktem masowym.
                                        http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                                        Spalanie - Motostat.pl

                                        Komentarz


                                        • jak DPF wejdzie (podobno najpierw do 1,4 i większych) to już bedzie prze.....s......r......a.....ne :evil:
                                          pozdrawiam - Darek

                                          Komentarz


                                          • Zamieszczone przez Bambek1
                                            Póki co się cieszę, że nie dałem się swego czasu namówić. Gdyby dziś OIII była oferowana ze starymi sprawdzonymi 1.8T albo przynajmniej 2.0 to pewnie bym tym jeździł
                                            Bambek1, m.in. dlatego też 3mam swoją babcię. Nie mam czasu na to aby auto stało u mechanika. Takie TSI to bym w max 3 lata zajeździł :P

                                            филип
                                            Mój czarny bandzior http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...r-focus-2-0-pb

                                            Komentarz


                                            • Zamieszczone przez crom.de
                                              Zamieszczone przez Northeusz
                                              pomijając silniki THP
                                              A co im dolega, że TSI to błachostka?
                                              Tak w dużym skrócie - również problemy z rozrządem (napinacz), później niejednokrotnie dochodziły inne rzeczy.
                                              Pozdrawiam
                                              Northeusz

                                              Komentarz


                                              • 0III jest od '12 roku.
                                                Ile mamy na forum "zajechanych" silnikow? Ile mamy powaznych napraw? Powaznych nie wymiana termostatu.

                                                Mialem kiedys sluzbowe 1.5dci
                                                110KM muł jakich mało, przez to generalnie gaz obslugiwany zero-jedynkowo.
                                                Bardzo czesto krecony do czerwonego pola, zdazalo sie latac po 200km z predkoscia bliska maximum.
                                                Serwisowany w trybie long life, olej jakis zwykly castrol z beczki ktory lali w serwisie.
                                                Przez 90tys nic a nic sie nie stalo. Po jednej dolewce oleju miedzy wymianami i na tym koniec.
                                                Takze naprawde to nie kwestia down sizingu tylko tandetnego wykonania jezeli cos sie sypie.
                                                Powered by R-Performance

                                                Komentarz


                                                • Zamieszczone przez Clip
                                                  Przez 90tys nic a nic sie nie stalo
                                                  Clip, A co powiesz na przebieg 435 kkm (w tym 286 na LPG) i tylko robiona uszczelka pod głowicą przy ok 379 kkm. Pokaż który TSI tyle uciągnie?? Do tego auto lekko u mnie nie ma.

                                                  филип
                                                  Mój czarny bandzior http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...r-focus-2-0-pb

                                                  Komentarz


                                                  • Calkiem dobry wynik ...
                                                    Zmieniam samochody co kilka lat wiec nigdy takiego przebiegu u siebie nie zobacze.
                                                    Powered by R-Performance

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X