Ja bym kupił uturbionego opla z pośrednim wtryskiem, jeżeli są jeszcze w ofercie.
1.0TSI
Zwiń
X
-
okiZamieszczone przez NortheuszNic, nic taki żaarcik
z pełną wzajemnościąZamieszczone przez NortheuszI dobrze, oby O1 jeździła jak najdłużej, czego i Tobie i sobie życzę.
Zakładając, że mam podjąć decyzję dziś a jutro kupić i miało by byc to auto nowe to hyundaia elantrę VI, szkoda tylko, że jest tam dostępny obecnie w EU tylko silnik 1.6.Zamieszczone przez NortheuszWracając do Twoich znajomych posiadających TSI - jakie kupiliby samochody, mając na uwadze obecne uwagi i doświadczenia z VAG-iem? Co Ty byś kupił obecnie?
Golfiarz stawia na hondę civic 4d.
Jeden skodziarz renault megane 1.6 16v.
Dwóch pozostałych a to alfę, a może opel a może renault....
Komentarz
-
-
No nie inaczej, ale to jeszcze wolny kraj więc wolno im.Zamieszczone przez NortheuszBambek1, czyli po przygodzie z turbo wsiedliby do wolnossaków, pomimo dużej różnicy w osiągach i charakterystykach silników.
z tdi poprzesiadali się na turbobenzyny a teraz pragną wolnossących.
Golfiarz ujeżdźał wcześniej golfa IV 1.6 auto sprzedał szwagrowi a teraz się za nim "oblizuje" - oczywiście za autem. :lol:
Komentarz
-
-
Polecam Grand Cherooke 6.4 HEMI SRT8. Poza spalaniem problemów z nim nie ma. A przepraszam, wymienili skrzynię na nową w ramach gwarancji. Trochę brzęczy w środku no i powyżej 240-250 km/h już nie prowadzi się tak super pewnie. To kiosk na kołach. Nowego można bez problemu dostać w krótkim czasie. W tym roku ma wyjść 700 konna wersja HellCAT.
Można? Można. Tylko że nas biedaków może być stać co najwyżej na jakieś ekologiczne uturbione g... a nie porządny wóz. W gruncie rzeczy producenci osiągną swój cel - po 3 latach nowy. A summa summarum wydamy więcej niż ktoś, kto kupuje SRT8 na 8-10 lat.Pozdrawiam
Marcin
Komentarz
-
-
Oj utekZamieszczone przez utekJeep SRT8 porównując cenę i to co otrzymujemy, to wcale nie jest drogim autem. A dźwięk silnika i zdziwione twarze w "sportowych" furach - bezcenne. No i nie ma problemu z LPG
faktycznie 370k PLN za nowe auto to niedrogo, heh aż na tyle majętny to ja nie jestem, żeby przeznaczyć taką kwotę, po drugie nawet gdybym znalazł te pieniądze nie wydał bym jej na auto,
Komentarz
-
-
To co najwyżej w MPI. Mam za sobą +30tkm w TSI (motor ma 100k) i 3 oleje za sobą - nie dolalem setki oleju. Może koledzy powinni kupić coś innego niż Castrol w ASO? Zresztą Northeusz słusznie zwrócił uwagę o zużyciu oleju w 2.0.Zamieszczone przez Bambek1Ale po autostradowej jeździe zapewniają dłuższy postój ~1h, żeby było wiadomo ile oleju dolać.
Odradz mu to. Może się skończyć tak, że zostanie mu tylko rower.Golfiarz stawia na hondę civic 4d.
Alternatywne silniki są trzeba tylko sięgnąć po nie. Narzekanie na TSI nic nie zmieni będą je dalej klepac a gro ludzi będzie dalej z nich zadowolone.
Komentarz
-
-
Po prostu masz trafiony dobry egzemplarz i tylko się cieszyć.Zamieszczone przez crom.deBambek1 napisał/a: Ale po autostradowej jeździe zapewniają dłuższy postój ~1h, żeby było wiadomo ile oleju dolać.
To co najwyżej w MPI. Mam za sobą +30tkm w TSI (motor ma 100k) i 3 oleje za sobą - nie dolalem setki oleju. Może koledzy powinni kupić coś innego niż Castrol w ASO? Zresztą Northeusz słusznie zwrócił uwagę o zużyciu oleju w 2.0.
Rower może zostać każdemu z nas w najmniej spodziewanej chwili.Zamieszczone przez crom.deCytat: Golfiarz stawia na hondę civic 4d.
Odradz mu to. Może się skończyć tak, że zostanie mu tylko rower.
crom.de, A hondę czemu odradzasz, bo co? Odradzam bo tak czy że co?
Bo IMO to póki co honda nie ma się za bardzo czego wstydzić w kwestii produkcji aut a tym bardziej wolnossących benzyniaków. Na tym polu VAG mógłby się co nieco od hondy nawet nauczyć.
A najbardziej mnie w VAGu drażni to, że wypuszcza na rynek kilkanaście podtypów jednego motoru zamiast mieć 2 warianty ale dopracowane to masz CAXA, CAVD, CAVE... jeden bierze olej, drugiemu pęka głowica, trzeciemu pada coś tam jeszcze i weź bądź mądry pisz wiersze.
Zgadzam się, a skoro jesteśmy przy temacie co alternatywnego byś polecił do TSI i MPI z VAG?Zamieszczone przez crom.deAlternatywne silniki są trzeba tylko sięgnąć po nie. Narzekanie na TSI nic nie zmieni będą je dalej klepac a gro ludzi będzie dalej z nich zadowolone.
Komentarz
-
-
Diesel :lol: Czemu koniecznie z VAG? To bardzo ogranicza i ukierunkowuje dyskusję z wiadomym dalszym jej przebiegiem. Będzie wieszanie psów na TSI, a MPI już nie ma - nie trzeba być prorokiem. Każdy niemalże wątek z udziałem TSI zmierza dokładnie w takim kierunku. Jak ktoś zacznie później studiować forum w celu dowedzenia się czegokolwiek o TSI, to na prawdę głupieje po kilku tematach. Wystarczy wziąć Forda: ma wolnossące silniki i doładowane Ecoboosty, tu uwaga - nie sprawiające żadnych problemów! Opel również ma i takie i takie, również bez problemów, Renault to samo. Więc świadomie uczepienie się VAG-a z jednej strony, mając całą tą wiedzę i jednoczesne narzekanie z drugiej jest IMO nieco dziwnym zachowaniemZamieszczone przez Bambek1Zgadzam się, a skoro jesteśmy przy temacie co alternatywnego byś polecił do TSI i MPI z VAG?
Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Przepraszam alternatywnego, ale nie z VAG. Zrobiłem błąd. Oczywiście, że nie z VAG to by było bez sensu dalej szukać w VAG.Zamieszczone przez NortheuszDiesel :lol: Czemu koniecznie z VAG? To bardzo ogranicza i ukierunkowuje dyskusję z wiadomym dalszym jej przebiegiem. Będzie wieszanie psów na TSI, a MPI już nie ma - nie trzeba być prorokiem. Każdy niemalże wątek z udziałem TSI zmierza dokładnie w takim kierunku. Jak ktoś zacznie później studiować forum w celu dowedzenia się czegokolwiek o TSI, to na prawdę głupieje po kilku tematach. Wystarczy wziąć Forda: ma wolnossące silniki i doładowane Ecoboosty, tu uwaga - nie sprawiające żadnych problemów! Opel również ma i takie i takie, również bez problemów, Renault to samo. Więc świadomie uczepienie się VAG-a z jednej strony, mając całą tą wiedzę i jednoczesne narzekanie z drugiej jest IMO nieco dziwnym zachowaniemZamieszczone przez Bambek1Zgadzam się, a skoro jesteśmy przy temacie co alternatywnego byś polecił do TSI i MPI z VAG?
No i pozostańmy przy benzynach.
Komentarz
-
-
I właśnie dlatego kibicuję Hondzie i liczę na nowe turbo-benzyny, które będą już w przyszłym roku w nowym Civicu. Będzie to 1.0 oraz 1.5, z tym że nie wiadomo finalnie czy 170 KM czy 200 KM.Zamieszczone przez Bambek1Bo IMO to póki co honda nie ma się za bardzo czego wstydzić w kwestii produkcji aut a tym bardziej wolnossących benzyniaków.
[ Dodano: Sro 10 Sie, 16 08:27 ]
SpokoZamieszczone przez Bambek1Przepraszam alternatywnego, ale nie z VAG. Zrobiłem błąd. Oczywiście nie z VAG.
. Wybór jest spory - pomijając silniki THP - dzieło BMW i PSA, przy których TSI wypadają całkiem dobrze
.
Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Nie każda firma samochodowa, ma tak duże doświadczenie jak Honda w produkcji jednośladów co w jakiejś tam mierze wykorzystuje w samochodach.Zamieszczone przez Bambek1Bo IMO to póki co honda nie ma się za bardzo czego wstydzić w kwestii produkcji aut a tym bardziej wolnossących benzyniaków. Na tym polu VAG mógłby się co nieco od hondy nawet nauczyć.
Gdybym w życiu nie miał kilku uturbionych silników ( nowych i używanych ) to bym może uwierzył, że te silniki nawet mililitra oleju nie biorą :wink: a tak z usmiechem na ustach czytam takie stwierdzenia.Zamieszczone przez crom.deBambek1 napisał/a:
Ale po autostradowej jeździe zapewniają dłuższy postój ~1h, żeby było wiadomo ile oleju dolać.
To co najwyżej w MPI. Mam za sobą +30tkm w TSI (motor ma 100k) i 3 oleje za sobą - nie dolalem setki oleju. Może koledzy powinni kupić coś innego niż Castrol w ASO?
Niestety, w kwestii TSI i MPI możemy tylko gdybać. Jeśli nadal byłby w ofercie OIII i Rapida 1,6 MPI i 1,8T 150Km, wtedy byśmy realnie widzieli jak wygląda sprzedaż aut z tymi silnikami.
Należy też pamiętać, że duża część osób kupuje konkretne auto bo się podoba, fajnie jeździ itd. nie zastanawiając się czy to będzie trwałe, czy nie, bo i tak za ma.x 4 lata kupią kolejne nowe a kupowanie we własnym zakresie filtrów i oleju jest dla nich czystą abstrakcją.
Komentarz
-
-
Tak po męsku - zarzucasz koledze kłamstwoZamieszczone przez yunior81Gdybym w życiu nie miał kilku uturbionych silników ( nowych i używanych ) to bym może uwierzył, że te silniki nawet mililitra oleju nie biorą :wink: a tak z usmiechem na ustach czytam takie stwierdzenia.
, czy sugerujesz, że nie dolewa, bo np nie umie sprawdzić poziomu oleju?
Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Dokładnie, ale drobne potknięcia też mieli, nie ma perfekcjonistów w tych tematach ale dla mnie honda jeśli chodzi o benzyny jest nr 1.Zamieszczone przez yunior81Bambek1 napisał/a: Bo IMO to póki co honda nie ma się za bardzo czego wstydzić w kwestii produkcji aut a tym bardziej wolnossących benzyniaków. Na tym polu VAG mógłby się co nieco od hondy nawet nauczyć.
Nie każda firma samochodowa, ma tak duże doświadczenie jak Honda w produkcji jednośladów co w jakiejś tam mierze wykorzystuje w samochodach.
Zamieszczone przez yunior81crom.de napisał/a: Bambek1 napisał/a:
Ale po autostradowej jeździe zapewniają dłuższy postój ~1h, żeby było wiadomo ile oleju dolać.
To co najwyżej w MPI. Mam za sobą +30tkm w TSI (motor ma 100k) i 3 oleje za sobą - nie dolalem setki oleju. Może koledzy powinni kupić coś innego niż Castrol w ASO?
Gdybym w życiu nie miał kilku uturbionych silników ( nowych i używanych ) to bym może uwierzył, że te silniki nawet mililitra oleju nie biorą a tak z usmiechem na ustach czytam takie stwierdzenia.
Dokładnie. Gdyby nie moja wrodzona podejrzliwość do nowości to pewnie dziś też ujeżdżał bym TSI z wszelkimi tego konsekwencjami. Póki co się cieszę, że nie dałem się swego czasu namówić. Gdyby dziś OIII była oferowana ze starymi sprawdzonymi 1.8T albo przynajmniej 2.0 to pewnie bym tym jeździł. Ale poszedł tzw. "postęp" i mamy to co mamy.Zamieszczone przez yunior81Niestety, w kwestii TSI i MPI możemy tylko gdybać. Jeśli nadal byłby w ofercie OIII i Rapida 1,6 MPI i 1,8T 150Km, wtedy byśmy realnie widzieli jak wygląda sprzedaż aut z tymi silnikami.
Należy też pamiętać, że duża część osób kupuje konkretne auto bo się podoba, fajnie jeździ itd. nie zastanawiając się czy to będzie trwałe, czy nie, bo i tak za ma.x 4 lata kupią kolejne nowe a kupowanie we własnym zakresie filtrów i oleju jest dla nich czystą abstrakcją.
Chociaż stylistycznie oceniam to auto na 3+, ale o gustach się nie dyskutuje 8)
Komentarz
-
-
Northeusz, tak po męsku to juz napisalem wyżej, jestem tylko człowiekiem, jak nie zobaczę to nie uwierzę. Może te silniki, ktore były w moim posiadaniu były jakies zepsute, poniewaz do 0,5 litra na 15 tysiecy musiałem dolać albo zwyczajnie w świecie, korzystając z parametrów silnika z turbo, dolewka do 0,5l oleju jest rzeczą normalna i jak dla mnie ciezko tu mowić w takim przypadku o typowym "braniu oleju czyli np. 2/3/4 litry na 15 tysiecy.
Komentarz
-
-
Generalnie jakość Hondy mocno poleciała mówię ogólnie o całości. Co do motorów - też bywają incydentalne wymiany całych słupków, bo nie da się dojść co go boli np. dlaczego nie ma ciśnienia oleju. Ostatnio w jakimś FR-V przyszło wymieniać całą instalację ele. - koszt bagatela 35k zł - bo się mało co auto nie sfajczyło. Honda ma też zdecydowanie posrane ceny części - np. zepsuta kamera cofania to koszt 5k.Zamieszczone przez Northeuszciekawie zapowiadająca się historia , możesz zdradzić szczegóły?
Dlaczego nie EcoBoost? Dlaczego nie "TMPI" od Fiat/Opel?Zamieszczone przez Bambek1gadzam się, a skoro jesteśmy przy temacie co alternatywnego byś polecił do TSI i MPI
A co im dolega, że TSI to błachostka?Zamieszczone przez Northeuszpomijając silniki THP
Zamieszczone przez yunior81Gdybym w życiu nie miał kilku uturbionych silników ( nowych i używanych ) to bym może uwierzył, że te silniki nawet mililitra oleju nie biorą a tak z usmiechem na ustach czytam takie stwierdzenia.A gdzie napisałem, że ani mm? Napisałem - nie trzeba dolewać czyli nie ubyło zauważalnie. Ja jestem gotowy Ci jakieś kojo pod maską zorganizować - skoro V6 się mieści to i Ty z 4 pakiem Coca-Coli się zmieścisz :P Teraz kupiłem wręcz 4L bańkę, bo z poprzedniej 5 zostało mi 1,3l i leży.Zamieszczone przez yunior81jestem tylko człowiekiem, jak nie zobaczę to nie uwierzę. Może te silniki, ktore były w moim posiadaniu były jakies zepsute, poniewaz do 0,5 litra na 15 tysiecy musiałem dolać albo zwyczajnie w świecie, korzystając z parametrów silnika z turbo, dolewka do 0,5l oleju jest rzeczą normalna
Można napisać np. do Forda (lub poogoglować) i spytać czego więcej sprzedawali/ją: Focusa z 1.6Ti-VCT 125PS czy z 1.0EB 100/125PS.Zamieszczone przez yunior81Jeśli nadal byłby w ofercie OIII i Rapida 1,6 MPI i 1,8T 150Km, wtedy byśmy realnie widzieli jak wygląda sprzedaż aut z tymi silnikami.
Komentarz
-
-
Co tu się podniecać... 1.2 czy 1.0... Co za różnica...
Przeciez maja zacząć instalować do tsi filtr cząstek stałych - to dopiero będzie zabawa.
Przyszłość to hybrydy i ostatecznie auta elektryczne. A przez "ostatecznie" rozumiem 10-15 lat... Silnik spalinowy to przestarzaly kopciuch, jakikolwiek by on nie byl...
3mam kciuki za Tesle żeby udalo im sie za półtora roku zacząć sprzedawać model 3 na skale masowa i żeby dzieki Tesli auto elektryczne stalo sie produktem masowym.
Komentarz
-
-
Bambek1, m.in. dlatego też 3mam swoją babcię. Nie mam czasu na to aby auto stało u mechanika. Takie TSI to bym w max 3 lata zajeździł :PZamieszczone przez Bambek1Póki co się cieszę, że nie dałem się swego czasu namówić. Gdyby dziś OIII była oferowana ze starymi sprawdzonymi 1.8T albo przynajmniej 2.0 to pewnie bym tym jeździł
Komentarz
-
-
0III jest od '12 roku.
Ile mamy na forum "zajechanych" silnikow? Ile mamy powaznych napraw? Powaznych nie wymiana termostatu.
Mialem kiedys sluzbowe 1.5dci
110KM muł jakich mało, przez to generalnie gaz obslugiwany zero-jedynkowo.
Bardzo czesto krecony do czerwonego pola, zdazalo sie latac po 200km z predkoscia bliska maximum.
Serwisowany w trybie long life, olej jakis zwykly castrol z beczki ktory lali w serwisie.
Przez 90tys nic a nic sie nie stalo. Po jednej dolewce oleju miedzy wymianami i na tym koniec.
Takze naprawde to nie kwestia down sizingu tylko tandetnego wykonania jezeli cos sie sypie.Powered by R-Performance
Komentarz
-
Komentarz